PDA

Bekijk Volledige Versie : Haha, wetenschappers staan aan het begin van de ontdekking van t bestaan van de djins



BiL@L
27-04-03, 14:29
Wetenschappers bewijzen zesde zintuig

Wetenschappers aan de Universiteit van Glasgow zeggen wetenschappelijk bewijs te hebben geleverd voor het bestaan van een "zesde zintuig" nadat ze wetenschappelijke experimenten uitgevoerd hebben.

Het onderzoek, geleid door professor Archie Roy toont aan dat de veronderstelling dat mediums signalen oppikken van lichaamstaal, dingen gissen, en dingen die ze al wisten, niet waar blijkt te zijn. Roy zegt: "Er is geen twijfel mogelijk dat sommige mediums informatie kunnen verkrijgen anders dan met de vijf zintuigen die we hebben."

Bij de experimenten werd van verschillende wetenschappelijk verantwoorde technieken gebruik gemaakt, zoals de dubbel-blind test waarbij het medium en een bepaald anoniem persoon in verschillende ruimtes werden gezet. Het medium kende de persoon niet, en de identiteit van de persoon werd compleet geheim gehouden. Er werd slechts gecommuniceerd via een microfoon. Hiermee is volgens de Universiteit van Glasgow wetenschappelijk bewezen dat de mediums persoonlijke dingen die ze niet konden weten over de personen via paranormale wijze wisten te verkrijgen.

Roy zegt: "We moeten nu verder gaan dan deze bevindingen. Een theorie is dat het medium informatie uit andermans hersenen kan lezen, maar hoe vindt dit plaats? Dit moet verder onderzocht worden".

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28070

Joesoef
27-04-03, 14:33
Een ding is zeker en dat is dat fok.nl een heel bijzonder medium is. Paranormaal zou ik echter niet willen zeggen, meer spectaculair zonder reële bronnen.

Tomas
27-04-03, 14:36
Geplaatst door Joesoef
Een ding is zeker en dat is dat fok.nl een heel bijzonder medium is. Paranormaal zou ik echter niet willen zeggen, meer spectaculair zonder reële bronnen.

Zonder bron?

Nou, mij zegt schotland voldoende.

barfly
27-04-03, 14:40
Geplaatst door Tomas
Zonder bron?

Nou, mij zegt schotland voldoende.

Precies! We hebben het hier wel over het land van Nessie! En als dat niet genoeg zegt dan weet ik het niet meer hoor, niet zo schamper doen over Schotland.

gaypride
27-04-03, 14:46
niet zo schamper doen over Schotland.

wetenschappers in minirokjes?

:lekpuh:
Gp

barfly
27-04-03, 14:49
Geplaatst door gaypride
wetenschappers in minirokjes?

:lekpuh:
Gp

Ergens heb ik het vermoeden dat het jou wel aan moet spreken :p

gaypride
27-04-03, 14:52
Geplaatst door barfly
Ergens heb ik het vermoeden dat het jou wel aan moet spreken :p

altijd leuk om mannen in minirokjes te zien paalwerpen

:haha:
Gp

barfly
27-04-03, 15:07
Geplaatst door gaypride
altijd leuk om mannen in minirokjes te zien paalwerpen

:haha:
Gp

Ehm.....

http://www.xs4all.nl/~barfly/images/paaldinges.jpg

:hihi:

Hmmz volgens mij is de regel te lang om de foto zichtbaar te maken.. :)

gaypride
27-04-03, 15:16
Geplaatst door barfly
Ehm.....

http://www.xs4all.nl/~barfly/images/paaldinges.jpg

:hihi:

Hmmz volgens mij is de regel te lang om de foto zichtbaar te maken.. :)

:wohaa: dat bedoel ik!

ZwYgStErr had ook een keer een leuke waar ik erg om moest lachen als ze dit leest kan ze hem misschien plaatsen

(sorry bil@l voor het verkrachten van je topic :hihi: )

:gniffel:
Gp

mrz
27-04-03, 15:20
Leuk, maar hoe kom je er vanaf?

Ik wil helemaal geen fucking djinn zijn :(

Misschien moet ik ook maar eens zelfmoord gaan plegen...

Tomas
27-04-03, 15:23
Geplaatst door mrz
Misschien moet ik ook maar eens zelfmoord gaan plegen...

Dan gebruiken ze je genen als basismateriaal voor genmanipulatie. Dus ik raad dat ten zeerste af.

Wees nou gewoon 's blij met wat je hebt.

mrz
27-04-03, 15:58
'Djinn's' zijn geesten? Geesten van wie of wat? Om in Geesten te geloven moet je echt 'heiden' zijn want velen van hen geloven in 'geesten'. Trouwens ook nog steeds de bevolking in Indonesië ONDANKS de islam. Heel oude, soms gevaarlijk geesten, en geesten van voorouders.

Zijn er Goede en Slechte Djin's? Wat doen ze.

Voor mij is een Djinn iemand die dingen zodanig aanvoelt dat ie van ellende zichzelf maar gaat handicappen omdat het leven anders geen flikker meer aan is, of hij of zij is te weinig geslagen vroeger of het is nooit goed duidelijk gemaakt dat hij of zij niet zoveel kapsones moest hebben. Verder is het vaak een veels te "open" iemand die constant dingen voor anderen in de gaten houdt of merkt en zichzelf helemaal vergeet of veronachtzaamt, wat zo ver kan gaan dat mensen om hem of haar heen gaan vechten omdat de persoon in kwestie zich weigert zijn of haar agressie bijv. te uiten. En dat is dus FUCKING SLECHT IMHO. :auw:



In de islam bestaan ook 'duivels'. Zijn dat djin's? De islam kent ook engelen zijn dat misschien ook djin's?

Wie kan het mij uitleggen?

Engelen zijn mensen die niet neuken. Prostate themselves etc. En ja dan ben je snel een Djinn ja. EVIL.


Proteins produce nano-magnetic computer memory
Hard drive capacity could be increased a hundredfold by harnessing a protein used to store iron in the body
http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99993664

Krijgen we nog meer DJINNS (mensen met gebrek aan "normaal" ego)! door al die extra fucking STORING. AAAAAAHHHHHHHHHH.

:stomp:

Waar is mijn mentor :(

mrz
27-04-03, 17:23
djinn (de ~ (m.))

1 goede of boze geest in de Arabische mythologie

geest (de ~ (m.))

1 [g.mv.] datgene in de mens wat denkt, voelt en wil <=> lichaam
2 [g.mv.] de scheppende, bezielende kracht die van iem. of iets uit gaat => spirit
3 strekking, bedoeling
4 onstoffelijk wezen of verschijning van een gestorvene
5 iem. met een sterke, vooral intellectuele, persoonlijkheid

vandale.nl


Geest is niet alleen 4 beste J.M.T...

:engel: