PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom is mijn laatste topic gedelete?



Pixelshade
28-04-03, 00:02
ik deed niks verkeerd, ik vertelde over een uitvinding om ouwe huid te bestrijden en liet weten of het iets voor jmt was

tering beheer :aanwal:

sil
28-04-03, 00:09
Als je dat niet weet,ben je nog dommer dan ik al dacht

Pixelshade
28-04-03, 00:12
je moet je bek houde sil want dit was mijn post:

Groene thee helpt het verouderen van de huid tegen te gaan en voorkomt huidkanker. Dit heeft een 2-jarig onderzoek door Dr. Stephen Hsu, een cel bioloog aan het Medical College of Georgia Department of Oral Biology vastgesteld.

Hij en zijn collega's hebben ontdekt dat de polyphenolen die in groene thee zitten vrije radicalen elimineert. Met behulp van menselijke huidcellen werd de normale groei van de huidcellen vergeleken met de groei van de cellen die door een groene-thee component beïnvloed waren. Het bleek dat het component stervende huidcellen heractiveerde. "Cellen die zich naar de buitenste laag van de huid verplaatsen blijven normaal gesproken 28 dagen leven. Echter het component EGCG blijkt ze te heractiveren", zegt Dr. Hsu. "EGCG is een fontein van jeugd voor huidcellen. Wanneer ze onder invloed van EGCG worden gesteld beginnen oude cellen zich weer te delen. Dit vertraagt het verouderingsproces van de huid."

Het moeilijke wetenschappelijke artikel hoe dit werkt staat op Science Daily.


niks verkeerd mee toch?

RinC
28-04-03, 00:20
Geplaatst door sil
Als je dat niet weet,ben je nog dommer dan ik al dacht


Heey gefrusteerde, jij bent ook nog van het ouwe garde hier he
Nog steeds niks gehoord van je Marokkaanse vriendje...of was dat Nobelprize zionist? Ach ja, ik haal de gefrustreerde altijd door elkaar :D

-Y-
P.s Bheer was denk ik niet blij mee met het bericht...Hij had het al geprobeerd om de verouderingsproces tegen te gaan, maar tevergeefs...:hihi:

sil
28-04-03, 00:21
Ik hou mijn "BEK"niet,
het ging niet alleen om het artikel,maar wat jou aanvulling daarbij was.
En dat was zeer respectloos

jaja
28-04-03, 15:40
Geplaatst door Pixelshade
je moet je bek houde sil want dit was mijn post:

Groene thee helpt het verouderen van de huid tegen te gaan en voorkomt huidkanker. Dit heeft een 2-jarig onderzoek door Dr. Stephen Hsu, een cel bioloog aan het Medical College of Georgia Department of Oral Biology vastgesteld.

Hij en zijn collega's hebben ontdekt dat de polyphenolen die in groene thee zitten vrije radicalen elimineert. Met behulp van menselijke huidcellen werd de normale groei van de huidcellen vergeleken met de groei van de cellen die door een groene-thee component beïnvloed waren. Het bleek dat het component stervende huidcellen heractiveerde. "Cellen die zich naar de buitenste laag van de huid verplaatsen blijven normaal gesproken 28 dagen leven. Echter het component EGCG blijkt ze te heractiveren", zegt Dr. Hsu. "EGCG is een fontein van jeugd voor huidcellen. Wanneer ze onder invloed van EGCG worden gesteld beginnen oude cellen zich weer te delen. Dit vertraagt het verouderingsproces van de huid."

Het moeilijke wetenschappelijke artikel hoe dit werkt staat op Science Daily.


niks verkeerd mee toch? ik vermoed / hoop dat het beheer heeft in gegrepen vanwege de laatste toevoeging van jou aan dit bericht en vanwege jouw tweede bijdrage aan de thread. Je was er gewoon op uit om iemand op dit forum te beledigen en kwetsen. Zoals ik ook al die thread heb gezegd: "valt me van je tegen, pixel!"