PDA

Bekijk Volledige Versie : Meer mannen willen alleen seks in de relatie



Waterval
28-04-03, 11:17
Uitgegeven: 28 april 2003 12:07

AMSTERDAM - In tegenstelling tot de vrouw grijpt een groeiend aantal mannen terug naar de traditionele normen en waarden als het gaat om seks. De man hervindt zijn veiligheid en zekerheid in de schoot van de relatie. Zijn leven hangt niet meer tussen de veelkleurige lakens die de vrije seks kan hebben.

Dat constateert NFO Trendbox in het doorlopend Life & Living onderzoek onder 5000 mensen. Volgens het onderzoeksbureau is de ontwikkeling een reactie op huidige economische situatie. NFO Trendbox noemt het opvallend dat de slechte economische tijd bij mannen wel degelijk van invloed lijkt te hebben op hun opvattingen over relaties en seks.


nu.nl


:duim:

Tomas
28-04-03, 11:18
"...mannen willen alleen maar sex in de relatie" kon ik me wel redelijk in vinden, want de rest is toch alleen maar vrouwekul.

De rest van het artikel snap ik niet.

Waterval
28-04-03, 11:23
:haha:

Waterval
28-04-03, 11:24
Geplaatst door Tomas
"...mannen willen alleen maar sex in de relatie" kon ik me wel redelijk in vinden, want de rest is toch alleen maar vrouwekul.

De rest van het artikel snap ik niet.


Ergens heb ik het gevoel dat die 5000 mannen de vraag precies zo hebben gelezen...

Mark
28-04-03, 11:26
Homo's..... gelukkig denken de vrouwtjes er blijkbaar anders over :haha:

Waterval
28-04-03, 11:29
Geplaatst door Mark
Homo's..... gelukkig denken de vrouwtjes er blijkbaar anders over :haha:


Lang leve de emancipatie :lole:

Tomas
28-04-03, 11:32
Geplaatst door Mark
Homo's..... gelukkig denken de vrouwtjes er blijkbaar anders over :haha:

En over een maand zie je dit opeens heel anders.

Waterval
28-04-03, 11:45
Geplaatst door Tomas
En over een maand zie je dit opeens heel anders.


Zijn vrouw niet hoor! Alleen andermans vrouwen.

Donna
28-04-03, 11:48
Geplaatst door Waterval
In tegenstelling tot de vrouw grijpt een groeiend aantal mannen terug naar de traditionele normen en waarden als het gaat om seks.

Ben je als vrouw eindelijk normloos en losgeslagen, na jarenlange feministische indoctrinatie......

Willen die kerels ineens niet meer. Hmmppff.

:moe:

Mark
28-04-03, 11:49
Geplaatst door Tomas
En over een maand zie je dit opeens heel anders.

:haha:

;)

Tomas
28-04-03, 14:05
Geplaatst door Donna
Ben je als vrouw eindelijk normloos en losgeslagen, na jarenlange feministische indoctrinatie......

Ben je als man na decennia lang feministische indoctrinatie een eindelijk een beetje in contact met je vrouwelijke kant.


Willen die kerels ineens niet meer. Hmmppff.

Waarderen die vrouwen dat ook niet meer.


:moe:

Ja.