PDA

Bekijk Volledige Versie : Al Sawt, zou jij jezelf willen verwijderen van dit forum?



Couscousje
28-04-03, 17:45
Het is me opgevallen dat jij nogal de sfeer weet te verzieken op deze site. En ik kan het weten, ik heb immers "meer dan 7000 posts", zoals jij dat ergens anders liet vallen, dus ik heb toG wel aardig veel tijd doorgebraGt op deze site om duidelijk aan te kunnen geven dat jij niet kunt functioneren op deze site.

Je bent een ongelooflijk bekrompen figuur die absoluut niet open staat voor de mening van anderen.

Verder kom je hier 1 keer in de zoveel tijd, om vervolgens een heleboel negatieve energie tentoon te spreiden.

Ik zou zeggen, who the hell died and made you King of the Castle?

Laat anderen in hun waarde and go GET A JOB OR A DECENT EDUCATION, in plaats van ongewenst commentaar te leveren op mensen die je niet kent en waar je zeker niet lang genoeg mee hebt gediscussiëerd gezien je 300 miezerige postjes, om daadwerkelijk te weten of ze inhoudelijk kunnen discussiëren of niet.

Dag Al Sawt. :zwaai:

Kranten van jouw kaliber horen in de kattenbak!

Cc

Tomas
28-04-03, 17:47
Geplaatst door Couscousje

Kranten van jouw kaliber horen in de kattenbak!


En dit vind ik dan weer minder...

Dat gestigmatiseer ook altijd!

Couscousje
28-04-03, 17:51
Geplaatst door Tomas
En dit vind ik dan weer minder...

Dat gestigmatiseer ook altijd!

Hoezo?

Ik vind het een enorme zeikerd.

:D

Cc

Tomas
28-04-03, 17:54
Geplaatst door Couscousje
Hoezo?

Ik vind het een enorme zeikerd.

:D

Cc

Ja, maar associeer dat dan niet met katten en hun bakken. aub. Het lijkt wel een pavlov reactie onderhand, gdmm. Als er iets niet deugt of mis is, dan hebben de katten er wel iets mee te maken tegenwoordig.

Nee, dan vroeger, maar marokkanen zijn geloof ik op of helemaal uit.

Couscousje
28-04-03, 18:03
Geplaatst door Tomas
Ja, maar associeer dat dan niet met katten en hun bakken. aub. Het lijkt wel een pavlov reactie onderhand, gdmm. Als er iets niet deugt of mis is, dan hebben de katten er wel iets mee te maken tegenwoordig.

Nee, dan vroeger, maar marokkanen zijn geloof ik op of helemaal uit.

Tomas, je vergeet dat het van mij komt.

Ik ben ook kattig.

:D

*prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Cc