PDA

Bekijk Volledige Versie : hey salam iedereen



Aliboy
28-04-03, 19:35
hey salam ik ben op zoek naar eerlijke moslimmeisje :lole: ik ben van :belgie: en ben een marokaan :zwaai: thalla fraskom doei xxxxxxxxxxxxxxxxxx

barfly
28-04-03, 20:00
Geplaatst door Aliboy
hey salam ik ben op zoek naar eerlijke moslimmeisje :lole: ik ben van :belgie: en ben een marokaan :zwaai: thalla fraskom doei xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dan ben je, denk ik, op zoek naar Marsipulami. Da's een leuk Belgisch grietje dat hier regelmaitg prikt :)

Ow en welkom! :D

gaypride
28-04-03, 20:02
Geplaatst door Aliboy
hey salam ik ben op zoek naar eerlijke moslimmeisje :lole: ik ben van :belgie: en ben een marokaan :zwaai: thalla fraskom doei xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Salaam Aliboy

dit forum heet Nieuws Van De Dag
hier slaan ze elkaar de hersens in over de dagelijkse gebeurtenissen in het leven in deze wereld en daarna vallen ze weer in elkaars armen.

Voor dating moet je hier dus niet zijn
Er is ook geen aparte datingsite op maroc.nl
Beter kun je gaan naar de concurrent m.a.r.o.k.k.o. punt nl
en dan naar y.a.s.m.i.n.a

zonder de puntjes dan ik schrijf deze puntjes omdat als ik dat niet doe je dan alleen maar sterretjes ziet omdat het Beheer van deze site het zo geregeld heeft dat wanneer je de naam gewoon schrijft dan zie je alleen maar sterretjes omdat het Beheer deze concurrent waarvan ik de naam dus niet gewoon kan schrijven als een groot gevaar ziet en ik ben bang dat dat terecht is want het wordt hier steeds stiller ...

Maar je bent natuurlijk altijd welkom om mee te praten hier

succes!

:zwaai:
Gp

gaypride
28-04-03, 20:05
Geplaatst door barfly
Dan ben je, denk ik, op zoek naar Marsipulami. Da's een leuk Belgisch grietje dat hier regelmaitg prikt :)

Ow en welkom! :D

:zweep:
:hihi:
Gp

Couscousje
28-04-03, 20:07
Geplaatst door barfly
Dan ben je, denk ik, op zoek naar Marsipulami. Da's een leuk Belgisch grietje dat hier regelmaitg prikt :)

Ow en welkom! :D

:hihi:

Cc

Aliboy
29-04-03, 08:35
:blij: hey salam bedankt allemaal voor jullie reactie maar ik zoek geen dating ik hou het aleen bij praten chatten enzo meer niet dus nogmaals mohim jullie zijn bedankt om me hierbij verder te helpen als er iets is dan help ik jullie ook beslama from ali :melig2: bye bye

Aliboy
29-04-03, 08:40
hey salam ik zen iets vergeten kunnen jullie mij zeggen waar ik die Marsipulami grietje kan vinden of berichten sturen dank u :bril: beslama iedereen

mulan
29-04-03, 08:41
Geplaatst door barfly
Dan ben je, denk ik, op zoek naar Marsipulami. Da's een leuk Belgisch grietje dat hier regelmaitg prikt :)

Ow en welkom! :D


MUAHAHAHAHHAHAHA :lol:

Tomas
29-04-03, 08:46
Geplaatst door Aliboy
hey salam ik zen iets vergeten kunnen jullie mij zeggen waar ik die Marsipulami grietje kan vinden of berichten sturen dank u :bril: beslama iedereen

Ga naar prikbord mail in het "Mijn Hoekje" menu, daar kan je mail versturen en ontvangen. Gebruik dan gewoon de naam marsipulami.

Oh ja, marsipulami is een erg schuchter meisje. Je moet wel eerst door haar facade van "Wat oudere Belgische man" heen prikken.

Orakel
29-04-03, 22:37
Geplaatst door Tomas
Ga naar prikbord mail in het "Mijn Hoekje" menu, daar kan je mail versturen en ontvangen. Gebruik dan gewoon de naam marsipulami.

Oh ja, marsipulami is een erg schuchter meisje. Je moet wel eerst door haar facade van "Wat oudere Belgische man" heen prikken.

Hey Aliboy, nu moet je es goed naar me luisteren. Marsipulami en ik go way back dus ik zou het waarderen als je m'n meisje niet zou benaderen.

Ik kan vdm me kont niet keren......

Oh Barfly en Tomas, dit is dus niet chique van julle hé. Marsje en ik hebben onze onenigheid allang weer bijgelegd, dus hou maar op met stoken.
:kwaad:

Victory
29-04-03, 23:21
Salam

Ten eerste... Marsipulami is een gozer...
en ten tweede..... dit is niet een 'dating forum'..... als je gewoon wilt chatten met marokkaanse meisjes of weet ik veel ga je maar hiernaartoe....

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=3

Couscousje
29-04-03, 23:53
Geplaatst door Victory
Salam

Ten eerste... Marsipulami is een gozer...
en ten tweede..... dit is niet een 'dating forum'..... als je gewoon wilt chatten met marokkaanse meisjes of weet ik veel ga je maar hiernaartoe....

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=3

:rolleyes:

Partypooper.

Cc

Victory
30-04-03, 00:24
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

Partypooper.

Cc

kvond het lullig.... :lekpuh:

Maarten
30-04-03, 11:23
Geplaatst door Victory
kvond het lullig.... :lekpuh:

Daar ontbreekt het aliboy in geen geval aan..
Maar of zijn onderstel wel "hot news" is?
Wel dat sommige lui niet weten waar ze het zoeken moeten.
Had iemand hem al verwezen naar de homepage van Phiips? De belastingdienst?..

Aliboy
30-04-03, 21:57
hey salam ik wou effe reageren ik zal het nogmaals herhalen ik zoek geen date begrijpen jullie dat niet en Orakel sorry dat ik naar die meisje vroeg maar ze maken me van alles wijs en ik ben maar pas nieuw en kweet nie hoe hier de systeem in elkaar zit en vertrouw me ik kom niet aan jouw meisje en ten 2 de ik heb al iemand dus ik zoek geen date nomaals sorry en bedankt allemaal voor jullie tip en hulp en mocht er iets zijn dat er is zeg me het dan en sorry maar ik wil nie hebben dat er boel is ofzo en khoop dat alles oke is nu mohim beslama allemaal en iedereen die reageerde bye bye

Marsipulami
01-05-03, 12:38
:haha: :haha: Wat lees ik hier nu weer allemaal. De Hollanders op dit prikbord zijn gewoon slecht. Ik had al zo mijn twijfels, maar nu weet ik het zeker. Mijn landgenoot zo voor de gek houden. ;)

nouwra
01-05-03, 12:41
Geplaatst door Aliboy
Orakel sorry dat ik naar die meisje vroeg maar ze maken me van alles wijs en ik ben maar pas nieuw en kweet nie hoe hier de systeem in elkaar zit en vertrouw me ik kom niet aan jouw meisje en ten 2 de ik heb al iemand dus ik zoek geen date nomaals sorry en bedankt allemaal voor jullie tip en hulp en mocht er iets zijn dat er is zeg me het dan en sorry maar ik wil nie hebben dat er boel is ofzo en khoop dat alles oke is nu mohim beslama allemaal en iedereen die reageerde bye bye


:melig:

Dit is gewon TE grappig :giechel:

Tomas
01-05-03, 13:40
Geplaatst door Marsipulami
:haha: :haha: Wat lees ik hier nu weer allemaal. De Hollanders op dit prikbord zijn gewoon slecht. Ik had al zo mijn twijfels, maar nu weet ik het zeker. Mijn landgenoot zo voor de gek houden. ;)

Doe nou niet zo schuchter en pm 'm nou 's.

manc
01-05-03, 15:03
Geplaatst door Tomas
Doe nou niet zo schuchter en pm 'm nou 's. Ja, Alibaba heeft immers al een meissie, dus hij zal zijn virtuele handen heus niet zomaar onder je rokje schuiven...ik bedoel 'niqaabje'.

Donna
01-05-03, 15:26
Geplaatst door Marsipulami
:haha: :haha: Wat lees ik hier nu weer allemaal. De Hollanders op dit prikbord zijn gewoon slecht. Ik had al zo mijn twijfels, maar nu weet ik het zeker. Mijn landgenoot zo voor de gek houden. ;)

:schok: slecht?!?

Proberen we eens wat voor je te regelen, is 't weer niet goed..... :droef:

Belgen zijn niet snel tevreden he?