PDA

Bekijk Volledige Versie : 23 MEI....AEL lezing in LIMBABWE



The General
28-04-03, 20:17
:duim:

lennart
28-04-03, 20:43
Voor de mensen die dit spektakel willen bijwonen, vergeet niet dat voor het binnenkomen van het gristelijke bolwerk dat Limburg heet een visum noodzakelijk. Aan te vragen bij de Limburgse ambassade!

The General
28-04-03, 20:51
Limbabwe...het land van Camiel "verbied AEL" Eurlings.

mulan
29-04-03, 08:40
Geplaatst door lennart
Voor de mensen die dit spektakel willen bijwonen, vergeet niet dat voor het binnenkomen van het gristelijke bolwerk dat Limburg heet een visum noodzakelijk. Aan te vragen bij de Limburgse ambassade!


Toevallig woon ik in dat bolwerk...dus ik kan eventueel mensen Limburg insmokkelen zonder dat visum....

Maar is dit echt in Limburg....zo ja.........waar,wie,wat,hoe????

sienia
29-04-03, 09:22
Wat dachten jullie van Gronie?

rafiq
29-04-03, 11:55
Mijnheer Generaal,

Krijgen we dit keer een andere soort lezingen, want het is allemaal van hetzelfde.

Waarom huur je gewoon geen zaaltje af met alvast een ingesproken boodschap op video, en ga jij de vragen beantwoorden. Dat kun je vast wel.

De laatste lezingen waren echt een aanfluiting van jewelste. allemaal van hetzelfde en niks " nieuws onder de zon".

goedemiddag

The General
29-04-03, 19:30
hehehehe......rafiq ....is je nu nog niet opgevallen dat ik jou altijd negeer ?

rafiq
29-04-03, 19:42
Mijnheer Generaal,

Het is mij wel opgevallen dat je het belangrijk lijkt te vinden om mij er aan te herinneren dat je ook nog iets te melden hebt. Als je nou gewoon interessante dingen verteld, wil ik heus wel naar je luisteren, broeder, maar ik kan je niet zo goed verstaan, je praat niet echt duidelijk door zo'n bivak-muts.

Duivelin
30-04-03, 17:09
Mogen we achteraf dan ook van die politiek interessante vragen stellen? Wat vindt de AEL van diefstal?



:hihi:

Mark
30-04-03, 17:15
Wat vind de AEL eigenlijk van het beperken van het aftrekbaar maken van lijfrentepremies tot je pensioengat ipv de gulle 1069 euro'tjes ???