PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen in omgeving van Zaandam hier



Manina
28-04-03, 22:30
Hallo,Marokkaantjes in Zaandam en omg.
Zit er iemand tussen jullie die het Arabische taal goed spreekt en schrijft
dan zou ik graag je reactie willen zien.Het gaat hier om een Ned.dame
in Zaandam die op zoek is naar iemand die haar prive-les geven.
Serieuze reacties A.U.B.Tegen betaling.En het is echt gewoon de Arabische taal en niets geks.

gaypride
28-04-03, 22:36
Geplaatst door Manina
en niets geks.

wat verstaat u onder geks?

:melk:
Gp

Manina
28-04-03, 22:46
Ik heb er al spijt van dat ik dat er bij heb gezet,was niet nodig maar ik heb geen zin in flauwe reacties.Dus stom van me.
Maar waarom ik dat heb neergezet omdat ik weet dat er weleens niet serieus wordt geschreven.Vooral als er marokkaanse jongens zijn die lezen dame en prive-les en daar zelf een mooi gedachte bij hebben.(niet alle jongens)maar die zullen er wellicht wel tussen zitten.
Op deze manier wilde ik alleen duidelijk maken dat het echt een serieuze oproep is.En hoop dat er ook iemand is die mij en haar kan helpen.Groetjes

gaypride
28-04-03, 23:06
Geplaatst door Manina
Vooral als er marokkaanse jongens zijn die lezen dame en prive-les en daar zelf een mooi gedachte bij hebben

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:fpuh:
Gp

Tomas
28-04-03, 23:12
Geplaatst door gaypride
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:fpuh:
Gp

Doe nou maar niet zo hypocriet gp, want je weet heus wel dat wij autochtonen ons nooit met gekke dingen inlaten.

p.s. Manina, wat wil ze nou echt, die dame? Ik begrijp heus wel dat arabisch leren een geheime kode inhoudt. Alleen ken ik m nog niet.

gaypride
28-04-03, 23:21
Geplaatst door Tomas
Doe nou maar niet zo hypocriet gp, want je weet heus wel dat wij autochtonen ons nooit met gekke dingen inlaten.



:lol:

je moest eens weten wat autochtonen allemaal rare dingen doen, net als allochtonen (ik blijf het een rotwoord vinden)
en ik weet echt niet alles maar dat wil ik ook niet eens weten

;)
Gp

~Panthera~
28-04-03, 23:33
Geplaatst door gaypride
:lol:

je moest eens weten wat autochtonen allemaal rare dingen doen, net als allochtonen (ik blijf het een rotwoord vinden)
en ik weet echt niet alles maar dat wil ik ook niet eens weten

;)
Gp
---------------------------------

:fplet: Dat wil je WEL weten. :fpuh: :D

gaypride
28-04-03, 23:35
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------------

:fplet: Dat wil je WEL weten. :fpuh: :D

ik weet GENOEG !!!

:blauwkus:
Gp

~Panthera~
28-04-03, 23:57
Geplaatst door gaypride
ik weet GENOEG !!!

:blauwkus:
Gp
------------------------------

:schok: :hihi:

oemmi
29-04-03, 13:55
bij de loi kan je ook arabisch leren .
wil je standaard arabisch of het marokkaans arabisch leren!
als je marokkaans arabisch wil leren krijg je eerst een basis deel standaard arabisch en dan het marokkaans arabisch.
oemmi