PDA

Bekijk Volledige Versie : simkaart waarmee je gratis kunt smsen

kadija21
29-04-03, 13:25
Ik heb van die buitenlandse simkaarten waarmee je gratis en onbeperkt kunt smsen naar alle landen dus ook naar marokko en in marokko,dus dat kan je wat geld schelen.Je krijgt een garantie van me van een half jaar.Kaart kost per stuk 40 euro en per 10 stuks 350 euro.
Als je geinteresseerd bent dan kan je me een pmtje sturen!!

Noer3inetie
30-04-03, 15:40
Geplaatst door kadija21
Ik heb van die buitenlandse simkaarten waarmee je gratis en onbeperkt kunt smsen naar alle landen dus ook naar marokko en in marokko,dus dat kan je wat geld schelen.Je krijgt een garantie van me van een half jaar.Kaart kost per stuk 40 euro en per 10 stuks 350 euro.
Als je geinteresseerd bent dan kan je me een pmtje sturen!!

hier geloof ik dus niks van............

stuur me wahed kaartje op en dan krijg je wel te horen of ik het koop of nie mooie deal vind je ook nie??? :tik:

karim_dpg
01-05-03, 12:00
die kaarten woorden voor 15 euro verkocht,dat je wat winst wilt maken kan ik begrijpen maar zoveel!!!!

faatje24
02-05-03, 10:57
Hallo khadija en de rest,

waar ik zeer dringend naar op zoek ben zijn kaartjes waarmij je gratis kan BELLEN!!! ik heb alles over voor zo'n kaart!!! sms kaart is ook leuk, maar belkaart is het toppunt!!! dus als iemand mij daarmee kan helpen dan kan hij/zij rekenen op een zeer mooie vergoeding!!!!!

groetjes
Faatje

Timoesh
02-05-03, 11:29
Helemaal.................
Wie o wie verkoopt kaarten om gratieees te bellen :D

Maar waar kun je nog meer die buitenlandse kaarten kopen?

Groeties :engel:

bouchratamazigt
20-05-03, 12:50
hey Abdelkarim (karim) kun je die sim kaarten ook voor 15 euro krijgen?? waar kun je ze verkrijgen dan?? als dat waar is wat je zegt zou ik graag weten waar je ze kunt krijgen.. :strik:

sabrinaatje
03-06-03, 17:28
waar kan je die kaarten halen???????????

je kan me ook een pm sturen