PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongens tog ook......?

misslove
30-04-03, 19:55
He mensen,
ik heb een vraagje en ik hoop dat er serieuz gereageert wordt!!!!!
De meeste Marokkaanse jongens die ik ken zijn al naar bed geweest met een meisje en zijn duzz geen maagd meer.Maar jongens moeten tog ook maagd blijven???Ze weten wel dat ze maagd moeten blijven en tog duiken ze de bed in met een meisje..! :vreemd: Als een meisje geen maagd meer is wordt er over haar geroddeld en heeft ze geen familie meer!Maar als een jongen geen maagd meer is dan gebeurt er niets.Ik snap ht egt nie,waarom mag een jongen wel ontmaagd zijn voor ht huwelijk en een meisje niet???Niet dat ik al ontmaagd ben,maar ik vraag ht me gewoon af.We zijn tog allebei mensen?Ewa ik hoop dat jullie reageren(serieuz)Zijn er ook jongens die nog maagd zijn en zo willen blijven tot ht huwelijksnacht?
thalla.
:zwaai: Hanan

sobhanaallah
02-05-03, 11:21
SAlaam HAnan,
kijk, hun ( het mannelijke geslacht)kunnen het niet in deze ( dit leven)werled mischien niet bewezen. je weet neem ik aan waarom niet. maar hun straf wordt wel bericht in het hiernamaals. wij weten mischien niet/ zien het ook niet maar voor Allah swt kunnen ze niet ontkomen. zowel het meisje als de jongen MAG geen ZIna doen. tenzij er berouw aan alllah gedaan is, voor vergeving uit spijt.

De profeef sws heeft gezegd: "de wereld is groen en zoet en Allah zal jullie erop neerzetten en zien hoe jullie je gedragen. Pas op voor deze wereld en pas op voor de vrouwen".
het is dus een waarschuwing om niet te verdwalen in sexsuele misdragingen.

wat betreft de meisje, omdat zij het moeten bewezen, tegenwoordig hoor ik van al die trukjes, maar het is in iemands bestwil dat niet te doen.

ik hoop dat dit voor je duidelijk is, in geval je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je.

YAHIA1983
02-05-03, 12:10
:student: Had het niet beter kunnen formuleren als hier boven is gedaan door sobhannallah

misslove
02-05-03, 23:02
hoi sobhanaallah,
Goed de jongens weten dat ze ook geen sex mogen hebben voor ht huwelijk!!!!!Maar tog doen ze dat!Dat snap ik nie.He jongens zijn jullie dan nie bang???Allah is groot hoor.De meeste jongens zijn ZEHMA stoer omdat ze geen maagd meer zijn!Ewa man de jongens die nog maagd zijn :duim: maar houden zo tot je huwelijk!!!!!!!
Ewa ben moe ik ga maar slape.....................
beslamma
dikke zoen
Hanan

sobhanaallah
06-05-03, 08:33
Salaam misslove,
naar mijn idee hebben ze zwakke imaan en zijn hun behoeftes en verlangenens sterker dus dan hun geloof.
of onbekend zijn dat er een islaams oplossing ervoor is, namelijk drie dagen vasten als je die behoeften hebt.
dat is het enige wat ik e nu kan zeggen.
salaam

Is,
06-05-03, 08:34
De enige manier om dat te weten is om je te verdiepen in Andermans leven.

Dat je daar nog tijd voor hebt, `t is veel beter om je met je eigen leven bezig te houden, `kga d`r van uit dat daar genoeg te verbeteren valt.

Rwina Cousina
11-05-03, 16:23
Nou ja "misslove" ik vind wel da je gelijk hebt hoor, maar ik bemoei me niet met dit soort zakken !!, dus ik ben het helemaal mee eens met "Is" :duim: