PDA

Bekijk Volledige Versie : Huis te koop in Tanger, Braness

Aymen
01-05-03, 10:31
Salaam,

Een huis te koop in Braness in Tanger. het huis ligt aan twee straten. In een wijk van ambtenaren.

Op de begane grond heb je garages. De eerste verdieping bestaat uit een hele grote woonkamer. Een douche, met toilet met boiler, twee slaapkamers. Tweede verdieping een hele grote arabische woonkamer uit duizend en een nacht. Zeer geschikt voor feesten. Vele ramen en gipswerk a la Fes, en een toilet in de gang. Derde verdieping een hele grote keuken, een extra kamer en een dakterras, het dakterras bestaat ook uit twee verdiepingen. De hele gang van het huis is bewerkt met gipswerk en tegels. Een mooi droomhuis. Je buren komen uit Nederland en het buitenland.

Prijs nader overeen te komen en bezichtiging mogelijk.

Alleen serieuze bieders.

Ik wacht op jullie reacties.

Wa salaam.

tetouania2003
11-05-03, 11:49
Geplaatst door Aymen
Salaam,

Een huis te koop in Braness in Tanger. het huis ligt aan twee straten. In een wijk van ambtenaren.

Op de begane grond heb je garages. De eerste verdieping bestaat uit een hele grote woonkamer. Een douche, met toilet met boiler, twee slaapkamers. Tweede verdieping een hele grote arabische woonkamer uit duizend en een nacht. Zeer geschikt voor feesten. Vele ramen en gipswerk a la Fes, en een toilet in de gang. Derde verdieping een hele grote keuken, een extra kamer en een dakterras, het dakterras bestaat ook uit twee verdiepingen. De hele gang van het huis is bewerkt met gipswerk en tegels. Een mooi droomhuis. Je buren komen uit Nederland en het buitenland.

Prijs nader overeen te komen en bezichtiging mogelijk.

Alleen serieuze bieders.

Ik wacht op jullie reacties.

Wa salaam.

zou je me hierover kunnen mailen?
[email protected]

seloua5
28-05-03, 13:07
Kunje mij hier prive over mailen. IK WIL GRAAG WETEN WAT de vraagprijs is? Ben serieus op zoek naar een huis in Tanger.

groetjes,

Seloua
email: [email protected]

laura
12-06-03, 15:04
Assalamou aleikum

Ik heb interesse om het huis te kopen, daarom wil ik de vraagprijs, wanneer het huis gebouwd is enz...

Je kunt mij terug mailen op : [email protected]

wassalaam

laura
29-06-03, 17:21
Wacht nog steeds op antwoord

Ik heb nog steeds interesse in het huis. Zou je me terug mailen.
Bedankt.

Mijn email adres is [email protected]

assilah
30-12-03, 00:36
Salamoe Halaikoem

wij zijn op zoek naar een huis in marokko hebben onze pas verkocht wat is de prijs en waar ligt het precies???
(sorry ik geef mijn email liever niet)

Ma3asalaam

Aymen
30-12-03, 13:47
Salaamoe Aleikoem,

Dit huis is al verkocht. Op dit moment, hebben we nog wel een geheel gemeubileerd appartement te koop. Met alle apperatuur etc. Deze appertement is te vinden in het centrum van Tanger.

Als je interesse mocht hebben. Dit appertement heeft twee salons met balkoen, twee slaapkamers, douche keuken met balkon.

Ik hoor van je.

Met vriendelijke groeten,

Aymen

assilah
30-12-03, 15:15
Salaam,

Bdankt voor de informatie maar we zijn echter meer op zoek naar een huis.Veel succes verder.

Ma3asalaam

seloua5
05-01-04, 10:03
Ben geinteresseerd in dit appartement, wat is de vraagprijs?

groetjes,

Seloua

Aymen
14-01-04, 11:04
Salaamoe Aleikoem,

Rue de Mexique, centrum Tanger. In de drukste winkelstraat van deze mooie stad Tanger, een appartement van 150 vierkante meter. Het appartement bevindt zich op de vierde etage en bestaat uit een centrale hal, twee salons met een balkon, twee slaapkamers met toegang ook tot balkon, een badkamer, wc en douche en een grote keuken met balkon. In het gebouw heb je winkeltjes beneden. Voor mensen uit Tanger is het de swiaqh, en dan de eerst waar ze stoffen verkopen. De balkon kijkt uit op de winkelstraat en de tennisclub. Een centrale ligging. Midden in het centrum alles op loopafstand. Boulevard is een 50 meter van je vandaan, en ook dicht bij zee. Er is ook een parkeergarage aanwezig. Het gebouw is van alle gemakken voorzien. Het appartement is geheel ingericht met alle apparaten en meubels die nog geen twee jaar zijn dus alles is in zeer goede staat. Voor dit appartement met inboedel vragen we een prijs van 900.000MDH, dus 90 miljoen marokkaanse franken. Pak je kans om centraal te komen wonen in een wereldstad. En over de prijs valt te onderhandelen. Alleen serieuze reacties graag.

Mayas
14-01-04, 15:24
Hallo Aymen

Volgens mij zie jij ze vliegen; 90 miljoen frank!!!!!!!!
Mijn zus heeft in het centrum van tanger een appartement gekocht voorr 35 miljoen frank. een nieuwbouwflat, bijna zelfde indeling als die jij beschrijft, met een prive-parkeergarage, bewaker enz. Is wel een beetje belachelijk hoor die prijs van jou.

Aymen
15-01-04, 10:53
Salaamoe Aleikoem,

Het gaat hier om een apprtement van 150 vierkante meter. Dit is heel groot voor een apprtement in Tanger. De nieuwbouw appartyementen die je beschrijft van je zus, zijn kleiner. Nieuwbouw appartementen in Tanger valt ook veel over te zeggen omdat ze niet solide zijn gebouwd. Namelijk nog steeeds met ladders en kapotte lege bakstenen. Terwijl dit apprtement gebouwd is door een spaanse ondernemer. Centrale ligging.
Het is gemeubileerd, dus je bespaart je uitgaven. Serieuze reacties aub welkom.

Wasalam,

Aymen

Nourtje
21-01-04, 21:19
Geplaatst door Aymen
Salaamoe Aleikoem,

Het gaat hier om een apprtement van 150 vierkante meter. Dit is heel groot voor een apprtement in Tanger. De nieuwbouw appartyementen die je beschrijft van je zus, zijn kleiner. Nieuwbouw appartementen in Tanger valt ook veel over te zeggen omdat ze niet solide zijn gebouwd. Namelijk nog steeeds met ladders en kapotte lege bakstenen. Terwijl dit apprtement gebouwd is door een spaanse ondernemer. Centrale ligging.
Het is gemeubileerd, dus je bespaart je uitgaven. Serieuze reacties aub welkom.

Wasalam,

Aymen

He vriend je ziet ze echt vliegen. Komop kom eens met een nromale prijs met je 150 vierkante meter. Appartement jonge geen huis + geen eigen grond. Zo dom ben ik tenminste niet. Ik waarschuw alleen de mensen voor deze belachelijke oplicht prijs 90 miljoen :loog: . 50 miljoen kan dat ander nie. Inboedel zo gekocht :D .

thalla :fpetaf:

Aymen
22-01-04, 00:05
Salamoe Aliekoem,

Om maar nietin te gaan op de onzin en onwetendheid va nsommige mensen. Deel ik jullie mee dat het appartement is verkocht.

Life goes on. It happens in Tanger.

Dus sorry jongens en meisjes.

Aymen.

Yaakoub
28-01-04, 13:19
salaam..

ik ben op zoek naar een huis,,, wat is de prijs eigenlijk,,,

beslama

oliesheik
11-02-04, 01:27
nou nou huizen en appartementen worden hier als warm broodjes verkocht.

wat is t volgende wat hier aangeboden zal worden een stuk strand???