PDA

Bekijk Volledige Versie : Prikker maroc.nl klikt aan politie en lekt naar Netwerk.



Joesoef
01-05-03, 16:37
Nadat Netwerk had aangetoond dat Nabiel in gestolen laptopjes handelde en op Internet onder de naam Marmouche zich met andere louche praktijken op laptop gebied in zou laten googlede ik er even op los om wat te zoeken. Inderdaad blijkt Nabil op internet zijn diensten aan te bieden in het kraken van laptopwachtwoorden zonder de tussenkomst van de officiële dealer.

http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&threadm=985702984.22209.2.pluto.d4ee3164%40news.de mon.nl&rnum=1&prev=/groups%3Fselm%3D985702984.22209.2.pluto.d4ee3164%2 540news.demon.nl

Bij het nalezen van de berichtjes in deze nieuwsgroepen kwam ik een storende sig tegen die ik ergens van meen te herkennen, Non urinat in ventum. Deze storende zin was ik dus al eens eerder tegengekomen op maroc.nl en namelijk bij het onderschrift van Bman nu manc of zo). Een tijdje terug was Bman nogal fel op Nabiel in de topic http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=50796. Hij betwijfelde ten zeerste de onschuld van Nabiel en met wel zo een felheid alsof hij iets had van jaja, ik weet wel beter.

En Ron, wat betaald netwerk voor zo een nieuwsitem? :D



Overigens heb ik net zoveel werk van mijn diepgaande onderzoek gemaakt zoals Netwerk. ;)

Waterval
01-05-03, 16:49
Mocht dit waar zijn;

Manc :kotsen:

Tomas
01-05-03, 16:55
En dit is alweer de 2e aanwijzing dat Ron en Manc dezelfde zijn!

Waar heb ik die latijnse tekst meer gezien...? Was dat niet bij jou in de buurt Joesoef?

Maar verders vind ik het wel een goed stuk, hoor.

Donna
01-05-03, 17:18
Geplaatst door Tomas
En dit is alweer de 2e aanwijzing dat Ron en Manc dezelfde zijn!



Wat was de eerste aanwijzing?

Enneuh, Nabiel, heb je nog laptops of niet?

Heb je ze met pentium 4? Of eventueel wat extra schijfruimte voor mijn compaqjuh? :stout:

Mail me maar op [email protected]

sil
01-05-03, 17:22
Geplaatst door Joesoef
Nadat Netwerk had aangetoond dat Nabiel in gestolen laptopjes handelde en op Internet onder de naam Marmouche zich met andere louche praktijken op laptop gebied in zou laten googlede ik er even op los om wat te zoeken. Inderdaad blijkt Nabil op internet zijn diensten aan te bieden in het kraken van laptopwachtwoorden zonder de tussenkomst van de officiële dealer.

http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&threadm=985702984.22209.2.pluto.d4ee3164%40news.de mon.nl&rnum=1&prev=/groups%3Fselm%3D985702984.22209.2.pluto.d4ee3164%2 540news.demon.nl

Bij het nalezen van de berichtjes in deze nieuwsgroepen kwam ik een storende sig tegen die ik ergens van meen te herkennen, Non urinat in ventum. Deze storende zin was ik dus al eens eerder tegengekomen op maroc.nl en namelijk bij het onderschrift van Bman nu manc of zo). Een tijdje terug was Bman nogal fel op Nabiel in de topic http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=50796. Hij betwijfelde ten zeerste de onschuld van Nabiel en met wel zo een felheid alsof hij iets had van jaja, ik weet wel beter.

En Ron, wat betaald netwerk voor zo een nieuwsitem? :D



Overigens heb ik net zoveel werk van mijn diepgaande onderzoek gemaakt zoals Netwerk. ;)

Jij durft .

Heeft bman het alleenrecht op dat onderschrift???
Er waren er meer die aan zijn onschuld twijfelde,w.o. ik ook.

Donna
01-05-03, 17:25
Ik denk niet dat het Manc is Joesoef.

Deze gast heet Ron, en Manb heet in ieder geval geen Ron. Maar iets met een B.

Nu zou het best kunnen dat hij Ron ook als nick heeft, maar de meeste Ronnen die ik ken prikken onder hun eigen naam :p

manc
01-05-03, 18:30
Geplaatst door Donna
Ik denk niet dat het Manc is Joesoef.

Deze gast heet Ron, en Manb heet in ieder geval geen Ron. Maar iets met een B.

Nu zou het best kunnen dat hij Ron ook als nick heeft, maar de meeste Ronnen die ik ken prikken onder hun eigen naam :p

Hahaha...wat een mooie...ik heb ook al 'maroc.nl veraden bij de joden' en nu 'nabil bij de pers...tjonge jonge jonge...mijn motta was (en is weer) NON URINA IN VENTUM...de gebiedende wijs dus van het (niet bestaande werkwoord 'urinare' in het neolatijn)...NON URINAT is 3e persoon enkelvoud en betekent dus iets anders of is een domme fout van die prikker.

Dat nu uitgerekend JIJ de domme paranoide bloedhong uit moet gaan hangen, zoets verwacht ik eigenlijk alleen maar van Angkhor met zijn eeuwige banbeleid.

p.s. En ja, ik tijwfel nog steeds aan de versie van Nabil en zijn geweldsverhaal zoals hij hem hier heeft gepresenteerd, zeker omdat de reacties van sommige pubers nogal fout en agressief waren. Maar dat heeft geen RUK met hoe ik persoonlijk over Nabil denk te maken. Als je Nabil 's zou bellen of emailen zou je zelfs weten dat ik hem niet al te lang geleden zelfs met iets geholpen heb.
p.p.s. Je *mag* je excuses aanbieden. ;)

Is,
01-05-03, 18:32
Geplaatst door manc
Maar dat heeft geen RUK met hoe ik persoonlijk over Nabil denk te maken. Als je Nabil 's zou bellen of emailen zou je zelfs weten dat ik hem niet al te lang geleden zelfs met iets geholpen heb.



`n Lading Laptops overgenomen?
Nabil voorzien van `n dozijn koevoeten??
Vlaggen van de Coalitie geleverd om te verbranden???

manc
01-05-03, 18:35
En idd. mijn naam begint met een B. daar kan Pixelshade van getuigen, Mouslimah, Nabil zelf (die heeft misschien mijn mobiele nummer zelfs nog wel) Mattie of voor mijn part Mark.
(hoewel Mark is natuurlijk niet ECHT te vertouwen)


De vorige keer heette ik trouwens opeens 'lesteffan' en was ik een zionistische spion...nu ben ik volgens joesoef al 2 jaar bezig met 'Nabil' in de val te lokken...tjongejonge...wat een flapdrol ben je joesoef.

manc
01-05-03, 18:38
Geplaatst door Is,
`n Lading Laptops overgenomen?
Nabil voorzien van `n dozijn koevoeten??
Vlaggen van de Coalitie geleverd om te verbranden??? Nee. Maar het gaat erom dat hele vervelende, foute personen met Nabils eadresgevens en telefoonnr op het net aan het strooien waren, net nadat hij bij de AEL als bestuur aantrad...En dan doel ik niet op de politie of de zionisten, maar op het soort mensen dat met kale koppen en kisten door het leven gaat: hakenkruisgepeupel dus.

lennart
01-05-03, 18:39
Nou ik twijfel geen seconde aan Joesoefs' uitleg

Dit in verband met manC's verbintenis aan de inquisitie! :D

Is,
01-05-03, 18:39
Geplaatst door manc
En idd. mijn naam begint met een B. daar kan Pixelshade van getuigen, Mouslimah, Nabil zelf (die heeft misschien mijn mobiele nummer zelfs nog wel) Mattie of voor mijn part Mark.
(hoewel Mark is natuurlijk niet ECHT te vertouwen)


De vorige keer heette ik trouwens opeens 'lesteffan' en was ik een zionistische spion...nu ben ik volgens joesoef al 2 jaar bezig met 'Nabil' in de val te lokken...tjongejonge...wat een flapdrol ben je joesoef.


Dat Joesoef `n flapdrol is, daar is 90% van MarocNL het mee eens,

Mark
01-05-03, 18:55
Geplaatst door manc
En idd. mijn naam begint met een B. daar kan Pixelshade van getuigen, Mouslimah, Nabil zelf (die heeft misschien mijn mobiele nummer zelfs nog wel) Mattie of voor mijn part Mark.
(hoewel Mark is natuurlijk niet ECHT te vertouwen)



Bij deze bevestig ik dat Manc niet Ron heet in het echt.... you can trust me :)

Wel een sterk stukje speurwerk trouwens hahaha zou iemand NOG sneakier zijn en express een sig van manc hebben gebruikt om zo hem de schuld te geven en tegelijk Nabil aan te geven?

Wie haat manc EN Nabil?

De dader wordt NA de reclame bekend gemaakt.

~Panthera~
01-05-03, 19:33
wat een soap zeg. :D http://members.ams.chello.nl/b.lameris/popc.gif

Joesoef
01-05-03, 19:36
Geplaatst door manc
En idd. mijn naam begint met een B. daar kan Pixelshade van getuigen, Mouslimah, Nabil zelf (die heeft misschien mijn mobiele nummer zelfs nog wel) Mattie of voor mijn part Mark.
(hoewel Mark is natuurlijk niet ECHT te vertouwen)


Dus die laptopjes komen van jou af? en Nabiel kraakt ze vervolgens.....

~Panthera~
01-05-03, 19:39
Geplaatst door Joesoef
Dus die laptopjes komen van jou af? en Nabiel kraakt ze vervolgens.....
----------------------

Ja.......en Sil pakt ze vervolgens in.......en Bil@l brengt ze vervolgens naar de klanten. :hihi:
Puik toch ? :duim:

Couscousje
01-05-03, 19:41
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Ja.......en Sil pakt ze vervolgens in.......en Bil@l brengt ze vervolgens naar de klanten. :hihi:
Puik toch ? :duim:

:haha:

Weet iemand van jullie ook hoe je laptopjes fixt?

Mijn boxjes zijn nog steeds kaduuk...

Cc

manc
01-05-03, 19:44
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Ja.......en Sil pakt ze vervolgens in.......en Bil@l brengt ze vervolgens naar de klanten. :hihi:
Puik toch ? :duim: Hoeveel kan ik er dit keer door Bilal mee laten nemen, Panthera? Voor zacht prijsje krijg je ook nog 500 nep-lacostes shirts die Mark door Mulan en Mars laat naaien in zijn sweatshop erbij...pirma spul hoor!

p.s. Ron, je 'young boys who eat cum deel 1 en 2' en 'chicks with dicks' DVDs liggen hier nog op je te wachten...of zal ik ze in 'discrete' verpakking over de post sturen?

~Panthera~
01-05-03, 19:45
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Weet iemand van jullie ook hoe je laptopjes fixt?

Mijn boxjes zijn nog steeds kaduuk...

Cc
------------

Goed HARD op slaan wil nog wel eens helpen.http://www.click-smilies.de/sammlung/spezial/Fool/wht.gif

manc
01-05-03, 19:45
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Weet iemand van jullie ook hoe je laptopjes fixt?

Mijn boxjes zijn nog steeds kaduuk...

Cc

Wat is er mis mee? PM me maar.

~Panthera~
01-05-03, 19:48
Geplaatst door manc
Hoeveel kan ik er dit keer door Bilal mee laten nemen, Panthera? Voor zacht prijsje krijg je ook nog 500 nep-lacostes shirts die Mark door Mulan en Mars laat naaien in zijn sweatshop erbij...pirma spul hoor!


----------

Ligt een beetje aan de grootte van de vrachtwagen die hij deze week zou jatten, dus het wachten is op Bil@al vrees ik.
Maar 500 lijkt me wel het minimum, anders verdien ik er ook geen fuck meer aan. :baard:

Joesoef
01-05-03, 20:10
Geplaatst door Mark
Wel een sterk stukje speurwerk trouwens hahaha zou iemand NOG sneakier zijn en express een sig van manc hebben gebruikt om zo hem de schuld te geven en tegelijk Nabil aan te geven?

Wie haat manc EN Nabil?



Eerder sensatie Mark.


Overigens heb ik net zoveel werk van mijn diepgaande onderzoek gemaakt zoals Netwerk. ;)

Couscousje
01-05-03, 20:20
Geplaatst door manc
Wat is er mis mee? PM me maar.

Nou, de boxjes doen het niet meer.

Cc

barfly
01-05-03, 20:43
Geplaatst door Couscousje
Nou, de boxjes doen het niet meer.

Cc

:haha:

Waarom koop je niet een "nieuwe" bij Nabil? :p

manc
01-05-03, 20:47
Geplaatst door Couscousje
Nou, de boxjes doen het niet meer.

Cc

pm me maar, ik ga niet zitten helpdesken op het forum.

Couscousje
01-05-03, 20:54
Geplaatst door manc
pm me maar, ik ga niet zitten helpdesken op het forum.

Lief van je, maar het probleem ligt niet bij de software.

Hij moet gewoon weer in orde gelast worden.

Ik heb de laptop zo een paar 43234 keer laten vallen.

:D

Cc

Orakel
01-05-03, 20:57
Geplaatst door manc
pm me maar, ik ga niet zitten helpdesken op het forum.

Zeg Nico, nou je toch bezig bent.

Die klere papegaai van me zit iedere keer mailtjes onder mijn naam te versturen. Kan ik dar iets tegen doen met een wachtwoord of moet ik dat kreng gewoon maar opeten?

Bij voorbaat dank.

manc
01-05-03, 21:15
Geplaatst door Couscousje
Lief van je, maar het probleem ligt niet bij de software.

Hij moet gewoon weer in orde gelast worden.

Ik heb de laptop zo een paar 43234 keer laten vallen.

:D

Cc

Oh, is het een los draadje? Das toch niet zo moeilijk te fixen? Als je Donna belt dan komt zij het wel met een grasmaaier solderen. Tis dat Delluf zo ver is van einthovuh anders zou ik het wel willen bekijken.

P.s. Mijn laptop heeft ook meer stuiters gemaakt dan de gemiddelde basketbal...vooral als je in je nest nog effe je mail wilt checken en je schatje struikelt over de netwerkkabel...hij heeft wel de halve wereld al gezien: maar dat mag ook wel voor een laptoppie uit het grijze circuit op de Britise Maagden Eilanden.



Zeg Nico, nou je toch bezig bent.

Nicola(a)s, zo heten mijn opa en mijn neefje..ik heet Bman.


Die klere papegaai van me zit iedere keer mailtjes onder mijn naam te versturen. Kan ik dar iets tegen doen met een wachtwoord of moet ik dat kreng gewoon maar opeten?

Bij voorbaat dank.

Ik vind het hele concept van 'pratende dieren' sowieso Gosdlastering, dus van mij mag je die papagaai niet eens houden.

manc
01-05-03, 21:18
Nabil,

mijn baasje veranderd continu het paswoord op zijn computer. Zo kan ik niet fatsoenlijk op maroc.nl posten. Kan jij zijn Delletje niet even hacken? Ik betaal je er 100 piek voor, klaar terwijl ik wacht.

Mocht dat niet mogelijk zijn dan neem ik graag zo'n Dell van je over voor een schappelijk prijsje.

Hoogachtend,

Lorre, de papagaai van Orakel.




p.s. Ik post nu even op het gekraakte gecombineerde account van Bman/Sharon/Bush/Ron Pronk/Lestefan/Kaassietoch/ManB/ManC/Puk aangezien mijn baasje eea door lijkt te krijgen.

Couscousje
01-05-03, 21:28
Geplaatst door manc
Oh, is het een los draadje? Das toch niet zo moeilijk te fixen? Als je Donna belt dan komt zij het wel met een grasmaaier solderen. Tis dat Delluf zo ver is van einthovuh anders zou ik het wel willen bekijken.

P.s. Mijn laptop heeft ook meer stuiters gemaakt dan de gemiddelde basketbal...vooral als je in je nest nog effe je mail wilt checken en je schatje struikelt over de netwerkkabel...hij heeft wel de halve wereld al gezien: maar dat mag ook wel voor een laptoppie uit het grijze circuit op de Britise Maagden Eilanden.



Nicola(a)s, zo heten mijn opa en mijn neefje..ik heet Bman.



Ik vind het hele concept van 'pratende dieren' sowieso Gosdlastering, dus van mij mag je die papagaai niet eens houden.

Uhm...

Wanneer ben jij in Eindhoven voor je volgende duiklessen?

:D

Cc

BiL@L
01-05-03, 21:36
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Ja.......en Sil pakt ze vervolgens in.......en Bil@l brengt ze vervolgens naar de klanten. :hihi:
Puik toch ? :duim:

Grrrr. Laat mij ajb buiten dit soor praktijken zeg. Asjemenou!
:schok: & awe

~Panthera~
01-05-03, 21:40
Geplaatst door BiL@L
Grrrr. Laat mij ajb buiten dit soor praktijken zeg. Asjemenou!
:schok: & awe
------------
Meer awe dan :schok: zeker ?? :hihi:

BiL@L
01-05-03, 21:47
Geplaatst door ~Panthera~
------------
Meer awe dan :schok: zeker ?? :hihi:

Jaja. Niet zo zeuren gooi die zooi maar ergens achterin, mijn baas wacht...

http://www.rotella.com/images/gallery/australia-truck-1024.jpg

~Panthera~
01-05-03, 22:49
Geplaatst door BiL@L
Jaja. Niet zo zeuren gooi die zooi maar ergens achterin, mijn baas wacht...

http://www.rotella.com/images/gallery/australia-truck-1024.jpg
------------------------------

KIJK.......DAT zet zoden aan de dijk !! :duim:

Donna
01-05-03, 23:01
Geplaatst door BiL@L
Grrrr. Laat mij ajb buiten dit soor praktijken zeg. Asjemenou!
:schok: & awe

LOL! :lole:


Euhm..... kan ik hier even een kleine bestelling plaatsen?

- Allernieuwste Mac;
- Een ethernetmodem;
- Nieuwste thungsten
- MP3player, minimaal 15 GB
- 1 Ruger .357 Magnum
- 1 paspoort onder de naam Donna D. Don
- 100 stuks authenthieke duiven
- Een onsje weed

Bezorgmoment: za, tussen 10 & 12 uur.

Betaalwijze: contant.

Totaalbedrag: onderhandelbaar.

Bij voorbaat dank.

sil
01-05-03, 23:04
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Ja.......en Sil pakt ze vervolgens in.......en Bil@l brengt ze vervolgens naar de klanten. :hihi:
Puik toch ? :duim:

Ja is goed
lekker zittend werk
:rambo:

Donna
02-05-03, 09:24
Geplaatst door Mark
Bij deze bevestig ik dat Manc niet Ron heet in het echt.... you can trust me :)

Dus?

Joesoef?

Lijkt me helder dat het manc niet is. En wat zeg je dan??!?

Joesoef
02-05-03, 11:43
Dat het Bman/ manB dan wel alias ManC niet is wist ik al toen ik op Google de sig NON URINA IN VENTUM als zoekterm gebruikte. Ook heb ik de discussie gelezen dat Bman zijn naam zou beginnen met een B. En er waren nog een hoop dingen die niet sluitend te maken waren.

Ik vind het jammer dat Nabiel zo makkelijk slachtoffer is geworden door een demoniserende uitzending van netwerk waarin even wordt aangetoond dat Nabiel een crimineel is die handelt in gestolen laptopjes. Wat ik op Google vond was alleen het aanbieden van hulp bij het kraken van passwords. Niet netjes want de sommige eigenaren die op dat soort aanbiedingen ingaan zijn op een niet nette manier aan hun “trotse” bezit gekomen. De meeste notebookjes worden trouwens gejat op parkeerplaatsen van wegrestaurants waar vertegenwoordigers gezellig zitten te keuvelen en worden dus niet dmv geweldsmisdrijven verkregen. Maar enkele helaas dus wel.

Als jullie eens wat kritisch in de betreffende Google links hadden gekeken hadden jullie er zelf achter kunnen komen dat Netwerk een op suggereert maar eigenlik niets verteld. Nabiel heeft dus niet een kelder vol met Delletjes staan en hij heeft ook geen 40 Marokkanen in dienst die hem van deze notebookjes voorzien. Hij bied alleen hulp bij het kraken van de passwoorden op sommige van deze klaptopjes waar iets meer kennis voor nodig is dan een floppie bij het booten.

Het verleden van Nabiel interesseert mij geen bal maar ik geloof niet dat het iemand is met een zwaarder crimineel verleden dan het revitaliseren van wat DELL-etjes. Peanuts dus. In mijn dagelijkse werk krijg ik soms te maken met herintreders die via de reclassering een nieuw leven op proberen te bouwen. Met veel “vechten” bloed zweet en tranen probeert men ergens te komen. Het is dan ook zeer droevig als men vervolgens iemand je onderuit probeert te halen met een klein stukje verleden. Het verleden is dan belangrijker dan inzet capaciteiten en wil. Om iemand dus zo te straffen en nog meer te suggereren omdat hij handig is met wat serienummertjes gaat wel heel erg ver.

Hoe Netwerk aan deze tip is gekomen mag Joost weten. Duidelijk is de opzet om de AEL een slechte naam te bezorgen. Jammer dat het op deze zeer goedkope manier gebeurt, iemand bij het OM die wat uitlekt naar een journalistje die er een item van maakt bet behulp van een nog treuriger redactie. Nabiel is door het slijk gehaald om de AEL te beschadigen. Als het echt journalisten waren met kloten dan had men het op de inhoud en doelstellingen van de AEL gegooid en niet op het verleden van iemand die op nieuw wilt starten en het verleden het verleden wilt laten. En geloof mij, Cheppi en consorten zijn makkelijke prooien.

Het is zeer makkelijk om iemand zijn reputatie te beschadigen. Moeilijker is om die beschadiging weer kwijt te raken. Bman lijkt nu het slachtoffer en ik de dader. Maar Nabiel is het werkelijke slachtoffer en het goedkope Netwerk de dader.

Bman sorry voor mijn misdraging en de rest ga je zitten schamen voor dat stukje journalistieke brandhout waar jullie zo in geloven.

Mark
02-05-03, 11:47
jaja probeer er maar onderuit te komen ;)

Tomas
02-05-03, 11:56
Geplaatst door Joesoef

...Een poging om Nabil's peniebele situatie te nuanceren


Aardig van je Joesoef, maar je maakt het "bewijs" van nova nu wel erg simpel. Als onze Nabil die marmouch is, dan heeft hij een aantal mededelingen geplaatst ron dezelfde tijd:

1 Een lijst met gestolen laptopts, waarvan hij beweert ze op 2ehands gezien te hebben.

2 Een vraag hoe je bios passwords kunt verwijderen, omdat ie een heleboel gestolen laptop's heeft.

3 En daarna volgens mij het aanbieden van Bios passwords verwijderen als dienst. Of dit echt daarna is weet ik niet meer, maar gezien de eerdere vraag lijkt mij dat wel zo.

Die 1e 2 zijn van dezelfde datum en niet zo heel lang geleden. 2001, vind ik niet echt ver in het verleden als criminele activiteit.

Dan hebben we nog een getuige die beweert dat hij een gestolen laptop van hem heeft gekocht.

Als dit een poging is om de AEL zwart te maken is, dan wordt het wel heel erg makkelijk gemaakt. Schandalig makkelijk. Alleen dat is al reden genoeg om zo iemand eruit te flikkeren.

observer
02-05-03, 12:04
die handelt in gestolen laptopjes. Wat ik op Google vond was alleen het aanbieden van hulp bij het kraken van passwords. Niet netjes want de sommige eigenaren die op dat soort aanbiedingen ingaan zijn op een niet nette manier aan hun “trotse” bezit gekomen

maak van sommige maar allemaal want als je de echte eigenaar bent ga je gewoon naar dell toe

Joesoef
02-05-03, 12:20
Geplaatst door observer
maak van sommige maar allemaal want als je de echte eigenaar bent ga je gewoon naar dell toe

Absolute kletskoek. De laptopmarkt is een zeer levendige markt. Zo een vertegenwoordigers laptop is na een a twee jaar bij veel bedrijven al afgeschreven. Die wordt ingeruild bij een leverancier (vaak dus niet DELL) of verkocht onder het personeel. Veel studenten kopen ook vaak een laptopje bij de hogeschool/ onderwijs organisatie, stoppen met hun studie en verkopen dat ding weer. Zo een eigendoms/ garantie bewijs volgt alleen dat traject niet altijd. Bij veel PC winkels die ook 2e hands verkopen krijg je vaak een garantie bewijs van de winkel en niet van DEll aangezien de fabrieksgarantie vaak al voorbij is.

nouwra
02-05-03, 12:30
Geplaatst door Joesoef
De meeste notebookjes worden trouwens gejat op parkeerplaatsen van wegrestaurants waar vertegenwoordigers gezellig zitten te keuvelen en worden dus niet dmv geweldsmisdrijven verkregen. Maar enkele helaas dus wel.

'k heb vernomen dat er meer notebooks gestolen worden uit bedrijven en overheidsinstellingen door interieurverzorgers

heb ik gehoord

rnaj
02-05-03, 13:19
Geplaatst door nouwra
'k heb vernomen dat er meer notebooks gestolen worden uit bedrijven en overheidsinstellingen door interieurverzorgers

heb ik gehoord

Ik werk al jaren in de automatisering waarvan 12 jaar in een groot ziekenhuis. Iedere keer als er een laptop/desktop (alles wordt gestolen) was verdwenen kregen de interieurverzorgers daarvan als eerste de schuld. kan je verzekeren is nog nooit bewezen, wat wel is bewezen dat gewoon het vaste personeel (interieurverzorgers worden vaak ingehuurd) de bende mee naar huis jat en nooit meer mee terug neemt.

En bij mijn vorige opdracht was het de bewakingsdienst (die de interieurverzorgers in de gaten moest houden) die zijn vingers niet thuis kon houden.

Ghazi
06-05-03, 18:08
Geplaatst door Is,
Dat Joesoef `n flapdrol is, daar is 90% van MarocNL het mee eens,

Mee eens.

manc
06-05-03, 18:11
Geplaatst door Joesoef
Absolute kletskoek. De laptopmarkt is een zeer levendige markt. Zo een vertegenwoordigers laptop is na een a twee jaar bij veel bedrijven al afgeschreven. Die wordt ingeruild bij een leverancier (vaak dus niet DELL) of verkocht onder het personeel. Veel studenten kopen ook vaak een laptopje bij de hogeschool/ onderwijs organisatie, stoppen met hun studie en verkopen dat ding weer. Zo een eigendoms/ garantie bewijs volgt alleen dat traject niet altijd. Bij veel PC winkels die ook 2e hands verkopen krijg je vaak een garantie bewijs van de winkel en niet van DEll aangezien de fabrieksgarantie vaak al voorbij is. Kijk nog eens naar de compus waar het omgaat bij Nabil en zeg mij eens of dit oude laptops zijn die na jaren gebruik bij hun 4e of 5e eigenaar terecht zijn gekomen.Overigens krijg je ook gewoon service op 2e hands producten hoor, ook zonder aankoopbon. Het gaat om het serienummer aan de onderkant van de machine. Meer niet.

Joesoef
06-05-03, 18:27
Geplaatst door manc
Kijk nog eens naar de compus waar het omgaat bij Nabil en zeg mij eens of dit oude laptops zijn die na jaren gebruik bij hun 4e of 5e eigenaar terecht zijn gekomen.

Nabil zijn zooi was tamelijk nieuw en best goedkoop net zoals zijn projectortjes trouwens. Die dingen worden ingeruild bij het leven bij de kantoorvakhandel. Tal van bedrijven gaan over de kop en de laptopjes gaan dan de veiling op net als het overige kantoormeubilair. Veel bedrijfjes zijn gespecialiseerd in het opkopen en doorverkopen van spullen gekocht op dit soort veilingen.

Een vriend van mij zit in de antiek en koopt zijn spulletjes in uit inboedels van failliete bedrijven (die vaak inverteren in dat soort dingen).

En dat er op dat soort veilingen wel eens wat gejats rond zwerft is goed mogelijk.

Hamza-T
06-05-03, 19:25
klikspaan over nabil de noord afrikaan
mag niet in de moskee staan
de kinderen zullen je onderkrijten
de imam zal je door elkaar rammelen
dat komt door je kliklijn babbelen

Simon
06-05-03, 20:21
Geplaatst door Joesoef
Non urinat in ventum.

Die zin staat vlak bij het leidseplein ergens op een gebouw. Ik had het er deze week nog over... dus echt wettelijk en overtuigend .... NEE

Ikke4real
06-05-03, 20:48
Geplaatst door Joesoef
Non urinat in ventum.

"Een verstandig mens plast niet tegen de wind in"


Geplaatst door Simon
Die zin staat vlak bij het leidseplein ergens op een gebouw. Ik had het er deze week nog over... dus echt wettelijk en overtuigend .... NEE


http://www.xs4all.nl/~onnoz/amsterdam/homo-sapiens-non-urinat-in-ventum.jpg

Joesoef
06-05-03, 20:51
Geplaatst door Simon
Die zin staat vlak bij het leidseplein ergens op een gebouw. Ik had het er deze week nog over... dus echt wettelijk en overtuigend .... NEE


Half usenet gebruikt die sig Simon.......

Joesoef
06-05-03, 20:53
Geplaatst door Ikke4real
"Een verstandig mens plast niet tegen de wind in"


Ikke4real, je gaat me toch niet vertellen dat je ook op het Barleus heb gezeten?

Ikke4real
06-05-03, 20:59
Geplaatst door Joesoef
Ikke4real, je gaat me toch niet vertellen dat je ook op het Barleus heb gezeten?

Nee heb niet op het Barleus Gymnasium gezeten. Heb de vertaling op http://www.xs4all.nl/~onnoz/amsterdam gevonden naast de foto (de 5e van onder)