PDA

Bekijk Volledige Versie : Man doodt kattenverkrachter



Couscousje
01-05-03, 23:01
Man doodt kattenverkrachter

Gepost door Gerson (M4stermind) - donderdag 1 mei 2003 @ 22:51 - Bron: Daily Mail

In Dunbar, Schotland is een 19-jarige man veroordeeld omdat hij zijn 46-jarige huisgenoot heeft gemarteld en doodgeschoten.

De man, A.Bellamy, kwam thuis waar hij zag dat zijn huisgenoot Deran M. Mazujian zijn kat aan het verkrachten was. Daarop werd hij woedend, smeet een stoel naar Muzujian en stak met een mes in zijn oog. Daarna ging hij naar de winkel kogels kopen en heeft Mazujian door het hoofd geschoten. Vervolgens deed hij het lichaam in een doos en dumpte die in Charleston.

Er werd levenslang tegen Bellamy geëist, maar hij is door Kanawha County veroordeeld tot 15 jaar gevangenisstraf voor doodslag.

Fokzine.nl

Cc

Tomas
01-05-03, 23:07
Eindelijk heb ik ook mijn eigen Volkert of Osama.

Bellamy. Klinkt als Belle ami. Dat is ie zeker!

Idrissi_1
02-05-03, 03:40
Geplaatst door Couscousje
[B]Man doodt kattenverkrachter


[QUOTE]De man, A.Bellamy, kwam thuis waar hij zag dat zijn huisgenoot Deran M. Mazujian zijn kat aan het verkrachten was.

Gatverdamme nog aan toe. De wereld blijft me verbazen. De ene dag laten agenten in de VS scheten in een vrouws gezicht en op de andere dag wordt een kat door een mens verkracht.


Daarop werd hij woedend, smeet een stoel naar Muzujian en stak met een mes in zijn oog. Daarna ging hij naar de winkel kogels kopen en heeft Mazujian door het hoofd geschoten. Vervolgens deed hij het lichaam in een doos en dumpte die in Charleston.

:handbang: Veel beter had ik niet kunnen reageren.




Er werd levenslang tegen Bellamy geëist, maar hij is door Kanawha County veroordeeld tot 15 jaar gevangenisstraf voor doodslag.

Pardon. Was de rechter een kat geweest, dan had het oordeel er vast anders uitgezien. Kijk, bij dit soort zaken kun je het beste de Sjaria toepassen. Then and only then will justice prevale.

All sicko's like these must be destroyed. :terrorist