PDA

Bekijk Volledige Versie : Brit belt 112 omdat vrouw niet wil koken



Waterval
02-05-03, 10:40
Uitgegeven: 1 mei 2003 11:52

LONDEN - Een boze Britse man heeft het landelijke alarmnummer gebeld omdat zijn vrouw weigerde voor hem te koken. Dat heeft de politie in het Engelse Avon and Somerset donderdag gezegd. Het voorval staat op de website van het korps als voorbeeld van misbruik van het alarmnummer 999, in ons land 112.

"Mijn vrouw heeft me hier neergezet met twee broodjes zalm van gisteren. Ik zit hier in een stoel terwijl ze het huis aan het inrichten is", klaagde de man tegen de telefonist van het alarmnummer.

In een ander gesprek met dezelfde dienst roept een Britse vrouw, die wel wil koken, ook de hulp in van de politie. Ze zei haar bril kwijt te zijn, terwijl de piepers op het vuur moeten.

nu.nl

jaja
02-05-03, 10:44
Geplaatst door Waterval
Uitgegeven: 1 mei 2003 11:52

LONDEN - Een boze Britse man heeft het landelijke alarmnummer gebeld omdat zijn vrouw weigerde voor hem te koken. Dat heeft de politie in het Engelse Avon and Somerset donderdag gezegd. Het voorval staat op de website van het korps als voorbeeld van misbruik van het alarmnummer 999, in ons land 112.

"Mijn vrouw heeft me hier neergezet met twee broodjes zalm van gisteren. Ik zit hier in een stoel terwijl ze het huis aan het inrichten is", klaagde de man tegen de telefonist van het alarmnummer.

In een ander gesprek met dezelfde dienst roept een Britse vrouw, die wel wil koken, ook de hulp in van de politie. Ze zei haar bril kwijt te zijn, terwijl de piepers op het vuur moeten.

nu.nl wat mij nu interesseert ... heeft de politie hem nu iets uit de snackbar gebracht of niet ...;)

Donna
02-05-03, 10:45
Geplaatst door Waterval
Uitgegeven: 1 mei 2003 11:52

LONDEN - Een boze Britse man heeft het landelijke alarmnummer gebeld omdat zijn vrouw weigerde voor hem te koken.

Terecht. :duim:



Koken moeten ze die wijven. Wat heb je er anders aan?

mulan
02-05-03, 10:59
MUAHAHAHAHAHA......... :chef:

Is toch normaal....ik bel ook altijd 112 als mijn zus de kamer niet wilt opruimen of als de deurbel het niet doet...... :p