PDA

Bekijk Volledige Versie : Mexicaanse vrouwen ontvoerd en vermoord voor de organenhandel



Mark
02-05-03, 11:33
De Mexicaanse procureur-generaal vermoedt naar eigen zeggen dat er een verband bestaat tussen de honderden moorden op vrouwen in de stad Ciudad Juarez in het noorden van het land en de handel in organen. Tijdens een persconferentie verklaarde Carlos Vega dat er mogelijk minstens veertien vrouwen zijn ontvoerd en gedood voor hun organen, zo meldde de BBC donderdagavond.
De stad Ciudad Juarez, aan de grens met de Amerikaanse staat Texas, wordt de afgelopen tien jaar geteisterd door een golf van moorden op vrouwen. Ten minste driehonderd vrouwen zijn omgebracht en honderden anderen zijn spoorloos verdwenen.

De orgaanhandel is volgens Vega slechts een van de mogelijke oorzaken achter de misdrijven maar "verscheidene aanwijzingen ondersteunen de veronderstelling dat deze vrouwen zijn vermoord voor hun lichaamsdelen".

Tot nu toe hebben de Mexicaanse autoriteiten, tot woede van de lokale bevolking, slechts een paar mensen gearresteerd in verband met de misdrijven. Een persoon is schuldig bevonden aan vijf moorden.

Telegraaf.nl

mulan
02-05-03, 11:41
Wat een zieke mensen.......verkopen ze die organen naar het buitenland.......??.....ik wil het eigenlijk niet eens weten Brrrrr :jammer:

Puk
02-05-03, 13:38
Waarom alleen vrouwelijke organen?
Is daar meer vraag naar ofzo?

:maf3:

Victory
02-05-03, 14:16
Mulan...

Deze mensen worden in arme landen levend opengesneden en organen uit het lichaam gehaald om rijke westerners een "langer" (uhum) leven te geven.

Mark
02-05-03, 14:18
Ik denk dat de sjeiks in SA niet lang op een nier hoeven te wachten nee.

Is,
02-05-03, 14:34
Sjo Patricia Paay kan dr Kontje weer vervangen door `n fine Latin-Ass...

Mark
02-05-03, 14:49
Er zijn wel meer kontloze vrouwen die geholpen moeten worden....

Tomas
02-05-03, 15:00
Geplaatst door Mark
Er zijn wel meer kontloze vrouwen die geholpen moeten worden....

Als je interesse hebt... Toevallig nog een verse lading konten uit mexico binne gekregen. Er zit jammergenoeg wel een bioswachtwoord op. Maar misschien dat iemand hier op het pb zou kunnen helpen?

Puk
02-05-03, 15:08
Geplaatst door Tomas
Als je interesse hebt... Toevallig nog een verse lading konten uit mexico binne gekregen. Er zit jammergenoeg wel een bioswachtwoord op. Maar misschien dat iemand hier op het pb zou kunnen helpen?

Ik kan wel wat met passwords!

Ja ja flauw... ik weet het.

~Panthera~
02-05-03, 15:42
Is dit het enigste wat jullie kunnen verzinnen op deze topic ?
Ik vind het nl nogal minachtend. (mannen eigen?)
Je zult daar maar je vrouw,zus etc aan deze gruwelzooi verliezen.
Nog nooit iemand verloren zeker? anders maakte je deze grappen niet.
Grappen over laptops (dingen) prima, maar dit vind ik beneden peil.

Tomas
02-05-03, 15:53
Geplaatst door ~Panthera~
Is dit het enigste wat jullie kunnen verzinnen op deze topic ?
Ik vind het nl nogal minachtend. (mannen eigen?)
Je zult daar maar je vrouw,zus etc aan deze gruwelzooi verliezen.
Nog nooit iemand verloren zeker? anders maakte je deze grappen niet.
Grappen over laptops (dingen) prima, maar dit vind ik beneden peil.

Ja, je hebt gelijk dit kan echt niet...

Maar wat moet ik nou met die lading? Weggooien is ook zonde.

Mark
02-05-03, 15:54
Geplaatst door ~Panthera~
Is dit het enigste wat jullie kunnen verzinnen op deze topic ?
Ik vind het nl nogal minachtend. (mannen eigen?)
Je zult daar maar je vrouw,zus etc aan deze gruwelzooi verliezen.
Nog nooit iemand verloren zeker? anders maakte je deze grappen niet.
Grappen over laptops (dingen) prima, maar dit vind ik beneden peil.

Panthera,

Niemand hier zit te juichen omdat deze vrouwen zijn vermoord vanwege hun organen. Dit is ook geplaatst om aan te tonen dat er verschrikkelijke dingen gebeuren in de wereld.

Tomas
02-05-03, 15:58
Geplaatst door Mark
Panthera,

Niemand hier zit te juichen omdat deze vrouwen zijn vermoord vanwege hun organen. Dit is ook geplaatst om aan te tonen dat er verschrikkelijke dingen gebeuren in de wereld.

Precies. En het mooie aan jouw stukjes is altijd dat 't eens niet de Marokkanen zijn die het hebben gedaan. Toch?

Mark
02-05-03, 16:05
Ik probeer altijd kritisch neutraal te blijven.

~Panthera~
02-05-03, 18:32
Geplaatst door Mark
Panthera,

Niemand hier zit te juichen omdat deze vrouwen zijn vermoord vanwege hun organen. Dit is ook geplaatst om aan te tonen dat er verschrikkelijke dingen gebeuren in de wereld.
----------------------

Ja......alsof iedereen niet weet dat de wereld vol zit met klootzakken, dan nog..wat moet ik hier verder mee ?

Orakel
02-05-03, 18:43
Is helaas een gruwelijke kwestie van vraag en aanbod.
Heb deze verhalen wel eens eerder gelezen, maar dan over de oostbloklanden en de oude ussr.

Ging je je nierstenen laten verwijderen, was je ook gelijk een nier en een darm kwijt.

Is het trouwens niet zo dat het nog steeds of tot voor kort in NL mogelijk was om je eigen ´gezonde' nier voor 80 mille af te staan=

(psst Thomas, hoeveel kosjt?)

Is,
02-05-03, 18:46
Geplaatst door ~Panthera~
Is dit het enigste wat jullie kunnen verzinnen op deze topic ?
Ik vind het nl nogal minachtend. (mannen eigen?)
Je zult daar maar je vrouw,zus etc aan deze gruwelzooi verliezen.
Nog nooit iemand verloren zeker? anders maakte je deze grappen niet.
Grappen over laptops (dingen) prima, maar dit vind ik beneden peil.

hehehe, jij denkt ook, dit zal veel goedkoper zijn dan die Siliconen...

Tomas
02-05-03, 22:07
Geplaatst door Orakel
Is helaas een gruwelijke kwestie van vraag en aanbod.
Heb deze verhalen wel eens eerder gelezen, maar dan over de oostbloklanden en de oude ussr.

Ging je je nierstenen laten verwijderen, was je ook gelijk een nier en een darm kwijt.

Is het trouwens niet zo dat het nog steeds of tot voor kort in NL mogelijk was om je eigen ´gezonde' nier voor 80 mille af te staan=


Ik heb laatst ook eens gelezen dat een onderzoek naar een dergelijk gerucht resulteerde in niks, nada noppes. Broodje aap. Of dat in dit geval ook zo is...? Wie zal het zeggen?



(psst Thomas, hoeveel kosjt?)

Dat ligt eraan, ik heb hangers, bolle, slanke en gewoon hele dikke. Wat wil je? Strak en groot is het duurst. Ze zijn wel allemaal duidelijk latino. Dat geeft toch niet?

Orakel
02-05-03, 22:52
Geplaatst door Tomas
Ik heb laatst ook eens gelezen dat een onderzoek naar een dergelijk gerucht resulteerde in niks, nada noppes. Broodje aap. Of dat in dit geval ook zo is...? Wie zal het zeggen?

Een broodje aap? Yek en getver. Gebruiken ze die organen daar ook al voor?
'Khoorde dat er ook een welig tierende handel is in genetisch gemanipuleerde toupetjes die na 1 knip met de vingers linksom of rechtsom in de scheiding gaan liggen.
Die ui van een Wilders van de VVD schijnt de pilot-uitvoering ervan te hebben.





Dat ligt eraan, ik heb hangers, bolle, slanke en gewoon hele dikke. Wat wil je? Strak en groot is het duurst. Ze zijn wel allemaal duidelijk latino. Dat geeft toch niet?

Neuh, geef niks. ALs ze maar origineel from the hood zijn en een beetje lekker swingen. Voor zo'n leuk blosje op de wangen wil ik best wat meer betalen trouwens. Kweet alleen nog nie hoeveel ik er wil. Kom er nog op terug, ja?

Tomas
02-05-03, 22:58
Geplaatst door Orakel
Die ui van een Wilders van de VVD schijnt de pilot-uitvoering ervan te hebben.


Je moet wat minder aan Wilders denken, Orakel. Waarschijnlijk helpt dat ook tegen die schele koppijn die je nu al dagen hebt.


Neuh, geef niks. ALs ze maar origineel from the hood zijn en een beetje lekker swingen. Voor zo'n leuk blosje op de wangen wil ik best wat meer betalen trouwens. Kweet alleen nog nie hoeveel ik er wil. Kom er nog op terug, ja?

Meer betalen? Weet niet hoeveel? Orakel, je mag me altijd bellen, oeveral!

Orakel
02-05-03, 23:26
Geplaatst door Tomas
Je moet wat minder aan Wilders denken, Orakel. Waarschijnlijk helpt dat ook tegen die schele koppijn die je nu al dagen hebt.

Aaarghh, tis sterker dan ik. Komt vast door die gen-bonen en anders door de moleculaire wrijvinscoëfficient van de slingerthee, waardoor kinderen verweesd achterblijven als de ouders zich verspreid hebben......

Wacht es ff...

Mrz, hou es op met die ongein.




Meer betalen? Weet niet hoeveel? Orakel, je mag me altijd bellen, oeveral!
Heb net ff gebeld met vrienden (allebei) en zij hebben ook wel interesse. Weten alleen nog niet hoeveel. Hou je die billen nog ff vast voor ons?

Tomas
03-05-03, 19:04
Geplaatst door Orakel
Mrz, hou es op met die ongein.

Jij ook al, dat jong zit echt overal te zieken. Net een virus, maar dan natuurlijk gemanipuleerd.... Shit! Hou op!


Hou je die billen nog ff vast voor ons?

Graag!

Niet geregistreerd
27-11-09, 11:43
Verhalen over de verkoop van organen van ontvoerde kinderen uit de Derde Wereld doen al jaren de ronde, vooral in Latijns-Amerika. Voor het eerst doken ze begin 1987 op in Honduras. Volgens de Amerikaanse autoriteiten werden de beschuldigingen een vast onderdeel van 'antiAmerikaanse propaganda' door Cuba en de toenmalige Sovjet-Unie. De geruchtenstroom leidde ondermeer in Bolivia, Ecuador en Brazilie tot grote opschudding.

Hoewel de plaatselijke media de berichten vaak als waar gebeurde feiten publiceerden, kwamen er nooit concrete gevallen van orgaanroof aan het licht.

vaak is dit om hun eigen onmacht de verdoezelen.

fisherman1969
27-11-09, 17:34
Waarom alleen vrouwelijke organen?
Is daar meer vraag naar ofzo?

:maf3:
NEE maar die hebben geen kans! gemakkelijke prooi , dus zo maf is het niet ,bovendien zijn vrouwelijke organen dikwijls in betere conditie , ze zijn zuiniger op hun lichaam (minder roken en drinken).
Aan kwaliteit hangt mogelijk een hoger prijskaartje .
WALGELIJK als je hier zelfs aan moet denken , afschuwlijk en dan bedoel ik moorden om organen of ze nu van een man of vrouw afkomstig zijn doet niets ter zake.