PDA

Bekijk Volledige Versie : waarom?een moment die men leven verwoeste en die ik nooit meer kon terugdraaien

El Noor
02-05-03, 13:07
wafie sta op nu vlug en trek je mooiste kleren aan haast u er is iemand voor u dus haast u uit u bed het was nog zo vroeg waarom wekte mijn moeder mij nu zij wafie was dat de dag waarvoor ik vreesde was het nu uiteindelijk gekomen?ja dat was het ik zou moeten trouwen dacht wafie eenmaal stond ik op en trok men lelijkste kleren aan ik zou in geen geval trouwen toen ik naar beneden ging zag ik hem daar me neef ik haatte hem gewoon toen zij men moeder:wafie kijk said is hier voor u hij wil met je trouwen praat maar gezellig met elkaar weet je kben doodgelukkig ik keek naar hem maar kzag dat ie me bestudeerde maar jah zie er gewoon niets van na een uurtje wat een eeuwigheid leek stond ie op wat was ik blij ik zou in geen geval met hem trouwen in geen geval hij wou vertrekken en nam afscheid van men ouders en kwam toen bij mij en gaf mij zen nr om eens af te spreken zei hij en toen me moeder dat hoorde kwam ze er tussen ja tuurlijk said vanavond kan ze meeggaan met u en said zei ok geen probleem vanavond waarschijnlijk zag hij de boze blik in men ogen niet want hij was sarcastisch blij toen we s'avonds aanstalten maakten om te vertrekken kwam men moeder er nog eens ts dat ik mij moest gedragen hij nam mij mee naar een of ander hoerenkotje zeker een bar met allemaal allochtonen we gingen ergens gaan zitten en het eerste wat ie zei was dat ik u hier nooit zie met vriendinnen heb je dat gehoord?ik haatte hem nu al wat zou het zijn als ik met hem trouwde?ie vroeg mij wat ik drinken wou en ik vroeg een cola hij ging naar de bar en bestelde voor mij een cola en voor hem een pintje en ie dronk het ter plaatse dacht ie echt dat ik het niet zag?toen zag ik dat er 2 sletjes bij hem kwamen zitten ze kusten hem en zo maar toen ie mij zag kijken schuifde ie ze weg toen kwam ie weer bij mij zitten en zei en men vrouwtje voor wat studeer je ik zei voor secretaresse en ie zei wel laat me je zeggen men vrouwtje als je mijn vrouw wordt hoef je niet te werken ik verdien wel genoeg voor ons tweetjes oh ik kreeg nog een grotere hekel aan hem dus ik besloot het hem nu te zeggen om hem niet langer aan het lijntje te houden toen zei ik weet je said ik hou niet van u en zie het echt niet zitten om met u te trouwen je kan toch nog genoeg andere meiden krijgen zie je de helft hiervan is zot van u en ie keek me doordringend aan toen zei ik wil je mij naar huis brengen ie deed dat zonder een woord tegen mij te zeggen hij had mij afgezed en men ma kwam onmiddelijk naar mij toegelopen ik ging naar boven tot ik men gsm hoorde rinkelen prive uiteraard en het was hem said ik nam op en zei halo en ie zei me hoi wafie ik ben het said ik ben hier om de hoek kwil je spreken het zal echt niet lang duren hoor en ik ben niet boos ik was opgelucht en ging naar beneden toen zag ik zen auto staan en stapte in en hij reed en reed naar een onbewoond plaatsje ik voelde mij niet goed precies of ik al voelde wat er gebeurde en toen stopte ie en ik zei he waar zijn we said dat ga je wel zien vuile hoer zei ie toen kwamen er 2 andere kerels vanuit de achterbank....

leila1981
03-05-03, 12:35
Waarom ben je gestopt met het verhaal.....????? :huil:
wanneer komt het vervolg..?

El Noor
03-05-03, 15:19
Geplaatst door El Noor
wafie sta op nu vlug en trek je mooiste kleren aan haast u er is iemand voor u dus haast u uit u bed het was nog zo vroeg waarom wekte mijn moeder mij nu zij wafie was dat de dag waarvoor ik vreesde was het nu uiteindelijk gekomen?ja dat was het ik zou moeten trouwen dacht wafie eenmaal stond ik op en trok men lelijkste kleren aan ik zou in geen geval trouwen toen ik naar beneden ging zag ik hem daar me neef ik haatte hem gewoon toen zij men moeder:wafie kijk said is hier voor u hij wil met je trouwen praat maar gezellig met elkaar weet je kben doodgelukkig ik keek naar hem maar kzag dat ie me bestudeerde maar jah zie er gewoon niets van na een uurtje wat een eeuwigheid leek stond ie op wat was ik blij ik zou in geen geval met hem trouwen in geen geval hij wou vertrekken en nam afscheid van men ouders en kwam toen bij mij en gaf mij zen nr om eens af te spreken zei hij en toen me moeder dat hoorde kwam ze er tussen ja tuurlijk said vanavond kan ze meeggaan met u en said zei ok geen probleem vanavond waarschijnlijk zag hij de boze blik in men ogen niet want hij was sarcastisch blij toen we s'avonds aanstalten maakten om te vertrekken kwam men moeder er nog eens ts dat ik mij moest gedragen hij nam mij mee naar een of ander hoerenkotje zeker een bar met allemaal allochtonen we gingen ergens gaan zitten en het eerste wat ie zei was dat ik u hier nooit zie met vriendinnen heb je dat gehoord?ik haatte hem nu al wat zou het zijn als ik met hem trouwde?ie vroeg mij wat ik drinken wou en ik vroeg een cola hij ging naar de bar en bestelde voor mij een cola en voor hem een pintje en ie dronk het ter plaatse dacht ie echt dat ik het niet zag?toen zag ik dat er 2 sletjes bij hem kwamen zitten ze kusten hem en zo maar toen ie mij zag kijken schuifde ie ze weg toen kwam ie weer bij mij zitten en zei en men vrouwtje voor wat studeer je ik zei voor secretaresse en ie zei wel laat me je zeggen men vrouwtje als je mijn vrouw wordt hoef je niet te werken ik verdien wel genoeg voor ons tweetjes oh ik kreeg nog een grotere hekel aan hem dus ik besloot het hem nu te zeggen om hem niet langer aan het lijntje te houden toen zei ik weet je said ik hou niet van u en zie het echt niet zitten om met u te trouwen je kan toch nog genoeg andere meiden krijgen zie je de helft hiervan is zot van u en ie keek me doordringend aan toen zei ik wil je mij naar huis brengen ie deed dat zonder een woord tegen mij te zeggen hij had mij afgezed en men ma kwam onmiddelijk naar mij toegelopen ik ging naar boven tot ik men gsm hoorde rinkelen prive uiteraard en het was hem said ik nam op en zei halo en ie zei me hoi wafie ik ben het said ik ben hier om de hoek kwil je spreken het zal echt niet lang duren hoor en ik ben niet boos ik was opgelucht en ging naar beneden toen zag ik zen auto staan en stapte in en hij reed en reed naar een onbewoond plaatsje ik voelde mij niet goed precies of ik al voelde wat er gebeurde en toen stopte ie en ik zei he waar zijn we said dat ga je wel zien vuile hoer zei ie toen kwamen er 2 andere kerels vanuit de achterbank....

El Noor
03-05-03, 15:24
Geplaatst door El Noor
wafie sta op nu vlug en trek je mooiste kleren aan haast u er is iemand voor u dus haast u uit u bed het was nog zo vroeg waarom wekte mijn moeder mij nu zij wafie was dat de dag waarvoor ik vreesde was het nu uiteindelijk gekomen?ja dat was het ik zou moeten trouwen dacht wafie eenmaal stond ik op en trok men lelijkste kleren aan ik zou in geen geval trouwen toen ik naar beneden ging zag ik hem daar me neef ik haatte hem gewoon toen zij men moeder:wafie kijk said is hier voor u hij wil met je trouwen praat maar gezellig met elkaar weet je kben doodgelukkig ik keek naar hem maar kzag dat ie me bestudeerde maar jah zie er gewoon niets van na een uurtje wat een eeuwigheid leek stond ie op wat was ik blij ik zou in geen geval met hem trouwen in geen geval hij wou vertrekken en nam afscheid van men ouders en kwam toen bij mij en gaf mij zen nr om eens af te spreken zei hij en toen me moeder dat hoorde kwam ze er tussen ja tuurlijk said vanavond kan ze meeggaan met u en said zei ok geen probleem vanavond waarschijnlijk zag hij de boze blik in men ogen niet want hij was sarcastisch blij toen we s'avonds aanstalten maakten om te vertrekken kwam men moeder er nog eens ts dat ik mij moest gedragen hij nam mij mee naar een of ander hoerenkotje zeker een bar met allemaal allochtonen we gingen ergens gaan zitten en het eerste wat ie zei was dat ik u hier nooit zie met vriendinnen heb je dat gehoord?ik haatte hem nu al wat zou het zijn als ik met hem trouwde?ie vroeg mij wat ik drinken wou en ik vroeg een cola hij ging naar de bar en bestelde voor mij een cola en voor hem een pintje en ie dronk het ter plaatse dacht ie echt dat ik het niet zag?toen zag ik dat er 2 sletjes bij hem kwamen zitten ze kusten hem en zo maar toen ie mij zag kijken schuifde ie ze weg toen kwam ie weer bij mij zitten en zei en men vrouwtje voor wat studeer je ik zei voor secretaresse en ie zei wel laat me je zeggen men vrouwtje als je mijn vrouw wordt hoef je niet te werken ik verdien wel genoeg voor ons tweetjes oh ik kreeg nog een grotere hekel aan hem dus ik besloot het hem nu te zeggen om hem niet langer aan het lijntje te houden toen zei ik weet je said ik hou niet van u en zie het echt niet zitten om met u te trouwen je kan toch nog genoeg andere meiden krijgen zie je de helft hiervan is zot van u en ie keek me doordringend aan toen zei ik wil je mij naar huis brengen ie deed dat zonder een woord tegen mij te zeggen hij had mij afgezed en men ma kwam onmiddelijk naar mij toegelopen ik ging naar boven tot ik men gsm hoorde rinkelen prive uiteraard en het was hem said ik nam op en zei halo en ie zei me hoi wafie ik ben het said ik ben hier om de hoek kwil je spreken het zal echt niet lang duren hoor en ik ben niet boos ik was opgelucht en ging naar beneden toen zag ik zen auto staan en stapte in en hij reed en reed naar een onbewoond plaatsje ik voelde mij niet goed precies of ik al voelde wat er gebeurde en toen stopte ie en ik zei he waar zijn we said dat ga je wel zien vuile hoer zei ie toen kwamen er 2 andere kerels vanuit de achterbank.... ja ga er dan eens het echte verhaal opzetten ok?helemaal dan volgend weekend zeker

El Noor
03-05-03, 15:25
Geplaatst door El Noor
wafie sta op nu vlug en trek je mooiste kleren aan haast u er is iemand voor u dus haast u uit u bed het was nog zo vroeg waarom wekte mijn moeder mij nu zij wafie was dat de dag waarvoor ik vreesde was het nu uiteindelijk gekomen?ja dat was het ik zou moeten trouwen dacht wafie eenmaal stond ik op en trok men lelijkste kleren aan ik zou in geen geval trouwen toen ik naar beneden ging zag ik hem daar me neef ik haatte hem gewoon toen zij men moeder:wafie kijk said is hier voor u hij wil met je trouwen praat maar gezellig met elkaar weet je kben doodgelukkig ik keek naar hem maar kzag dat ie me bestudeerde maar jah zie er gewoon niets van na een uurtje wat een eeuwigheid leek stond ie op wat was ik blij ik zou in geen geval met hem trouwen in geen geval hij wou vertrekken en nam afscheid van men ouders en kwam toen bij mij en gaf mij zen nr om eens af te spreken zei hij en toen me moeder dat hoorde kwam ze er tussen ja tuurlijk said vanavond kan ze meeggaan met u en said zei ok geen probleem vanavond waarschijnlijk zag hij de boze blik in men ogen niet want hij was sarcastisch blij toen we s'avonds aanstalten maakten om te vertrekken kwam men moeder er nog eens ts dat ik mij moest gedragen hij nam mij mee naar een of ander hoerenkotje zeker een bar met allemaal allochtonen we gingen ergens gaan zitten en het eerste wat ie zei was dat ik u hier nooit zie met vriendinnen heb je dat gehoord?ik haatte hem nu al wat zou het zijn als ik met hem trouwde?ie vroeg mij wat ik drinken wou en ik vroeg een cola hij ging naar de bar en bestelde voor mij een cola en voor hem een pintje en ie dronk het ter plaatse dacht ie echt dat ik het niet zag?toen zag ik dat er 2 sletjes bij hem kwamen zitten ze kusten hem en zo maar toen ie mij zag kijken schuifde ie ze weg toen kwam ie weer bij mij zitten en zei en men vrouwtje voor wat studeer je ik zei voor secretaresse en ie zei wel laat me je zeggen men vrouwtje als je mijn vrouw wordt hoef je niet te werken ik verdien wel genoeg voor ons tweetjes oh ik kreeg nog een grotere hekel aan hem dus ik besloot het hem nu te zeggen om hem niet langer aan het lijntje te houden toen zei ik weet je said ik hou niet van u en zie het echt niet zitten om met u te trouwen je kan toch nog genoeg andere meiden krijgen zie je de helft hiervan is zot van u en ie keek me doordringend aan toen zei ik wil je mij naar huis brengen ie deed dat zonder een woord tegen mij te zeggen hij had mij afgezed en men ma kwam onmiddelijk naar mij toegelopen ik ging naar boven tot ik men gsm hoorde rinkelen prive uiteraard en het was hem said ik nam op en zei halo en ie zei me hoi wafie ik ben het said ik ben hier om de hoek kwil je spreken het zal echt niet lang duren hoor en ik ben niet boos ik was opgelucht en ging naar beneden toen zag ik zen auto staan en stapte in en hij reed en reed naar een onbewoond plaatsje ik voelde mij niet goed precies of ik al voelde wat er gebeurde en toen stopte ie en ik zei he waar zijn we said dat ga je wel zien vuile hoer zei ie toen kwamen er 2 andere kerels vanuit de achterbank.... ja ga er dan eens het echte verhaal opzetten ok?helemaal dan volgend weekend zeker en kdacht dat je hem kende misschien bey

rach
05-05-03, 17:45
Ik zou graag het vervolg willen lezen.Ben zo nieuwschierig!!!
Je eigen neef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

beslama

my_amel
09-05-03, 07:59
beste rach

deze verhaal is al zo oud dat iedereen hem al kent. dat meisje word verkracht door haar eigen neef. Hij staat al 3x op maroc.nl ofzo dus goed zoeken en je vind het

afz: amel