PDA

Bekijk Volledige Versie : Belangrijke informatie aan Hamza-T en Wizdom!



lennart
02-05-03, 16:12
De Wizard of Oz boeken zijn bedoeld als hersenspoeling voor de jeugd! Geschreven door de Illuminati!

http://www.apfn.org/apfn/oz.htm

manc
02-05-03, 18:49
Shit, je zou mijn boekenkast 's moeten zien...ik ben overduidelijk deel van een groot complot, danwel een 'geprogrammeerde slaaf'.....

Vooral dat stuk over Tolkien was erg overtuigend! Ik WIST wel dat er iets niet klopte aan die verdraaide Hobbits!

mrz
02-05-03, 19:08
Grapjas! Wat wil je nu? Iedereen die dat Oz verhaal kent occultisme aanpraten? Ga toch weg joh! :stomp:

Mijn boekenkast staat ook propvol! Vooral die Untouchable van Banville ingepakt in cadeaupapier valt op :D

Da's trouwens aardige antidote voor alle autisten hier me thinks...

manc
02-05-03, 21:43
Geplaatst door mrz
......
Mijn boekenkast staat ook propvol! Vooral die Untouchable van Banville ingepakt in cadeaupapier valt op :D
.....

:haha:

Hamza-T
06-05-03, 18:56
Ik vond het altijd al een raar verhaal maar Lennart jongen ken jij de film 'the man who would be king' als je enige kennis hebt over de hadieth over dajjaal en over de leer van de illuminati dan zal je verteld staan van de links met hen, ook verschillende video's van madonna zoals 'get into the groove' en anderen, haar texten zijn ook vaak erg weird en ze heeft laatst op tv gezegd dat men meer voorbeelden uit de kaballa moet halen om in kinderverhalen te gebruiken.

lennart
07-05-03, 11:04
kaballa


Kan je me nog een keer uitleggen waarom Kaballa evil is, want dat had ik nog niet helemaal begrepen.