PDA

Bekijk Volledige Versie : Kauwgumpje



Couscousje
02-05-03, 20:15
Kauwgumpje

Een Amerikaan die beweert in een salade van McDonald's op een reeds gekauwde kauwgum te zijn gestuit, heeft besloten de fastfoodketen daarvoor aan te klagen. Hij eist 25.000 dollar. Joseph Taylor eist een vergoeding voor "de angst, vernedering, schaamte, pijn en het lijden en verlies van eetlust" die hij heeft moeten doorstaan door het incident. Taylor vreest ook nog eens dat hij een besmettelijke ziekte, aids bijvoorbeeld, heeft opgelopen.

Nu.nl

Cc

mrz
02-05-03, 20:30
Lol zal ik monsanto maar eens gaan aanklagen? Of ene boer?

barfly
02-05-03, 21:49
$25.000 slechts... Dat kan gewoon geen Amerikaan zijn! Ik bedoel een beetje Amerikaan wil, als ie z'n waffel verbrandt aan een bak koffie, 't liefst gelijk een $1000.000.000 :maf:

Orakel
02-05-03, 21:56
Geplaatst door mrz
Lol zal ik monsanto maar eens gaan aanklagen? Of ene boer?

Als jij je nu niet nader verklaart, klaag ik jou aan. Wat is een monsanto en wat is een ene boer?

Kom, kom. Niet zo treuzelen..... :wijs:

barfly
02-05-03, 22:37
Geplaatst door Orakel
Als jij je nu niet nader verklaart, klaag ik jou aan. Wat is een monsanto en wat is een ene boer?

Kom, kom. Niet zo treuzelen..... :wijs:

Laat em hijs stoned :p

mrz
02-05-03, 23:08
Ey ff BVD kijken mag ik? :D
Ik ben snel high door soja /nuts. "Natural" high. Muhahahaha. :traan1:

Monsanto is fabrikant van o.a. roundup. Dat is op zich niet zoveel mis mee btw maar ze doen ook aan genetische manipulatie:

http://www.monsanto.com/monsanto/layout/products/seeds_genomics/default.asp

werd eerst noten-gen voor die resistentie gebruikt. Da's nu niet meer dacht ik trouwens. Ze zeggen me dit:


Thank you for your inquiry to www.monsanto.com.

Every biotech crop is reviewed and evaluated on a product-by-product basis
before it can be commercialized - considering the modified plant, the
introduced trait and the environment the plant is grown in.

The research in the letter to Nature is based on genes that were introduced
into plant cell chloroplasts - all the products currently on the market have
integrated genes into the plant cells' nucleus. Right now the use of
chloroplast transformation as a means of "gene containment" is purely
hypothetical and is still being researched.

The crops on the market today have been found to present no significant harm
to the environment, thus pollen-mediated gene flow does not present
significant adverse ecological concerns.

Monsanto Webguru


"No significant harm." Alleen ik ben zo fucking open dat alles 100x zo hard doorkomt. En ja dan wordt je snel beetje high of krijg je wat spierpijn na soy, los van het feit of je dan ook nog last zou hebben van GM-food of niet. Sommige dingen voelen gewoon erg gutwrenching aan, vooral RNA-crap of mislukte DNA... Kan zijn dat ik me dit allemaal inbeeld hoor en het aandachttrekkerij is maar niemand geeft bevredigend overtuigd weerwoord en waterstofperoxide slik ik toch echt niet... :traan2:

Over de Boer zeg ik verder nog niks. Moet wel spannend blijven . (http://www.vpro.nl/wetenschap/webdocs/index.shtml?3626936+3823365+9497461+9497462)

Orakel
02-05-03, 23:47
Geplaatst door mrz
[B]Monsanto is fabrikant van o.a. roundup.

Die van Round 'm up Rawhide?



The research in the letter to Nature is based on genes that were introduced into plant cell chloroplasts - all the products currently on the market have integrated genes into the plant cells' nucleus

Krijg nou de hik. Hebben ze geknoeid met m'n ijsbergsla? Ik ga toch es uitzoeken waar ze die rommel tegenwoordig allemaal in stoppen.
Ik was nog niet uit over die E-nummers en nu komen ze hiermee.
:tunis:



Over de Boer zeg ik verder nog niks. Moet wel spannend blijven

Mwahh, Frank en Ronald hebben allang afgedaan....

mrz
03-05-03, 10:13
IJsbergsla? Mag hopen van niet zeg. Het weinige groen dat ik nog af en toe eet! Dat zou echt hell zijn alleen nog maar GM-food. :boos:

Btw die S.A.R.S., vogelpest. Bioterrrorism my ass. Leg vast iets te enthousiast verbanden maaruh...

Lactoferrine: eiwit op zoek naar een ziekte (http://www.vpro.nl/wetenschap/webdocs/index.shtml?3626936+3823365+9497461+9497462)

Zou die ziekte eindelijk gevonden zijn? :rolleyes:

Quezr
03-05-03, 11:25
hahahahha

en trouwens aids ken niet via kwijl doorgegeven worden