PDA

Bekijk Volledige Versie : pas op je bent een terrorist wanneer je.....



Chatoloog
04-05-03, 00:53
Pas op je bent een terrrorist wanneer je.........

Moslim bent en vlieglessen neemt

Moslim bent en duiklessen neemt

Moslim bent en computerlessen neemt

Moslim bent en Stichting Alwaqf bezoekt

Moslim bent en geen muziek luistert

Moslim bent en geld stuurt naar palestina

Moslim bent en een baard draagt

Moslim bent en naar de ardennen op survival tocht gaat

Moslim bent en geen kerst viert


MOSLIM BENT.

"You're either with us or with the terrorists" (G.W. Bush)

there's not much choice left for me then...........

ActaniA
04-05-03, 00:59
misschien wat overtrokken dat iedere moslim als terrorist wordt gezien...al moet ik zeggen dat eht nieuws omtrent moslims die duiklessen zouden uit terroristische motieven wel wat achtelijk is

en ja over die Bush ik ben het zeker niet eens met hem, evengoed keur ik terroristen af dus dat er geen tussenweg is lijkt me bullshit

Chatoloog
04-05-03, 01:07
Geplaatst door ActaniA
misschien wat overtrokken dat iedere moslim als terrorist wordt gezien...al moet ik zeggen dat eht nieuws omtrent moslims die duiklessen zouden uit terroristische motieven wel wat achtelijk is

en ja over die Bush ik ben het zeker niet eens met hem, evengoed keur ik terroristen af dus dat er geen tussenweg is lijkt me bullshit

Volgens mij bedoel je BUSHshit

Donna
04-05-03, 01:21
Geplaatst door Chatoloog
["You're either with us or with the terrorists" (G.W. Bush)

there's not much choice left for me then...........


Laat jij je in je ideeen beperken door George W. Bush?

Ik neem geen orders aan van corrupte politieke leiders. En al helemaal niet als ze niet eens de leider van mijn eigen land zijn. Dus dit valt me een beetje van je tegen.

lennart
04-05-03, 13:24
Chatoloog; Hoe komt het dat al meer dan 2 mensen beweren dat de stichting Al-Waqf mensen in war maakt? En wordt het niet eens tijd voor een zelfhulpgroep? Misschien dat er meer mensen zijn die jullie stichting hebben bezocht en totaal in de war zijn. Ik dacht altijd dat moslims elkaar helpen en steunen in moeilijke tijden; als jullie verantwoordelijk zijn dat mensen in de war raken, waarom helpen jullie die mensen dan niet???

Simon
04-05-03, 13:28
Geplaatst door ActaniA
misschien wat overtrokken dat iedere moslim als terrorist wordt gezien...al moet ik zeggen dat eht nieuws omtrent moslims die duiklessen zouden uit terroristische motieven wel wat achtelijk is


Ja dat zeiden ze waarschijnlijk ook voor 11/09 over vlieglessen. Nee achterlijk vind ik dat zeker niet.

Simon

Chatoloog
04-05-03, 13:31
Geplaatst door Donna
Laat jij je in je ideeen beperken door George W. Bush?

Ik neem geen orders aan van corrupte politieke leiders. En al helemaal niet als ze niet eens de leider van mijn eigen land zijn. Dus dit valt me een beetje van je tegen.
ik dacht dat je bekend was met de term sarcasme.......valt me tegen van je


overigens doel ik ook op de nederlandse hedendaagse politiek die een copy-paste-amerika politiek is geworden

mulan
04-05-03, 13:33
Geplaatst door Simon
Ja dat zeiden ze waarschijnlijk ook voor 11/09 over vlieglessen. Nee achterlijk vind ik dat zeker niet.

Simon

Vind je dat nu echt nieuws.....een paar mensen die duiklessen nemen?Ik noem dat nieuws creeren......................wat kun je sowieso met duiklessen.. :verdriet:

~Panthera~
04-05-03, 13:33
Geplaatst door Donna
Laat jij je in je ideeen beperken door George W. Bush?

Ik neem geen orders aan van corrupte politieke leiders. En al helemaal niet als ze niet eens de leider van mijn eigen land zijn. Dus dit valt me een beetje van je tegen.
-------------

Ik heb het al helemaal niet op "leiders", voornamelijk omdat het meestal OF bekrompen idioten zijn, OF corrupte.
Bovendien wordt het "volk" dan meestal "lijders", kijk maar naar de VS : de middleclass is straks weg en er blijft alleen een rijke toplaag en een arme onderlaag over.
En dan stort de boel in elkaar.
Misschien ook wel eens nodig.
Maakt dingen meteen duidelijker.

Waterval
04-05-03, 13:35
Er schijnen ook heel wat mensen in de war geraakt te zijn na het aanhoren van ene Bush...







Waterval :zwaai: naar Jaap de hopeloze Scheffer en Zwalkenende.

Chatoloog
04-05-03, 13:36
Geplaatst door lennart
Chatoloog; Hoe komt het dat al meer dan 2 mensen beweren dat de stichting Al-Waqf mensen in war maakt? En wordt het niet eens tijd voor een zelfhulpgroep? Misschien dat er meer mensen zijn die jullie stichting hebben bezocht en totaal in de war zijn. Ik dacht altijd dat moslims elkaar helpen en steunen in moeilijke tijden; als jullie verantwoordelijk zijn dat mensen in de war raken, waarom helpen jullie die mensen dan niet???

nogmaals voordat je te suggestief wordt....het zijn beweringen van twee mensen naar zeggen, maar waar is het bewijs
Ik kan beweringen van duizenden mensen van de bezoekers aangeven die het tegendeel bewijzen met een equete als bewijs voor de beweringen.........
Ik denk dat de meeste mensen volgens de volgende quote handelen:
"speak the truth and almost everybody will ignore you, tell one lie and you've everybody's attention"

p.s. probeer in het vervolg iets professioneler met ironie om te gaan want dit getuigt van amateurisme.

Simon
04-05-03, 13:43
Geplaatst door mulan
Vind je dat nu echt nieuws.....een paar mensen die duiklessen nemen?Ik noem dat nieuws creeren......................wat kun je sowieso met duiklessen.. :verdriet:

Zoals het in de NRC staat van gisteren: het gaat om 150 mannen, hoofdzakelijk van Arabische komaf, die door een Arabische instructeur genaam Kasim in een duikschool in Eindhoven zijn opgeleid. Ja, opmerkelijk vind ik dat wel. En uiteraard kan je van alles met duiklessen. Het is toch niet voor niks een belangrijk onderdeel van een commando opleiding. Waarmee ik niet wil zeggen dat er in dit geval iets niet mee zou deugen. Maar als ik de AIVD was zou ik daar wel onderzoek naar doen.

Simon

Waterval
04-05-03, 13:47
Ik ken veel mensen van Arabische komaf die een HLO opleiding volgen.

lennart
04-05-03, 13:49
Geplaatst door Chatoloog
nogmaals voordat je te suggestief wordt....het zijn beweringen van twee mensen naar zeggen, maar waar is het bewijs
Ik kan beweringen van duizenden mensen van de bezoekers aangeven die het tegendeel bewijzen met een equete als bewijs voor de beweringen.........
Ik denk dat de meeste mensen volgens de volgende quote handelen:
"speak the truth and almost everybody will ignore you, tell one lie and you've everybody's attention"

p.s. probeer in het vervolg iets professioneler met ironie om te gaan want dit getuigt van amateurisme.

Hoe kan je nu bewijzen dat mensen in de war zijn? Mensen in de war maken is niet strafbaar trouwens. Ik vraag mij alleen af waarom jullie deze mensen niet helpen? Het zijn toch moslims? Of zodra iemand in de war is, is diegene geen moslim meer en trekt de stichting Al-Waqf zijn handen er vanaf? Het zijn hele simpele vragen die ik stel, met mogelijk hele simpele antwoorden.

Waterval
04-05-03, 13:56
Geplaatst door lennart
Hoe kan je nu bewijzen dat mensen in de war zijn? Mensen in de war maken is niet strafbaar trouwens. Ik vraag mij alleen af waarom jullie deze mensen niet helpen? Het zijn toch moslims? Of zodra iemand in de war is, is diegene geen moslim meer en trekt de stichting Al-Waqf zijn handen er vanaf? Het zijn hele simpele vragen die ik stel, met mogelijk hele simpele antwoorden.



Die mensen moeten natuurlijk wel aan Al-Waqf kenbaar maken dat ze in de war zijn. Ik denk dat een imam ze dan graag helpt. ;)

mulan
04-05-03, 14:02
Geplaatst door Simon
Zoals het in de NRC staat van gisteren: het gaat om 150 mannen, hoofdzakelijk van Arabische komaf, die door een Arabische instructeur genaam Kasim in een duikschool in Eindhoven zijn opgeleid. Ja, opmerkelijk vind ik dat wel. En uiteraard kan je van alles met duiklessen. Het is toch niet voor niks een belangrijk onderdeel van een commando opleiding. Waarmee ik niet wil zeggen dat er in dit geval iets niet mee zou deugen. Maar als ik de AIVD was zou ik daar wel onderzoek naar doen.

Simon

Dat kan allemaal best.....ik heb het artikel niet gelezen,mijn punt is meer dat mensen tegenwoordiger gigantisch overdrijven en gedetailleerd gaan lopen doen als het gaat om iets wat moslims doen. :rolleyes:

Op voorhand kan er helemaal niets gezegd worden.......dat zie je nu ook met al die beschuldigingen van politici e.d naar allerlei personen,stichtingen,organisaties toe.......hoezo dat paranoide gedrag als moslims erbij betrokken zijn,staat hun schuld dan opeens op voorhand vast?

BiL@L
04-05-03, 14:05
Geplaatst door Simon
Zoals het in de NRC staat van gisteren: het gaat om 150 mannen, hoofdzakelijk van Arabische komaf, die door een Arabische instructeur genaam Kasim in een duikschool in Eindhoven zijn opgeleid. Ja, opmerkelijk vind ik dat wel. En uiteraard kan je van alles met duiklessen. Het is toch niet voor niks een belangrijk onderdeel van een commando opleiding. Waarmee ik niet wil zeggen dat er in dit geval iets niet mee zou deugen. Maar als ik de AIVD was zou ik daar wel onderzoek naar doen.

Simon

Hehe. Dat worden dan gouden tijden voor de media de aankomende tijd. Misschien moeten we maar eens Moslim-krant gaan maken.
:p


Broeder Cheppih zegt:

''Zeer zeker. Moslim-leger des heils, moslimafkickcentra, moslim-blijf-van-mijn-lijfhuizen, moslim-noem maar op. Waar maar maatschappelijke behoefte aan is. Dat is integratie. Wij willen volwaardig meedraaien, vanuit onze inspiratie. Uw definitie van integratie betekent assimilatie. Dus moeten we een nieuwe definitie invoeren: integratie met behoud van de eigen identiteit.''

~Panthera~
04-05-03, 14:34
Geplaatst door BiL@L
Hehe. Dat worden dan gouden tijden voor de media de aankomende tijd. Misschien moeten we maar eens Moslim-krant gaan maken.
:p
----------------

Ga al jaren naar een Islamitische slagerij. :hihi: (ben ik nu een terrorist ? :stout: )
En Turkse kranten zijn er ook al jaren.

Chatoloog
04-05-03, 18:39
Geplaatst door ~Panthera~
----------------

Ga al jaren naar een Islamitische slagerij. :hihi: (ben ik nu een terrorist ? :stout: )
En Turkse kranten zijn er ook al jaren.

o jee je bent erbij en de AIVD houdt iedereen in de gaten die naar turkse slagerijen gaat (ze hebben immers genoeg tijd)

Chatoloog
04-05-03, 18:42
Geplaatst door Waterval
Die mensen moeten natuurlijk wel aan Al-Waqf kenbaar maken dat ze in de war zijn. Ik denk dat een imam ze dan graag helpt. ;)

zo simpel is het antwoord dus en daar had je zelf ook op kunnen komen lennart..............

Denk je dat we binnen de stichting iedereen strak in de ogen aan kijken en zeggen: "Hmm volgens mij ben jij in de war, kom maar eens mee!"

lennart
04-05-03, 20:27
Geplaatst door Chatoloog
zo simpel is het antwoord dus en daar had je zelf ook op kunnen komen lennart..............

Denk je dat we binnen de stichting iedereen strak in de ogen aan kijken en zeggen: "Hmm volgens mij ben jij in de war, kom maar eens mee!"

Mij is toch niet helemaal duidelijk geworden dat jullie opstaan voor deze mensen. Jij noemde deze mensen namelijk onbewezen. Ze bestaan wel hoor chatoloogie. Er zjin dus een paar mensen van wie jullie weten dat ze in de war zijn geraakt door jullie stichting en moskee, dus waarom proberen jullie niet wat? Ik heb het idee dat er enorme onwil bestaat bij Al-Waqf om deze mensen tegemoet te komen.

nouwra
04-05-03, 20:56
Geplaatst door lennart
[B]Mij is toch niet helemaal duidelijk geworden dat jullie opstaan voor deze mensen. Jij noemde deze mensen namelijk onbewezen. Ze bestaan wel hoor chatoloogie. Er zjin dus een paar mensen van wie jullie weten dat ze in de war zijn geraakt door jullie stichting en moskee, dus waarom proberen jullie niet wat? Ik heb het idee dat er enorme onwil bestaat bij Al-Waqf om deze mensen tegemoet te komen. [/b

ehm...nee Lennart, lezen is ook een kunst

Ik heb niet gehoord, noch geloof ik dat een bezoek aan de moskee mensen zodanig in de war kan brengen dat ze er agressief van worden. Aan de andere kant is het wel weer zo dat mensen wel degelijk in de war kunnen raken na zo'n bezoek, doordat zij erachter komen dat het pad dat zij bewandelden niet in samenspraakt blijkt te zijn met de leer van de Islam. Daar raak je van in de war. Dan moet je even remmen en de aanwijzingen volgen zodat je weer op het rechte pad geraakt.

lennart
04-05-03, 21:48
Nouwra: een van de getuige heeft gezegd dat de Iman hem in verwarring heeft gebracht. Teminste dat las ik hier laatst.

Simon
04-05-03, 22:06
Geplaatst door mulan
Op voorhand kan er helemaal niets gezegd worden.......dat zie je nu ook met al die beschuldigingen van politici e.d naar allerlei personen,stichtingen,organisaties toe.......hoezo dat paranoide gedrag als moslims erbij betrokken zijn,staat hun schuld dan opeens op voorhand vast?

Tja, het gaat natuurlijk maar om een kleine groep maar deze is er vrij openlijk mee bezig en wellicht is het daarvoor zinvol dat je dan eerst wel het artikel leest voordat je je oordeel geeft. Dan weet je waar sommige jongeren-imams zich meer bezig houden. En ik vind dat onze samenleving daar zeker niet te laconiek mee moet omgaan. Ik geloof persoonlijk wel degelijk dat er ronsel activiteiten voor de Jihad plaats vinden in Eindhoven. Enkele weken geleden stond er nog een interview met een ronselaar in Vrij Nederland die binnenkort de ouders van die jongens zou bezoeken die op weg naar Kashmir zijn omgekomen: om ze geld te bieden.

Simon

Hamza-T
04-05-03, 22:07
Ik rook niet en vier geen kerst ook draag ik een (ring) baard ik ben 5 keer op survival geweest hou van zwemmen en ik ga waarschijnlijk binnenkort op karate ben ik nu ook een terrorist?

Echt niet dus!

nouwra
04-05-03, 22:17
Geplaatst door lennart
Nouwra: een van de getuige heeft gezegd dat de Iman hem in verwarring heeft gebracht. Teminste dat las ik hier laatst.

Ik geloof je als je zegt dat je dat hier gelezen hebt. Feit is dat de bron van de schrijver niet per definitie gebasseerd is op waarheid.

Het Nrc schrijft:

"Lennart is een anti-semiet. Op basis van zijn inzendingen op Maroc.nl hebben wij deze conclusie kunnen trekken. Deze jonge man verzet zich tegen alles waar Joden naar toe streven. Herhaaldelijk is hij gewezen op zijn gedrag, maar deze bleek zodanig geprogameerd en vol van haat jegens de Joden te zijn dat verandering hiervan onmogelijk blijkt. "

maw, als men er een andere mening op na houdt is men sowieso verdacht. Hoe vaak ben jij niet uitgemaakt voor anti-semiet hiero? Achter elk akkefietje zal men jou schuld hiervan proberen te bewijzen.
Het gros van het volk zal luisteren naar de nieuwsbrenger. Zij hebben immers geleerd dat het nieuws objectief behoort te zijn en dus ook is.
Gevolg: Lennart wordt verketterd en zal zich voor een nog heel lange tijd moeten verdedigen en verantwoorden, terwijl Lennart er slecht een andere mening op na houdt

Leg dat maar eens uit aan het dove volk

nouwra
04-05-03, 22:21
btw Lennart, stel dat hij wel degelijk in de war is geraakt. In hoeverre is de moskee de schuldige hiervan? Je mag aannemen dat die moskee duizenden bezoekers trekt. Ook ken ik persoonlijk mensen die er bezoeken aan hebben gepleegd, op dit pb komen ook een aantal bezoekrs voor.
Allen zitten ver van een verwarde toestand

Nogmaals de vraag: aan wie ligt het dan? Aan de moskee, want die is per definitie slecht?

mrz
04-05-03, 22:26
Het Nrc schrijft:

"Lennart is een anti-semiet. Op basis van zijn inzendingen op Maroc.nl hebben wij deze conclusie kunnen trekken. Deze jonge man verzet zich tegen alles waar Joden naar toe streven. Herhaaldelijk is hij gewezen op zijn gedrag, maar deze bleek zodanig geprogameerd en vol van haat jegens de Joden te zijn dat verandering hiervan onmogelijk blijkt. "

Muhahahahaaa. :hihi: Sterk.

lennart
04-05-03, 22:31
Kijk nouwra, ik vertrouw in Nederland voorlopig nog altijd op het OM:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=62244&perpage=15&display=&pagenumber=1

Een verdachte zegt in zijn verhoor: ,,De imams brengen het kwaad in je hoofd (...). De imams in de moskee kunnen dingen zeggen waar je van in de war raakt, het lijkt de waarheid. Je wordt geïndoctrineerd.''

Als het OM zegt dat verdachte dit heeft gezegd, dan geloof ik het OM. Verdachte heeft misschien gelogen, maar ik zie niet in waarom verdachte dit zou doen.

Verder stel ik de imam/al-waqf niet verantwoordelijk, ik vraag mij alleen af waarom zij niet zelf wat meer verantwoordelijkheid nemen.

Een goede analogie naar jouw voorbeeld zou zijn, als jij aan het OM zou verklaren dat mijn teksten jou in de war hebben gebracht. Mocht dit inderdaad gebeuren en krijg je het gevoel dat mijn teksten jou in de war brengen, dan zal ik je persoonlijke onder handen nemen, ok? :hihi:

Orakel
04-05-03, 22:34
Geplaatst door nouwra
btw Lennart, stel dat Tomas wel degelijk in de war is geraakt. In hoeverre is de moskee de schuldige hiervan? Je mag aannemen dat die moskee duizenden bezoekers trekt. Ook ken ik persoonlijk mensen die er bezoeken aan hebben gepleegd, op dit pb komen ook een aantal bezoekrs voor.
Allen zitten in een erg verwarde toestand, behalve Ron en mrz. die houden nog steeds het hoofd koel.


Ahh, is dat 't. Goh, zo kom ik nog es ergens, als er maar plek is.
:confused:

nouwra
04-05-03, 22:44
Geplaatst door lennart
Kijk nouwra, ik vertrouw in Nederland voorlopig nog altijd op het OM:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=62244&perpage=15&display=&pagenumber=1

Een verdachte zegt in zijn verhoor: ,,De imams brengen het kwaad in je hoofd (...). De imams in de moskee kunnen dingen zeggen waar je van in de war raakt, het lijkt de waarheid. Je wordt geïndoctrineerd.''

Als het OM zegt dat verdachte dit heeft gezegd, dan geloof ik het OM. Verdachte heeft misschien gelogen, maar ik zie niet in waarom verdachte dit zou doen.

En daar schuilt nu juist het addertje, wie zegt dat het OM niet doet aan indoctrinatie? Of ga ik nu te ver? Ze hebben er alle reden voor. Ten eerste een gebrek aan bewijs


Verder stel ik de imam/al-waqf niet verantwoordelijk, ik vraag mij alleen af waarom zij niet zelf wat meer verantwoordelijkheid nemen.

Lennart, maak je je zorgen om de verwarde bezoekers? Rest your hart, die zijn in goede handen :)
Ask and they will receive


Een goede analogie naar jouw voorbeeld zou zijn, als jij aan het OM zou verklaren dat mijn teksten jou in de war hebben gebracht. Mocht dit inderdaad gebeuren en krijg je het gevoel dat mijn teksten jou in de war brengen, dan zal ik je persoonlijke onder handen nemen, ok? :hihi:

:duim: reverse psycholgie

;)

nouwra
04-05-03, 22:47
Geplaatst door Orakel
Ahh, is dat 't. Goh, zo kom ik nog es ergens, als er maar plek is.
:confused:

:(
Bij Al Forqaan zullen ze je met open armen ontvangen arme ziel

vertel maar het maar niet aan Lennart zodra je dankzij hen genezen bent van je verwarring, veroorzaakt mogelijke kortsluiting :hihi:

nouwra
04-05-03, 22:49
Uiteraard is ook Lennart op zijn beurt dan welkom bij Al Forqaan

;)

lennart
04-05-03, 22:50
Geplaatst door nouwra

Lennart, maak je je zorgen om de verwarde bezoekers? Rest your hart, die zijn in goede handen :)
Ask and they will receive


Ik maak me inderdaad zorgen over verwarde bezoekers en ik hoop dat Al-Waqf en de Imams meer verantwoordelijkheid hiervoor nemen;maar met jou toezegging voel ik me al stukken geruster ;)

lennart
04-05-03, 22:51
Geplaatst door nouwra
Uiteraard is ook Lennart op zijn beurt dan welkom bij Al Forqaan

;)

Begrijp ik het goed, mag ik daar pas komen wanneer ik in verwarde toestand ben geraakt?

Orakel
04-05-03, 22:52
Geplaatst door nouwra
:(
Bij Al Forqaan zullen ze je met open armen ontvangen arme ziel

vertel maar het maar niet aan Lennart zodra je dankzij hen genezen bent van je verwarring, veroorzaakt mogelijke kortsluiting :hihi:

Geen redden meer aan. Ik ben toe aan een "onderwerp change", maar ik kan er geen vinden. Ies alles ies op. :wat?!:

nouwra
04-05-03, 22:57
Geplaatst door lennart
Begrijp ik het goed, mag ik daar pas komen wanneer ik in verwarde toestand ben geraakt?

Onder andere. Je zou er ook nu heen kunnen gaan. De moskee staat namelijk ook open voor dwalenden :p

(ps Lennart, don't you also love the art of twist? ;) )

nouwra
04-05-03, 23:00
Geplaatst door Orakel
Geen redden meer aan. Ik ben toe aan een "onderwerp change", maar ik kan er geen vinden. Ies alles ies op. :wat?!:

oeps communicatie stoornis :)

"Onderwerp change" als in change van de titel van het onderwerp. De inhoud was niets op aan te merken. Was en is nog altijd even smakelijk. Enuh, ik heb weer honger.....

;)

lennart
04-05-03, 23:00
Geplaatst door nouwra
Onder andere. Je zou er ook nu heen kunnen gaan. De moskee staat namelijk ook open voor dwalenden :p

(ps Lennart, don't you also love the art of twist? ;) )

Ik hou wel van de twist.

Oh lets twist again, like we did last summer.

Orakel
04-05-03, 23:07
Geplaatst door nouwra
oeps communicatie stoornis :)

"Onderwerp change" als in change van de titel van het onderwerp. De inhoud was niets op aan te merken. Was en is nog altijd even smakelijk. Enuh, ik heb weer honger.....

;)

Hahh, zie? Jij bent ook in de war. :fplet:

De pan is helaas vol en ik kan er niets meer an toevoegen. :rotpc:

nouwra
04-05-03, 23:09
Geplaatst door lennart
Ik hou wel van de twist.

Oh lets twist again, like we did last summer.

I'm in! Doen we dan weer de Honky tonk twist, of geheel naar deze tijd de Cowboy twist op muziek van Chubby Cheker?



(ps Lennart, ben ik nu in staat van verwarring???)

nouwra
04-05-03, 23:18
Geplaatst door Orakel
Hahh, zie? Jij bent ook in de war. :fplet:

De pan is helaas vol en ik kan er niets meer an toevoegen. :rotpc:

Een hongerig mens zal zich nooit met een rietje het kluit in laten sturen

Ben niet :verward: dusss

De pan is er om hervuld te worden na dat deze geleegd is. De restjes eet nu toch geen hond meer. De toetjes daarentegen heb ik appart gezet, maar die zijn dan ook niet afkomstig uit die pan maar uit bepaalde tajine.

Bij vullen maar sjouw ik sjegge :)

lennart
04-05-03, 23:23
Geplaatst door nouwra
I'm in! Doen we dan weer de Honky tonk twist, of geheel naar deze tijd de Cowboy twist op muziek van Chubby Cheker?



(ps Lennart, ben ik nu in staat van verwarring???)

Old-school natuurlijk!

ps. Ik denk het wel :p Maar stichting Al-Lennart begint binnenkort met hulp-sessies.

Chatoloog
04-05-03, 23:44
volgens mij is Lennart de enige die verward overkomt..........

HOe zou dat komen???? Xenofobie? fear for the unknown of juist Xenofobiefilie?? Loving to fear the unknown

Namens de stichting heet ik jou ook va harte welkom als je nog met vraagtekens of VERWARRING zit in je hoofd.............it's all between your ears

tuig
05-05-03, 09:34
Geplaatst door mulan
Vind je dat nu echt nieuws.....een paar mensen die duiklessen nemen?Ik noem dat nieuws creeren......................wat kun je sowieso met duiklessen.. :verdriet:



:duim: uiteraard kan je met duiken goed aan terrorisme doen ,maar uitkijken voor getrainde dolfijnen ( ze bijten)

:fplet: nieuw in holland : DE TERORRISTENFIETS met gratis bijgeleverde baterijen en afstandbediening.fiets zo een overvolle mac.d in :fplayer: altijd een tevreden resultaat



:boogie: bel en bestel

even :mrt: is a user of the terrorfiets .
:mrt: :buy one fool ,it's the blast of your life.

lennart
05-05-03, 12:22
Geplaatst door Chatoloog
volgens mij is Lennart de enige die verward overkomt..........

HOe zou dat komen???? Xenofobie? fear for the unknown of juist Xenofobiefilie?? Loving to fear the unknown

Namens de stichting heet ik jou ook va harte welkom als je nog met vraagtekens of VERWARRING zit in je hoofd.............it's all between your ears

Hmm, is er ook een woord met fobie erin voor: angst voor verantwoordelijkheid ?

Chatoloog
05-05-03, 13:12
Geplaatst door lennart
Hmm, is er ook een woord met fobie erin voor: angst voor verantwoordelijkheid ?

hoezo? Heb je daar ookal last van? het zijn wel veel fobiëen waar mee jij zit........heb je het in beschouwing genomen om een professionle psychiater te raadplegen?

lennart
05-05-03, 13:15
Geplaatst door Chatoloog
hoezo? Heb je daar ookal last van? het zijn wel veel fobiëen waar mee jij zit........heb je het in beschouwing genomen om een professionle psychiater te raadplegen?

Ooooh nu snap ik het, jij kent het woord verantwoordelijkheid niet eens. Vandaar de teneur van je reacties.

Wizdom
05-05-03, 20:30
Geplaatst door Simon
Zoals het in de NRC staat van gisteren: het gaat om 150 mannen, hoofdzakelijk van Arabische komaf, die door een Arabische instructeur genaam Kasim in een duikschool in Eindhoven zijn opgeleid. Ja, opmerkelijk vind ik dat wel. En uiteraard kan je van alles met duiklessen. Het is toch niet voor niks een belangrijk onderdeel van een commando opleiding. Waarmee ik niet wil zeggen dat er in dit geval iets niet mee zou deugen. Maar als ik de AIVD was zou ik daar wel onderzoek naar doen.

Simon

Een tijdje geleden wilden alle Marrokaanse jongentjes auto-monteur worden of voetballer a la Van Basten. Ik geloof dat het een hype was... Ik geloof niet dat de AIVD toen verdenkmakingen ging maken richting terrorisme, kan natuurlijk altijd nog maar dat was voor 11 september.

De nieuwe hype is ik geloof zwemles, misschien weer een nieuwe AIVD onderzoek waard..... :schok:

Al Sawt
05-05-03, 20:35
Om daadwerkelijk duiken, als een terreur daad te gebruiken. Moet je beschikken over degelijke opleiding,uitstekende conditie en wat belangrijker is over peperdure materiaal wat alleen tot beschikking is aan de leger.Denk maar aan duikflessen die uitgestoote stikstof hergebruiken om geen bellen te creeeren. Zodat de duiker zich zelf niet aan de oppervlakte verraadt. Dan moet je ook trainen in het plaatsen van speciale explosieven en weten aan welke gedeelte van het romp van het schip het ideale plek is voor de explosieven. Dit alles kun je nooit leren in een duikcursus. Voorts vraag ik me af als het daadwerkelijk waar is, waarom zullen ze zo dom zijn om 150 mensen tegelijk op cursus zetten. Zou het niet logischer zijn om ze verspreid over heel Europa te laten opleiden. Zou het niet logischer zijn om ze in Marokko op te leiden? Want duizenden Marokkanen onder wie uit Europa volgen een duikcursus.

AIVD is langzamerhand een TABLOID aan het worden!

Straks zullen ze komen met het bericht, dat 200 moslims een parachut training aan het volgen zijn.

Chatoloog
06-05-03, 11:52
Geplaatst door Al Sawt
Om daadwerkelijk duiken, als een terreur daad te gebruiken. Moet je beschikken over degelijke opleiding,uitstekende conditie en wat belangrijker is over peperdure materiaal wat alleen tot beschikking is aan de leger.Denk maar aan duikflessen die uitgestoote stikstof hergebruiken om geen bellen te creeeren. Zodat de duiker zich zelf niet aan de oppervlakte verraadt. Dan moet je ook trainen in het plaatsen van speciale explosieven en weten aan welke gedeelte van het romp van het schip het ideale plek is voor de explosieven. Dit alles kun je nooit leren in een duikcursus. Voorts vraag ik me af als het daadwerkelijk waar is, waarom zullen ze zo dom zijn om 150 mensen tegelijk op cursus zetten. Zou het niet logischer zijn om ze verspreid over heel Europa te laten opleiden. Zou het niet logischer zijn om ze in Marokko op te leiden? Want duizenden Marokkanen onder wie uit Europa volgen een duikcursus.

AIVD is langzamerhand een TABLOID aan het worden!

Straks zullen ze komen met het bericht, dat 200 moslims een parachut training aan het volgen zijn.


daarom staan er eerst ook in hun rapport dat het om tientallen jongeren ging en nu springen ze naar 100 a 200 jongeren !!!!!!!!!!!!!!!1

even een checklist nagaan:

vechtsport (hoeveel PRAKTISERENDE moslims doen daar aan mee)
schietcursus (hoeveel PRAKTISERENDE moslims doen daar aan mee)
Paardrijden (hoeveel PRAKTISERENDE moslims doen daar aan mee)
Schermen (hoeveel PRAKTISERENDE moslims doen daar aan mee)
athlatiek, vooral speerwerpen (hoeveel PRAKTISERENDE moslims doen daar aan mee)


voorspelling! de volgende rapport zal gaan over duizenden jongeren
MAAR de AIVD heeft alles in de gaten en onder controle

Hamza-T
06-05-03, 18:47
Dus die turkse jongen die zo goed kan boksen is ook een terrorist?

Chatoloog
06-05-03, 23:30
Geplaatst door Hamza-T
Dus die turkse jongen die zo goed kan boksen is ook een terrorist?
van de eerste orde :gniffel: