PDA

Bekijk Volledige Versie : Wonder bij bezoek Noord-Koreaanse leider



Arvid
04-05-03, 20:34
SEOUL (ANP) - Noord-Koreaanse kranten maakten zaterdag volop melding van een 'wonder', dat geschiedde bij een werkbezoek van president Kim Jong-il. Toen de grote leider een fabrieksterrein in de stad Hamhung bezocht, hield het prompt op met regenen.

En toen Kim Jong-il weer vertrok, betrok de lucht en begon het te plenzen. Volgens het Noord-Koreaanse persbureau KCNA gebeurde een paar jaar geleden iets soortgelijks, bij een bezoek van Kim Jong-il aan een boerderij. Hoewel de lucht boven de hele stad zwaarbewolkt was, lag de boerderij in het zonnetje. Veel Noord-Koreanen zien in deze mirakels, volgens de staatsmedia, een bevestiging van de goddelijkheid van hun leider.


Zie je wel dat Kim Jong-il goddelijk is!!!

http://ilrestodelcarlino.quotidiano.net/2000/06/16/cuts/img10417.jpg

:lole: :lole:

Mc7meDJ
04-05-03, 20:53
Geplaatst door Arvid
...

Hoewel de lucht boven de hele stad zwaarbewolkt was, lag de boerderij in het zonnetje.
...


Lag de stad om de boerderij heen ofzo ? of was het in een kinder-boerderij in de stad ??

hoe dan ook het moet wel een heel geavanceerd stukje regen-machine-technologie zijn die de zionisten aan noordkorea hebben verkocht :duim:

Joesoef
04-05-03, 20:58
Overal waar ik kom begint het spontaan te regenen.


Maak ik nu ook kans op het presidentschap?

Pixelshade
04-05-03, 21:30
Geplaatst door Joesoef
Overal waar ik kom begint het spontaan te regenen.


Maak ik nu ook kans op het presidentschap?

zelfs in teheran? mischien ken je ayatollah worden :student:

Mc7meDJ
04-05-03, 21:37
yep, president v/d nl'se vereniging van dijk-opzichters, en je eerste missie/opdracht is een enkeltje sahara,om daar jezelf nuttig te maken ... :fplet: