PDA

Bekijk Volledige Versie : Herdenkingsbijeenkomst Pim Fortyn



Timoesh
05-05-03, 10:36
Salaam aleikoum,

Op 6 mei wordt de moord op Pim Fortuyn, een jaar geleden op het Mediapark in Hilversum en op verschillende plaatsen herdacht.

* Mediapark in Hiversum
18.06 uur: op het tijdstip van de moord, wordt op de plek waar Pim Fortuyn werd doodgeschoten een herdenking gehouden. Er wordt tijdens de herdenking 2 minuten stilte in acht genomen.
Onder andere oud-LPF-Kamerlid Hans Smolders legt een krans met op het lint: "Van het volk van Nederland". Prof. Bob Smalhout, columniste Pamela Hemelrijk en LPF-lid Hein Spijker zijn uitgenodigd om te spreken.

* Herdenkingen in Driehuis
* Keukenhof in Lisse
* Herdenkingen in Rotterdam


6% van de bevolking zal stil staan bij de gebeurtenis van de 6% gaat er 4% naar een herdenkingsbijeenkomst en 3% steekt de herdenkinksvlag uit (voor de herdenking zijn 50.000 speciale vlaggen gedrukt, hiervan zijn er 10.000 verkocht.)



Mijn mening:
Oke...oke.. nu weten we het wel!

Tomas
05-05-03, 10:38
Wie is toch die Pim waar iedereen het steeds over heeft?

mulan
05-05-03, 10:40
Geplaatst door Tomas
Wie is toch die Pim waar iedereen het steeds over heeft?


Oh maarre.....ken jij onze Pim niet...........schande :vlammen:

Timoesh
05-05-03, 10:47
Geplaatst door Tomas
Wie is toch die Pim waar iedereen het steeds over heeft?


Een kort beschrijving:

* Politiek
* Kaal
* Homo

Tomas
05-05-03, 10:52
Geplaatst door mulan
Oh maarre.....ken jij onze Pim niet...........schande :vlammen:

Ik heb gisteravond naar tegenlicht (meen ik) gekeken, over inburgeringscursussen. En die heb ik dus nooit hoeven te volgen. Daarom weet ik heel vel niet. Maar het was best een leuk programma. En wat ik een heel leuk stukje was een Turk die protesteerde tegen een opmerking van de vrouw die de cursus gaf:

"Nee hoor, Hollanders zijn helemaal niet tolerant! Kijk maar naar Pim Fortuijn. Die had een andere mening en pang, gelijk doodgeschoten!"

Waterval
05-05-03, 10:52
Voor morgen:



http://www.maroc.nl/photopost/data/500/8572naamloos-med.jpg

Waterval
05-05-03, 10:54
Geplaatst door Tomas
Ik heb gisteravond naar tegenlicht (meen ik) gekeken, over inburgeringscursussen. En die heb ik dus nooit hoeven te volgen. Daarom weet ik heel vel niet. Maar het was best een leuk programma. En wat ik een heel leuk stukje was een Turk die protesteerde tegen een opmerking van de vrouw die de cursus gaf:

"Nee hoor, Hollanders zijn helemaal niet tolerant! Kijk maar naar Pim Fortuijn. Die had een andere mening en pang, gelijk doodgeschoten!"



:hihi:


Die gast met lang haar deed ook wel. Die mensen werden zo betuttelend behandeld! Tomas, schilder jij ook?

Mark
05-05-03, 10:54
Geplaatst door Tomas
Ik heb gisteravond naar tegenlicht (meen ik) gekeken, over inburgeringscursussen. En die heb ik dus nooit hoeven te volgen. Daarom weet ik heel vel niet. Maar het was best een leuk programma. En wat ik een heel leuk stukje was een Turk die protesteerde tegen een opmerking van de vrouw die de cursus gaf:

"Nee hoor, Hollanders zijn helemaal niet tolerant! Kijk maar naar Pim Fortuijn. Die had een andere mening en pang, gelijk doodgeschoten!"

Schilder jij ook zoveel bomen in je vrjie tijd? Goed te zien dat die 30.000 euro goed besteed wordt....

Tomas
05-05-03, 10:57
Ikzelf ben van de bomen af nu. Maar die Turken hebben nog een lange weg te gaan. Ze had bijna alle deelnemers overtuigd dat de Nederlandse cultuur superieur was, begint er 1 te protesteren. Wat een chauvinist zeg.

En wat is er nu zo verkeerd om je schoenen aan te houden als je naar de wc gaat? Het idee om ze dan uit te doen en over je sokken heen te zeiken staat me juist tegen!

Waterval
05-05-03, 10:59
Ik vraag me ook af hoeveel procent van de "oorspronkelijke" rotterdammers weten wie Erasmus was.




ps. Laat iedereen dat examen maken voor ze tot "Rotterdammer"te ridderen.

Timoesh
05-05-03, 10:59
Geplaatst door Waterval
Voor morgen:



http://www.maroc.nl/photopost/data/500/8572naamloos-med.jpg



Kunt u mij een order toesturen, ik wil graag 150 vlaggen bestellen.

Waterval
05-05-03, 11:03
Geplaatst door Lalla_fatoes
Kunt u mij een order toesturen, ik wil graag 150 vlaggen bestellen.


Je bedoelt een offerte.

Tomas
05-05-03, 11:05
Geplaatst door Waterval
Ik vraag me ook af hoeveel procent van de "oorspronkelijke" rotterdammers weten wie Erasmus was.


Je hebt een categorie NL-ers die helemaal niks weten, zelfs niet waar ze zijn (ook niet als ze op vakantie zijn) of welke dag het is. Volgens mij moet je je daar niet al te veel aan spiegelen. Ook nieuwkomers niet lijkt mij.



ps. Laat iedereen dat examen maken voor ze tot "Rotterdammer"te ridderen.

Het idee om tot rotterdammer geridderd te worden vind ik kwetsend en vernederend. Maar dat hebben die nieuwkomers toch niet door. Dus dat geeft niet.

maar serieus: Een afsluiten van zo'n inburgeringscursus moet je denk ik wel met een soort ceremonieeel iets doen om een soort van "welkom, je hoort er nu bij" gevoel te krijgen. Dat kan volgens mij echt geen kwaad.

Tomas
05-05-03, 11:05
Geplaatst door Waterval
Je bedoelt een offerte.

Zo! Jij hebt op zitten letten tijdens die cursus.

Waterval
05-05-03, 11:10
maar serieus: Een afsluiten van zo'n inburgeringscursus moet je denk ik wel met een soort ceremonieeel iets doen om een soort van "welkom, je hoort er nu bij" gevoel te krijgen. Dat kan volgens mij echt geen kwaad.


Met zn allen het Wilhelmus? (kijken of de bedenkers en uitreikers van dat certificaat meezingen)


Zo! Jij hebt op zitten letten tijdens die cursus.


Ik geef ze. :hihi:

Timoesh
05-05-03, 11:10
Geplaatst door Waterval
Je bedoelt een offerte.

Ben nog niet helemaal wakker! maar goed.........

Hierbij wil ik 150 vlaggen bestellen.
Het eenmalige bedrag van €.... kunt u automatisch incasseren van rekeningnummer 30.88.10.002

Hopende deze bestelling binnen 8 uur te ontvangen, zodat ik morgen rustig mijn anti- vlag op kan hangen.