PDA

Bekijk Volledige Versie : Huis Tekoop in Martil

soennia83
05-05-03, 20:59
salaam alaikom

ik heb een huis tekoop staan in Martil:

het huis bevat 125 vierkante meter eigen grond(waar het huis dus op gebouwd is). Het is een kwartiertje lopen naar het strand!

Op de begane grond bevind zich een keuken, garage, 2 woonkamers, 2 slaapkamers, een waterput en een badkamer en nog een extra wc bij de ingang van het huis.

Op de eerste verdieping is alles nog nieuw: 1 grote woonkamer met een hal die ook gebruikt wordt als woonkamer, een badkamer, keuken en een slaap kamer en nog een grote sala.

Er is nog geen tweede verdieping(dus dit is de stah!) maar op het huis kan nog een tweede verdieping aangemaakt worden!

was ook de bedoeling, maar in verband met het kopen van een nieuw huis heeft het voor mij geen zin om een tweede verdieping aan te maken.

Het huis ligt in een nette buurt, iedereen onderhoud zijn eigen territorium en verder kindvriendelijk.

als er iemand geinterreseerd is dan hoor ik dat graag.

Vraagprijs van het huis is 57.000 duizend Euro, valt natuurlijk ook over te onderhandelen( het is tevens mogelijk in te ruilen tegen stuk grond met bijbetaling..)

emailadres: [email protected]

YOUSRA24
11-05-03, 12:01
Hoi Soennia,

Ik heb interesse in die huis in Martil, alleen heb ik een vraag wat is de vraagprijs? En heb je misschien een foto daarvan?

Kan je me dan terug mailen op [email protected]*********** ?

Groetjes Yousra :zwaai:

YOUSRA24
11-05-03, 12:03
mijn email moet zijn [email protected]***********

seloua5
28-05-03, 13:10
Wat is de vraagprijs ? email me op : [email protected]

soennia83
10-12-03, 18:09
het huis ligt in de wijk: Hawma Zdieda...

saidaatje
21-12-03, 21:20
kan je me foto's doormailen [email protected]