PDA

Bekijk Volledige Versie : teken de petitie tegen een wrede doodstraf



GroteWolf
06-05-03, 11:33
http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml

Is,
06-05-03, 11:34
Wat heeft U een veel te grote mond!

Ghazi
06-05-03, 15:24
Stenigen is halal.

De Rode Roos
06-05-03, 15:36
zie: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=62277

De Rode Roos
06-05-03, 15:57
Stenigen is een inhumane manier om dood te gaan (namelijk langzaam en pijnlijk). Ik vind de doodstraf sowieso inhumaan, maar als er binnen een rechtsstelsel een doodstraf is, dan vind ik dat het op een "humane" manier moet gebeuren, met bijvoorbeeld een spuitje of een nekschot. :kwaad:

Ook de Franse revolutionairen hadden dat door en hadden de guillotine ontwikkeld om de doodstraf "humaner" uit te voeren (daarvoor ging met bijl zodat 't hoofd vaak half eraf lag en degene nog leefde). Ik durf te stellen dat zelfs de guillotine een humaner manier is om gedood te worden dan steniging. Bovendien is stenigen discriminerend, want het zijn uitsluitend vrouwen die tot deze straf worden veroordeeld.

Inmiddels is het weer meer 2 eeuwen geleden dat er in Frankrijk mensen werden veroordeeld tot de guillotine en deze straf wordt nu niet meer opgelegd. Dat is een ontwikkeling die een land en cultuur doormaakt. Als de Fransen dat nu nog steeds zouden doen, dan zouden we ze achterlijk noemen. Stenigen wordt nu toegepast net zoals in middeleeuwen. Het is dus een houdbare stelling om te zeggen dat stenigen als straf achterlijk is.

Ghazi
06-05-03, 17:18
Geplaatst door J.M.T.
Stenigen is Haram. Het doden van mensen op welke manier ook is een misdaad en maakt van hen die zich ermee bezighouden misdadigers.

Halal volgens wie? Volgens Allah? Denk het niet.

Waarom zou God toestemming geven op deze wrede manier een mens te doden?

WAAROM?

Is Allah zélf niet in staat mensen in het Hiernamaals te berechten? Moeten mensen TWEE MAAL berecht worden: eerst door mensen op aarde en daarná door Allah?


ALs stenigers misdadigers zijn, hoe wou je ze dan bestraffen, aangezien je tegen de doodstraf (en eigenlijk iedere straf, jouw redenering volgend) bent?

Waarom God(swt) toestemming zou geven voor steniging? Waarom niet. Hij(swt) bepaalt wat goed en kwaad is. Daarom zou Hij(swt) ook zelfs zonder aanleiding opdracht tot steniging kunnen geven.

Bief
06-05-03, 20:44
Geplaatst door Ghazi

Waarom God(swt) toestemming zou geven voor steniging? Waarom niet. Hij(swt) bepaalt wat goed en kwaad is. Daarom zou Hij(swt) ook zelfs zonder aanleiding opdracht tot steniging kunnen geven.

Er is volgens mij goddelijke jurisprudentie op dit gebied: Abraham kreeg van God de opdracht om zijn zoon te offeren. Toen Abraham dit daadwerkelijk wilde uitvoeren, greep God (middels engel) in om Abrahams al te geloofsijverige gehoorzaamheid te verhinderen...

Twstd
06-05-03, 21:23
Geplaatst door J.M.T.


Waarom zou God toestemming geven op deze wrede manier een mens te doden?

WAAROM?

Is Allah zélf niet in staat mensen in het Hiernamaals te berechten? Moeten mensen TWEE MAAL berecht worden: eerst door mensen op aarde en daarná door Allah?


Je eerste vraag.....Daar kan alleen Allah op antwoorden. Niet vergeten het te vragen in het hiernamaals ;)

en je tweede vraag, iemand die met de wet van Shari3a is bestraft wordt in het hiernamaals niet meer voor diezelfde daad bestraft door Allah.



zelf vind ik het ook heel wreed :( maar wie ben ik om Allahs woord tegen te spreken.....?

nightie night :zwaai:

Joesoef
06-05-03, 21:27
Geplaatst door Twstd

zelf vind ik het ook heel wreed :( maar wie ben ik om Allahs woord tegen te spreken.....?



Omdat het niet het woord van Allah is! Lang leve die ene geit!

Dx_
06-05-03, 21:46
Grote Wolf:

De dag dat jij met een petitie komt voor de bijna dagelijkse doodstraffen in een "democratie" als Amerika, zal onmiddelijk uitgeroepen worden tot een nationale feestdag.

Hypocriet :auw:

Ghazi
07-05-03, 17:02
Geplaatst door Dx_
Grote Wolf:

De dag dat jij met een petitie komt voor de bijna dagelijkse doodstraffen in een "democratie" als Amerika, zal onmiddelijk uitgeroepen worden tot een nationale feestdag.

Hypocriet :auw:

Inderdaad. Het gaat Grote Wolf er waarschijnlijk eerder om dat de reden waarom de doodstraf wordt opgeled hem niet aanstaat.

Twstd
07-05-03, 19:59
Geplaatst door Joesoef
Omdat het niet het woord van Allah is! Lang leve die ene geit!

Is de Koran niet het woord van Allah? :rolleyes:


Geplaatst door J.M.T
Hoe weet jij nu dat Allah kán antwoorden. Hoe weet jij welke VORM Allah heeft?

Tja...daar gaan we het nu niet over hebben...dat is een lang verhaal en het heeft toch geen zin om dat aan jou uit te leggen daar je het toch niet (wilt) gaat begrijpen.


Wel, dat zullen wij dan maar hopen - want zéker weet jij het niet - je gelooft het.

Ow zeker weten doe ik het wel hoor en ja dat komt natuurlijk ook voort uit het feit dat ik geloof maar dat kun jij weer niet begrijpen.


Beste Twstd - Allah/God IS NIET WREED - HIJ HEEFT DIE STRAFFEN NOOIT BEDACHT!

Ik heb niet gezegd dat Allah/God wreed is. Hij zal wel goede redenen hebben gehad voor het (laten) invoeren van die straffen. Wat die redenen zijn weet ik niet maar tot de tijd dat ik erachter kom geloof ik er wel in.

Puk
07-05-03, 21:14
Geplaatst door Ghazi
ALs stenigers misdadigers zijn, hoe wou je ze dan bestraffen, aangezien je tegen de doodstraf (en eigenlijk iedere straf, jouw redenering volgend) bent?

Waarom God(swt) toestemming zou geven voor steniging? Waarom niet. Hij(swt) bepaalt wat goed en kwaad is. Daarom zou Hij(swt) ook zelfs zonder aanleiding opdracht tot steniging kunnen geven.

Ho!

Ik heb het weer. Ik krijg weer wat door. Heel gek.

Wie zegt U? Ghazi? Zonder enige aanleiding zegt U? Is dat niet wreed? Aha... ja... ja... natuurlijk... wat Ghazi zegt is wreed. Ik begrijp het. Tsjah... niks aan te doen dan. Ik zal het doorgeven. Ok.

Ghazi... ik heb helaas een nare mededeling voor je. Je moet gestenigd worden. Sterkte hoor! Gewoon terugkoppen...

Twstd
08-05-03, 19:38
Geplaatst door J.M.T.
Nee! De Bijbel is dat ook niet noch de geschriften van de Hindoe religie, noch de Heilige Geschiften van welke religie ook! Allen zijn gebaseerd op het menselijk verlangen vorm te geven aan een God omdat de mens bang is en het leven/de dood niet begrijpen kan - en er een uitleg aan wilde geven.

Alles wat in de Koran staat is door Allah geopenbaard aan de profeet die het weer moest doorgeven aan de mensen. Dat betekent dat het wel het woord van Allah is. Of jij erin gelooft is wat anders maar je kunt niet bewijzen dat wat jij zegt de waarheid is, noch kan ik bewijzen dat wat ik zeg de waarheid is. Er is namelijk geen waarheid. In ieder geval niet één die iedereen voor zo aanneemt.


NIEMAND WEET welke vorm Allah/God heeft - men GELOOFT in een bepaalde vorm en dat geloof heeft vele verschillende vormen aangenomen en elke vorm heeft daarom gelimiteerde validiteit. De Oude Egyptenaren geloofde net zo hevig als jij in HUN speciale vorm van God - en niemand weet of kan zeggen dat hun God niet de enige echte, ware God was. Dus uiteindelijk blijft Allah/God iets abstracts, iets dat niet te defineren is!

De Islam maakt van God een sort mens - met menselijke waarden en normen! En in zo'n God kan ik niet geloven. Voor mij is God iets dat nbegrijpelijk en niet te definieren is en die zeker niet volgens MIJN maatstaven leeft of 'regeert'. Het is zekerr geen God die zich bezig houdt met kledingstukken!


Zie hierboven.....Ik zei toch dat het geen zin heeft hierover uit te breiden want we komen er toch niet uit....:)
Het blijft toch...jij gelooft en ik geloof niet en zij geloven iets anders etc etc en daar heeft niemand wat aan.





Jij 'gelooft' het - maar geloof is geen Wetenschap!

Ach lieverd, wat is dan wel wetenschap? Zoals ik al zei bestaat er geen absolute waarheid. De wetenschap kan niet alles verklaren. Er zijn zoveel abstracte dingen waarvan we zeker weten dat ze bestaan maar waarvan we niet kunnen bewijzen dat die bestaan, moeten we dan maar annemen dat die niet bestaan? Dat lijkt me sterk......



Dat zeg je wel als je zegt dat Allah/God stenigen goedkeurt. WAT de redenen daarvan ook zijn ze zijn nooit "goed" omdat het wrede, mensonterende straffen zijn.

Mensonterende straffen? dan komen we weer uit op dat vind jij en ik niet, ik geloof niet dat Allah die straffen zonder goede redenen heeft opgelegd aan de moslims. Meer kan ik je er niet over zeggen want meer weet ik er ook niet van.

Marsipulami
08-05-03, 22:29
Geplaatst door GroteWolf
http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml

Pff, ik kreeg vandaag al vijf keer een email uit diverse hoeken die oproept om te protesteren tegen de steniging van Amina Lawal. Ik vind steniging gruwelijk en hoop dat dit vonnis niet wordt uitgevoerd. Maar ik ga die petitie niet tekenen. Ik vind de belangstelling voor deze zaak buiten proportie en eerder kaderen in een algemene hetze tegen moslims dan dat het wat te maken zou hebben met bekommernis om die arme zwarte vrouw uit Nigeria. Men zet een vergrootglas op alles wat de weerstand tgo islam of moslims zou kunnen bevorderen, over de rest zwijgt men.

Even de feiten:

- Koplopers op de planeet in het uitspreken en uitvoeren van doodstraffen zijn China en de Verenigde Staten.
- In Nigeria werd nog nooit -nog nooit dus- iemand gestenigd op grond van de sharia.
- Amina Lawal verzet zichzelf helemaal niet tegen haar doodvonnis. In Nederland wordt voor zelfbeschikkingsrecht gepleit, wordt voor euthanasie op gehandicapten gepleit en bestaan er zelfs verenigingen die hulp bieden bij zelfdoding. Wie is hier nu eigenlijk hypocriet bezig ?

Het succes van die petitie tegen de doodstraf van Amina Lawal is voor 99.9 % een uiting van racisme en/of islamofobie en voor 0.1 % een uiting van oprechte bekommernis voor het lot van die vrouw.

Hoe groot de hypocrisie van het westen is mag wel blijken uit onderstaand artikel. Men heeft het altijd maar over die éne Amina Lawal in Nigeria, maar zwijgt over de -jawel- miljoenen doden die wat verderop vallen in zwart Afrika als gevolg van menselijke wreedheid en de onverschilligheid van de - overwegend niet-islamitische - internationale gemeenschap.


Dodental Congo staat op 3,3 miljoen mensen

09/04/2003

BRUSSEL -- Door de oorlog zijn er in Congo tussen augustus 1998 en november 2002 zomaar even 3,3 miljoen mensen gestorven die anders nog zouden leven. Dat blijkt uit een nieuwe studie van het International Rescue Committee (IRC). Dat zou van Congo het dodelijkste conflict sinds de Tweede Wereldoorlog maken.

,,Dit is een humanitaire catastrofe van verschrikkelijke en schokkende proporties'', verklaarde George Rupp, de voorzitter van de organisatie die in 1933 werd opgericht om vluchtelingen voor het nazi-regime te helpen. ,,De ergste ramingen van het aantal doden in geval van een lange oorlog in Irak en het dodental van alle recente oorlogen in de Balkan komen niet in de buurt. En toch heeft de crisis weinig aandacht gekregen van internationale donors en de media.'' (...)

De hulporganisatie komt tot het besluit dat de voorbije vier en een half jaar minstens 3,3 miljoen Congolezen zijn omgekomen bovenop het aantal mensen dat in normale omstandigheden zou zijn gestorven. ,,De grote meerderheid, ongeveer 85 procent, is gestorven aan ondervoeding en ziekten die gemakkelijk te behandelen zijn'', aldus de studie. De massale verplaatsingen, waarbij tienduizenden mensen hun toevlucht zochten in het woud om aan het geweld te ontsnappen, en de ineenstorting van het gezondheidssysteem en de economie zijn de belangrijkste verklaringen.

De grootste slachtoffers zijn de kinderen. ,,In drie van de tien gezondheidszones die IRC-teams bezochten in het oosten, stierf meer dan de helft van de kinderen voor de leeftijd van twee.'' (...)

©Copyright De Standaard

Anyway, ik hoop oprecht dat Amina niet gesteningd zal worden en dat militante moslims beseffen dat de islam een godsdienst van barmhartigheid is en niet van wreedheid.

Pytaghoras
08-05-03, 23:32
Geplaatst door De Rode Roos
Stenigen is een inhumane manier om dood te gaan (namelijk langzaam en pijnlijk). Ik vind de doodstraf sowieso inhumaan, maar als er binnen een rechtsstelsel een doodstraf is, dan vind ik dat het op een "humane" manier moet gebeuren, met bijvoorbeeld een spuitje of een nekschot. :kwaad:

Ook de Franse revolutionairen hadden dat door en hadden de guillotine ontwikkeld om de doodstraf "humaner" uit te voeren (daarvoor ging met bijl zodat 't hoofd vaak half eraf lag en degene nog leefde). Ik durf te stellen dat zelfs de guillotine een humaner manier is om gedood te worden dan steniging. Bovendien is stenigen discriminerend, want het zijn uitsluitend vrouwen die tot deze straf worden veroordeeld.

Inmiddels is het weer meer 2 eeuwen geleden dat er in Frankrijk mensen werden veroordeeld tot de guillotine en deze straf wordt nu niet meer opgelegd. Dat is een ontwikkeling die een land en cultuur doormaakt. Als de Fransen dat nu nog steeds zouden doen, dan zouden we ze achterlijk noemen. Stenigen wordt nu toegepast net zoals in middeleeuwen. Het is dus een houdbare stelling om te zeggen dat stenigen als straf achterlijk is.

Ik vind dat Amina Lawal zelf mag bepalen of ze de doodstraf krijgt of niet. Ze mag zelf bepalen of ze nu bestraft wordt of dat God haar bestraft in hiernamaals!

~Panthera~
08-05-03, 23:38
Geplaatst door Pytaghoras
Ik vind dat Amina Lawal zelf mag bepalen of ze de doodstraf krijgt of niet. Ze mag zelf bepalen of ze nu bestraft wordt of dat God haar bestraft in hiernamaals!
-----------

Dan zou ik voor het hiernamaals gaan. :hihi:

De Rode Roos
08-05-03, 23:43
Geplaatst door Pytaghoras
Ik vind dat Amina Lawal zelf mag bepalen of ze de doodstraf krijgt of niet. Ze mag zelf bepalen of ze nu bestraft wordt of dat God haar bestraft in hiernamaals!

Wie wil nou vrijwillig dmv steniging ter dood veroordeeld worden? Is het niet een beetje holle retoriek en er is geen vrije keuze...ehhh Amina Lawal heeft niks te kiezen.

Pytaghoras
08-05-03, 23:49
Geplaatst door De Rode Roos
Wie wil nou vrijwillig dmv steniging ter dood veroordeeld worden? Is het niet een beetje holle retoriek en er is geen vrije keuze...ehhh Amina Lawal heeft niks te kiezen. `

Er moet de mogelijkheid komen om men zelf te kunnen kiezen. Men moet kiezen of hij gestraft wordt in deze wereld of hiernamaals.

sil
08-05-03, 23:59
Geplaatst door Pytaghoras
`

Er moet de mogelijkheid komen om men zelf te kunnen kiezen. Men moet kiezen of hij gestraft wordt in deze wereld of hiernamaals.

Ik moet vaak lachen op dit forum,maar dit slaat echt alles

Pytaghoras
09-05-03, 00:01
Geplaatst door sil
Ik moet vaak lachen op dit forum,maar dit slaat echt alles

Is toch goed als je nog kan lachen. :hardlach:

Mark
09-05-03, 06:57
Geplaatst door Pytaghoras
`

Er moet de mogelijkheid komen om men zelf te kunnen kiezen. Men moet kiezen of hij gestraft wordt in deze wereld of hiernamaals.

Goed idee!!

Ik neem graag ALLE straf in het hiernamaals :duim:

"ja meneer agent 200 km/u da's nie zo mooi... verscheur die bon maar, laten we het straffen over aan de Heer ok?"

Hahahahahaha ben benieuwd hoeveel "vrome gelovigen" toch maar hun kansen nemen op het "hiernamaals" :p

mrz
09-05-03, 07:31
Inderdaad zeg zonder overtuigingskracht met da brain of voor de minder bedeelden (blessed are the meek) straf to back things up mishandel je de hele mensheid een beetje. Ik bedoel de ergste kindermishandeling is een kind straffen niet gunnen. Zonder enige regels of as van het kwaad maak je deze wereld kapot! Als ik al niet gewoon in de hel leefde that is...

Hmm mijn invulling natuurlijk maar ik zie het hiernamaals gewoon als de generaties na ons. En die hebben er volgens mij bar weinig aan als wij alleen maar hedonist uithangen, dingen die ons dwarszitten met soft drugs indammen en hypotheek op de wereld van de toekomst blijven nemen.

Nee geef die straf mij nu maar hoor :P, dan kan ik er nog wat mee. In het hiernamaals HOEF je geneens meer gestraft te worden... Het is je dan wel duidelijk allemaal.

GroteWolf
09-05-03, 12:29
Grote Wolf:

De dag dat jij met een petitie komt voor de bijna dagelijkse doodstraffen in een "democratie" als Amerika, zal onmiddelijk uitgeroepen worden tot een nationale feestdag.

Hypocriet


Ik ben niet tegen de doodstraf. (Groeps)verkrachting, moord, verminking van mensen, geweldsmisdrijven op stations of ontheiliging van 4 mei mogen van mij best met de doodstraf worden bekocht.
Maar dat er altijd weer vrouwen omdat ze niet doen wat mannen willen worden verminkt of vermoord in Nigeria of Bangla Desh of Pakistan of Afghanistan, en dat altijd met een beroep op de Koran, dat stuit me tegen de borst. Als ze in Nigeria een verkrachter langzaam wilden laten doodbloeden had ik het best gevonden.

Mujaahid
09-05-03, 14:31
Als die vrouw schuldig is dan zal ze gestraft worden volgens de sharia. En als dat niet gaat omdat de ongelovigen zitten te klagen dan zal de vrouw in het hiernamaals gestraft worden. Tenzij Allah haar zonden vergeeft.


Als die vrouw wel degelijk niet schuldig is en ze wordt gestenigd dan tja laat het een les zijn voor de vrouwen en mannen dat ze weten wat hen te wachten staat als ze gaan flirten in dat land en andere slechte zaken.

Allah weet het best.

Puk
09-05-03, 14:38
Geplaatst door Mujaahid
Als die vrouw schuldig is dan zal ze gestraft worden volgens de sharia. En als dat niet gaat omdat de ongelovigen zitten te klagen dan zal de vrouw in het hiernamaals gestraft worden. Tenzij Allah haar zonden vergeeft.

Als die vrouw wel degelijk niet schuldig is en ze wordt gestenigd dan tja laat het een les zijn voor de vrouwen en mannen dat ze weten wat hen te wachten staat als ze gaan flirten in dat land en andere slechte zaken.

Allah weet het best.

Er is niks mis met flirten! Moet je daar tegenwoordig ook al voor gestenigd worden? Wat idioot.

En dat je in het stenigen van iemand die onschuldig is ook nog iets positiefs ziet is helemaal ongelofelijk. Dan kan je net zo goed 100 vrouwen stenigen om het voorbeeld nog duidelijker te stellen. En willekeurig handen gaan afhakken. Te zot voor woorden.

Mujaahid
09-05-03, 14:50
"Er is niks mis met flirten" PUK.

nee, flirten misschien niet zo erg voor jou maar het leidt naar veel ergere zaken, gebroken gezinnen etc en vertel dat maar aan de gebroken families en getrouwde mannen en vrouwen die eronder te lijden hebben en misschien samen met hun kinderen!

Waarom vlieg je niet over naar Nigeria ? Je kan voorstellen om het leed van die vrouw te dragen en jezelf opoffert voor haar ? omdat je hier toch zoveel kabaal maakt...

Marsipulami
09-05-03, 14:51
Geplaatst door J.M.T.
In ieder geval staat al vast dat Amina Lawal ONTERRECHT EN ONDER VALSE GETUIGENIS veroordeeld is. De voorschriften van de Sharia vragen om VIER GETUIGEN. Wel, Mars, jij en ik weten dat er NOOIT vier getuigen aanwezig kónden zijn of Amina moet in het openbaar gecopuleerd hebben!

Was het niet vier getuigen of een bekentenis ?

Tomas
09-05-03, 14:57
Geplaatst door Marsipulami
Was het niet vier getuigen of een bekentenis ?

Wat?! Heeft de vuile hoer bekend?!

Laten we een Prikbordreis organiseren naar Nigeria en vragen of we mee mogen gooien!

Mujaahid wil ook vast wel mee. Ik heb er echt zin in.

De gore snol.

Puk
09-05-03, 14:59
Geplaatst door Mujaahid
"Er is niks mis met flirten" PUK.

nee, flirten misschien niet zo erg voor jou maar het leidt naar veel ergere zaken, gebroken gezinnen etc en vertel dat maar aan de gebroken families en getrouwde mannen en vrouwen die eronder te lijden hebben en misschien samen met hun kinderen!

Waarom vlieg je niet over naar Nigeria ? Je kan voorstellen om het leed van die vrouw te dragen en jezelf opoffert voor haar ? omdat je hier toch zoveel kabaal maakt...

Ja ja... mensen dwingen bij elkaar te blijven omdat ze anders gestenigd worden. Da's een oplossing voor de huwelijksproblemen! Ja hoor... daar doe je de kinderen ook een groot plezier mee. Not!

Gewoon een scheiding goed regelen. Gewoon ervoor zorgen dat die kerel alimentatie betaalt. Huisvesting regelen. Je weet wel.

Het leed wordt niet veroorzaakt doordat mensen van elkaar willen scheiden maar doordat de Shari'a een goede regeling onmogelijk maakt.

En nee... ik laat mezelf niet stenigen in haar plaats. Geen denken aan.

Wat ik een beter idee vindt is dat de VS de boel in Nigeria eens gaat stofzuigen. Dan meld ik me graag aan.

Mujaahid
09-05-03, 15:16
Geplaatst door Puk
Ja ja... mensen dwingen bij elkaar te blijven omdat ze anders gestenigd worden. Da's een oplossing voor de huwelijksproblemen! Ja hoor... daar doe je de kinderen ook een groot plezier mee. Not!

Gewoon een scheiding goed regelen. Gewoon ervoor zorgen dat die kerel alimentatie betaalt. Huisvesting regelen. Je weet wel.

Het leed wordt niet veroorzaakt doordat mensen van elkaar willen scheiden maar doordat de Shari'a een goede regeling onmogelijk maakt.

En nee... ik laat mezelf niet stenigen in haar plaats. Geen denken aan.

Wat ik een beter idee vindt is dat de VS de boel in Nigeria eens gaat stofzuigen. Dan meld ik me graag aan.


Ach ja, mensen dwingen bij elkaar te blijven. Er bestaat zoiets als , hoe moet ik het zeggen, ja, scheiding is het woord.

tik in "divorce" op deze site http://63.175.194.25/index.php en lees erover in plaats van jouw onvriendelijke vooroordelen neer te pennen.

Het ziet er net zo uit dat je een gestresseerd leven leeft (denk ik). kant Begin serieus te lezen want lezen is goed voor jou (w) (hersenen). Dan kun je eens juist een antwoord zoeken op vooroordelen etc. ipv hier alles neer te schrijven waar je geen of onjuiste cnn informatie over hebt

Puk
09-05-03, 15:26
Geplaatst door Mujaahid
Ach ja, mensen dwingen bij elkaar te blijven. Er bestaat zoiets als , hoe moet ik het zeggen, ja, scheiding is het woord.

tik in "divorce" op deze site http://63.175.194.25/index.php en lees erover in plaats van jouw onvriendelijke vooroordelen neer te pennen.

Het ziet er net zo uit dat je een gestresseerd leven leeft (denk ik). kant Begin serieus te lezen want lezen is goed voor jou (w) (hersenen). Dan kun je eens juist een antwoord zoeken op vooroordelen etc. ipv hier alles neer te schrijven waar je geen of onjuiste cnn informatie over hebt

WAT?! GESTRESSED? IK BEN HELEMAAL NIET GESTRESSED!

Dat lucht op.

Maar goed. Waarom gaat een mens flirten. Omdat jij een tweede, derde of vierde vrouw erbij wil. Toch? Dat is toch ok volgens de Islam? Maar als een vrouw dat doet moet ze gestenigd worden. Da's raar. En als de man al vier vrouwen heeft? Mag hij dan ook nog flirten?

Waar het natuurlijk om gaat is dat het flirten niet zomaar gebeurd. Misschien is het huwelijk helemaal mis. En kunnen ze beter gaan scheiden. Maar dat is lastig. Vooral voor de vrouw. Een man mag een vrouw toch zomaar verstoten? Daar is geen enkele aanleiding voor nodig. En dan heeft die vrouw niks, nada. Vanwege het erfrecht enzo.

Dus de Shari'a maakt het de mensen onmogelijk een menselijk leven te leven. Dan moet het stiekum. En dan krijg je toestanden met stenen.

Ik ga wel even kijken naar die link van jou. Verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van... maar Allah. Ik ga echt proberen het objectief te benaderen.

Joesoef
09-05-03, 18:31
Geplaatst door Marsipulami
Was het niet vier getuigen of een bekentenis ?


Ouwe stenegooier ;).


Maar dat geouwehoer over een paar steentjes moet nu es ophouden....

Tomas
09-05-03, 18:57
Geplaatst door J.M.T.
Wie ben jij Tomas: een Grote Schoft! - hoe durf je!


Nou zeg.

Dan hoef je nog niet zo te schelden. Ik dacht dat ze bekend had...

Maar wil je nog mee? Op de luchthaven in Nigeria kan je in het taxfree winkelcentrumpje allerlei soorten stenen, keien en grind kopen.

Mujaahid gaat vast ook mee. Kan je daar gezellig mee in het vliegtuig kletsen.

Mc7meDJ
09-05-03, 19:06
weer een typisch vb van een land wat zn resources (lees: olie) niet als smeermiddel gebruikt....

... dalijk gaan mensen nog beweren dat de de vs in colombia zit om de coke en niet om de olie(-pijpleidingen) .... ???

pff.. altijd meer vragen dan antwoorden ...

Ghazi
09-05-03, 19:37
Geplaatst door Puk
Ho!

Ik heb het weer. Ik krijg weer wat door. Heel gek.

Wie zegt U? Ghazi? Zonder enige aanleiding zegt U? Is dat niet wreed? Aha... ja... ja... natuurlijk... wat Ghazi zegt is wreed. Ik begrijp het. Tsjah... niks aan te doen dan. Ik zal het doorgeven. Ok.

Ghazi... ik heb helaas een nare mededeling voor je. Je moet gestenigd worden. Sterkte hoor! Gewoon terugkoppen...

Puk, wil je profeetje spelen? Dan moet jezelf gestenigd worden volgens het Oude Testament, de grondwet van de Joods-Christelijke beschaving die de basis vormt voor jouw Land of the Free/Home of the Brave.

manc
09-05-03, 20:05
Geplaatst door Mc7meDJ
weer een typisch vb van een land wat zn resources (lees: olie) niet als smeermiddel gebruikt....

Sorry? (Het christelijke zuiden van) Nigeria verkoopt die olie gewoon lekker aan het westen hoor.


... dalijk gaan mensen nog beweren dat de de vs in colombia zit om de coke en niet om de olie(-pijpleidingen) .... ???

pff.. altijd meer vragen dan antwoorden ...

Nee, ze zitten in Colombia voor de bloedmooie, razendgeile en retegoedkope hoertjes...I kid you not.

Ghazi
09-05-03, 21:55
Geplaatst door J.M.T.
Auauauauauauaw!!!!!!!!!! What a world!

Idd. Jij zult al je lesbische begeerten kwijt kunnen.

sadeeQ
09-05-03, 22:03
ik denk dat JMT al tevreden is met een:

http://www.klachtenboek.nl/images/hond.gif

geen mens kan het volhouden bij die debiele ouwe taart.

Puk
10-05-03, 00:46
Geplaatst door Ghazi
Puk, wil je profeetje spelen? Dan moet jezelf gestenigd worden volgens het Oude Testament, de grondwet van de Joods-Christelijke beschaving die de basis vormt voor jouw Land of the Free/Home of the Brave.

Hartstikke mis Ghazistrook!

Als ik in de VS de profeet wil gaan uithangen dan mag dat gewoon.
Recht op vrije meningsuiting. Misschien heb je daar weleens over gehoord?

Trouwens... misschien ben ik wel een echte profeet!
Ik krijg nu eenmaal af en toe dingen doorgespeeld van gene zijde.
Kan ik dat helpen?!

Ghazi
10-05-03, 17:23
Geplaatst door Puk
Hartstikke mis Ghazistrook!

Als ik in de VS de profeet wil gaan uithangen dan mag dat gewoon.
Recht op vrije meningsuiting. Misschien heb je daar weleens over gehoord?

Trouwens... misschien ben ik wel een echte profeet!
Ik krijg nu eenmaal af en toe dingen doorgespeeld van gene zijde.
Kan ik dat helpen?!

Dat je in de VS een zekere mate van vrijheid van meningsuiting hebt is dan ook in strijd met hun joods-christelijke waarden. Als het aan bv. Gary North lag, werd je wel degelijk gestenigd.

Dat jij een profeet zou zijn, zou je dan wel eens moeten bewijzen.

lennart
10-05-03, 17:32
Geplaatst door Puk
Hartstikke mis Ghazistrook!

Als ik in de VS de profeet wil gaan uithangen dan mag dat gewoon.
Recht op vrije meningsuiting. Misschien heb je daar weleens over gehoord?


Wel eens van David Koresh gehoord?

Mujaahid
10-05-03, 17:32
hij hoeft niets te bewijzen. Muhammed saaw is de laatste Profeet die er is geweest.

Er lopen genoeg zotten rond in Nederland en België die denken dat ze profeet zijn. astagfiroullah. Eentje meer ( i.e. puk) of minder maakt niet uit.

Mark
10-05-03, 19:05
Zou schizofreen soms een vertaling uit het oud-hebreeuws voor profeet zijn? ;)

Ik ben de zoon van God, echt waar! :haha:

Mc7meDJ
11-05-03, 10:04
Geplaatst door manc
Sorry? (Het christelijke zuiden van) Nigeria verkoopt die olie gewoon lekker aan het westen hoor.


precies wat ik bedoelde: het loopt dus gesmeerd voor (het christelijke zuiden van) Nigeria...



Nee, ze zitten in Colombia voor de bloedmooie, razendgeile en retegoedkope hoertjes...I kid you not.

kenwelkunnuh, maar i kid u not too, als ik je vertel dat de 770 km lange olie-pijpleiding daar, door de lokale bevolking "de fluit" genoemd wordt. (nav de +- 950 bomaanslagen daarop in de laatste 20 jaar)

btw ...i kid , u old man ! :hihi: