PDA

Bekijk Volledige Versie : De lijn Hoorn-Enkhuizen



Dx_
06-05-03, 19:59
Afgelopen zaterdag was er overlast op de lijn Hoorn-Enkhuizen.
Volgens de media zou het hier gaan om MAROKKAANSE jongeren.
Een controleur weersprak dit echter en sprak over overwegend " stomdronken" hollandse jongeren.

Whats Up ?

Krijgen wij nu ook jullie eigen shit over ons heen ?

Pixelshade
06-05-03, 21:19
Geplaatst door Dx_
Afgelopen zaterdag was er overlast op de lijn Hoorn-Enkhuizen.
Volgens de media zou het hier gaan om MAROKKAANSE jongeren.
Een controleur weersprak dit echter en sprak over overwegend " stomdronken" hollandse jongeren.

Whats Up ?

Krijgen wij nu ook jullie eigen shit over ons heen ?

ewa, als dit waar is ga ik de trein uitgeest-amsterdam rellen!

Twstd
06-05-03, 21:26
Geplaatst door J.M.T.
Aan beide kanten zit "shit'. Jammer!

Overal zit shit.....jammer ja :jammer:

barfly
06-05-03, 21:27
Och, toen ik nog jong en onschuldig was, ging ik om met een groepje gelijk gestemde luitjes. En we hebben ons als autochtoon niet minder laten gelden. :)

Dx_
06-05-03, 21:43
Aan beide kanten zit "shit'. Jammer!

Ja maar ik wil jouw shit niet opruimen noch wil ik ervan beschuldigt worden te stinken als JIJ weer een ruft hebt gelaten. Snappie ?

Twstd
07-05-03, 09:44
Geplaatst door Dx_
Ja maar ik wil jouw shit niet opruimen noch wil ik ervan beschuldigt worden te stinken als JIJ weer een ruft hebt gelaten. Snappie ?

Ik snap het wel hoor maar jij schijnt het niet helemaal te begrijpen...
Ik ben namelijk van jouw kant ;)


Wat jij zegt was trouwens laatst ook bij dat programma van die koelie (kweenie wat zijn naam is :maf3: ).... hij had het toen over regeltjes en waarom die er zijn etc.
Hij kwam dus bij The City en vroeg de manager of de regels daar vaak worden overtreden en die antwoordde ja waarop die koelie zei: Dat zijn vast die ''rotmarokkaantjes'' waar iedereen het over heeft....
De manager zei: Nee hoor, over het algemeen zijn het gewoon Nederlandse jongens, alleen tijdens het offerfeest waren het wel marokkanen maar dat was die ene gebeurtenis alleen.....