PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse denkwijze....



Observer2
06-05-03, 22:49
http://www.omroep.nl/nos/specials/nederlandkiest/afbeeldingen_redactie/217_160_nieuwsoverz/fortuyn_beediging%20copy.jpg width=1 height=1

Orakel
06-05-03, 22:54
:regie:

Het buitenlands dat gesproken wordt is Turks, vriendje Kidon.
En al was het Marokkaans, dan is de geïnterviewde niet exemplarisch voor de rest.
Maar dat hoef ik jou volgens mij niet uit te leggen, na alle verwensingen rondom zionisme e.d. die jezelf naar je hoofd krijgt en/of hebt gekregen.

kaassietoch
06-05-03, 22:57
Hee komop Kidon or whatever.

Het slaat nergens op om dit als 'Marokkaanse' denkwijze neer te zetten.

Er zijn zat Marokkanen die de dood van Fortuyn betreuren ondanks dat ze het wellicht niet met hem eens waren.

Dit is gewoon een interview met een hersendode die toevallig ook Marokkaan is. Biologische bakkers brigade dacht er net zo over en was zo Nederlands als de pest

Orakel
06-05-03, 23:01
Geplaatst door kaassietoch
Hee komop Kidon or whatever.

Het slaat nergens op om dit als 'Marokkaanse' denkwijze neer te zetten.

Er zijn zat Marokkanen die de dood van Fortuyn betreuren ondanks dat ze het wellicht niet met hem eens waren.

Dit is gewoon een interview met een hersendode :haha: die toevallig ook Marokkaan is. Biologische bakkers brigade dacht er net zo over en was zo Nederlands als de pest

Kaassietoch, je bent een moordvent. :wijs:

Kidon denkt nog steeds dat hij indruk maakt met zijn melodietjes en geluidjes.

Kom es zinnig meedoen KIDdon. :nijn:

Observer2
06-05-03, 23:05
Geplaatst door Orakel
:regie:

Het buitenlands dat gesproken wordt is Turks, vriendje Kidon.
En al was het Marokkaans, dan is de geïnterviewde niet exemplarisch voor de rest.
Maar dat hoef ik jou volgens mij niet uit te leggen, na alle verwensingen rondom zionisme e.d. die jezelf naar je hoofd krijgt en/of hebt gekregen.

Waar haal je dat vandaan, dit is marokkaans wat gesproken wordt, don`t bullshit me...versta jij marokkaans ? daan weet je dat het marokkaans is.

Tuurlijk is de meerderheid niet exemplarisch voor de rest...de rest moet deze gezwellen opruimen ! maar dat doet de marokkaanse gemeenschap niet, zodoende krijgen ze een slechte naam...

kaassietoch
06-05-03, 23:08
Geplaatst door Orakel
Kaassietoch, je bent een moordvent. :wijs:

TNX



Kidon denkt nog steeds dat hij indruk maakt met zijn melodietjes en geluidjes.

Kom es zinnig meedoen KIDdon. :nijn:

Ik haat dat eeuwige gepolariseer, dat pakt nooit goed uit, daar is bijvoorbeeld Pim Fortuyn het slachtoffer van geworden.

sadeeQ
06-05-03, 23:10
Geplaatst door Observer2
http://www.omroep.nl/nos/specials/nederlandkiest/afbeeldingen_redactie/217_160_nieuwsoverz/fortuyn_beediging%20copy.jpg width=1 height=1
width=1 height=1




:haha: dit komt aardig in de buurt .

sadeeQ
06-05-03, 23:11
Geplaatst door Observer2
Waar haal je dat vandaan, dit is marokkaans wat gesproken wordt, don`t bullshit me...versta jij marokkaans ? daan weet je dat het marokkaans is.

Tuurlijk is de meerderheid niet exemplarisch voor de rest...de rest moet deze gezwellen opruimen ! maar dat doet de marokkaanse gemeenschap niet, zodoende krijgen ze een slechte naam...

dit is marokkaans lompe zionist :handbang: :handbang:

Orakel
06-05-03, 23:22
Geplaatst door Observer2
Waar haal je dat vandaan, dit is marokkaans wat gesproken wordt, don`t bullshit me...versta jij marokkaans ? daan weet je dat het marokkaans is.

Ik versta zowel Turks als Marokkaans helder licht. Als je dat afgezaagde nummer weghaalt en de originele txt terugplaatst wil ik het ook nog wel voor je vertalen.



Tuurlijk is de meerderheid niet exemplarisch voor de rest...de rest moet deze gezwellen opruimen ! maar dat doet de marokkaanse gemeenschap niet, zodoende krijgen ze een slechte naam...

Dat doet de Marokkaans egemeenschap niet???

Eisen dat ze integreren maar als het om aanpak van problemen gaat is het weer segregatie wat de klok slaat?
'ZE" krijgen ook een slechte naam door mensen die ZE gezwellen noemen en zichzelf als norm zien en voor andere altijd het vergrootglas gebruiken.

:aanwal:

Orakel
06-05-03, 23:28
Geplaatst door kaassietoch
TNX

Ik haat dat eeuwige gepolariseer, dat pakt nooit goed uit, daar is bijvoorbeeld Pim Fortuyn het slachtoffer van geworden.

Voordat deze topic verwijderd wordt....

Dat ellendige geplorariseer is voor de gemakszuchtigen en kortzichtigen onder ons en "alle partijen" bedienen zich er helaas van.

Naast PF die er zelf ook wat van kon (hoorde hem vandaag op tv aan Moslims refereren als de 5e kolonne) is ook de publieke opinie er het slachtoffer van geworden.
Met alle respect voor het vrije woord, maar iedereen meent tegenwoordig te kunnen zeggen wat ie denkt, zonder aansziens des persoons.
Die verharding maakt de verhoudingen en status quo wel duidelijk, maar of het er veel vriendelijker op is geworden......

kaassietoch
06-05-03, 23:41
Geplaatst door Orakel
Voordat deze topic verwijderd wordt....

Dat ellendige geplorariseer is voor de gemakszuchtigen en kortzichtigen onder ons en "alle partijen" bedienen zich er helaas van.

Naast PF die er zelf ook wat van kon (hoorde hem vandaag op tv aan Moslims refereren als de 5e kolonne)

Yep. Een aantal van zijn iedeeen spraken mij aan, een aantal niet maar ik ben zeker de mening toegedaan dat Fortuyn het te vaak te scherp verwoordde. Dat maakte hem echter geen monster en ik vond hem als persoonlijkheid, los van zijn politieke ideeen, best interessant en ook wel grappig.



is ook de publieke opinie er het slachtoffer van geworden.
Met alle respect voor het vrije woord, maar iedereen meent tegenwoordig te kunnen zeggen wat ie denkt, zonder aansziens des persoons.

Vooral omdat ik van Pim Fortuyn of bijvoorbeeld Theo van Gogh nog veel kon/kan hebben omdat er tenminste nog een gedachtengang achter zat en het met een eigen oorspronkelijke flair gebracht werd en wordt. Wat Kidon hier echter flikt is gewoon dom en onorigineel stigmatiseren en volgt daarmee die inderdaad algmenen trend om vooral maar zo lomp mogelijk te zeggen 'waar het op staat' zonder dat er aan die constatering ook maar enig respect of meerwaarde kan worden ontleend. Triest.





Die verharding maakt de verhoudingen en status quo wel duidelijk, maar of het er veel vriendelijker op is geworden......

True het is tegenwoordig eerst grote bek en dan pas kijken wat er scheelt.

manc
06-05-03, 23:50
Geplaatst door Orakel
Voordat deze topic verwijderd wordt....

Dat ellendige geplorariseer is voor de gemakszuchtigen en kortzichtigen onder ons en "alle partijen" bedienen zich er helaas van.

Tja, het is ook zo lekker makkelijk he? WIJZIJZWARTWITGOEDFOUT-denken.



Naast PF die er zelf ook wat van kon (hoorde hem vandaag op tv aan Moslims refereren als de 5e kolonne) is ook de publieke opinie er het slachtoffer van geworden.

Ja, dat vond ik ook nogal griezelig.



Met alle respect voor het vrije woord, maar iedereen meent tegenwoordig te kunnen zeggen wat ie denkt, zonder aansziens des persoons.
Die verharding maakt de verhoudingen en status quo wel duidelijk, maar of het er veel vriendelijker op is geworden......

Goed stukkie Orakel.

Orakel
06-05-03, 23:54
Geplaatst door kaassietoch
[B]Yep. Een aantal van zijn iedeeen spraken mij aan, een aantal niet maar ik ben zeker de mening toegedaan dat Fortuyn het te vaak te scherp verwoordde.

Precies. Dialoog is prima en de meeste allochtonen (althans die ik ken) zijn daar ook niet vies van. Het is prima dat angsten en zorgen uitgesproken worden, want dan weten 'we' waar we staan of neergezet worden en vervolgens ageren of reageren. Zodra er beledigd wordt, gaat het alleen nog maar over de beldiging en niet meer over de inhoud.
Hoorde vandaag ook in Netwerk weer dat er bij Marokkanen te weinig sprake is van zelfkritiek, maar dat is maar ten dele waar. Die is er wel, maar niet (voldoende) publiekelijk. Komt volgens mij voort uit het logische gegeven dat als je onder vuur ligt je ook niet nog es jezelf in je voet gaat lopen schieten, maar in het defensief gaat.
PF en Van Gogh (respectievelijk) was en is een persoon die zaken ongenuanccerd en scherp neerzet(te), maar ook prima als spiegel kon fungeren. Althans, voor diegene die bereid was er in te kijken.

Maar goed, ik taai af.

Trusten Kaassie en anderen (thnx Bman).