PDA

Bekijk Volledige Versie : ''Duitsland snel Islamitisch"



BniSnassenMan
07-05-03, 00:31
''Duitsland snel Islamitisch"
Gepost door Rob (R@b) - woensdag 7 mei 2003 @ 00:39 - Bron: Reformatorisch Dagblad
Hiero had ons via de newssubmit het volgende te melden:

De Joods-christelijke auteur Ramon Bennett denkt dat de groei van het aantal moslims in Duitsland zwaar wordt onderschat. Hij meent dat Duitsland binnen 9 jaar een islamitisch land zal zijn. De Duitsers hebben volgens hem geen antwoord op de hoeveelheid kinderen die de 3,2 miljoen Duitse moslims zullen krijgen, de aanwas van nieuwe moslims en het zelfbewustzijn van de moslims.

Volgens Bennett is men blind voor aanwijzingen die staan in de Koran. Daarin staan volgens hem 123 duidelijke oproepen om niet-Moslims te doden. Ook het antisemitisme is volgens Bennett duidelijk toegenomen onder invloed van de Islam: ''Steeds meer mensen tonen begrip voor islamitische anti-Israël-stemmingen in het Midden-Oostenconflict. Dat de koran Joden als zwijnen en apen betitelt, stoort schijnbaar niemand. Ook de kerken zijn meer met zichzelf bezig dan met hun verantwoordelijkheid voor het Joodse volk''.

Onlangs beweerde de christelijke auteur David Pawson nog dat het Verenigd Koninkrijk binnen afzienbare tijd een islamitische staat zal worden.

Victory
07-05-03, 01:04
Onzin om de 'blanken' bang te maken.

Pytaghoras
07-05-03, 01:22
Geplaatst door Baroc
Dan moeten die moslims wel heel hard aannaaien om dat binnen 9 jaar te bewerkstelligen. Vraag me af hoe die man dat berekend heeft?

Zie je nou dat die man niet logisch kan denken? Er zijn 3 miljoen moslims en als die 3 miljoen met elkaar gaat trouwen, dan moeten ze ervoor zorgen dat ze tenminste 31.000.000 kinderen krijgen. Dat houdt dus in dat elke patner binnen 9 jaar 20 kinderen moeten krijgen. Hoe gaan ze het doen dan? Worden die kinderen dan uitgepoept? Dat is dus niet logisch.

Misschien bedoelt hij dat de autochtone duitsers zich laten bekeren tot de Islam. Nou, ik verwacht niet dat er binnen 9 jaar 31.000.000 duitsers zich gaan bekeren tot de Islam.

Maarten
07-05-03, 02:57
[i]''Duitsland snel Islamitisch"
[/B]

SHeilam! ... :hihi:

Tenminste genoeg moslims om de islam te bevrijden van alle achterlijkheid die er tegenwoordig als Islam verkocht wordt.

barfly
07-05-03, 08:19
Geplaatst door Victory
Onzin om de 'blanken' bang te maken.

Dat lijkt me ook, er wonen 80.000.000 mensen in Duitsland (Ook nog veel overtuigd Christenen).
De kans dat een meerderheid daar binnen 9 jaar Moslim wordt lijkt me onwaarschijnlijk.
Wat niet ondenkbaar is, is dat er een zijtak van het Islamitische geloof ontstaat een soort Europese Islam, en dan kan ik me bedenken dat er veel mensen overstag gaan... Maarja das allemaal science fiction.

BiL@L
07-05-03, 08:28
Geplaatst door BniSnassenMan
''Duitsland snel Islamitisch"
Gepost door Rob (R@b) - woensdag 7 mei 2003 @ 00:39 - Bron: Reformatorisch Dagblad
Hiero had ons via de newssubmit het volgende te melden:

De Joods-christelijke auteur Ramon Bennett denkt dat de groei van het aantal moslims in Duitsland zwaar wordt onderschat. Hij meent dat Duitsland binnen 9 jaar een islamitisch land zal zijn. De Duitsers hebben volgens hem geen antwoord op de hoeveelheid kinderen die de 3,2 miljoen Duitse moslims zullen krijgen, de aanwas van nieuwe moslims en het zelfbewustzijn van de moslims.

Volgens Bennett is men blind voor aanwijzingen die staan in de Koran. Daarin staan volgens hem 123 duidelijke oproepen om niet-Moslims te doden. Ook het antisemitisme is volgens Bennett duidelijk toegenomen onder invloed van de Islam: ''Steeds meer mensen tonen begrip voor islamitische anti-Israël-stemmingen in het Midden-Oostenconflict. Dat de koran Joden als zwijnen en apen betitelt, stoort schijnbaar niemand. Ook de kerken zijn meer met zichzelf bezig dan met hun verantwoordelijkheid voor het Joodse volk''.

Onlangs beweerde de christelijke auteur David Pawson nog dat het Verenigd Koninkrijk binnen afzienbare tijd een islamitische staat zal worden.

http://www.benjebangvoormij.nl

Is,
07-05-03, 14:42
Geplaatst door J.M.T.
Hoe dan ook Europa is Europa niet meer. Begint steeds meer op het M.O. te lijken - waar ik niet wil wonen.


Dan ga je weg.

nouwra
07-05-03, 14:43
Geplaatst door J.M.T.
Hoe dan ook Europa is Europa niet meer. Begint steeds meer op het M.O. te lijken - waar ik niet wil wonen.

Een beter milieu begint bij jezelf

nouwra
07-05-03, 14:58
Geplaatst door J.M.T.
Dat zal ik zeker doen! Waarna jullie er een troep van kunnen maken - net zoals in het M.O.!

:zwaai:

Je zal hier gemist worden als kiespijn

Mark
07-05-03, 15:03
Nou nou dames, wel lief doen. :moe:

nouwra
07-05-03, 15:05
Geplaatst door J.M.T.
Nouwra

Ook jij zou gemist worden als kiespijn - weer een allochtoon minder - weer minder mensen in Nederland!

weer minder mensen in Nederland, weer meer mensen uit Marokko nodig

Wordt op den duur wel gezellig hier :)

nouwra
07-05-03, 15:12
Geplaatst door J.M.T.
Wij hebben al eeuwen lang niet meer mensen nodig gehad. Wel minder mensen. Het resultaat van te veel mensen is overal te zien én te horen!

Eeuwen lang? minder dan 50 jaar geleden werd er anders gepiept.

En resultaat...inderdaad, het uitzicht, de geuren, de kleuren en de geluiden zijn prachtig kleurrijk. Eenheid in verscheidenheid

Maar rotte appels heb je overal, Jee wanneer ga je weg?

;)

Mark
07-05-03, 15:15
2 nicks Nouwra?

nouwra
07-05-03, 15:18
Geplaatst door Mark
2 nicks Nouwra?

how did you guess? :tik:

Is,
07-05-03, 15:49
Geplaatst door J.M.T.
Dat zal ik zeker doen! Waarna jullie er een troep van kunnen maken - net zoals in het M.O.!


Je hoeft er geen wij-Jullie spelletje van te maken,
`kben net zo Nederlands als jij dat bent, `kzal heel goed op m`n land letten.

`kben zo trouw als `n hond en Zal Nederland opbouwen en verdedigen tot het bittere.....:)

Is,
07-05-03, 15:50
Geplaatst door J.M.T.
Ach ja, uit economische owerwegingen in bepaalde bedrijfssectoren en de politiek. Aan Nederlanders werd nooit iets gevraagd.

De jostiband wordt ook nooit uitgenodigd bij de TMF-awards..

lennart
07-05-03, 16:31
Geplaatst door J.M.T.
Wij hebben al eeuwen lang niet meer mensen nodig gehad. Wel minder mensen. Het resultaat van te veel mensen is overal te zien én te horen!

Nederland is al eeuwenlang een immigratie land. Leer je geschiedenis nou toch eens.

ps. Waar ga je heen verhuizen dan? Luxemburg?

Maarten
07-05-03, 17:30
Geplaatst door lennart
Waar ga je heen verhuizen dan? Luxemburg?

Zuid-Limburg! Dat is geen Nederland! Maar we hebben op zich geen bezwaar tegen de rest van Nederland. We houden wel van een beetje voorportaal..

Maar je moet je wel een beetje aanpassen aan de Marokkanen hier. Die spreken nog eerder limburgs dan Nederlands.. :)

Simon
07-05-03, 17:36
Zo lang nederland maar een democratisch en vrij land blijft waarin iedereen in zijn waarde wordt gelaten heb ik geen bezwaar tegen deze ontwikkelingen. En als we maar niet die zwarte kousen Cheppih in de tweede kamer krijgen brrrrrrrrrrrrrrrrr...............

Simon

Maarten
07-05-03, 18:08
Geplaatst door nouwra
Eeuwen lang? minder dan 50 jaar geleden werd er anders gepiept.

En resultaat...inderdaad, het uitzicht, de geuren, de kleuren en de geluiden zijn prachtig kleurrijk. Eenheid in verscheidenheid

Maar rotte appels heb je overal..


Das wel een rake, ja..
Maar toch niet voor overal. Wat is de voertaal in Den haag op straat eigenlijk tegenwoordig? Swahili?...

Verder blijf ik even buiten alle vriendelijke migratie-ondersteunende opmerkingen hier. :hihi:


Geplaatst door J.M.T.

Maarten,

Wel als jij denkt dat moslims zich niet meer "achterlijk" zullen gedragen dan hebben zij eerst nog heel wat te doorbreken - en ik denk dat je uiteindelijk teleurgesteld zult worden.

Nou, mijn persoonlijke ervaringen met Marokkanen hier in Limburg zijn eigenlijk allemaal boven verwachting goed. Als je ze gewoon als gelijke behandelt, een beetje makkelijk bent, en ze gewoon serieus neemt wat ze zeggen, dan komen er eigenlijk alleen maar goede dingen uit, vind ik.. Lol genoeg hier..

Meer zorgen maak ik me over hoe het fundamentalisme tegelijk met het identiteitsstreven binnen komt rollen. Die combinatie kan juist maken, dat ze de grootst mogelijke onzin vreten, waarbij het ze niet uitmaakt hoe groot die onzin is, zoalng het maar hún onzin is! De nieuwe variant op "kunst-verlichting" uit Eindhoven!
Ik weet niet of ik het einde daarvan nog zal meemaken.
Met een beetje mazzel rot het vanzelf net als communisme van binnenuit weg, want het is gewoon niet vol te houden. Geloof dat zich isoleert, dat overleeft niet.

En ik maak me wel zorgen over de behandeling van de vrouwen. Wat ik zie van die positie, is niet zo best.. veel vervreemding en isolatie.. Maar ik raak af van het idee dat het erg aan Islam ligt. Het is vooral de combinatie van traditionele cultuur, en kerels die veel werken en moeilijkheden hebben, positie als immigrant enz..

Gelukkig zijn er Marokkanen met hersens genoeg, maar die kunnen wel wat steun gebruiken. Gezonde Islam is er zat. Maar alle godsdiensten zijn gericht op uitwisseling, en dat moeten we dan ook maar vooral veel doen.
Smaakt goed trouwens, dat ritueel geslacht lam.. Zeker als het ook nog met liefde aangeboden wordt.. :)

lennart
07-05-03, 18:50
JMT: jouw stellingname tegen cultuurrelativisme is opmerkelijk omdat jij voor de invasie van Iraq was. Die invasie werd gerechtvaardigd uit het oogpunt van cultuurrelativisme.

lennart
07-05-03, 19:05
Onze geschiedenis van immigratie land begint al in de 17de eeuw toen vele duizenden hugonoten naar ons land kwamen.

lennart
07-05-03, 19:11
Zeker had die oorlog iets met cultuurrelativisme te maken: de invasie werd gerechtvaardigd omdat Iraq WMDs zou hebben en ze in het verleden gebruikt hebben. Andere landen hebben dezelfde misdaden op hun geweten, waaronder USA. Verschillende standaarden dus.

manc
07-05-03, 20:09
Geplaatst door lennart
Onze geschiedenis van immigratie land begint al in de 17de eeuw toen vele duizenden hugonoten naar ons land kwamen. Ik denk al in de 4e eeuw tijdens de grote volksverhuizing...;)

manc
07-05-03, 20:10
Geplaatst door lennart
Zeker had die oorlog iets met cultuurrelativisme te maken: de invasie werd gerechtvaardigd omdat Iraq WMDs zou hebben en ze in het verleden gebruikt hebben. Andere landen hebben dezelfde misdaden op hun geweten, waaronder USA. Verschillende standaarden dus.

Gelul, dat heeft met cultuurrelativisme niets te maken. Je zou het hypocriet kunnen noemen, maar dat is een andere discussie.

Maarten
08-05-03, 02:13
Geplaatst door J.M.T.

Ik zou het vreselijk vinden als Irak wéér onder een of andere dictatuur bezwijkt want dan zouden de oorlogslachtoffers voor niets gestorven zijn!

Reken daar maar op. Dat was van te voren al duidelijk. Een cultuur verander je niet zo maar. En net zoals Nederland na de bevrijding gewoon door ging met wat ze gewend waren, zo geldt dat voor Irak ook.
De meeste Irakezen zullen wel blij zijn dat Saddam weg is, maar persoonlijk zal het niet zoveel uitmaken.
De grootste verbeteringen komen van de opheffing van de sancties, en de hulp bij wederopbouw.
En dictatuur heeft éen voordeel: het geeft orde en stabiliteit. Voorlopig krijgen ze daarvoor chaos en instabiliteit voor in de plaats, en de ontwrichting van alles eist zijn tol. De tyfus is al uitgebroken..
Het is maar de vraag waar de doden voor gestorven zijn, voor de zoveelste keer in de geschiedenis.