PDA

Bekijk Volledige Versie : leuk is anders

tankerwanker
07-05-03, 10:37
hun vaak kromme nederlands, of als het niet krom is maken ze het wel krom om Islamitisch over te komen. De agressiviteit naar Nederlanders vind ik ook erg grappig/leuk, vooral als ze niet doorhebben dat er een groep vrienden van je naast je staat.
Verder de snorren van de vrouwen, de stommiteit en domme argumenten. Ik vin het ook leuk dat de Nederlanders zionisten zijn. Al met al lach ik me kapot
Ik vind het ook leuk dat ze nederlandse vrouwen hoeren vinden terwijl ze haar niet als een hoer kunnen behandelen omdat ze een kleine besneden lul hebben HAHAHAHA

Is,
07-05-03, 10:47
Geplaatst door tankerwanker
hun vaak kromme nederlands, of als het niet krom is maken ze het wel krom om Islamitisch over te komen. De agressiviteit naar Nederlanders vind ik ook erg grappig/leuk, vooral als ze niet doorhebben dat er een groep vrienden van je naast je staat.
Verder de snorren van de vrouwen, de stommiteit en domme argumenten. Ik vin het ook leuk dat de Nederlanders zionisten zijn. Al met al lach ik me kapot
Ik vind het ook leuk dat ze nederlandse vrouwen hoeren vinden terwijl ze haar niet als een hoer kunnen behandelen omdat ze een kleine besneden lul hebben HAHAHAHA

TankerWanker, leuke nick,

Enig idee van wat het kan betekenen.:maf2:

tankerwanker
07-05-03, 10:56
vette nick he

wat het betekend dat marokkanan NIET leuk zijn

:kotsen: :mrt:

Is,
07-05-03, 11:01
vette nick he

wat het betekend dat marokkanan NIET leuk zijn

:kotsen: :mrt:

Het zou je sieren om eerst wat aan je taalgebruik te doen, je spelling te perfectioneren en dan pas je gal komen spuwen over anderen.

Kennelijk begrijp jezelf niet waar je het over hebt.
No harm done, op MarocNL is ook plek voor kleuters.

tankerwanker
07-05-03, 11:03
Luister is mannetje ik heb meer te doen dus ik typ snel en lees het niet over, ik heb waarschijnlijk een 10x zo hoge woordenschat als die marrokaanse smoel van jou en ik spuug wel over de meeste hypocriete moslims die de westerse cultuur ondermijnen.

Is,
07-05-03, 11:08
Luister is mannetje ik heb meer te doen dus ik typ snel en lees het niet over, ik heb waarschijnlijk een 10x zo hoge woordenschat als die marrokaanse smoel van jou en ik spuug wel over de meeste hypocriete moslims die de westerse cultuur ondermijnen.

Je tikt snel? M`n complimenten, je ouders hebben die nacht zeker hun best gedaan, en het resultaat `n jochie wat snel tikt, stoer dingen op websites komt zetten en woorden fout tikt.

Wat is trouwens `n hypocriete Moslim die de westerse Cultuur ondermijnt?

misslove
07-05-03, 17:42
hahaaha je is,
haha ik moest gaan lachen man toen ik jouw bericht zag.GO go go !!!!!!
Ewa a tankerwanker,als je marokkanen niet leuk vindt waarom heb je je dan ingelogd hier op maroc.nl????? :confused: :confused: :confused:
In iedergeval ga spelen man met je bericht!!!!!!TAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!
DENK JE SOMS DAT JE GRAPPIG BENT OFZO??GA MAAR IEMAND ANDERS VERVELEN MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :stomp: :stomp: :zweep:
EWA JA???WE HEBBEN JOUW DOMME NERGENS OPSLAANDE BERICHTEN NIET NODIG HIER DUZZZZZZZZZZ!!
:vingers: :vingers: Hanan

tankerwanker
07-05-03, 18:50
moest je GAAN lachen, typisch allochtoon weer

sobhanaallah
09-05-03, 08:16
hallo??? tanker weet ik veel
waar heb je het over. allochtonen, ben je soms beter dan ons of zijn dat de vooroordelen van je weer. ga eens meer naar tv kijken om een kleine beeld te krijgen over ons.
hoe kan je jezelf onderschieden van allochtenen ( je nederlandstaalbijv) mijn complimenten, ik schrok me dood. ik snap eens niet waar je het over hebt. of woon je in een buurt waar geen ALLOCHTONEN wonen. zal je een advies geven, maak eens kennis met onze mensen, dan ze je het verschil. dat probeer je ook nu te doen, maar op een hele nigatieve manier.
als ik je de waaheid mag zeggen, heb eigenlijk geen zin om op je achterlijk tekst dat op niets is gebaseerd ( behalve dan je eigen beeld dat compleet FOUT is) te reageren.
ik zal je ook nog eens aan raden om een inburgeringscursus te gaan volgen, trouwens ben beniuwd wat voor sudie je doet. want je moet echt iets te zien te doen aan je schrijfvaardigheid, je spreeekvaardigeheid zal je nooit goede onder de klnieenn krijgen. laat staan anderen gaan bekristeseren, begin eens dan bij jezelf
of probeer je soms de mensen hier in de maling te nemen, door die ouderwetse refrentiekader van je
wens je veel succes met je inburgeringscursus,
ohhhh nog een vraag wat doe je trouwens op deze site ( HET IS bedoelt voor Allochtonen noch autochtenen, maar daar hoor je niet bij aangezien je geen een van beiden bent)
of ben je soms geisoleerd en eenzaam toen dacht je, dat lucht ik uit op die allochtonen??????
ik wacht wel op je reactie
Groeten van een allochtonen en autochtone MOSLIMS meisje
trouwens draag ook een hoofdoek, heb nog niets op kunnen lezen