PDA

Bekijk Volledige Versie : Petitie voor Amina Lawal



Simon
07-05-03, 22:10
In Nigeria heeft het Hooggerechtshof de ter doodveroordeling van Amina bevestigd. Zij is veroordeeld om tot aan de hals te worden ingegraven en te worden gestenigd, tenzij het belang van deze veroordeling de Nigeriaanse overheid aan het denken zet. Tot nu toe heeft deze overheid de steniging met een maand uitgesteld omdat Amina haar zoontje borstvoeding geeft.
Via een handtekencampagne zoals deze zijn wij erin geslaagd het leven te redden van een andere vrouw die in een gelijkaardige situatie verkeerde. (Safiya was moeder geworden alhoewel ze uit de echt gescheiden was en moest daarom gestenigd worden). Er is geen tijd te verliezen ! Aarzel niet, handel ! Amnesty International vraagt steun ! Surf dus even op http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml en onderteken de petitie. Er zouden dit keer minder handtekeningen verzameld zijn .... doen dus ! Verspreid dit bericht zoveel mogelijk. Denk vooral niet dat een actie als deze nutteloos is, het leven van een andere vrouw werd erdoor gered !! Verstuur dit bericht misschien vooral aan personen die dergelijk onrecht verwerpen of tegen de doodstraf gekant zijn. Het duurt nog geen minuut en het helpt.

http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml

Royce
07-05-03, 22:13
Topic Nummer 72364 voor dat wijf, Mijn god laat `r onder `n auto terecht komen, zijn we van dit gezeur af...

Ikke4real
07-05-03, 22:54
Geplaatst door Royce
Topic Nummer 72364 voor dat wijf, Mijn god laat `r onder `n auto terecht komen, zijn we van dit gezeur af...

Ja en nog steeds wordt er beweerddat Safiya Hussein onder druk van 'het westen' vrij is gesproken terwijl dit op grond van de Islamitische/ Sharia oordeel was.

Simon
07-05-03, 22:58
o ja ik zie nu dat er al een topic over was .... nu ja, ik kreeg er net van verschillende kanten mailtjes over ...

sil
08-05-03, 00:46
Geplaatst door Royce
Topic Nummer 72364 voor dat wijf, Mijn god laat `r onder `n auto terecht komen, zijn we van dit gezeur af...

Jij moet zeker voor "MAN"doorgaan?

Is,
08-05-03, 09:36
Geplaatst door sil
Jij moet zeker voor "MAN"doorgaan?


Neuh `n Auto...:hihi: