PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoon voor Marokkaanse koning



Joesoef
08-05-03, 11:07
Uitgegeven: 8 mei 2003 11:06

RABAT - De echtgenote van de Marokkaanse koning Mohammed IV, prinses Lalla Salma, is donderdagochtend bevallen van een zoon. Het jongetje, Moulay Al Hassan, is het eerste kind van het koningspaar en de nieuwe kroonprins van het Noord-Afrikaanse land.

Moeder en kind maken het volgens een mededeling van het koningshuis goed. De naam van de troonopvolger is door koning Mohammed gekozen als eerbetoon aan zijn vader, de vroegere koning Hassan II.

De nieuwe prins verdringt zijn 37-jarige oom Moulay Rachid als eerste in de lijn van troonsopvolging.

De 39-jarige koning en de veertien jaar jongere computerdeskundige Salma Bennani trouwden in maart vorig jaar. Het huwelijk werd in juli gevierd. Het was de eerste keer dat een koninklijk huwelijk tot een publiek toegankelijke viering leidde en dat werd in Marokko gezien als bereidheid van het koningshuis om te moderniseren.

Reacties op dit bericht? Mail

Couscousje
08-05-03, 11:22
Joejoejoejoejoejoejoejoej!

Cc

~Panthera~
08-05-03, 11:43
Geplaatst door Couscousje
Joejoejoejoejoejoejoejoej!

Cc
-------------------------

:schok: vertaling ??


:engel:

Sawda
08-05-03, 11:58
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

:schok: vertaling ??


:engel:

Dit is een kreet die vaak wordt gedaan door Marokkanen als uiting van blijdschap.
Je kan het een beetje vergelijken met het oostenrijkse gejoehoel maar dan iets anders. Het marokkaanse gejoehoel is minder luidruchtig.

Couscousje
08-05-03, 12:52
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

:schok: vertaling ??


:engel:

Check de Couscous-reclame van Lassie voor een audio-visueel voorbeeld.

Cc

Tomas
08-05-03, 13:16
Geplaatst door Joesoef
De 39-jarige koning en de veertien jaar jongere computerdeskundige Salma Bennani...

Tijd voor een carriere-move.

Ja, met het LOI.

Een cursus koning, zegt u?

Mark
08-05-03, 13:17
Tomas: jullie zijn allebei 39, alleen is hij koning van een land en heeft een 14-jaar jongere vrouw. Voel je je nu een loser?

:zwaai:

Pixelshade
08-05-03, 13:22
Geplaatst door Mark
Tomas: jullie zijn allebei 39, alleen is hij koning van een land en heeft een 14-jaar jongere vrouw. Voel je je nu een loser?

:zwaai:

:fplet:

Tomas
08-05-03, 13:22
Geplaatst door Mark
Tomas: jullie zijn allebei 39, alleen is hij koning van een land en heeft een 14-jaar jongere vrouw. Voel je je nu een loser?

:zwaai:

Ik heb de cursus al binnen, dus over een paar jaar heeft hij het gezeik van kinderen aan z'n kop. Zijn die van mij het huis uit en heb ik ook zo'n vrouw. Wie is dan de loser? Ha!

Mark
08-05-03, 13:30
Geplaatst door Tomas
Ik heb de cursus al binnen, dus over een paar jaar heeft hij het gezeik van kinderen aan z'n kop. Zijn die van mij het huis uit en heb ik ook zo'n vrouw. Wie is dan de loser? Ha!

:boogie:

Hopelijk leest je vrouw niet mee ;)

Ik heb nog 10 jaar om koning te worden en mijn vrouw van dan is nu 15!

Tomas
08-05-03, 13:38
Geplaatst door Mark
Hopelijk leest je vrouw niet mee ;)

Ach, jmt begrijpt het toch meestal niet.


Ik heb nog 10 jaar om koning te worden en mijn vrouw van dan is nu 15!

Ja, jongen. Droom maar lekker verder. En binnen een maand zijn al jouw illusies aan scherven. Een vrouw wil niet trouwen vanwege de ongeremde, weergaloze, uitputtende, gore sex, waar je nu nog over fantaseert. Want ik neem aan dat je gewoon netjes wacht tot na het trouwen. Nee, het is altijd hetzelfde: omdat ze zo snel mogelijk kinderen wil.

Nog een paar weken... En dan hebben we weer een nieuwe loser.

~Panthera~
08-05-03, 13:43
Geplaatst door Couscousje
Check de Couscous-reclame van Lassie voor een audio-visueel voorbeeld.

Cc
------------------------------

:haha:












Ksnaptehumal. :D

Mark
08-05-03, 13:48
Geplaatst door Tomas
Ach, jmt begrijpt het toch meestal niet.



Ja, jongen. Droom maar lekker verder. En binnen een maand zijn al jouw illusies aan scherven. Een vrouw wil niet trouwen vanwege de ongeremde, weergaloze, uitputtende, gore sex, waar je nu nog over fantaseert. Want ik neem aan dat je gewoon netjes wacht tot na het trouwen. Nee, het is altijd hetzelfde: omdat ze zo snel mogelijk kinderen wil.

Nog een paar weken... En dan hebben we weer een nieuwe loser.

Maar is sex nou zo leuk als ze zeggen? :loens:

NIS1
08-05-03, 13:56
Op naar Hassan III!! :jeweetog:

Pixelshade
08-05-03, 14:17
Geplaatst door NIS1
Op naar Hassan III!! :jeweetog:

krijgt elke Hassan er een "cool" bij opgeteld nis?

manc
08-05-03, 14:27
Geplaatst door Couscousje
Check de Couscous-reclame van Lassie voor een audio-visueel voorbeeld.

Cc

Zie je wel IK WIST HET WEL, JIJ BENT DIE Joeieoejeeieiejejeoeooeoeojjjiejeiee vrouw!

Alle koningshuisgezinde Marokkanen: gefeliciteerd hoor!

NIS1
08-05-03, 20:32
Geplaatst door manc

Alle koningshuisgezinde Marokkanen: gefeliciteerd hoor!

Dank je ManC!! Ik droom van een bezoek van onze beide koningen (Mohammed VI en Alexander). Alexander is al in Marokko geweest en Mohammed heeft hem een bezoek beloofd zodra hij de kroon gaat bestijgen. Ik durf dan een nieuwe tijdperk tussen Marokko en Nederland in te luiden. Let op mijn woorden. Het bedrijfsleven gaat straks heel erg profiteren van de goede relatie die gaat ontstaan...
:D

P.S. Kutmarokkanen zijn dan verleden tijd.. inmiddels zijn ze flink geintegreerd en geliefd..

Pytaghoras
08-05-03, 21:36
Geplaatst door NIS1
Het bedrijfsleven gaat straks heel erg profiteren van de goede relatie die gaat ontstaan...
:D

P.S. Kutmarokkanen zijn dan verleden tijd.. inmiddels zijn ze flink geintegreerd en geliefd..

___________________________________

Ik wil niet dat de Nederlanders onze mooie stranden gaan vervuilen :D :D

barfly
08-05-03, 21:51
Geplaatst door Mark
Maar is sex nou zo leuk als ze zeggen? :loens:
Dat hangt ervan af! Als je vriend groot geschapen is dan doet t pijn en anders minder ;)

barfly
08-05-03, 21:52
Geplaatst door Pytaghoras
___________________________________

Ik wil niet dat de Nederlanders onze mooie stranden gaan vervuilen :D :D

Tja daar heb je dan niks meer over te zeggen, net als in Marbella etc :D

NIS1
08-05-03, 21:53
Geplaatst door Pytaghoras
___________________________________

Ik wil niet dat de Nederlanders onze mooie stranden gaan vervuilen :D :D

Als ze maar niet alleen gaan kijken en niet kopen. Kijken niet kopen!! :D

barfly
08-05-03, 21:55
Geplaatst door NIS1
Als ze maar niet alleen gaan kijken en niet kopen. Kijken niet kopen!! :D
Tis onze cultuur :D

Couscousje
09-05-03, 00:59
Hier is ie dan, de kleine knapperd!

Cc

manc
09-05-03, 08:43
Geplaatst door NIS1
Dank je ManC!! Ik droom van een bezoek van onze beide koningen (Mohammed VI en Alexander). Alexander is al in Marokko geweest en Mohammed heeft hem een bezoek beloofd zodra hij de kroon gaat bestijgen. Ik durf dan een nieuwe tijdperk tussen Marokko en Nederland in te luiden. Let op mijn woorden. Het bedrijfsleven gaat straks heel erg profiteren van de goede relatie die gaat ontstaan...
:D


Ik geloof ook dat dit een hele goede ontwikkeling is: als konighuizen vriendschappen sluiten. Ik weet dat Bea ook vrij close is met het koningshuis van Jordanie. Weet je wat helemaal leuk zou zijn: als het dochtertje van Willem en Maxima gaat trouwen met die kleine marokkaanse prins... krijg je een soort Z-Amerikaans (west), Holllands (noord), Arabisch (oost) en Berbers (zuid) kindje... :)



P.S. Kutmarokkanen zijn dan verleden tijd.. inmiddels zijn ze flink geintegreerd en geliefd..

Dat zei ik gisteren nog tegen mijn huisgenoot: over 10 jaar of 20 jaar dan is een Marokkaan gewoon je collega met een vrouw die zo lekker kan koken en zit je samen op je werk te klagen over de problemen met de: somaliers, eskimo's of oeigoeren.

manc
09-05-03, 08:44
Geplaatst door Couscousje
Hier is ie dan, de kleine knapperd!

Cc Een opvallend mooi mannetje voor een pasgeboren kindje...meestal zijn dat van die lelijke paarse aardappels, deze niet.

taouanza
09-05-03, 09:52
Een opvallend mooi mannetje voor een pasgeboren kindje...meestal zijn dat van die lelijke paarse aardappels, deze niet.


idd ik heb de baby op tv gezien dan zie het nog beter, hij is om op te vreten (de papa trouwens ook)

manc
09-05-03, 11:05
Geplaatst door taouanza
idd ik heb de baby op tv gezien dan zie het nog beter, hij is om op te vreten (de papa trouwens ook) Stelletje kanibalen ook...

Mujaahid
09-05-03, 12:03
alhamdoelillah. Moge Allah hem zegenen en beschermen en van hem een ware moslim maken insha Allah.

Bahmed
09-05-03, 12:07
Geplaatst door Couscousje
Joejoejoejoejoejoejoejoej!

Cc

:lol: Jij doet het zeker zo. :fpuh:

Die tong hoort horizontaal snel heen en weer te gaan.

Ouarzazat-stijl is de beste.
http://www.smithsonianmag.si.edu/smithsonian/issues02/aug02/images/morocco_berber_women.jpg

3aashalmaliek