PDA

Bekijk Volledige Versie : Belgische verkiezingen: Orthodoxe joden stemmen Vlaams Blok



Bief
08-05-03, 18:23
Deze week in Vrij Nederland: Vlaams Blok, Jodenvriend, door Michiel Hulshof en Elma Verhey.

Acties tegen synagoge en opkomst AEL drijft orthodoxe joden in kamp Vlaams Blok. "Dood aan de joden, is er geroepen. Alleen het Vlaams Blok komt onmiddellijk kijken".

Ik zal het na zaterdag integraal plaatsen.

sadeeQ
08-05-03, 19:56
Geplaatst door Bief
Deze week in Vrij Nederland: Vlaams Blok, Jodenvriend, door Michiel Hulshof en Elma Verhey.

Acties tegen synagoge en opkomst AEL drijft orthodoxe joden in kamp Vlaams Blok. "Dood aan de joden, is er geroepen. Alleen het Vlaams Blok komt onmiddellijk kijken".

Ik zal het na zaterdag integraal plaatsen.

zionisten werkten zelfs samen met de nazi's laat staan nu met de VLB.

verveeld

NIS1
08-05-03, 20:34
Jammer, had liever de Joden en Arabieren zij aan zij gezien. Helaas zijn die er wel, maar de media concentreert zich op de slechten onder beide bevolkingsgroepen.. :D

barfly
08-05-03, 21:39
Geplaatst door NIS1
Jammer, had liever de Joden en Arabieren zij aan zij gezien. Helaas zijn die er wel, maar de media concentreert zich op de slechten onder beide bevolkingsgroepen.. :D

Bedoel je daarmee dat we zowel de Joden als de Marokkanen eruit moeten schoppen? :p

Pytaghoras
08-05-03, 21:44
Geplaatst door barfly
Bedoel je daarmee dat we zowel de Joden als de Marokkanen eruit moeten schoppen? :p

Marokkanen hebben nog een veilige staat waarin ze in vrede kunnen leven. ;) Dat kan ik niet over de Joden zeggen :tranen:

barfly
08-05-03, 22:00
Geplaatst door Pytaghoras
Marokkanen hebben nog een veilige staat waarin ze in vrede kunnen leven. ;) Dat kan ik niet over de Joden zeggen :tranen:
Mjah ik vind de Joden/Arabieren kwestie een onderwerp waarbij ik als Arische Dietscher, niet te veel betrokken wil zijn. Behalve de mensenrechten! En daar is de staat Israel fout bezig!

NIS1
08-05-03, 22:03
Geplaatst door barfly
Bedoel je daarmee dat we zowel de Joden als de Marokkanen eruit moeten schoppen? :p

Ik bedoel justice!!

~Panthera~
08-05-03, 23:14
Geplaatst door Bief
"Dood aan de joden, is er geroepen. Alleen het Vlaams Blok komt onmiddellijk kijken".

-------------

Ja...... natuurlijk komen die meteen kijken : waarschijnlijk om te zien HOEVEEL er al dood zijn. :moe: :fplet:

Pytaghoras
08-05-03, 23:21
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Ja...... natuurlijk komen die meteen kijken : waarschijnlijk om te zien HOEVEEL er al dood zijn. :moe: :fplet:


een goeie verkiezingensteunt. Zo kan Vlaams Blok een paar jongens sturen om "dood aan joden" te roepen en om vervolgens te komen kijken. Zo kunnen ze meer aanhang krijgen.

~Panthera~
08-05-03, 23:26
Geplaatst door Pytaghoras
een goeie verkiezingensteunt. Zo kan Vlaams Blok een paar jongens om "dood aan joden roepen" om vervolgens te komen kijken. Zo kunnen ze meer aanhang krijgen.
------------------

Ja...daar zie ik ze ook wel voor aan.
Als ik die flip de winter zie, wordt ik meestal al iets onpasselijk. :moe:

manc
09-05-03, 09:10
Tja, de anti-joodse acties van een paar klootzakjes in de AEL gelederen drijft dus een doodsbenauwde joodse gemeenschap in de armen van de duivel...het blok. Ongeveer net zo onnatuurlijk als de innige omhelzing waarmee extreem linkse autochtonen en islamitische allochtonen elkaar hebben gevonden in 'resist'.

Belgie overtreft zichzelf maar weer eens in belachelijkheid.

manc
09-05-03, 09:17
Geplaatst door NIS1
Jammer, had liever de Joden en Arabieren zij aan zij gezien.

Idd. Zoals er in Nederland direct heel veel joden opstonden (van Thijn, Cohen) om de anti-Islam stemming in ons land in te dammen. Veel moslims hebben met precies hetzelfde soort wantrouwen te maken als de Joden eeuwenland in Europa hebben gekend: en de Joden weten als geen ander volk waar een paar eeuwen van dit soort watnrouwen opeens toe kan leiden. Je moet er niet aan denken dat over 300 jaar je achterachterkleinkind die alleen op het suikerfeest nog 'iets aan islam' doet, welke blauwe ogen een donkerbrui haar heeft en welke lid is van de lokale oranjevereninging 'opeens' weer 'een islamitische rat' is die in een veewagon wordt geschopt. Alleen en louter omdat hij Jan-Pieter Abdelloui heet.

Ik geloof niet dat het ooit zo'n vaart zal lopen, maar het gaat om het idee dat de Joden als geen ander volk in Europa aan de lijve hebben ondervonden wat discriminatie, wantrouwen en buitensluiten uiteindelijk kunnen betekenen.


Helaas zijn die er wel, maar de media concentreert zich op de slechten onder beide bevolkingsgroepen.. :D

Misschien moeten de 'goeien' eens wat meer lawaai leren maken. Iemand die thuis een kopje muntthee zit te drinken met zijn autochtone buurman is gewoon niet zo interessant. Een kutmarokkaan die tegen auto's schopt en 'Joden moet je doden' gilt, levert gewoon spannendere beelden op.

Waarom zie ik zo weinig van bijvoorbeeld dat 11-steden project...