PDA

Bekijk Volledige Versie : VVD wil sluiting moskee Eindhoven



Mark
09-05-03, 10:56
VVD wil sluiting moskee Eindhoven

- Bron: Brabants Dagblad

De VVD wil dat de omstreden Al-Fourqaan moskee in Eindhoven gesloten wordt. Volgens VVD-Tweede Kamerlid Geert Wilders is het Eindhovense gebedshuis een radicaal boevennest. Ook de activiteiten van de aan de moskee verbonden stichting Al Wafq al-Islami, zouden moeten worden gestaakt.

De VVD'er heeft een reeks kamervragen aan minister Remkes van Binnenlandse Zaken gesteld. Daarin somt hij een aantal beschuldigingen op. De voornaamste daarvan is dat imams van de moskee moslimjongeren zouden werven voor de gewapende strijd tegen ongelovigen.

De AIVD spreekt in rapporten over 'radicale' en 'extremistische' activiteiten die plaats zouden vinden in de moskee. Eerder werd al bekend dat vijf moslims van de al-Qaeda-cel uit Hamburg, die mogelijk betrokken zijn bij de aanslagen van 11 september 2001, in Eindhoven zijn geweest om cursussen te volgen.

Ramzi
09-05-03, 11:12
Laat m maar een rechtszaak beginnen!
Wedden dat ie dan verliest? :)
Hij heeft geen poot om op te staan!

Waterval
09-05-03, 11:15
Geplaatst door Ramzi
Laat m maar een rechtszaak beginnen!
Wedden dat ie dan verliest? :)
Hij heeft geen poot om op te staan!

Sterker nog, het IS een poot.


:wohaa:

Ramzi
09-05-03, 11:23
Een lelijke poot ook nog...
als we nou een paar van die kut marokkaantjes op m afsturen... zou ie dan anders piepen?

:melig2:

Waterval
09-05-03, 11:36
Geplaatst door Ramzi
Een lelijke poot ook nog...
als we nou een paar van die kut marokkaantjes op m afsturen... zou ie dan anders piepen?

:melig2:

Niet zo slim he. Ik denk dat dan de rest van de politiek met hem meepiept en jij zeker een andere moskee mag gaan opzoeken.






Peace (lang niet gehoord)

Mouzie
09-05-03, 11:42
Geplaatst door Ramzi
Een lelijke poot ook nog...
als we nou een paar van die kut marokkaantjes op m afsturen... zou ie dan anders piepen?

:melig2:

Hij is inderdaad lelijk! Ik denk dat ie met z'n kapsel een ontploffing van een kerncentrale in Iran probeerde na te bootsten (die wolk die op een champignon lijkt) aangezien dat onderzoek van em 1 van z'n parade paardjes is.

http://www.geertwilders.nl/uploads/pictures/209DBC8.jpg

Ramzi
09-05-03, 11:43
Geplaatst door Waterval
Niet zo slim he. Ik denk dat dan de rest van de politiek met hem meepiept en jij zeker een andere moskee mag gaan opzoeken.






Peace (lang niet gehoord)
Niet om poten te rammen maar om hem een 'dienst' te bewijzen... ;)
(Net zoals wijlen Pim aardig kon opschieten met dat soort jochies...)

Waterval
09-05-03, 11:46
Geplaatst door Ramzi
Niet om poten te rammen maar om hem een 'dienst' te bewijzen... ;)
(Net zoals wijlen Pim aardig kon opschieten met dat soort jochies...)




Volgens mij moet je dan geen kutmarokkaantjes sturen.

manc
09-05-03, 11:58
Geplaatst door Waterval
Volgens mij moet je dan geen kutmarokkaantjes sturen. Idd, eerder kontmarokkanen...als de beste man tenminste idd homo is.

Mark
09-05-03, 12:01
Geplaatst door Mouzie
Hij is inderdaad lelijk! Ik denk dat ie met z'n kapsel een ontploffing van een kerncentrale in Iran probeerde na te bootsten

:haha:

Maareh, volgens mij is er (nog) geen kerncentrale in Iran ontploft.... of heb je je nu versproken over iets wat in de planning staat? ;)

Simon
09-05-03, 12:11
Geplaatst door Mouzie
Hij is inderdaad lelijk! Ik denk dat ie met z'n kapsel een ontploffing van een kerncentrale in Iran probeerde na te bootsten (die wolk die op een champignon lijkt) aangezien dat onderzoek van em 1 van z'n parade paardjes is.

http://www.geertwilders.nl/uploads/pictures/209DBC8.jpg

Is dat haar echt? Enfin, maar er begint binnenkort een proces en ik geloof dat Wilders hiermee een poging doet de rechter te beinvloeden. Dat zie je de laatste tijd wel vaker gebeuren en vind ik een slechte ontwikkeling. Als hij zo voor de waarden van onze maatschappij staat laat hij dan politiek, rechtspraak en religie gescheiden houden !!!

Simon