PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoek nu op wat je directeur verdient



Mark
09-05-03, 11:07
Tegenwoordig kan je in het jaarverslag van het bedrijf waarvoor je werkt opzoeken wat de directie verdient... erg interessant!

De directeur van mijn bedrijf verdient 666.000 euro per jaar :)

Waarlijk, hij moet wel lid zijn van de vrijmetselaars en kokketeert zomaar met zijn duivelse praktijken door juist dit bedrag te toucheren! Schande :duizelig:

Ramzi
09-05-03, 11:33
Vaag clubje die vrijmetselaars... wie zijn dat en wat doen ze? Ik heb gehoord dat Mat Herben ook een vrijmetselaar is!

manc
09-05-03, 11:42
Geplaatst door Ramzi
Vaag clubje die vrijmetselaars... wie zijn dat en wat doen ze? Ik heb gehoord dat Mat Herben ook een vrijmetselaar is! Je kan ze gewoon een email opsturen en het vragen hoor. Krijg je een heel mooi infopakketje thuisgestuurd...ze hebben ook een bieb waar je rond mag kijken en je eigen bieb heeft ook wel het eea over deze groep mensen. Tis allemaal zo eng nog niet...tenzij je natuurlijk alle shit die op het web staat wil gaan geloven...maar dan moet je wel afzakken naar het niveau van HamzaT, Victory of Yehi.

Ramzi
09-05-03, 12:00
http://www.vrijmetselarij.nl/Orde/TV/Content/Veronica.wmv

Bahmed
09-05-03, 13:24
Geplaatst door Ramzi
Vaag clubje die vrijmetselaars... wie zijn dat en wat doen ze? Ik heb gehoord dat Mat Herben ook een vrijmetselaar is!

Over die vrijmetselaar of freemasons was een keertje een documentaire op aljazeera. Het is deze cult/sekte achtige groepering die ervoor heeft gezorgd dat de joden en extremistische christenen tegenwoordig nauwe banden met elkaar hebben.

manc
09-05-03, 13:30
Geplaatst door Bahmed
Over die vrijmetselaar of freemasons was een keertje een documentaire op aljazeera. Het is deze cult/sekte achtige groepering die ervoor heeft gezorgd dat de joden en extremistische christenen tegenwoordig nauwe banden met elkaar hebben. Tja en alles wat je op tv hoort is waar.

BiL@L
09-05-03, 13:35
Geplaatst door manc
Tja en alles wat je op tv hoort is waar.

Voor veel mensen in dit tijdperk wel manc ;).

Mark
09-05-03, 13:37
mental note: gebruik het woord vrjimetselaar niet tenzij je je onderwerp totaal wilt zien ontsporen.

Tomas
09-05-03, 13:37
Geplaatst door manc
maar dan moet je wel afzakken naar het niveau van HamzaT, Victory of Yehi.

Je vergeet Mark, die ziet ze ook overal.

Tomas
09-05-03, 13:43
Geplaatst door Bahmed
...cult/sekte achtige groeperin...

Nou, ik zal het maar vertellen: Ik ben er 1 keer geweest op uitnodiging. Omdat men dacht dat het misschien iets voor mij zou zijn. Nee dus.

Het zijn redelijk onafhankelijke groepjes van meestal mannen op middelbare leeftijd die ipv sporten met elkaar willen discuseren. Over vanalles en nog wat. De meeste hebben dan ook een uitgesproken vaak wat wereld vreemde mening. En ze willen graag dat er iemand naar deze meningen luistert. Net zoiets als dit priokbord. Met meningen van Mrz tot Bahmed.

Waarom ik het niks vond is dat men verlangt dat je echt respect toont voor elkaars mening. Nou, daar haak ik dus af. Niks voor mij.

manc
09-05-03, 15:18
Geplaatst door Tomas
Je vergeet Mark, die ziet ze ook overal.

Nee, ik wilde een oprechte vergelijking maken, ik wilde niemand grof beledigen door die personen met Mark te gaan vergelijken. :giechel:

lennart
09-05-03, 15:26
Geplaatst door Mark
mental note: gebruik het woord vrjimetselaar niet tenzij je je onderwerp totaal wilt zien ontsporen.

Gewoon Bilderberg of Carlyle groep gebruiken, is hetzelfde maar klinkt anders!

Bahmed
09-05-03, 15:30
Geplaatst door Tomas
Nou, ik zal het maar vertellen: Ik ben er 1 keer geweest op uitnodiging. Omdat men dacht dat het misschien iets voor mij zou zijn. Nee dus.

Het zijn redelijk onafhankelijke groepjes van meestal mannen op middelbare leeftijd die ipv sporten met elkaar willen discuseren. Over vanalles en nog wat. De meeste hebben dan ook een uitgesproken vaak wat wereld vreemde mening. En ze willen graag dat er iemand naar deze meningen luistert. Net zoiets als dit priokbord. Met meningen van Mrz tot Bahmed.

Waarom ik het niks vond is dat men verlangt dat je echt respect toont voor elkaars mening. Nou, daar haak ik dus af. Niks voor mij.

Leuk voor jou.

Het is met die vrijmetselaars zo dat ze inderdaad uit verschillende loges bestaan die onafhankelijk van elkaar verschillende rites en rituelen kunnen hebben maar wel een verbondenheid hebben met elkaar onder een soort van broederschap met dezelfde basisideen van het humanisme en dat soort blabla.

Veel van die rituelen stammen nog af uit de oudheid toen magie nog uitgeoefend werd. Zoals in de babylonische tijd. Die kennis is in de loop van de tijd verloren gegaan. Maar het zijn vooral de joden die een deel van die kennis bewaard hebben kunnen houden door overlevering.

Het is zoiets als met voetbalclubs. Hoe beter je het spelletje speelt hoe hoger je komt in beide werelden. Een voorbeeld uit die reportage van aljazeera was Napoleon die behoorlijk steeg in de hierarchie van de vrijmetselarij tijdens de Franse revolutie. De Sicilliaan die wraak nam voor zijn vadre op Frankrijk door het land leeg te roven voor zijn familie. En je weet, alles wat van aljazeera komt is the truth and nothing but the truth.

Allaahoe A3lam.

Tomas
09-05-03, 15:46
Geplaatst door Bahmed
Leuk voor jou.

Het is met die vrijmetselaars zo dat ze inderdaad uit verschillende loges bestaan die onafhankelijk van elkaar verschillende rites en rituelen kunnen hebben maar wel een verbondenheid hebben met elkaar onder een soort van broederschap met dezelfde basisideen van het humanisme en dat soort blabla.

Veel van die rituelen stammen nog af uit de oudheid toen magie nog uitgeoefend werd. Zoals in de babylonische tijd. Die kennis is in de loop van de tijd verloren gegaan. Maar het zijn vooral de joden die een deel van die kennis bewaard hebben kunnen houden door overlevering.

Het is zoiets als met voetbalclubs. Hoe beter je het spelletje speelt hoe hoger je komt in beide werelden. Een voorbeeld uit die reportage van aljazeera was Napoleon die behoorlijk steeg in de hierarchie van de vrijmetselarij tijdens de Franse revolutie. De Sicilliaan die wraak nam voor zijn vadre op Frankrijk door het land leeg te roven voor zijn familie. En je weet, alles wat van aljazeera komt is the truth and nothing but the truth.

Allaahoe A3lam.

Nou, zoveel weet ik er niet van. Dat je niemand in z'n gezicht mocht uitlachen, vond ik al erg genoeg.

Maar ik zou Al Jazeera maar eens bellen met de mededeling dat Napoleon Corsicaans was en niet Siciliaans.

Bahmed
09-05-03, 16:05
Geplaatst door Tomas

Nou, zoveel weet ik er niet van. Dat je niemand in z'n gezicht mocht uitlachen, vond ik al erg genoeg.

Maar ik zou Al Jazeera maar eens bellen met de mededeling dat Napoleon Corsicaans was en niet Siciliaans.


Aljazeera journalist:
It ain't my fault. Blame the deliverer of the message.

manc
09-05-03, 17:29
Geplaatst door lennart
Gewoon Bilderberg of Carlyle groep gebruiken, is hetzelfde maar klinkt anders! :schrik:

Mark
09-05-03, 18:06
Geplaatst door manc
Nee, ik wilde een oprechte vergelijking maken, ik wilde niemand grof beledigen door die personen met Mark te gaan vergelijken. :giechel:

:ego:

manc
09-05-03, 18:14
Geplaatst door Mark
:ego:

Ik wilde Mark namelijk niet beledigen. :bril: