PDA

Bekijk Volledige Versie : Brit biedt zoon te koop aan op internet



Mark
09-05-03, 13:58
Brit biedt zoon te koop aan op internet
- Bron: Telegraaf

"Hyperactief kind, kan goed stofzuigen, maar te klein voor de afwas. Gegarandeerd vervelend. Te koop voor vijf pond of iets in die buurt."
Dat was de tekst van een advertentie die de 33-jarige Alex Wilson zo'n twee jaar geleden op een internetsite plaatste om zijn toen 5-jarige zoontje Liam te plagen. De man was de grap allang weer vergeten, totdat er ineens politie naar zijn huis in het Schotse Carrickstone kwam.

Een Canadese vrouw kwam de advertentie al surfend over het web toevallig tegen op een internetpagina waarop fietsen en kinderwagens werden aangeboden. Bezorgd lichtte ze de politie in, die dus een bezoekje aan de Schot bracht. De advertentie is inmiddels verwijderd.

Mujaahid
09-05-03, 14:08
Als het goed meevalt zal jij (mark) ook iemand vinden die je voor 5 pond wil kopen. of voor minder.

Wat zijn zo je voordelen en nadelen? (lol)

Mark
09-05-03, 14:12
Ik ben eigendom van mijn aanstaande, je moet maar ff met haar onderhandelen over de prijs.

Mijn voor- en nadelen zal ik eens navragen bij haar!

Mujaahid
09-05-03, 14:20
Geplaatst door Mark
Ik ben eigendom van mijn aanstaande, je moet maar ff met haar onderhandelen over de prijs.

Mijn voor- en nadelen zal ik eens navragen bij haar!

Ik onderhandel niet met vrouwen!

Ik koop nog liever 'een kat in een zak' dan dat ik jou koop! lol

ok, kan ik je dan gebruiken als levende schietschijf ? kwestie van te oefenen voor de rechtvaardige islamitische strijd tegen joden en kruisvaarders!

Mark
09-05-03, 17:10
Geplaatst door Mujaahid
Ik onderhandel niet met vrouwen!

Ik ook niet!


Geplaatst door Mujaahid

Ik koop nog liever 'een kat in een zak' dan dat ik jou koop! lol


Om in een sloot te gooien?


Geplaatst door Mujaahid

ok, kan ik je dan gebruiken als levende schietschijf ? kwestie van te oefenen voor de rechtvaardige islamitische strijd tegen joden en kruisvaarders!

Nou ik ben geen jood maar als je me een zwaard en harnas geeft doe ik net of ik een kruisvaarder ben ok? Maar om een realistische oefening te hebben moet je me wel een kruisraket en ondoordringbare tank geven.... en een paar Irakezen inhuren die wegrennen of je in je rug aanvallen....

Joesoef
09-05-03, 17:13
Vreemde avatar mujehiet. Een zombie die een condoom omhoog houd. Ben jij soms zo een duivelse vrijmetselaar?

Mark
09-05-03, 18:00
Geplaatst door Joesoef
Vreemde avatar mujehiet. Een zombie die een condoom omhoog houd. Ben jij soms zo een duivelse vrijmetselaar?

Was jezus een zombie? hij is immers na de dood weer opgestaan...

Joesoef
09-05-03, 18:11
Geplaatst door Mark
Was jezus een zombie? hij is immers na de dood weer opgestaan...

Als Jezus een zombie is ben ik een profeet ;).

Ghazi
09-05-03, 21:22
Zeg Joesoef, moet jij dat kindje niet kopen, kan je het fijn misbruiken!

mrz
10-05-03, 00:08
Ik mis de moeder beetje in dit verhaal. Of zou dat stiekum die Canadese vrouw zijn die vervolgens doet alsof ze van niks weet?

:o

Als je geen kinderen WILT... Zucht. :zweep: