PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw steekt echtgenoot dood (Alweer!)



Waterval
11-05-03, 13:58
Vrouw steekt echtgenoot dood

Uitgegeven: 11 mei 2003 13:52

LELYSTAD - Een 37-jarige vrouw uit Lelystad heeft zondagochtend haar man met een mes doodgestoken. Het slachtoffer overleed in het plaatselijke Zuiderzeeziekenhuis aan zijn verwondingen. Het echtpaar had ruzie gekregen in het Bungalowpark Muiderberg in hun woonplaats, waar het duo op dat moment om onbekende reden verbleef.

De politie heeft de vrouw opgepakt wegens "zware mishandeling met de dood tot gevolg hebbend". Ze wordt dus niet verdacht van een geplande moord. De zoon van het gezin was niet in de buurt tijdens de steekpartij.

De vrouw zit voor verhoor vast op het politiebureau. Een politiewoordvoerster kon niet zeggen hoe oud de doodgestoken Lelystedeling was.



nu.nl 11-05-03 (die vrouwen hebben de smaak wel te pakken zeg).

Waterval
11-05-03, 17:49
Ik vermoed een scherp mes.

sil
11-05-03, 20:31
Leuk dat je zelf het antwoord weet WIZDOM

Tomas
11-05-03, 21:33
Volgens mij zijn ze echt allemaal gestoord daar in lelystad. Allemaal.

Dutchguy
11-05-03, 21:42
Geplaatst door Tomas
Volgens mij zijn ze echt allemaal gestoord daar in lelystad. Allemaal.

Valt wel mee hoor.

Echt.

Tomas
11-05-03, 21:47
Geplaatst door Dutchguy
Valt wel mee hoor.

Echt.

Bewijs nummer 1.

Ze maken zich vanzelf bekend. Wie volgt?

Dutchguy
11-05-03, 21:55
Geplaatst door Tomas
Bewijs nummer 1.

Ze maken zich vanzelf bekend. Wie volgt? :D

Donna
11-05-03, 23:07
Geplaatst door Waterval
Vrouw steekt echtgenoot dood

Uitgegeven: 11 mei 2003 13:52

LELYSTAD - Een 37-jarige vrouw uit Lelystad heeft zondagochtend haar man met een mes doodgestoken. Het slachtoffer overleed in het plaatselijke Zuiderzeeziekenhuis aan zijn verwondingen.


Luister, ik weet al precies welke kant dit opgaat. Voor je het weet wordt dit in de schoenen van de vrouwen geschoven.

Iedereen zegt maar van alles over vrouwen zonder zich ook maar een beetje in het vrouw zijn te hebben verdiept. Lees eerst eens wat viva's of cosmo's en praat eens met wat vrouwen voordat je conclusies trekt! Die vooroordelen ook altijd... :droef:

Want het is natuurlijk duidelijk, een vrouw kan dit nooit gedaan hebben. En als ze het wel gedaan heeft, dan kan het dus ook geen vrouw zijn.

Vrouwen zijn heel vredelievend.

Niet dat mannen minderwaardig zijn, ze zijn alleen natuurlijk wel minder waard. Maargoed, het is nog niet te laat. Ze kunnen nog vrouw worden.

Dan heb je natuurlijk nog lesbo's en homo's. Dat zijn geen vrouwen maar wel mensen van het boek. Men's health hoort bij dezelfde uitgeverij als cosmopolitan.

:roker:

Tomas
11-05-03, 23:31
Geplaatst door Donna
Luister, ik weet al precies welke kant dit opgaat. Voor je het weet wordt dit in de schoenen van de vrouwen geschoven.


Nee hoor, jij wilt graag dat men dit denkt.

Het zou mij niks verbazen als je hiermee de aandacht van de werkelijke problematiek probeert af te leiden.,

Mark
11-05-03, 23:33
We moeten die teefjes weer wat nederigheid bijbrengen :ego:

Zoals Dr Dre al zei: "If your bitches talk shit your gonna have to put the smack down"




now i'm in trouble :vreemd:

sensabille
12-05-03, 09:56
we weten natuurlijk niet wat er tussen die twee is voorgevallen, maar hij zal het denk ik wel verdiend hebben. ik denk dat hij vreemd is gegaan, maar ja ik was er dan ook niet bij :zweep:

Waterval
12-05-03, 10:15
Geplaatst door Mark
We moeten die teefjes weer wat nederigheid bijbrengen :ego:

Zoals Dr Dre al zei: "If your bitches talk shit your gonna have to put the smack down"




now i'm in trouble :vreemd:


Je gedraagt je als een spartelende vis die zo binnen wordt gehaald.


;)

Pixelshade
12-05-03, 10:26
Geplaatst door Waterval
Je gedraagt je als een spartelende vis die zo binnen wordt gehaald.


;)

:haha:

wedden dat zn vriendin hem al toegetakeld heeft :hihi:

Mark
12-05-03, 10:44
Geplaatst door Pixelshade
:haha:

wedden dat zn vriendin hem al toegetakeld heeft :hihi:

Ja het gaat er soms wild aan toe 's nachts :rolleyes:

Even een leuk waargebeurd verhaal voor uw entertainment:

Ik ging voor een van de eerste keren op bezoek bij mijn schoonouders... In tegenstelling tot wat jullie wel niet van mij moeten denken zou ik mijn vriendin nooit een haar krenken (zelfs als ze vervelend is). Maar goed... 's nachts had ik blijkbaar een wilde droom over maroc.nl ofzo want ik draaide me wild om en ja hoor... eleboog tegen haar gezicht aan...

Dus de volgende dag wij op bezoek bij haar ouders... zij een blauw oog en ik het middelpunt van een hoop wantrouwige aandacht

en ze leefden nog lang en gelukkig :rood:

Waterval
12-05-03, 11:01
Het is maar goed dat JMT niet je schoonmoeder is.

Waterval
12-05-03, 11:06
Geplaatst door Waterval
Het is maar goed dat JMT niet je schoonmoeder is.


Maar aan de andere kant:



Schoonmoeder
Een Chinees heeft zijn schoonmoeder onthoofd omdat zij haar dochter had overgehaald van de man te scheiden. De boze echtgenoot, een verwoed gokker, bracht het hoofd naar het politiebureau. Hij gaf meteen toe dat hij zijn schoonmoeder had vermoord. Hij is inmiddels geëxecuteerd. nu.nl

:stout: :stout:

Tomas
12-05-03, 11:09
Geplaatst door Waterval
Hij is inmiddels geëxecuteerd.

Help ff, die gedachtensprong ging mij net even te snel.

Waterval
12-05-03, 11:11
Geplaatst door Tomas
Help ff, die gedachtensprong ging mij net even te snel.

Marokkanen kunnen nu eenmaal hard lopen.


:ego:

manc
12-05-03, 12:07
Geplaatst door Donna
Luister, ik weet al precies welke kant dit opgaat. Voor je het weet wordt dit in de schoenen van de vrouwen geschoven.

Iedereen zegt maar van alles over vrouwen zonder zich ook maar een beetje in het vrouw zijn te hebben verdiept. Lees eerst eens wat viva's of cosmo's en praat eens met wat vrouwen voordat je conclusies trekt! Die vooroordelen ook altijd... :droef:

Want het is natuurlijk duidelijk, een vrouw kan dit nooit gedaan hebben. En als ze het wel gedaan heeft, dan kan het dus ook geen vrouw zijn.

Vrouwen zijn heel vredelievend.

Niet dat mannen minderwaardig zijn, ze zijn alleen natuurlijk wel minder waard. Maargoed, het is nog niet te laat. Ze kunnen nog vrouw worden.

Dan heb je natuurlijk nog lesbo's en homo's. Dat zijn geen vrouwen maar wel mensen van het boek. Men's health hoort bij dezelfde uitgeverij als cosmopolitan.

:roker:

:gniffel:

Pixelshade
12-05-03, 12:10
Geplaatst door Mark
Ja het gaat er soms wild aan toe 's nachts :rolleyes:

Even een leuk waargebeurd verhaal voor uw entertainment:

Ik ging voor een van de eerste keren op bezoek bij mijn schoonouders... In tegenstelling tot wat jullie wel niet van mij moeten denken zou ik mijn vriendin nooit een haar krenken (zelfs als ze vervelend is). Maar goed... 's nachts had ik blijkbaar een wilde droom over maroc.nl ofzo want ik draaide me wild om en ja hoor... eleboog tegen haar gezicht aan...

Dus de volgende dag wij op bezoek bij haar ouders... zij een blauw oog en ik het middelpunt van een hoop wantrouwige aandacht

en ze leefden nog lang en gelukkig :rood:

hahaahhaahahahahahahahahaahahahahah, die mark.

"weet je zeker dat dit d'e man voor jou is, dochterlief? :eek: "

Tomas
12-05-03, 12:17
Geplaatst door Pixelshade
hahaahhaahahahahahahahahaahahahahah, die mark.

"weet je zeker dat dit d'e man voor jou is, dochterlief? :eek: "

Lach maar.

het feit dat Mark in zonde leeft ontgaat blijkbaar iedereen.

Pixelshade
12-05-03, 12:47
Geplaatst door Tomas
Lach maar.

het feit dat Mark in zonde leeft ontgaat blijkbaar iedereen.

jij niet dan ketter? :p

Tomas
12-05-03, 12:53
Geplaatst door Pixelshade
jij niet dan ketter? :p

Ik ben gewoon netjes getrouwd.

Pixelshade
12-05-03, 16:28
Geplaatst door Tomas
Ik ben gewoon netjes getrouwd.

:duim:

Quezr
12-05-03, 16:35
wedden dat zn vriendin hem al toegetakeld heeft

jah zal best wel :student:

Mark
12-05-03, 19:04
Geplaatst door Tomas
Ik ben gewoon netjes getrouwd.

tsssk ikke bijna ook en dan vraag ik gewoon ff om vergeving en is allesh weer goed.