PDA

Bekijk Volledige Versie : Dokwerk: Moordenaar in de naam van Allah (22.40 NPS)



Pixelshade
11-05-03, 17:16
"Saeed Haneis vermoorde zestien vrouwen in de Iraanse stad Mashad. Alle slachtoffers, op één na, waren gearresteerd wegens prostitutie en drugsgebruik"

Is,
11-05-03, 17:35
Geplaatst door J.M.T.
Pixelshade

"

Tja sommige moordenaars gaan voor prostituees! Overal ter wereld trouwens.

Je zult dit niet geloven maar ik ben ooit in de Moskee in Massad (dat ik als Meshed ken) geweest. Ik en een vriendin hebben een chador omgedaan (en vurig geprobeerd haar blonde haar te verbergen!) waarna wij de moskee ingeslopen zijn. Lekker brood gegeten daar - zo uit de oven. Meshed is na Mekka dacht ik de meest heilige stad in de Islam (?).

Prachtig en interessant land Iran!


Oohja..

Bron..:hihi:

Pixelshade
11-05-03, 17:36
Geplaatst door J.M.T.
Pixelshade

"

Tja sommige moordenaars gaan voor prostituees! Overal ter wereld trouwens.

Je zult dit niet geloven maar ik ben ooit in de Moskee in Massad (dat ik als Meshed ken) geweest. Ik en een vriendin hebben een chador omgedaan (en vurig geprobeerd haar blonde haar te verbergen!) waarna wij de moskee ingeslopen zijn. Lekker brood gegeten daar - zo uit de oven. Meshed is na Mekka dacht ik de meest heilige stad in de Islam (?).

Prachtig en interessant land Iran!

ooit van Medina gehoord?

Ikke4real
11-05-03, 17:39
Geplaatst door J.M.T.
Meshed is na Mekka dacht ik de meest heilige stad in de Islam (?).


Voor de Shi'eten misschien

Pixelshade
11-05-03, 17:42
Geplaatst door Ikke4real
Voor de Shi'eten misschien

waarschijnlijk ja

Joesoef
11-05-03, 17:45
Geplaatst door J.M.T.

Je zult dit niet geloven maar ik ben ooit in de Moskee in Massad (dat ik als Meshed ken) geweest. Ik en een vriendin hebben een chador omgedaan (en vurig geprobeerd haar blonde haar te verbergen!) waarna wij de moskee ingeslopen zijn.


Goh JMT, nooit geweten dat jij Moslim was!

Joesoef
11-05-03, 17:55
Geplaatst door J.M.T.
Joesoef schatje dat ben ik niet!

Ik maakte destijds een reis door Iran - en wilde graag de moskee zien!!!!


Om IN de moskee van Mashad te komen moet je moslim zijn. Vroeger kon je nog wel glippen, de laatste 7 jaar is dat nagenoeg onmogelijk gezien de vliegveld achtige controle.

taouanza
11-05-03, 17:56
ouwens.Tja sommige moordenaars gaan voor prostituees! Overal ter wereld tr



tjonge wat een diplomatieke reactie zeg. het is waarschijnlijk een moslim dus je kan weer. :student:

sil
11-05-03, 18:40
Geplaatst door taouanza
tjonge wat een diplomatieke reactie zeg. het is waarschijnlijk een moslim dus je kan weer. :student:

Nee hoor,
vorig jaar of begin dit jaar is er een autochtoon veroordeeld voor moord op prostituees

mrz
11-05-03, 20:55
De as van het kwaad komt er zelden zonder kleerscheuren vanaf. Evil knows evil, als het maar goed voelt... Arg ik lul ook teveel :/. :zegniets:

Maar eens kijken vanavond.

Hamza-T
11-05-03, 22:05
Om IN de moskee van Mashad te komen moet je moslim zijn. Vroeger kon je nog wel glippen, de laatste 7 jaar is dat nagenoeg onmogelijk gezien de vliegveld achtige controle.

Joesoef wat is dat voor raar idee (shiya) dat alleen moslims in de moskee mogen komen?

Mark
11-05-03, 22:53
Geplaatst door Pixelshade
"Saeed Haneis vermoorde zestien vrouwen in de Iraanse stad Mashad. Alle slachtoffers, op één na, waren gearresteerd wegens prostitutie en drugsgebruik"

Waarlijk, het paradijs wacht op deze martelaar :lole:

Joesoef
11-05-03, 22:55
Geplaatst door Hamza-T
Joesoef wat is dat voor raar idee (shiya) dat alleen moslims in de moskee mogen komen?

Dit is helemaal geen raar idee voor Sji-ieten, Mashad is de op een na belangrijkste plaats. In DE moskee aldaar "Astan-e qods razavi" ligt imam Reza begraven een zeer belangrijk figuur voor de Sji-ieten en een van de belangrijkste onderdelen van de pelgrimstocht.


De Kaba is ook geen plek voor Mc Donald toeristen toch?



In de overige Moskeën is iedereen welkom (behalve tijdens gebed).

indygirl_roosje
12-05-03, 13:58
Na Mekka is Medina de heiligste stad, en daarna Al Quds (=lett. "de heilige"= Jeruzalem). Bij Sji'ieten liggen de zaken weer anders, daar weet ik niet zoveel vanaf.


Beslama,


Rosalinda.