PDA

Bekijk Volledige Versie : De gemiddelde Amerikaan en zn Wereldvisie



Mujaahid
11-05-03, 19:05
Kijk en luister naar de man in de straat in de U.S.A. en hoever zijn denken reikt.

http://www.ansaarnews.com/video/AreAmericansStupid.rm
(naar je adresbalk Kopiëren en enteren!)

vb: what is a mosque ? any guess ? euh an animal... zegt die vrouw.

2- De President van Alqaeida is Yasser arafat... zegt die man.

~Panthera~
11-05-03, 21:15
Geplaatst door Mujaahid
Kijk en luister naar de man in de straat in de U.S.A. en hoever zijn denken reikt.

http://www.ansaarnews.com/video/AreAmericansStupid.rm
(naar je adresbalk Kopiëren en enteren!)

vb: what is a mosque ? any guess ? euh an animal... zegt die vrouw.

2- De President van Alqaeida is Yasser arafat... zegt die man.
-=------------------------


:schok: OMG !!!!!!!!!!!!!! what a dumbasses. :D
What else is new ?? :moe:

Malcolm_X
11-05-03, 23:03
Kan het nog dommer.....oja moet dit de SUPERPOWER zijn van de wereld...

Duitsland tot de axis of evil
al qaida => palestina , yasser arafat......

Simon
11-05-03, 23:17
O ik zie net dat over dit thema ook een film is morgen in het Filmmuseum in Amsterdam (eigenlijk vandaag):

Route One USA
12 mei, 19.00

Robert Kramer (Frankrijk/Italië/Groot-Brittannië 1989) 257' Engels gesproken, Nederlands ondertiteld

Paul McIsaac reist samen met Robert Kramer langs Route One, die begint in Fort Kent (Maine) en eindigt in Key West (Florida). Amerikanen van allerlei slag verschijnen voor de camera en ontmantelen het zoete sprookje van de 'the American Dream'. Te zien zijn o.a. religieuze fundamentalisten, heksen uit Salem, zwarte getto's, legerkampen en het wrak van de auto waarin Jayne Mansfield verongelukte.

Vooraf: inleiding door journalist Jeroen van Bergeijk (U.S.1 - Amerika na 11 september)

mrz
11-05-03, 23:57
De as van het kwaad willen gaan opheffen is een mooi dogma om mensen van de illusie? van een "vrije" wil af te helpen. Zou bush Citizen Kane gezien hebben? Ik nog niet moet ik eerlijk bekennen :cheefbek:

manc
12-05-03, 10:12
Ach, ik heb een keer een hele goede en leuke documantair gezien over 2 palestijnse mannen (1 christelijk, 1 moslim) die op een tankstation werkten...een van de 2 hield ook bij hoog en bij laag vol dat op de maan allang bases waren van de Amerikanen en van de Russen waar ze met auto's rondreden en waar de beste *tankstations* waren die een man zich maar voor kon stellen. Of zal ik vertellen over die Indonesiche moslims die ten tijde van de Maanlanding naar mijn toekomste schoonvader kwamen rennen..."Toean, Toean, dat is toch niet waar wat die Amerikanen gedaan hebben? Met een raket naar de maan! Daar woont immers God en die zal dat vast niet leuk vinden!"

Of dichter bij huis, heb je ooit bij de vakantieman die mensen op de kaart van Europa aan zien wijzen waar Nederland/Spanje etc. ligt?

Tja, dus dat er ook ontstellend domme Amerikanen zijn, dat verbaast me niets. Sterker nog, ik heb er gewoond, dus ik kan er uit de eerste hand over meepraten. Het zijn af en toe net gewone mensen, daar in dat machtigste, rijkste, sterkste en technologisch meest vooroplopende land te wereld....heel apart.

Ghazi
12-05-03, 15:51
Je kunt niet alle Amerikanen debielen noemen. De zionistische top weet behoorlijk goed hoe ze moslims het leven zuur kunnen maken.

jaja
12-05-03, 16:00
Geplaatst door Ghazi
Je kunt niet alle Amerikanen debielen noemen. De zionistische top weet behoorlijk goed hoe ze moslims het leven zuur kunnen maken. ... en natuurlijk is het ook het "bewijs" dat alle moslims ook al imbecielen zijn, want die "paar zionisten" zijn in staat alle moslims op deze aardkloot in een keer tot allemaal zielige hoopjes slachtoffer te maken ... of te wel ... wat een onzin.
Sukkels heb je overal. Laten we even in Nederland een test doen naar kennis van de wereldgeografie of geschiedenis en het resultaat zal "wisselend" zijn ... dezelfde test in moslimlanden ... het resultaat zal zeker niet beter zijn ... (met enkele uitzonderingen staat Nederland hoger op de "educatieve" hit-lijst van de VN dan de moslimlanden ... vandaar. Heeft dus niets met de specifieke religie te maken, wel wat die moslims van hun land en opleiding hebben gemaakt. Als je ziet hoeveel geld een land als SA aan educatie uitgeeft enwat de resultaten zijn ... brrr)

mrz
12-05-03, 16:16
Ja maarja jaja, iets zegt me dat Israel en Amerika keihard terug zullen komen op hun nanobotongein en GM-shit zodra ze door gaan krijgen hoe saai en waardeloos alles op gegeven moment wordt. Ik ben blijkbaar heel intelligent en gevoelig (zegt men), dus pas maar op of ik haal nog mijn gelijk ook. :alien: :aftel:

..Of wacht even...

Ik BEN ZELF vast het monster... Hmm... ik ben belazerd!!! :( Aaaahhh :mad:

jaja
12-05-03, 16:29
Geplaatst door mrz
Ja maarja jaja, iets zegt me dat Israel en Amerika keihard terug zullen komen op hun nanobotongein en GM-shit zodra ze door gaan krijgen hoe saai en waardeloos alles op gegeven moment wordt. Ik ben blijkbaar heel intelligent en gevoelig (zegt men), dus pas maar op of ik haal nog mijn gelijk ook. :alien: :aftel:

..Of wacht even...

Ik BEN ZELF vast het monster... Hmm... ik ben belazerd!!! :( Aaaahhh :mad: ... he ja, alleen de VS en Israel doen aan technologische ontwikkeling ... daarmee bewijs je echt mijn "stelling" dat moslims imbecielen zijn.
Overigens, ter uwer informatie, het zijn niet alleen Amerikanen en Israeli's, die aan technologische ontwikkleing doen, maar je hebt ze in allerlei landen, van allerlei religies, van allerlei huidskleur en ga zo maar door ...
Het is wel zo dat de VS (samen met sommige Europese landen, India, Japan, China) het meeste geld over heeft voor dit soort werk (ook via investeringen door Saudi's etc) zodat ze het meest profiteren van deze ontwikkelingen ... wat dat betreft zijn sommige amerikanen echt slimmer dan andere wereldbewoners ...

mrz
12-05-03, 16:34
Hmm wat is dat toch met de Mensa en meer in contact proberen te komen met de "mens" in jezelf wat wonderkindjes vooral proberen te doen en juist niet teveel nadenken... Hmm moet ik het uitspellen of ben je echt te intelligent om los te lopen jaja? :rolleyes:

Ik zeg het nog maar eens FEAR ALLAH!

Cheapass cheaters from hell!
Ik wil helemaal niet 10.000 technologische ontwikkelingen waar ik nog luier door kan worden mag ik dat zelf nog wel even uitmaken thank you very much??? :ego:


alleen de VS en Israel doen aan technologische ontwikkeling ...

Duh, je hebt niet echt een idee wat er allemaal achter mijn over mijn opmerking "ik ben het monster" schuilgaat geloof ik. :ergleuk:

Dit is de druppel... Ik had je hoger ingeschat jaja. Maarja.