PDA

Bekijk Volledige Versie : Dikke Amerikanen maken vliegtuig te zwaar



Dutchguy
13-05-03, 10:13
Dikke Amerikanen maken vliegtuig te zwaar

Volgens de Amerikaanse luchtvaartautoriteit FAA moet het gewicht van passagiers op een vlucht hoger worden ingeschat doordat Amerikanen de laatste jaren dikker zijn geworden. Met deze maatregel wil de FAA voorkomen dat toestellen te zwaar beladen zijn. Overgewicht van de toestellen kan tot ongevallen leiden. Zo vermoeden de autoriteiten dat een vliegtuigongeluk in januari te wijten was aan overgewicht.

Het gewicht dat nu per passagier wordt berekend gaat met 4,5 kilo omhoog. Dat wil dus zeggen dat in de zomer de gemiddelde passagier wordt geschat op 86 kilo en in de winter op 88 kilo. Ook het standaard gewicht van de bagage gaat naar omhoog. Binnenkort zal die dus 13 kilo bedragen in plaats van de huidige 10,5 kilo.

Dat heeft tot gevolg dat vliegtuigmaatschappijen minder passagiers zullen kunnen vervoeren. De maatschappijen hebben drie maanden de tijd om de maatregel door te voeren.

Bron: Spa

rnaj
13-05-03, 10:28
Ik stel voor dat alle passagiers bij het inchecken gewogen worden, en dat deze informatie (samen met alle andere persoonsgegevens) onmiddelijk aan de CIA wordt door gegeven.

Vriend
13-05-03, 19:07
en dan islamitische fundamentalisten de schuld geven wanneer er eentje een gebouw invliegt :(

Puk
13-05-03, 19:21
Geplaatst door Vriend
en dan islamitische fundamentalisten de schuld geven wanneer er eentje een gebouw invliegt :(

Er zijn vast ook wel heel dikke islamitische fundamentalisten.

Vriend
13-05-03, 19:36
ja maar ik denk dat kapitalisten meester zijn in het vetmesten...

sil
13-05-03, 19:53
Geplaatst door Dutchguy

Bron: Spa

Blauw of Rood???

Puk
13-05-03, 20:25
Geplaatst door Vriend
ja maar ik denk dat kapitalisten meester zijn in het vetmesten...

... van islamitische fundamentalisten.

Dat was je vergeten erbij te zeggen. Dan is het dus weer de schuld van het Westen, begrijp je.

Vriend
13-05-03, 23:35
islamitische fundamentalisten leven op biologische geitenkaas in grotten.daar word je niet groot en sterk van.maar je kunt er wel grote sterke wolkenkrabbers mee neerhalen.

Puk
14-05-03, 00:02
Dan zou ik ze toch McDonalds aan willen raden.

Daar word je weliswaar heel dik van maar ook heel slim.

En dan kan je dus hele goeie vliegtuigen en bommen maken.

En daar kan je bijvoorbeeld islamitische, biologische geitenkaas etende, in grotten levende fundamentalisten mee raken.

Errug effectief!

Vriend
14-05-03, 00:50
of je kunt geitenkaas blijven eten en met een aardappelmesje een boeing 747 kapen en de hele wereld op zijn kop zetten.


nog effectiever

Puk
14-05-03, 01:19
Geplaatst door Vriend
of je kunt geitenkaas blijven eten en met een aardappelmesje een boeing 747 kapen en de hele wereld op zijn kop zetten.

nog effectiever

Shit! Daar zit wat in!

Ik ga maar weer buiten spelen... snel met mijn vriendjes naar de Mac.

:fparty: