PDA

Bekijk Volledige Versie : "Racistische extremisten" bedreigen Antwerpse allochtone SP.a politica



Jef Beton
13-05-03, 14:15
SP.A-kandidate Bousakla bedreigd

ANTWERPEN -- Mimount Bousakla, SP.A-kandidate voor de Senaat, heeft een klacht ingediend bij de politie nadat ze twee erg agressieve e-mails ontvangen had. Volgens Bousakla ligt Resist, de partij van Dyab Abou Jahjah, aan de basis van die bedreigingen.
Volgens Bousakla is de haatmail het gevolg van de steeds agressievere campagnetechnieken van Resist. Vanuit Resist-hoek had ze al mails gekregen waarin ze als allochtone kandidate verwijten naar haar hoofd kreeg geslingerd.

Nadat allochtone winkeliers in de Antwerpse Handelsstraat en de Provinciestraat al te horen hadden gekregen: ,,hang een affiche van Resist op of je hebt geen glasraam meer'', werd Bousakla het afgelopen weekend ook fysiek bedreigd. Zondagmiddag kreeg ze het aan de stok met Marokkaanse jongeren die in Boom propaganda voerden voor Resist. Politieagenten moesten Bousakla ontzetten.

's Avonds stonden dertig allochtone jongeren, met propagandamateriaal van Resist, haar op te wachten toen ze samen met SP.A-lijstrekker Patrick Janssens ging spreken bij de Unie van Moslimverenigingen in Antwerpen. Bousakla werd tegen een muur geduwd en bij het haar getrokken. ,,Ik was helemaal in shock'', zei Bousakla gisteren aan De Standaard. ,,Dit heeft niets met de islam te maken. Hier gaat het gewoon om racistische extremisten.''

Bousakla weigert ieder gesprek met Jahjah, die zelf het verhaal weglacht. ,,Bousakla probeert zich alleen maar interessant te maken'', zegt hij.

Puk
13-05-03, 14:20
Bron?

Owww... De Standaard... ik zag het al in het bericht.

De Rode Roos
13-05-03, 14:54
Bousakla vind ik een topper. :duim:

Ze is een Marokkaanse versie van Femke Halsema volgens mij. :D

~Panthera~
13-05-03, 15:13
Als mensen agressie gaan gebruiken om hun standpunten door te drukken, is bij mij alle sympathie weg.
Klaar.

Simon
13-05-03, 15:19
Jahjah kan dit toch niet weglachen ? Wat een malloot ...

Tomas
13-05-03, 15:24
Geplaatst door Simon
Jahjah kan dit toch niet weglachen ? Wat een malloot ...

Niet in onze ogen, nee. Maar z'n achterban vind dit blijkbaar prima.

manc
13-05-03, 15:49
Wat een ongelofelijke bruinhemden toch...zo zie je maar dat wat ik altijd al roep dat extreem links (met een vleugje 'radicale islam' in dit geval) en extreem rechts van hetzelfde laken een pak zijn...

De reactie van Jahjah laat toch weer duidelijk het ware gezicht van deze zak poep zien...

Mullah
13-05-03, 18:55
To: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
From: Nadia
Subject: Mimount Bousakla

Welgeachte Heer Brinkcman,
Beste redactie,


Ik schrijf u naar aanleiding van het artikel dat ik vanmorgen in DS las rond het voorval 'Mimount Bousakla'. Als onderzoekster aan de K.U.Leuven verricht ik een doctoraal onderzoek rond de religieuze beleving bij moslims in Vlaanderen. Gezien mijn onderzoeksvelden Antwerpen en Brussel zijn sta ik in nauw contact met verschillende actoren van de allochtone gemeenschap. Verder ben ik vanuit mijn maatschappelijk engagement tevens actief in het allochtoon middenveld, en ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik verschillende nieuwe bewegingen en dynamieken binnen dit veld - waarvan het AEL de meest sprekende is - met veel optimisme aanschouw en steun. Dit alles om u te vertellen wat mijn achtergrond is - deze intellectuele eerlijkheid bent u mij verschuldigd.

De reden dat ik u mail is de volgende. Ik was op zondag 11 mei in UMIVA aanwezig - en heb dus van dichtbij de feiten kunnen meemaken die uw krant beschrijft. Tevens heb ik de 'doodsbedreigingen' - waarvan Mevr. Bousakla spreekt - tevens gelezen (de brief stond een hele tijd op het forum van de AEL-site). Gelet op wat ik als 'observator' heb kunnen zien, kan ik enkel concluderen dat wat hier gebeurd is een volledig overtrokken en scheefgetrokken voorstelling is van de zaken zoals ik ze - als onderzoekster - heb kunnen observeren.
De jongeren die op zondag aanwezig waren aan de plantijn en moretuslei 202 waren inderdaad 'resist-aanhangers'. U moet weten dat kort daarvoor er een vrouwenbetoging van de AEL heeft plaatsgevonden - waaraan ik tevens heb deelgenomen - en kort nadien een groot deel van de groep naar UMIVA is getrokken. Reden hiertoe was omdat UMIVA op 11 mei een 'verkiezingsdag' hield en alle partijen heeft uitgenodigd om een uur lang hun programmapunten te komen voorstellen. Resist stond van 17h tot 18h geprogrammeerd. Vanuit verschillende uithoeken van AEL is dan ook naar de leden toe gevraagd om aanwezig te zijn tijdens de uiteenzetting van Dyab Abou Jahjah, bij wijze van 'morele steun' (ik stuur u hieronder de aankondiging zoals ik die doorgestuurd heb gekregen). Om 18h stond - spijtig genoeg, zoals achteraf zal blijken - de SP.a-delegatie geprogrammeerd - waarvan Mimount Bousakla deel uitmaakte. Dit alles om te zeggen dat de jongeren die buitenstonden zeker niet Mevr. Bousakla stonden 'op te wachten' - zoals uw artikel schrijft, maar reeds aanwezig waren voor de meeting tussen Resist en UMIVA en ze buiten stonden na te praten.

Nu over de feiten 'zelf' kan ik niet oordelen, daar ik binnen stond en het geheel niet heb zien gebeuren. Ik heb evenwel bij mijn buitenkomen wel vernomen dat Mevr. Bousakla is toegekomen en dat ze aangepakt is geweest door een meisje - en dus geen mannen - van Resist. Ik tracht niets goed te spreken, want iedere fysieke beteugeling is er een te veel; maar ik tracht enkel de juistheid en correctheid van de situatie weer te geven, iets wat ik m.i. in uw artikel niet terugvond. Wat ik dus heb 'vernomen' is dat Mevr. Bousakla bij de haren is gegrepen en hieraan werd getrokken. Ik zal niet 'naief' zijn - daar ik sommige leden van de AEL-achterban ken die tot dergelijke puberale manoeuvers in staat zijn - en ik kan mij voorstellen op welk 'enthousiasme' zo'n 'heldendaad' - in de ogen van deze pubers - zal zijn onthaald. Dergelijk voorval is spijtig, en volstrekt afkeurenswaardig - maar het staat wel mijlenver van het 'georchestreerd' en 'georganiseerd' knokploeg-beeld dat in dit verhaal wordt geschetst.

Een tweede aanvulling die ik omtrent deze feiten dien aan te brengen betreft de voorzitter van AEL - Dyab Abou Jahjah. Deze was tijdens de feiten binnen, en hier getuig ik van daar ik mij ook nog een hele tijd binnen bevond en met enkele UMIVA leden stond te praten. Dat het hier zou gaan om een gestuurde manoeuver kan ik opnieuw ten stelligste ontkrachten - daar ik bij de 'aanhang' zowel voor als tijdens de UMIVA-voorstelling aanwezig was en er absoluut geen sprake was van 'Mimount bousakla aanvallen'.

Wat betreft de doodsbedreigingen. De effectieve mail die Mevr. Bousakla heeft gekregen heb ik tevens gelezen daar hij een aantal dagen te lezen stond op het AEL-forum - en nog steeds deels te lezen is, met -weerom- 'puberale reacties' hierop. Ik heb ernstige twijfels over de ernst van deze bedreigingen, daar deze mail in alle waarschijnlijkheid door één iemand is geschreven met als voornaamste bedoeling Mimount Bousakla als politieke figuur te beledigen (ik veronderstel dat het ontvangen van 'hate-mails' niet vreemd is aan het beroep van politici). Bijkomend argument om deze analyse te sterken vind ik in het gegeven dat deze mail op de forum werd gezet - door de schrijver zelf (of die tot de AEL behoort kan ik noch bevestigen, noch ontkennen) - en hiermee 'stoer' heeft zitten uitpakken: allemaal elementen die meer lijken te wijzen op 'stoer-doenerij' dan effectieve bedreigingen.

Ik betreur ten zeerste de uit de hand gelopen proporties van deze - in mijn ogen, daar ik de 'groep' wat beter ken omwille van mijn onderzoekswerkzaamheden op het terrein - slechte, wansmakelijke, onethische 'stoerdoenerij'. De electorale inzet van de hele kwestie die zeker niet vreemd zal zijn aan de buitenproportionele weergave van de feiten. Ik kan, in deze hoedanigheid als onderzoeker, dit enkel betreuren. Ik wens evenwel Mevr. Bousakla nogmaals mijn sympathie toe en veel succes bij de komende verkiezingen.

Met een vriendelijke groet,

Dra. Nadia

ps: indien mogelijk zou u deze brief als 'lezerbrief' (of althans een deel hiervan - maar van de selectie wil ik volledige inzage krijgen) kunnen publiceren.

De Rode Roos
13-05-03, 19:06
Geplaatst door Mullah
To: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
From: Nadia
Subject: Mimount Bousakla

Welgeachte Heer Brinkcman,
Beste redactie,


Ik schrijf u naar aanleiding van het artikel dat ik vanmorgen in DS las rond het voorval 'Mimount Bousakla'. Als onderzoekster aan de K.U.Leuven verricht ik een doctoraal onderzoek rond de religieuze beleving bij moslims in Vlaanderen. Gezien mijn onderzoeksvelden Antwerpen en Brussel zijn sta ik in nauw contact met verschillende actoren van de allochtone gemeenschap. Verder ben ik vanuit mijn maatschappelijk engagement tevens actief in het allochtoon middenveld, en ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik verschillende nieuwe bewegingen en dynamieken binnen dit veld - waarvan het AEL de meest sprekende is - met veel optimisme aanschouw en steun. Dit alles om u te vertellen wat mijn achtergrond is - deze intellectuele eerlijkheid bent u mij verschuldigd.

De reden dat ik u mail is de volgende. Ik was op zondag 11 mei in UMIVA aanwezig - en heb dus van dichtbij de feiten kunnen meemaken die uw krant beschrijft. Tevens heb ik de 'doodsbedreigingen' - waarvan Mevr. Bousakla spreekt - tevens gelezen (de brief stond een hele tijd op het forum van de AEL-site). Gelet op wat ik als 'observator' heb kunnen zien, kan ik enkel concluderen dat wat hier gebeurd is een volledig overtrokken en scheefgetrokken voorstelling is van de zaken zoals ik ze - als onderzoekster - heb kunnen observeren.
De jongeren die op zondag aanwezig waren aan de plantijn en moretuslei 202 waren inderdaad 'resist-aanhangers'. U moet weten dat kort daarvoor er een vrouwenbetoging van de AEL heeft plaatsgevonden - waaraan ik tevens heb deelgenomen - en kort nadien een groot deel van de groep naar UMIVA is getrokken. Reden hiertoe was omdat UMIVA op 11 mei een 'verkiezingsdag' hield en alle partijen heeft uitgenodigd om een uur lang hun programmapunten te komen voorstellen. Resist stond van 17h tot 18h geprogrammeerd. Vanuit verschillende uithoeken van AEL is dan ook naar de leden toe gevraagd om aanwezig te zijn tijdens de uiteenzetting van Dyab Abou Jahjah, bij wijze van 'morele steun' (ik stuur u hieronder de aankondiging zoals ik die doorgestuurd heb gekregen). Om 18h stond - spijtig genoeg, zoals achteraf zal blijken - de SP.a-delegatie geprogrammeerd - waarvan Mimount Bousakla deel uitmaakte. Dit alles om te zeggen dat de jongeren die buitenstonden zeker niet Mevr. Bousakla stonden 'op te wachten' - zoals uw artikel schrijft, maar reeds aanwezig waren voor de meeting tussen Resist en UMIVA en ze buiten stonden na te praten.

Nu over de feiten 'zelf' kan ik niet oordelen, daar ik binnen stond en het geheel niet heb zien gebeuren. Ik heb evenwel bij mijn buitenkomen wel vernomen dat Mevr. Bousakla is toegekomen en dat ze aangepakt is geweest door een meisje - en dus geen mannen - van Resist. Ik tracht niets goed te spreken, want iedere fysieke beteugeling is er een te veel; maar ik tracht enkel de juistheid en correctheid van de situatie weer te geven, iets wat ik m.i. in uw artikel niet terugvond. Wat ik dus heb 'vernomen' is dat Mevr. Bousakla bij de haren is gegrepen en hieraan werd getrokken. Ik zal niet 'naief' zijn - daar ik sommige leden van de AEL-achterban ken die tot dergelijke puberale manoeuvers in staat zijn - en ik kan mij voorstellen op welk 'enthousiasme' zo'n 'heldendaad' - in de ogen van deze pubers - zal zijn onthaald. Dergelijk voorval is spijtig, en volstrekt afkeurenswaardig - maar het staat wel mijlenver van het 'georchestreerd' en 'georganiseerd' knokploeg-beeld dat in dit verhaal wordt geschetst.

Een tweede aanvulling die ik omtrent deze feiten dien aan te brengen betreft de voorzitter van AEL - Dyab Abou Jahjah. Deze was tijdens de feiten binnen, en hier getuig ik van daar ik mij ook nog een hele tijd binnen bevond en met enkele UMIVA leden stond te praten. Dat het hier zou gaan om een gestuurde manoeuver kan ik opnieuw ten stelligste ontkrachten - daar ik bij de 'aanhang' zowel voor als tijdens de UMIVA-voorstelling aanwezig was en er absoluut geen sprake was van 'Mimount bousakla aanvallen'.

Wat betreft de doodsbedreigingen. De effectieve mail die Mevr. Bousakla heeft gekregen heb ik tevens gelezen daar hij een aantal dagen te lezen stond op het AEL-forum - en nog steeds deels te lezen is, met -weerom- 'puberale reacties' hierop. Ik heb ernstige twijfels over de ernst van deze bedreigingen, daar deze mail in alle waarschijnlijkheid door één iemand is geschreven met als voornaamste bedoeling Mimount Bousakla als politieke figuur te beledigen (ik veronderstel dat het ontvangen van 'hate-mails' niet vreemd is aan het beroep van politici). Bijkomend argument om deze analyse te sterken vind ik in het gegeven dat deze mail op de forum werd gezet - door de schrijver zelf (of die tot de AEL behoort kan ik noch bevestigen, noch ontkennen) - en hiermee 'stoer' heeft zitten uitpakken: allemaal elementen die meer lijken te wijzen op 'stoer-doenerij' dan effectieve bedreigingen.

Ik betreur ten zeerste de uit de hand gelopen proporties van deze - in mijn ogen, daar ik de 'groep' wat beter ken omwille van mijn onderzoekswerkzaamheden op het terrein - slechte, wansmakelijke, onethische 'stoerdoenerij'. De electorale inzet van de hele kwestie die zeker niet vreemd zal zijn aan de buitenproportionele weergave van de feiten. Ik kan, in deze hoedanigheid als onderzoeker, dit enkel betreuren. Ik wens evenwel Mevr. Bousakla nogmaals mijn sympathie toe en veel succes bij de komende verkiezingen.

Met een vriendelijke groet,

Dra. Nadia

ps: indien mogelijk zou u deze brief als 'lezerbrief' (of althans een deel hiervan - maar van de selectie wil ik volledige inzage krijgen) kunnen publiceren.

Mullah ben jij onderzoekster? :D

;)

Puk
13-05-03, 19:17
Geplaatst door De Rode Roos
Mullah ben jij onderzoekster? :D

;)

Waar maak jij dat uit op??

:maf2: :wink:

Pixelshade
13-05-03, 22:09
puk, is dat een duikende manB op je avatar?

Puk
13-05-03, 22:11
Geplaatst door Pixelshade
puk, is dat een duikende manB op je avatar?

Neuhh... da's een Puk die klaar staat om te gaan duiken!
Ik maak daar het teken dat alles OK is.

jaja
13-05-03, 22:21
Geplaatst door Mullah
To: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
From: Nadia
Subject: Mimount Bousakla

Welgeachte Heer Brinkcman,
Beste redactie,


Ik schrijf u naar aanleiding van het artikel dat ik vanmorgen in DS las rond het voorval 'Mimount Bousakla'. Als onderzoekster aan de K.U.Leuven verricht ik een doctoraal onderzoek rond de religieuze beleving bij moslims in Vlaanderen. Gezien mijn onderzoeksvelden Antwerpen en Brussel zijn sta ik in nauw contact met verschillende actoren van de allochtone gemeenschap. Verder ben ik vanuit mijn maatschappelijk engagement tevens actief in het allochtoon middenveld, en ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik verschillende nieuwe bewegingen en dynamieken binnen dit veld - waarvan het AEL de meest sprekende is - met veel optimisme aanschouw en steun. Dit alles om u te vertellen wat mijn achtergrond is - deze intellectuele eerlijkheid bent u mij verschuldigd.

De reden dat ik u mail is de volgende. Ik was op zondag 11 mei in UMIVA aanwezig - en heb dus van dichtbij de feiten kunnen meemaken die uw krant beschrijft. Tevens heb ik de 'doodsbedreigingen' - waarvan Mevr. Bousakla spreekt - tevens gelezen (de brief stond een hele tijd op het forum van de AEL-site). Gelet op wat ik als 'observator' heb kunnen zien, kan ik enkel concluderen dat wat hier gebeurd is een volledig overtrokken en scheefgetrokken voorstelling is van de zaken zoals ik ze - als onderzoekster - heb kunnen observeren.
De jongeren die op zondag aanwezig waren aan de plantijn en moretuslei 202 waren inderdaad 'resist-aanhangers'. U moet weten dat kort daarvoor er een vrouwenbetoging van de AEL heeft plaatsgevonden - waaraan ik tevens heb deelgenomen - en kort nadien een groot deel van de groep naar UMIVA is getrokken. Reden hiertoe was omdat UMIVA op 11 mei een 'verkiezingsdag' hield en alle partijen heeft uitgenodigd om een uur lang hun programmapunten te komen voorstellen. Resist stond van 17h tot 18h geprogrammeerd. Vanuit verschillende uithoeken van AEL is dan ook naar de leden toe gevraagd om aanwezig te zijn tijdens de uiteenzetting van Dyab Abou Jahjah, bij wijze van 'morele steun' (ik stuur u hieronder de aankondiging zoals ik die doorgestuurd heb gekregen). Om 18h stond - spijtig genoeg, zoals achteraf zal blijken - de SP.a-delegatie geprogrammeerd - waarvan Mimount Bousakla deel uitmaakte. Dit alles om te zeggen dat de jongeren die buitenstonden zeker niet Mevr. Bousakla stonden 'op te wachten' - zoals uw artikel schrijft, maar reeds aanwezig waren voor de meeting tussen Resist en UMIVA en ze buiten stonden na te praten.

Nu over de feiten 'zelf' kan ik niet oordelen, daar ik binnen stond en het geheel niet heb zien gebeuren. Ik heb evenwel bij mijn buitenkomen wel vernomen dat Mevr. Bousakla is toegekomen en dat ze aangepakt is geweest door een meisje - en dus geen mannen - van Resist. Ik tracht niets goed te spreken, want iedere fysieke beteugeling is er een te veel; maar ik tracht enkel de juistheid en correctheid van de situatie weer te geven, iets wat ik m.i. in uw artikel niet terugvond. Wat ik dus heb 'vernomen' is dat Mevr. Bousakla bij de haren is gegrepen en hieraan werd getrokken. Ik zal niet 'naief' zijn - daar ik sommige leden van de AEL-achterban ken die tot dergelijke puberale manoeuvers in staat zijn - en ik kan mij voorstellen op welk 'enthousiasme' zo'n 'heldendaad' - in de ogen van deze pubers - zal zijn onthaald. Dergelijk voorval is spijtig, en volstrekt afkeurenswaardig - maar het staat wel mijlenver van het 'georchestreerd' en 'georganiseerd' knokploeg-beeld dat in dit verhaal wordt geschetst.

Een tweede aanvulling die ik omtrent deze feiten dien aan te brengen betreft de voorzitter van AEL - Dyab Abou Jahjah. Deze was tijdens de feiten binnen, en hier getuig ik van daar ik mij ook nog een hele tijd binnen bevond en met enkele UMIVA leden stond te praten. Dat het hier zou gaan om een gestuurde manoeuver kan ik opnieuw ten stelligste ontkrachten - daar ik bij de 'aanhang' zowel voor als tijdens de UMIVA-voorstelling aanwezig was en er absoluut geen sprake was van 'Mimount bousakla aanvallen'.

Wat betreft de doodsbedreigingen. De effectieve mail die Mevr. Bousakla heeft gekregen heb ik tevens gelezen daar hij een aantal dagen te lezen stond op het AEL-forum - en nog steeds deels te lezen is, met -weerom- 'puberale reacties' hierop. Ik heb ernstige twijfels over de ernst van deze bedreigingen, daar deze mail in alle waarschijnlijkheid door één iemand is geschreven met als voornaamste bedoeling Mimount Bousakla als politieke figuur te beledigen (ik veronderstel dat het ontvangen van 'hate-mails' niet vreemd is aan het beroep van politici). Bijkomend argument om deze analyse te sterken vind ik in het gegeven dat deze mail op de forum werd gezet - door de schrijver zelf (of die tot de AEL behoort kan ik noch bevestigen, noch ontkennen) - en hiermee 'stoer' heeft zitten uitpakken: allemaal elementen die meer lijken te wijzen op 'stoer-doenerij' dan effectieve bedreigingen.

Ik betreur ten zeerste de uit de hand gelopen proporties van deze - in mijn ogen, daar ik de 'groep' wat beter ken omwille van mijn onderzoekswerkzaamheden op het terrein - slechte, wansmakelijke, onethische 'stoerdoenerij'. De electorale inzet van de hele kwestie die zeker niet vreemd zal zijn aan de buitenproportionele weergave van de feiten. Ik kan, in deze hoedanigheid als onderzoeker, dit enkel betreuren. Ik wens evenwel Mevr. Bousakla nogmaals mijn sympathie toe en veel succes bij de komende verkiezingen.

Met een vriendelijke groet,

Dra. Nadia

ps: indien mogelijk zou u deze brief als 'lezerbrief' (of althans een deel hiervan - maar van de selectie wil ik volledige inzage krijgen) kunnen publiceren.
Toch een paar vragen:
allereerst, hoe weet je dat de brief op de AEL site echt de brieven (twee) zijn die Bousakla heeft ontvangen?
Hoe zit dat met dat verhaal over die winkeliers?
Hoe zit het met die reactie van Jahjah? (Jij lijkt aan te geven dat jij het wel erg vindt en geen aanstellerij ... zoals Jahjah lijkt te zeggen.)

NB: en verder geef je aan dat ook jouw weergave alleen gebaseerd is op wat die jongeren jou over het voorval hebben verteld. Je was zelf, met Jahjah en anderen, binnen toen het gebeurde.

Simon
13-05-03, 22:55
Geplaatst door Mullah
To: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
From: Nadia
Subject: Mimount Bousakla

Welgeachte Heer Brinkcman,
Beste redactie,


Ik schrijf u naar aanleiding van het artikel dat ik vanmorgen in DS las rond het voorval 'Mimount Bousakla'. Als onderzoekster etc.


Als onderzoeker maak ik uit dit verhaal op dat u geen getuige was van het voorval noch de heer Jahjah. Maar bagatalliseren wilt u het graag. Toch merkwaardig. U heeft alles van horen zeggen maar weet wel de intenties van de betrokkenen te schetsen. Heel knap.

Simon

Pixelshade
13-05-03, 23:50
Geplaatst door Puk
Neuhh... da's een Puk die klaar staat om te gaan duiken!
Ik maak daar het teken dat alles OK is.

dus puk en manB zijn dezelfde persoon?

Puk
14-05-03, 00:04
Geplaatst door Pixelshade
dus puk en manB zijn dezelfde persoon?

Als je het zo wilt zien... ja.

Mark
14-05-03, 00:05
Mooi die bounties en uncle toms worden eindelijk eens aangepakt.

Nu nog hier :nerveus:

Puk
14-05-03, 00:09
Geplaatst door Grietje
Intellectuele eerlijkheid. Ha!

"Ik was op zondag 11 mei in UMIVA aanwezig - en heb dus van dichtbij de feiten kunnen meemaken die uw krant beschrijft."

"Nu over de feiten 'zelf' kan ik niet oordelen, daar ik binnen stond en het geheel niet heb zien gebeuren."

Heb je het nou gezien of niet? Voor de draad ermee!


"Wat ik dus heb 'vernomen' is dat Mevr. Bousakla bij de haren is gegrepen en hieraan werd getrokken. Ik zal niet 'naief' zijn - daar ik sommige leden van de AEL-achterban ken die tot dergelijke puberale manoeuvers in staat zijn - en ik kan mij voorstellen op welk 'enthousiasme' zo'n 'heldendaad' - in de ogen van deze pubers - zal zijn onthaald."

"Dat het hier zou gaan om een gestuurde manoeuver kan ik opnieuw ten stelligste ontkrachten - daar ik bij de 'aanhang' zowel voor als tijdens de UMIVA-voorstelling aanwezig was en er absoluut geen sprake was van 'Mimount bousakla aanvallen'."

Nee, ze is niet zo naief om er aan te twijfelen dat die pubers alleen wilden nagaan of ze wel of geen pruik draagt

"Ik betreur ten zeerste de uit de hand gelopen proporties van deze - in mijn ogen, daar ik de 'groep' wat beter ken omwille van mijn onderzoekswerkzaamheden op het terrein - slechte, wansmakelijke, onethische 'stoerdoenerij'. De electorale inzet van de hele kwestie die zeker niet vreemd zal zijn aan de buitenproportionele weergave van de feiten. Ik kan, in deze hoedanigheid als onderzoeker, dit enkel betreuren. Ik wens evenwel Mevr. Bousakla nogmaals mijn sympathie toe en veel succes bij de komende verkiezingen."

En nergens betuigt Dra Nadia tevens onderzoekster, knoop dat goed in je oren ONDERZOEKSTER. Nergens een vorm van spijtbetuiging aan het adres van Mw. Bousakla. Een andere domme griet van RESIST (een autochtone belgische) beweert zelfs dat mw Bousakla over zichzelf heeft afgeroepen. Ben benieuwd wat Dra Nadia tevens ONDERZOEKSTER te melden heeft als iemand aan Cheppi's baard plukt.

:p

:duim:


Puk,

Prikker en Onderzoeker <----

Pixelshade
14-05-03, 00:43
Geplaatst door Puk
Als je het zo wilt zien... ja.

jullie hebben allebei een duiker als avatar en claimen alletwee dat jullie het zelf zijn, en die fotos lijken verdomd veel op elkaar

Puk
14-05-03, 01:04
Geplaatst door Pixelshade
jullie hebben allebei een duiker als avatar en claimen alletwee dat jullie het zelf zijn, en die fotos lijken verdomd veel op elkaar

Toeval.
Toeval.
Zet die zonnebril eens af! Ben jij dat trouwens zelf?

Bman lijkt op die avatar van hem een beetje kaal (nee... hij heeft een hoog voorhoofd, ok). Ik ben niet kaal.

manc
14-05-03, 08:30
Geplaatst door Puk
Neuhh... da's een Puk die klaar staat om te gaan duiken!
Ik maak daar het teken dat alles OK is. Hej, nu zie ik het pas...welk rif ga je daar onderzoeken? Overigens bijzonder apart dat iemand die naar eigen zeggen NIETS heeft gezien van het gebeurde nu eea komt ontkennen.

p.s. Ik ben ab-so-luut NIET kaal.

manc
14-05-03, 08:33
Geplaatst door Pixelshade
dus puk en manB zijn dezelfde persoon? Nee, ik ben gelukkig niet Puk. Puk heeft Marokkanen in de familie, ik niet! ;)

Tomas
14-05-03, 08:38
Kan iemand misschien en foto van Mimount bousakla plaatsen, zodat ik ook tot een gefundeerde mening kan komen?

Pixelshade
14-05-03, 09:18
Geplaatst door Puk
Toeval.
Toeval.
Zet die zonnebril eens af! Ben jij dat trouwens zelf?

Bman lijkt op die avatar van hem een beetje kaal (nee... hij heeft een hoog voorhoofd, ok). Ik ben niet kaal.

nee puk, er staat "delinquent habits" op mn avatar. Diegene die op mn avatar staat is OG van de Delinquent Habits.

Pixelshade
14-05-03, 09:20
Geplaatst door manc
Nee, ik ben gelukkig niet Puk. Puk heeft Marokkanen in de familie, ik niet! ;)

:stomp:

Pixelshade
14-05-03, 10:21
Geplaatst door Tomas
Kan iemand misschien en foto van Mimount bousakla plaatsen, zodat ik ook tot een gefundeerde mening kan komen?

Tomas hiero heb ik er 1

Simon
14-05-03, 11:06
De vete is geloof ik al langer aan de gang want dit artikel is van oktober 2002 :

fragment ...:

Bousakla heeft geen goed woord over voor Dyab Abu Jahjah, de leider van de Arabisch-Europese Liga. De Libanees Abu Jahjah heeft het laatste jaar vaak de pers gehaald, omdat hij Antwerpse allochtonen in de moskee voorhoudt dat ze in België net zo onderdrukt zijn als de Palestijnen in de bezette gebieden. Hij organiseerde een paar protestdemonstraties voor de Palestijnen, waarvan er een uitliep op een kleine veldslag met de politie. Aanvankelijk liepen veel jongeren met deze Libanees weg. Hij gaf hun frustraties een stem, maar het animo wordt minder. ,,Geen wonder', zegt Bousakla. ,,Abu Jahjah discrimineert. Hij komt op voor de Arabieren. Maar over de Berbers, 80 procent van de Marokkanen in België, zegt hij vervelende dingen. Bijvoorbeeld dat alle criminelen Berbers zijn, en geen Arabieren. Bovendien houdt hij ons voor dat we allemaal slachtoffers zijn. De meeste allochtonen willen zichzelf niet in die hoek drukken.'
fragment uit de NRC:
http://www.nrc.nl/dossiers/hirsiali/artikel/1036131048201.html

jaja
14-05-03, 11:29
Geplaatst door Pixelshade
Tomas hiero heb ik er 1 zie je wel dat marokkaansen zich niet moeten laten inpakken ...;)

pixel, pixel, pixel .... foei!!!:)

Pixelshade
14-05-03, 12:03
Geplaatst door jaja
zie je wel dat marokkaansen zich niet moeten laten inpakken ...;)

pixel, pixel, pixel .... foei!!!:)

:hihi: use your imagination! :wohaa:

Puk
14-05-03, 13:28
Geplaatst door manc
Hej, nu zie ik het pas...welk rif ga je daar onderzoeken? Overigens bijzonder apart dat iemand die naar eigen zeggen NIETS heeft gezien van het gebeurde nu eea komt ontkennen.

p.s. Ik ben ab-so-luut NIET kaal.

Da's in Curaçao... drie jaar geleden. Daar heb ik m'n duikbrevet behaald. En daar heb ik dus twee weken lang gedoken. Het was echt geweldig!

A rather high forehead... okay.

Puk
14-05-03, 13:31
Geplaatst door manc
Nee, ik ben gelukkig niet Puk. Puk heeft Marokkanen in de familie, ik niet! ;)

Damn! Kan ik daar wat aan doen?!
Dan moet je bij mijn zus wezen ja?!
En dan hebben ze nu ook nog een kleintje...
Tsjah...

:droef:

Maar wel een errug leuk ventje (lijkt op mij... dus... )!

:melk:

Puk
14-05-03, 13:37
Geplaatst door Pixelshade
nee puk, er staat "delinquent habits" op mn avatar. Diegene die op mn avatar staat is OG van de Delinquent Habits.

OG Style dus! Juistum.

Ken ik niet zo goed. Snel naar KaZaA!

Puk
14-05-03, 13:44
Geplaatst door Pixelshade
Tomas hiero heb ik er 1

:wow:

Ik ga ook de politiek in!

Pixelshade
14-05-03, 14:08
Geplaatst door Puk
:wow:

Ik ga ook de politiek in!

join de line ketter, ik ben eerste!

Pixelshade
14-05-03, 14:11
Geplaatst door Puk
Damn! Kan ik daar wat aan doen?!
Dan moet je bij mijn zus wezen ja?!
En dan hebben ze nu ook nog een kleintje...
Tsjah...

:droef:

Maar wel een errug leuk ventje (lijkt op mij... dus... )!

:melk:

je zus is een wijs vrouw! :student:
een marokkaans jongetje wat op puk lijkt :cheefbek:

manc
14-05-03, 14:58
Geplaatst door Pixelshade
:stomp: Je slaat niet hard genoeg! Ik blijf lachen! :P


Da's in Curaçao... drie jaar geleden. Daar heb ik m'n duikbrevet behaald. En daar heb ik dus twee weken lang gedoken. Het was echt geweldig!

A rather high forehead... okay.

Hahaha, die foto van mij is ook op Curacao genomen. I kid you not, alleen 2 jaar geleden ofzo...we hebben misschien wel bij dezelde zaak onze spullen gehaald (Wedervoort) Even naar je plaatje kijken....waar is dat Martha Beach? Ik vond het Koraal op Curacao trouwens maar soso...niet echt om naar huis te schrijven (zeker na die storm is er boven de 7 meter niets meer over) op een metertje of 25-30 zit wel weer mooier spul, maar daar is het al zo donker.

Ben je nog in dat wrak geweest waar je met elkaar kan praten (ligt bij de haven)?

manc
14-05-03, 15:02
Geplaatst door Puk
A rather high forehead... okay. [/B] Nee, ik hang onderste boven op die foto, ik had toen nogal lang haar dat hing dus naar beneden...

Puk
14-05-03, 16:26
Geplaatst door manc
Nee, ik hang onderste boven op die foto, ik had toen nogal lang haar dat hing dus naar beneden...

Whoehahahaha! Da's een goeie!

Maar okay... ik geloof je.

Wedervoort... ha! Daar heb ik mijn opleiding dus gehad! Met korting... omdat we bij mensen logeerden die weer contacten hebben met Wedervoort. Die Wedervoort heeft het goed voor mekaar trouwens. Behalve die storm... dat was weer minder. Toen is er een deel van z'n duikschool in zee verdwenen.

Ik vond al dat koraal toch erg mooi! Maar ja... ik was niks gewend hè? En we waren een keer helemaal omringd door flippers! Een hele school maar liefst! Prachtig. Ik was zo onder de indruk dat ik vanaf 15 meter ofzo me plotseling weer aan het wateroppervlak bevond. Effe niet opgelet.

Dat wrak hebben we niet bezocht overigens. Wel jammer.

Die foto is genomen bij Nieuwpoort. Daar logeerden we in een huis dat op het terein staat van de Staatsmijnen.

Puk
14-05-03, 16:30
Geplaatst door Pixelshade
je zus is een wijs vrouw! :student:
een marokkaans jongetje wat op puk lijkt :cheefbek:

Ja ja... ook nog eens een heel slim mannetje! :ego:

Tuhami
14-05-03, 16:30
Wat betreft de AEL, zie de tekening,


http://www.amazigh.nl/acties/aelspot.php

http://www.amazigh.nl/acties/aelspot.php

manc
14-05-03, 17:50
Geplaatst door Puk
[B]Whoehahahaha! Da's een goeie!

Maar okay... ik geloof je.

Wedervoort... ha! Daar heb ik mijn opleiding dus gehad! Met korting... omdat we bij mensen logeerden die weer contacten hebben met Wedervoort.

Ah, WIE heeft er GEEN contacten met de wedervoorts...das een hele clan op dat eiland. Niet alleen kregen we een forse korting op onze duikspullen, toen onze auto was gejat van de parking bij de Mambo beach (die we zelf terugvonden bij de buren!) was de dienstdoende agent ook een Wedervoortje...en dat meisje dat daar achter de balie werkt, wat een lekker ding!



Die Wedervoort heeft het goed voor mekaar trouwens. Behalve die storm... dat was weer minder. Toen is er een deel van z'n duikschool in zee verdwenen.

Ik vond al dat koraal toch erg mooi! Maar ja... ik was niks gewend hè? En we waren een keer helemaal omringd door flippers! Een hele school maar liefst! Prachtig. Ik was zo onder de indruk dat ik vanaf 15 meter ofzo me plotseling weer aan het wateroppervlak bevond. Effe niet opgelet.

Hahaha, zo zat ik opeens op 45 meter 'effe niet opgelet'..shhht!



Dat wrak hebben we niet bezocht overigens. Wel jammer.

Das heel erg tof, ligt op een metertje of 30,35 daar zit een kamertje in waar lucht inzit...dan kan je je masker dus gewoon afdoen en praten (je past er net samen met alleen je hoofd in) je moet je tussen een paar planken door wringen en oppassen dat je niet in je vreugde je masker laat vallen, maar het is wel lachen....overigens wel een ruwe zee daar met veel rotsen, en het is een 'beach dive' dus gegarandeerd dat je schaafwonden oploopt.


Die foto is genomen bij Nieuwpoort. Daar logeerden we in een huis dat op het terein staat van de Staatsmijnen.

Is dat waar die politieschietbaan is?

manc
14-05-03, 17:52
Geplaatst door Tuhami
Wat betreft de AEL, zie de tekening,


http://www.amazigh.nl/acties/aelspot.php

http://www.amazigh.nl/acties/aelspot.php

HAHAHAHA...en het is nog waar ook! Ik ben blij dat het voergrote gedeelt van de moslims, berbers, turken, arabieren of molukkers zich verre houdt van dat bruinhemdentuig van de AEL.

Ik snap steeds minder waarom Nabil zich nog inlaat met dat gepeupel...

Puk
14-05-03, 19:26
Geplaatst door manc
Ah, WIE heeft er GEEN contacten met de wedervoorts...das een hele clan op dat eiland. Niet alleen kregen we een forse korting op onze duikspullen, toen onze auto was gejat van de parking bij de Mambo beach (die we zelf terugvonden bij de buren!) was de dienstdoende agent ook een Wedervoortje...en dat meisje dat daar achter de balie werkt, wat een lekker ding!

Hahaha, zo zat ik opeens op 45 meter 'effe niet opgelet'..shhht!

Das heel erg tof, ligt op een metertje of 30,35 daar zit een kamertje in waar lucht inzit...dan kan je je masker dus gewoon afdoen en praten (je past er net samen met alleen je hoofd in) je moet je tussen een paar planken door wringen en oppassen dat je niet in je vreugde je masker laat vallen, maar het is wel lachen....overigens wel een ruwe zee daar met veel rotsen, en het is een 'beach dive' dus gegarandeerd dat je schaafwonden oploopt.

Is dat waar die politieschietbaan is?

Dat meisje achter de balie ja! Je bedoelt toch dat meisje dat ook duikles geeft? WOW! :wow: Een zwarte parel... for sure!

Maar iedereen krijgt korting dus. Dacht ik dat ik een voordeeltje had. Maar het is sowieso goedkoper dan in Nederland.

Van die politieschietbaan weet ik niet. Of je moet die airstrip bedoelen... uhhh... vaut! Het is een strip voor dragcar-racing. Aangelegd door... jawel... u raadt het nooit! WEDERVOORT! Er wordt gefluisterd dat die strip bedoeld is/was voor kleine vliegtuigjes met coke. Maar die strip is een stuk oostelijker overigens. Richting Punt Canon. Wij zaten aan de Fuikbaai. Dat terrein is bewaakt. Mag je niet zomaar op.

Maar jij zat op 45 mtr.? Dat mag helemaal niet als je Open Water Diver bent?! 18 Mtr. is dan de limiet. Zeggen zuh...

manc
14-05-03, 20:56
Geplaatst door Puk
Dat meisje achter de balie ja! Je bedoelt toch dat meisje dat ook duikles geeft? WOW! :wow: Een zwarte parel... for sure!

Ja, echt een schatje. Mooi bruin, maar lichte ogen...een snoepje!


Maar iedereen krijgt korting dus. Dacht ik dat ik een voordeeltje had. Maar het is sowieso goedkoper dan in Nederland.

Nee, alleen joden/vrijmetselaars/illuminati.



Van die politieschietbaan weet ik niet. Of je moet die airstrip bedoelen... uhhh... vaut! Het is een strip voor dragcar-racing. Aangelegd door... jawel... u raadt het nooit! WEDERVOORT! Er wordt gefluisterd dat die strip bedoeld is/was voor kleine vliegtuigjes met coke. Maar die strip is een stuk oostelijker overigens. Richting Punt Canon. Wij zaten aan de Fuikbaai. Dat terrein is bewaakt. Mag je niet zomaar op.

Haha...ik heb in een achterbuurt gewoont waar de taxi niet eens naar toe wilde rijden (toen onze wagen gepikt was)...de meeste vriendjes uit Nederland die daar ook voor stage/werk of wat dan ook zaten 'pasten' op huizen van allerlei mensen: die zaten niet verkeerd. Opvallend dat echt half studerend Nederland daar lijkt te zitten als je daar bent. Echt een klein wereldjes: allemaal bright en polar drinken en dansen op de Mambo, de Heeren, Brievengat, op de Marinebasis (lache! -> NOT), Barbara Beach,Jan Thiel etc.etc. En dan 's middags op PortoMari, Daaibooi of in een bootje op het Spaanse Water een rummetje met cola drinken en domino spelen....aaaaii...


Maar jij zat op 45 mtr.? Dat mag helemaal niet als je Open Water Diver bent?! 18 Mtr. is dan de limiet. Zeggen zuh...

Ik ben met en zonder guide naar 30,35 meter geweest...en een keer 44 (nooit, maar dan ook nooit meer! ik ging achter mijn buddy aan die opeens een beetje raar deed!) dat wrak ligt ook op 30 meter ofzo, dus je moet wel ff naar beneden

p.s. nog in de Campo Allegria geweest? :)

Mark
14-05-03, 21:19
Geplaatst door Pixelshade
Tomas hiero heb ik er 1

Ik weet niet wat ze zei, maar ze heeft gelijk!

Puk
14-05-03, 21:37
Geplaatst door manc
Ja, echt een schatje. Mooi bruin, maar lichte ogen...een snoepje!

Nee, alleen joden/vrijmetselaars/illuminati.

Haha...ik heb in een achterbuurt gewoont waar de taxi niet eens naar toe wilde rijden (toen onze wagen gepikt was)...de meeste vriendjes uit Nederland die daar ook voor stage/werk of wat dan ook zaten 'pasten' op huizen van allerlei mensen: die zaten niet verkeerd. Opvallend dat echt half studerend Nederland daar lijkt te zitten als je daar bent. Echt een klein wereldjes: allemaal bright en polar drinken en dansen op de Mambo, de Heeren, Brievengat, op de Marinebasis (lache! -> NOT), Barbara Beach,Jan Thiel etc.etc. En dan 's middags op PortoMari, Daaibooi of in een bootje op het Spaanse Water een rummetje met cola drinken en domino spelen....aaaaii...

Ik ben met en zonder guide naar 30,35 meter geweest...en een keer 44 (nooit, maar dan ook nooit meer! ik ging achter mijn buddy aan die opeens een beetje raar deed!) dat wrak ligt ook op 30 meter ofzo, dus je moet wel ff naar beneden

p.s. nog in de Campo Allegria geweest? :)

Ik ben blij te horen dat ik tot een select gezelschap behoor... vanwege kortingen. Krijg jij ook altijd alles bijna voor niks?

Maar je zat in Willemstad dus? Hoe heet die buurt aan de andere kant van het water ook alweer... even vergeten. Otra Banda ja! Veel verslaafden enzo... die op je auto willen passen.

Shit man... ik ben daar maar twee weken geweest. Veel te kort dus om alles te kunnen zien en meemaken. Barbara Beach, daar zijn we een paar keer geweest. In een disco op het strand (natuurlijk) waar de ene avond alleen maar Hollanders aan het dansen waren en de volgende avond alleen maar autochtonen (vanwege een bijeenkomst van de een of andere politieke partij) die de Samba tot in perfectie beheersten. Ik moet je zeggen... dat ziet er toch wel effe heel anders uit dan die houterige Hollanders. Heb me er ook maar niet in gemengd.

En de Heeren... is dat niet een koloniaal gebouw wat een tijd geleden helemaal opgeknapt was? In Willemstad? Daar hadden ze dus een feest van het ziekenhuis. Ik neem aan dat jij in Curaçao was vanwege een stage bij het ziekenhuis?

Spaanse Water... ja ook geweest. Tijdens een tochtje met een jacht. Met een koud biertje in de hand... en kijken naar vliegende vissen. Gaaf! De Christoffelberg beklommen. Zweet, zweet. Maar ook een dag naar Bonaire geweest. Veel mooier dan Curaçao overigens. En elke dag lekker buiten eten.

Maar we waren er veel te kort dus.

sadeeQ
14-05-03, 21:53
Geplaatst door Tomas
Kan iemand misschien en foto van Mimount bousakla plaatsen, zodat ik ook tot een gefundeerde mening kan komen?


:handbang: ik had haar laatst op tv gezien en meteen gekopieerd,hmm ik had ook maar al te graag aan haar tieten getrokken :engel:


http://www.maroc.nl/photopost/data/500/4731mimouna-med.jpg

Mark
14-05-03, 22:13
Geplaatst door sadeeQ
:handbang: ik had haar laatst op tv gezien en meteen gekopieerd,hmm ik had ook maar al te graag aan haar tieten getrokken :engel:


http://www.maroc.nl/photopost/data/500/4731mimouna-med.jpg

Ze ziet er niet slecht uit!

Misschien mag ze wel mijn tweede vrouw worden :ego:

sadeeQ
14-05-03, 22:16
Geplaatst door Mark
Ze ziet er niet slecht uit!

Misschien mag ze wel mijn tweede vrouw worden :ego:

:cool: alleen moslims mogen met meerdere vrouwen trouwen,duvel op dus atheist :hardlach:

gelovig zijn heeft zo zijn voordelen :hihi: :hihi:

Mark
15-05-03, 06:56
Geplaatst door sadeeQ
:cool: alleen moslims mogen met meerdere vrouwen trouwen,duvel op dus atheist :hardlach:

gelovig zijn heeft zo zijn voordelen :hihi: :hihi:

Ach gelukkig heb mijn bier en porno nog om het leed te verzachten toch? :giechel:

manc
15-05-03, 08:36
Geplaatst door Puk
Ik ben blij te horen dat ik tot een select gezelschap behoor... vanwege kortingen. Krijg jij ook altijd alles bijna voor niks?

Ja, he-le-maal sinds ik



Maar je zat in Willemstad dus? Hoe heet die buurt aan de andere kant van het water ook alweer... even vergeten. Otra Banda ja! Veel verslaafden enzo... die op je auto willen passen.

Ons kantoor zat in Otra Banda! Hoewel dat nu al een stuk minder erg is dan een paar jaar terug: een nogal rijke investeerder knapt dat hele zaakje op. Wijzelf woonden in Seru-Fortuna, dat is een van de slechtste buurten, het huis van de overburen was afgebrand na een ruzie, elke dag helicopters boven het huis op zoek naar ontsnapte gevangenen, maar wel met de lekkerste chinees van Curacao. Niet zo ver van het vliegveld en van Campo Alegria (het grootste hoerenhuis van het westelijk halfrond, het is een soort porno-efteling). We gingen daar wel 's een polartje drinken.



Shit man... ik ben daar maar twee weken geweest. Veel te kort dus om alles te kunnen zien en meemaken. Barbara Beach, daar zijn we een paar keer geweest. In een disco op het strand (natuurlijk) waar de ene avond alleen maar Hollanders aan het dansen waren en de volgende avond alleen maar autochtonen (vanwege een bijeenkomst van de een of andere politieke partij) die de Samba tot in perfectie beheersten. Ik moet je zeggen... dat ziet er toch wel effe heel anders uit dan die houterige Hollanders. Heb me er ook maar niet in gemengd.

Salsa, merengue, tambu, bachata, tumba etc. maar geen Samba hoor!



En de Heeren... is dat niet een koloniaal gebouw wat een tijd geleden helemaal opgeknapt was? In Willemstad? Daar hadden ze dus een feest van het ziekenhuis. Ik neem aan dat jij in Curaçao was vanwege een stage bij het ziekenhuis?

Nee, niet in het ziekenhuis, maar ik liep stage op een stuk strand, een beetje huisjes ontwerpen (zg ecolodges) samen met een vriendje.



Spaanse Water... ja ook geweest. Tijdens een tochtje met een jacht. Met een koud biertje in de hand... en kijken naar vliegende vissen. Gaaf! De Christoffelberg beklommen. Zweet, zweet. Maar ook een dag naar Bonaire geweest. Veel mooier dan Curaçao overigens. En elke dag lekker buiten eten.

Maar we waren er veel te kort dus.

Tja, de tropen duren altijd te kort he?

Tomas
15-05-03, 08:44
Geplaatst door sadeeQ
:handbang: ik had haar laatst op tv gezien en meteen gekopieerd,hmm ik had ook maar al te graag aan haar tieten getrokken :engel:


http://www.maroc.nl/photopost/data/500/4731mimouna-med.jpg

Die foto van Pix is beter.

Maar goed. Ik kan me dus wel vinden in haar...

Mening! Bedoel ik natuurlijk.

sadeeQ
15-05-03, 17:54
Geplaatst door Mark
Ach gelukkig heb mijn bier en porno nog om het leed te verzachten toch? :giechel:

je bent de hond vergeten :zweep:

Mark
15-05-03, 18:10
Geplaatst door sadeeQ
je bent de hond vergeten :zweep:

Leg eens uit? deze verwijzing naar de Marokkaanse cultuur ontgaat mij even :lekpuh:

sadeeQ
15-05-03, 18:19
Geplaatst door Mark
Leg eens uit? deze verwijzing naar de Marokkaanse cultuur ontgaat mij even :lekpuh:

nope,marokkanen hebben geen huisdieren en al helemaal geen honden :o

nederlanders en voornamelijk atheisten schijnen nogal wat sex te bedrijven met honden.


:mad: Een collega van mij betrapte zelfs zijn atheistische vriendin met een met pindakaas ingesmeerde ### en een hongerige hond die eraan zat te likken :verward:

walgelijk

Tomas
15-05-03, 18:25
Geplaatst door sadeeQ
:mad: Een collega van mij betrapte zelfs zijn atheistische vriendin met een met pindakaas ingesmeerde ### en een hongerige hond die eraan zat te likken :verward:


Hoe heet die industrie ookweer waar jij werkt?

sadeeQ
15-05-03, 18:32
Geplaatst door Tomas
Hoe heet die industrie ookweer waar jij werkt?


WAO



:lole: psychische gestoord en afgekeurd

Mark
15-05-03, 19:00
Wat een ontroerend verhaal Sadeeq :melk:

Ik ga er van uit dat jij je collega hebt uitgelegd dat jij ook kan likken als Lassie!

:haha:

manc
15-05-03, 19:05
Geplaatst door sadeeQ
:mad: Een collega van mij betrapte zelfs zijn atheistische vriendin met een met pindakaas ingesmeerde ### en een hongerige hond die eraan zat te likken :verward:
walgelijk

Haha, je moet van goede huize komen wil je dit broodjes aap nog als 'waargebeurd' willen verkopen...

sadeeQ
15-05-03, 19:12
Geplaatst door manc
Haha, je moet van goede huize komen wil je dit broodjes aap nog als 'waargebeurd' willen verkopen...

:auw:

ik lieg niet rotzak.ik ga de naam van allah niet voor zoiets smerigs gebruiken,maar het is waar gebeurd dat zweer ik.



ik hoef niets te verkopen,die goede man kende ik persoonlijk en hij was een tijdje van de wereld door het stuk lopen van zijn relatie. verveeld

hij voelde zich een keertje niet lekker en melde zich ziek en ging vervroegd naar huis en trof tot zijn walging zijn vriendin half naakt op de bank met de hond tussen haar benen een pot pindakaas ernaast :traan1:

Mark
15-05-03, 19:14
Ik heb dit verhaal ook vaker gehoord.

Ken je ook een meisje die is overleden toen ze haar paard boven zich had gebonden om zich te laten neuken en toen viel ie op haar?

Tomas
15-05-03, 19:16
Geplaatst door Mark
Ken je ook een meisje die is overleden toen ze haar paard boven zich had gebonden om zich te laten neuken en toen viel ie op haar?

Wel van een olifant die op z'n verzorger ging zitten.

Wel jammer dat zo'n relatie dan stuk loopt, Sadeeq. Waarom was dat dan eigenlijk?

sadeeQ
15-05-03, 19:21
Geplaatst door Tomas


Wel jammer dat zo'n relatie dan stuk loopt, Sadeeq. Waarom was dat dan eigenlijk?


die arme jongen was een goed gelovige christen en waarschijnlijk hield hij niet van vriendin delen met een beest :droef:

Tomas
15-05-03, 19:28
Geplaatst door sadeeQ
die arme jongen was een goed gelovige christen en waarschijnlijk hield hij niet van vriendin delen met een beest :droef:

O, hij denkt dat hij het heeft uitgemaakt?

Dat bedoel je dus met "goed gelovige".

sadeeQ
15-05-03, 19:32
Geplaatst door Tomas
O, hij denkt dat hij het heeft uitgemaakt?

Dat bedoel je dus met "goed gelovige".

nou ja,hij was overbodig geworden natuurlijk :maf: en heeft de eer aan zichzelf gehouden en die trut eruit geschopt :fpetaf: