PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Kattenhaatster' (87) verdrinkt in sloot



Mark
15-05-03, 10:09
'Kattenhaatster' (87) verdrinkt in sloot

Uitgegeven: 15 mei 2003 10:43

WIJNJEWOUDE - Een 87-jarige vrouw uit Wijnjewoude (Friesland) is woensdag in haar woonplaats verdronken. Een voorbijganger zag haar lichaam in een sloot drijven.

Uit onderzoek is naar voren gekomen dat ze waarschijnlijk drie jonge katjes wilde verdrinken. Vermoedelijk is ze onwel geworden en uitgegleden. De politie heeft dat donderdag gemeld.

mulan
15-05-03, 10:12
En wat is er nu met die schattige,kleine,lieve katjes gebeurt????????

Dan denk je dat je op je 87ste toch wel wat anders aan je hoofd hebt :fpuh:

Waterval
15-05-03, 10:36
Sorry hoor Mark, maar hier vind ik je een beetje te ver gaan! Die :duim: is nergens voor nodig. We weten misschien dat ze die katjes wilde verdrinken, maar we weten niet waarom! Misschien was die vrouw in de war, ik kan me namelijk haast niets anders voorstellen. Wat een kutbericht van die krant of wat dan ook.

Mark
15-05-03, 10:37
Geplaatst door Waterval
Sorry hoor Mark, maar hier vind ik je een beetje te ver gaan! Die :duim: is nergens voor nodig. We weten misschien dat ze die katjes wilde verdrinken, maar we weten niet waarom! Misschien was die vrouw in de war, ik kan me namelijk haast niets anders voorstellen. Wat een kutbericht van die krant of wat dan ook.

Misschien heb je wel gelijk waterval. Ik ging er even van uit dat ze die katjes wilde verdrinken en dacht bij mezelf "boontje komt om zijn loontje".

Tomas
15-05-03, 11:27
Triest. Zodra er katten vermoord worden, kan iedereen opeens voorstellen dat de dader in de war is, het per ongeluk deed of andere goeie redenen had.

Bah. Stop het anti-kattisme!

Pixelshade
15-05-03, 11:31
Geplaatst door Tomas
Triest. Zodra er katten vermoord worden, kan iedereen opeens voorstellen dat de dader in de war is, het per ongeluk deed of andere goeie redenen had.

Bah. Stop het anti-kattisme!

die katten lijken wel wat op een andere bevolkingsgroep

Tomas
15-05-03, 12:11
Geplaatst door Pixelshade
die katten lijken wel wat op een andere bevolkingsgroep

Ze lijken op iedere bevolingsgroep. Het ligt er maar aan wie je in de plaats van het oude vrouwtje zet.

De kat is het symbool voor iedereen tegen iedereen. En dat doe ik dan ook regelmatig.

~Panthera~
15-05-03, 14:08
Geplaatst door Mark
'Kattenhaatster' (87) verdrinkt in sloot

Uitgegeven: 15 mei 2003 10:43

WIJNJEWOUDE - Een 87-jarige vrouw uit Wijnjewoude (Friesland) is woensdag in haar woonplaats verdronken. Een voorbijganger zag haar lichaam in een sloot drijven.

Uit onderzoek is naar voren gekomen dat ze waarschijnlijk drie jonge katjes wilde verdrinken. Vermoedelijk is ze onwel geworden en uitgegleden. De politie heeft dat donderdag gemeld.
--------------------------

:lol: God straft onmiddelijk. :hihi:

Waterval
15-05-03, 14:12
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------

:lol: God straft onmiddelijk. :hihi:


Uit onderzoek is naar voren gekomen dat ze waarschijnlijk drie jonge katjes wilde verdrinken.

Stel dat ze dat van plan was, ga jij je niet afvragen waarom?

~Panthera~
15-05-03, 14:19
Geplaatst door Waterval
Stel dat ze dat van plan was, ga jij je niet afvragen waarom?
--------------
Nee.......want zelfs elke idioot weet, dat je jonge katjes niet hoeft te verzuipen, die kun je nl gewoon naar het ASIEL brengen.
Nergens voor nodig dus.
En ze was dus OUD genoeg om dit te WETEN.

Waterval
15-05-03, 14:25
Geplaatst door ~Panthera~
--------------
Nee.......want zelfs elke idioot weet, dat je jonge katjes niet hoeft te verzuipen, die kun je nl gewoon naar het ASIEL brengen.
Nergens voor nodig dus.
En ze was dus OUD genoeg om dit te WETEN.


Misschien was ze ook oud genoeg om misschien dement te zijn en te denken dat het d'r goudvissen waren die ze in vrijheid wilde stellen?

~Panthera~
15-05-03, 14:48
Geplaatst door Waterval
Misschien was ze ook oud genoeg om misschien dement te zijn en te denken dat het d'r goudvissen waren die ze in vrijheid wilde stellen?
--------------

Grote goudvissen. :hihi:
Bovendien denk ik, dat als ze dement was geweest, dat er dan toch echt wel bij had gestaan.
Zou ik als nabestaande dan toch wel even vermeld willen hebben.

Quezr
15-05-03, 16:23
ik heb het ook niet zo op van die harige miauw beesten maar verzuipen is toch nergens voor nodg???

:duivel:

mag ze snel ergens weg rotten
http://www.temalec.be/images/Verdrinken.gif

Aicha19
15-05-03, 16:42
Geplaatst door Waterval
Sorry hoor Mark, maar hier vind ik je een beetje te ver gaan! Die :duim: is nergens voor nodig. We weten misschien dat ze die katjes wilde verdrinken, maar we weten niet waarom! Misschien was die vrouw in de war, ik kan me namelijk haast niets anders voorstellen. Wat een kutbericht van die krant of wat dan ook.

Oh dus als ze in de war is mag ze wel die katjes verdrinken???? Wat een onzin?!!? Ik haat dierenbeulerij, als ze echt die katjes wou verdrinken, Allah SWT heeft haar gestrafd daarvoor subhanallah...Alle lof aan Hem SWT!!!

Zara
15-05-03, 16:55
Aicha dacht ik het al!

Het was gewoon een terroristische zelfmoordaanslag van die katjes, zodat zij de hemel in komen en die vrouw de hel!

Waterval
15-05-03, 22:23
Jullie begrijpen me gewoon niet.

Met 'in de war' bedoel ik dat die vrouw niet wist waar ze mee bezig was.

I give up.

Couscousje
16-05-03, 09:04
Geplaatst door Waterval
Jullie begrijpen me gewoon niet.

Met 'in de war' bedoel ik dat die vrouw niet wist waar ze mee bezig was.

I give up.

We begrijpen je wel, alleen je excuus blijft gewoon nog steeds waardeloos.

Cc

Waterval
16-05-03, 09:53
Geplaatst door Couscousje
We begrijpen je wel, alleen je excuus blijft gewoon nog steeds waardeloos.

Cc

Dat is dus precies wat ik bedoel met 'mij niet begrijpen'. Ik voer geen excuus aan. Ik merkte op dat we niet precies weten wat er gebeurd is. Het artikel zelf sprak al van waarschijnlijk . Om die vrouw dan meteen te veroordelen, sommige dozen voeren ook meteen het "God straft onmiddelijk" aan, vind ik getuigen van een weinig kritische houding.

Misschien overbodig om te vermelden, maar ik ben ook dol op poesjes :P

Couscousje
16-05-03, 09:55
Geplaatst door Waterval
Dat is dus precies wat ik bedoel met 'mij niet begrijpen'. Ik voer geen excuus aan. Ik merkte op dat we niet precies weten wat er gebeurd is. Het artikel zelf sprak al van waarschijnlijk . Om die vrouw dan meteen te veroordelen, sommige dozen voeren ook meteen het "God straft onmiddelijk" aan, vind ik getuigen van een weinig kritische houding.

Ik vind dat je je te veel vastpint op 1 woordje.

Dat getuigt van een halsstarrige houding.

Cc

Waterval
16-05-03, 09:56
Geplaatst door Couscousje
Ik vind dat je je te veel vastpint op 1 woordje.

Dat getuigt van een halsstarrige houding.

Cc

Dank je. Riffie in hart en nieren.

Couscousje
16-05-03, 09:58
Geplaatst door Waterval
Dank je. Riffie in hart en nieren.

Dat verklaart het kleine aantal Riffijnen in de politiek.

Cc

Waterval
16-05-03, 10:02
Geplaatst door Couscousje
Dat verklaart het kleine aantal Riffijnen in de politiek.

Cc

Snegre3dajie a bnaddem, tghieregh nieth: "Dat verklaart het aantal kleine Riffijnen in de politiek".

Couscousje
16-05-03, 10:05
Geplaatst door Waterval
Snegre3dajie a bnaddem, tghieregh nieth: "Dat verklaart het aantal kleine Riffijnen in de politiek".

:haha:

Wakha nierhthieth, ouadji ther7aq?

Tesneth sha n Iriffiyen zie 1.80 tsawent?

Cc

Waterval
16-05-03, 10:08
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Wakha nierhthieth, ouadji ther7aq?

Tesneth sha n Iriffiyen zie 1.80 tsawent?

Cc

Oua snegten. Mascha innie herschen.


:bril:

Couscousje
16-05-03, 10:10
Geplaatst door Waterval
Oua snegten. Mascha innie herschen.


:bril:

Min theysen?

Cc

Waterval
16-05-03, 10:13
Geplaatst door Couscousje
Min theysen?

Cc

Ouassie mammesch issekan ie symptoom ennie. Is dat ze gewoon doorgroeien, ze krijgen daar medicijnen voor. Het is lastig omdat je gewrichten en spieren er niet op gebouwd zijn.

Couscousje
16-05-03, 10:16
Geplaatst door Waterval
Ouassie mammesch issekan ie symptoom ennie. Is dat ze gewoon doorgroeien, ze krijgen daar medicijnen voor. Het is lastig omdat je gewrichten en spieren er niet op gebouwd zijn.

Het Reverse Kabouter Syndroom?

Cc

Waterval
16-05-03, 10:18
Geplaatst door Couscousje
Het Reverse Kabouter Syndroom?

Cc

Het traB syndroom.

Couscousje
16-05-03, 10:19
Geplaatst door Waterval
Het traB syndroom.

:hihi:

VergezoGt.

Cc

Waterval
16-05-03, 10:20
( 3affak wadajie s7eschmeth s symptoom )

Couscousje
16-05-03, 10:20
Geplaatst door Waterval
( 3affak wadajie s7eschmeth s symptoom )

Ze3ma ik weet hoe je het zegt in het Berbers?

Cc

Waterval
16-05-03, 10:26
Geplaatst door Couscousje
Ze3ma ik weet hoe je het zegt in het Berbers?

Cc

kzei symptoom maar bedoelde syndroom


(Dank je wel, nu doe ik het zelf :moe: )

Couscousje
16-05-03, 10:29
Geplaatst door Waterval
kzei symptoom maar bedoelde syndroom


(Dank je wel, nu doe ik het zelf :moe: )

Oh.

Iwa mlie7.

:vreemd:

Cc

~Panthera~
16-05-03, 11:11
Geplaatst door Waterval
Om die vrouw dan meteen te veroordelen, sommige dozen voeren ook meteen het "God straft onmiddelijk" aan, vind ik getuigen van een weinig kritische houding.
Misschien overbodig om te vermelden, maar ik ben ook dol op poesjes :P
--------------------

Doos ?? :schok: Zeg...LULTJE , God straft onmiddelijk was ook geen "kritisch" commentaar, maar HUMOR.
Sarcastische humor. Snappen sommige lultjes dus duidelijk niet. :moe:

Waterval
16-05-03, 11:18
Het is lulletje.


:blauwkus:

~Panthera~
16-05-03, 11:20
Geplaatst door Waterval
Het is lulletje.


:blauwkus:

:fpuh: :hihi: