PDA

Bekijk Volledige Versie : Volgepropt



Couscousje
16-05-03, 10:15
Volgepropt

Een Italiaanse jongen is aan een langzame dood ontsnapt. De 14-jarige tiener werd zo volgestopt met pillen dat hij opzwol tot 140 kilogram en nog amper op zijn benen kon staan. Toen de jongen eenmaal een paar maanden in het ziekenhuis had doorgebracht, bleef het gehalte aan chemicaliën in het bloed van de jongen nog altijd gevaarlijk hoog. De vrouw bleek via thuisgekookt voedsel haar zoon nog steeds met medicijnen toe de dienen. De vrouw is uit de ouderlijke bevoegdheid ontheven

Nu.nl

Deze vat ik niet zo.

:maf:

Cc

Bief
16-05-03, 11:51
Syndroom van Münchhausen by proxy.

Moeder probeert door kind ziek te maken zelf aandacht te krijgen (van dokter, ziekenhuispersoneel).

Couscousje
16-05-03, 12:30
Geplaatst door Bief
Syndroom van Münchhausen by proxy.

Moeder probeert door kind ziek te maken zelf aandacht te krijgen (van dokter, ziekenhuispersoneel).

Zie je wel dat moeilijke woorden werken!

Weg met Jip-en-Janneketaal! :kwaad:

Cc

Bief
16-05-03, 14:09
Is overigens een vreselijk verschijnsel. Het duurt vaak maanden voor men begint te vermoeden hoe het zit, en ondertussen die kinderen maar lijden...

ZwYgStErr
16-05-03, 14:22
Eminem beweerde dat zijn moeder dat had.

Uit "Cleaning out my closet"

...bitchin' that someone's always goin' throuh her purse and shits missin'. Going through public housing systems, victim of Munchausen's syndrome...

:D.

Tomas
16-05-03, 14:47
Geplaatst door ZwYgStErr
...bitchin' that someone's always goin' throuh her purse and shits missin'. Going through public housing systems, victim of Munchausen's syndrome...



Mmm... Zingt ie ook wel eens over genetische manipulatie? Zo ja, dan ken ik die vent ergens van.

ZwYgStErr
16-05-03, 14:48
Geplaatst door Tomas
Mmm... Zingt ie ook wel eens over genetische manipulatie? Zo ja, dan ken ik die vent ergens van.

Hij zing niet, hij rapt. Je kent em dus niet. :moe:.

Wie bedoel je? :hihi:

Tomas
16-05-03, 14:58
Geplaatst door ZwYgStErr
Hij zing niet, hij rapt. Je kent em dus niet. :moe:.

Rap? Dat is geloof ik ipv zingen heel rap praten terwijl anderen ongeinspireerde muziek maken? Yo?


Wie bedoel je? :hihi:

Niks. Niemand. Ik vergis me dus.

ZwYgStErr
16-05-03, 15:02
Geplaatst door Tomas
Rap? Dat is geloof ik ipv zingen heel rap praten terwijl anderen ongeinspireerde muziek maken? Yo?



Niks. Niemand. Ik vergis me dus.

Aight then, j weet waar ik over heb :wijs:.

:moe:

mrz
16-05-03, 15:27
Thomas: Mmm... Zingt ie ook wel eens over genetische manipulatie? Zo ja, dan ken ik die vent ergens van.

Lol man, :giechel:

Als de moeder een omgekeerd oedipus- of gewoon oorlogsvetmestcomplex heeft dat noem ik ook genetische manipulatie hoor, naast munchhausen (wat ik dus niet teveel moet doen, sorry Y). Ben heel flex wat dat betreft...

Moet alleen oppassen dat ik het niet overneem en de Genetische manipulatie niet naar me toetrek. :fplayer: :stomp:

Bief
16-05-03, 21:48
Geplaatst door Couscousje
Zie je wel dat moeilijke woorden werken!

Weg met Jip-en-Janneketaal! :kwaad:

Cc

Couscousiej: Wat bedoel je hier nou mee?

1. Couscousje reageert omdat er moeilijke woorden worden gebruikt; al dat eenvoudige geleuter op dit forum staat me niet aan!

2. Neerbuigende klootzak, dat wist ik ook wel; en dan ga je het nog uitleggen ook, grrr;

3. Tjeempie?!; Oh, hij legt het uit;

4. Iets geheel anders dat ik niet vat omdat ik je niet ken

mrz
17-05-03, 00:14
?

Als je tegen mij neerbuigend wilde doen, bend over. Ik hoef je dan zeker ook niet uit te leggen waarom Bush hard om de matrix reloaded lacht? :mad: :rolleyes:

~Panthera~
17-05-03, 00:15
Volgens mij zitten wij allemaal hier op aarde in de Matrix Reloaded. :moe:

mulan
17-05-03, 10:25
Is er in dit topic sprake van miscommunicatie of lijkt dat maar zo :moe:


Kan die vrouw overigens een celstraf krijgen of is ze gewoon ziek en moet ze hulp krijgen?(ik ben pas echt Janneke :lekpuh: )

ZwYgStErr
17-05-03, 11:21
Geplaatst door mulan
Is er in dit topic sprake van miscommunicatie of lijkt dat maar zo :moe:


Kan die vrouw overigens een celstraf krijgen of is ze gewoon ziek en moet ze hulp krijgen?(ik ben pas echt Janneke :lekpuh: )

Mag ik Jip zijn dan?

peleeeeeeeeeeeeezzzz? :D

mrz
17-05-03, 11:41
Hee vrouw die de fout maakt niet haar mond te houden. Erm, ben jij geen... Vrouw? Jip was toch man?

CC wat heeft jou zo hypocriet gemaakt? :watte?:

ZwYgStErr
17-05-03, 11:44
Geplaatst door mrz
Hee vrouw die de fout maakt niet haar mond te houden. Erm, ben jij geen... Vrouw? Jip was toch man?


Idd, Jip WAS man :D.

Is,
17-05-03, 11:47
Geplaatst door ~Panthera~
Volgens mij zitten wij allemaal hier op aarde in de Matrix Reloaded. :moe:


Hehe, dat zou wel Wreed zijn,
`kga 2nite naar die film...:D

Couscousje
17-05-03, 11:51
Geplaatst door Bief
Couscousiej: Wat bedoel je hier nou mee?

1. Couscousje reageert omdat er moeilijke woorden worden gebruikt; al dat eenvoudige geleuter op dit forum staat me niet aan!

2. Neerbuigende klootzak, dat wist ik ook wel; en dan ga je het nog uitleggen ook, grrr;

3. Tjeempie?!; Oh, hij legt het uit;

4. Iets geheel anders dat ik niet vat omdat ik je niet ken

Ik snapte hetgeen ik gepost had niet. Jij kwam met 1 moeilijk woord en het werd meteen duidelijk voor mij waar het hele stuk over ging.

Daarom pleit ik voor meer gebruik van moeilijke woorden.

Cc

Bief
17-05-03, 11:54
Geplaatst door Couscousje
Ik snapte hetgeen ik gepost had niet. Jij kwam met 1 moeilijk woord en het werd meteen duidelijk voor mij waar het hele stuk over ging.

Daarom pleit ik voor meer gebruik van moeilijke woorden.

Cc

Ik moet niet zulke lange tenen hebben; Ik moet niet zulke lange tenen hebben; Ik moet niet zulke lange tenen hebben; Ik moet niet .. etc

Couscousje
17-05-03, 12:40
Geplaatst door Bief
Ik moet niet zulke lange tenen hebben; Ik moet niet zulke lange tenen hebben; Ik moet niet zulke lange tenen hebben; Ik moet niet .. etc

;)

Cc

~Panthera~
17-05-03, 12:48
Geplaatst door Is,
Hehe, dat zou wel Wreed zijn,
`kga 2nite naar die film...:D
-----------------

Veel plezier :jeweetog: