PDA

Bekijk Volledige Versie : blanke kaaskop slacht zijn moeder af



sadeeQ
16-05-03, 18:27
Zoon bekent moord op moeder

Uitgegeven: 16 mei 2003 16:03

DEN HAAG - Een 19-jarige Hagenaar heeft bekend dat hij zijn moeder heeft vermoord. Dat meldde een woordvoerder van het OM vrijdagmiddag. De politie trof het stoffelijk overschot van de 43-jarige Astrid Vogelaar dinsdagmiddag aan in een woning aan het Monnickendamplein in Den Haag. Na een uren durende klopjacht kon de zoon worden aangehouden.

De zoon stond al ruim een maand gesignaleerd in het landelijk opsporingssyteem van de politie. Dat kwam doordat hij zijn moeder eerder ernstig had bedreigd. De inspanningen van politie en justitie om de man op te sporen hadden geen succes. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie sprak vrijdag van een "afschuwelijke reeks gebeurtenissen".

Het Openbaar Ministerie heeft geen mededelingen gedaan over het motief van de zoon.



:student: westerse normen en waarden

NIS1
16-05-03, 21:51
Dat is nou precies het verschil tussen Marokkanen en Nederlanders.. Marokkanen moorden amper.. zware criminaliteit is ze vreemd (uitzonderingen daar gelaten, maar dat heb je met alles).. Heb van betrouwbare bronnen gehoord bij ministerie van justitie, dat de autochtoonse bevolking echt rare praktijken op nahouden. Kinderen, die hun ouders afslachten komt heel vaak voor. En zo zijn er heel veel elementen waar men zich vooral niet mee wil vergelijken met de Marokkanen.

Marokkanen stelen wel eens een fiets, maar veroorzaken vooral opstootjes in discotheken, hard praten (!) etc.. Zie statistieken. Dat is waar Marokkanen zo zwaar over worden afgerekend. Ze zijn een beetje agressief.. een oorzaak, die snel te verhelpen is door niet alleen naar de symptomen te kijken..

Moest heel hard lachen toen sommigen dachten dat het een Marokkaan was, die Pim had neegeschoten!?!?! Hoe stupid kan je zijn?? Venlo was een vaag geval, maar zo vaak komt het echt niet voor.. Zie statistieken zeg ik maar weer.. Sommige mensen houden toch van cijfers..

Ik heb nooit iemand gehoord over de positieve kanten van de Marokkaanse cultuur. Door haar opvoeding (staan velen van te kijken zie ik nu), doet haar volk amper aan gruweldaden. Hoe zou het toch komen? De Islam was toch achterlijk?? Wie is nu achterlijk?

Weer een case voor het vak psychologie!

Ben heel kritisch, maar soms kan ik me zo opwinden over onrecht dat mijn volk moet ondergaan.. krijg er bijna tranen van in mijn ogen..

Puk
16-05-03, 22:01
Geplaatst door NIS1
Dat is nou precies het verschil tussen Marokkanen en Nederlanders.. Marokkanen moorden amper.. zware criminaliteit is ze vreemd (uitzonderingen daar gelaten, maar dat heb je met alles).. Heb van betrouwbare bronnen gehoord bij ministerie van justitie, dat de autochtoonse bevolking echt rare praktijken op nahouden. Kinderen, die hun ouders afslachten komt heel vaak voor. En zo zijn er heel veel elementen waar men zich vooral niet mee wil vergelijken met de Marokkanen.

Marokkanen stelen wel eens een fiets, maar veroorzaken vooral opstootjes in discotheken, hard praten (!) etc.. Zie statistieken. Dat is waar Marokkanen zo zwaar over worden afgerekend. Ze zijn een beetje agressief.. een oorzaak, die snel te verhelpen is door niet alleen naar de symptomen te kijken..

Moest heel hard lachen toen sommigen dachten dat het een Marokkaan was, die Pim had neegeschoten!?!?! Hoe stupid kan je zijn?? Venlo was een vaag geval, maar zo vaak komt het echt niet voor.. Zie statistieken zeg ik maar weer.. Sommige mensen houden toch van cijfers..

Ik heb nooit iemand gehoord over de positieve kanten van de Marokkaanse cultuur. Door haar opvoeding (staan velen van te kijken zie ik nu), doet haar volk amper aan gruweldaden. Hoe zou het toch komen? De Islam was toch achterlijk?? Wie is nu achterlijk?

Weer een case voor het vak psychologie!

Ben heel kritisch, maar soms kan ik me zo opwinden over onrecht dat mijn volk moet ondergaan.. krijg er bijna tranen van in mijn ogen..

Interessant NIS. Daar zit wel wat in. Maar wat doen jullie dan anders in de opvoeding? Of heeft het ook met sociale controle te maken. Ofzo?

sil
16-05-03, 22:17
Geplaatst door NIS1
Dat is nou precies het verschil tussen Marokkanen en Nederlanders.. Marokkanen moorden amper.. zware criminaliteit is ze vreemd (uitzonderingen daar gelaten, maar dat heb je met alles).. Heb van betrouwbare bronnen gehoord bij ministerie van justitie, dat de autochtoonse bevolking echt rare praktijken op nahouden. Kinderen, die hun ouders afslachten komt heel vaak voor. En zo zijn er heel veel elementen waar men zich vooral niet mee wil vergelijken met de Marokkanen.

Marokkanen stelen wel eens een fiets, maar veroorzaken vooral opstootjes in discotheken, hard praten (!) etc.. Zie statistieken. Dat is waar Marokkanen zo zwaar over worden afgerekend. Ze zijn een beetje agressief.. een oorzaak, die snel te verhelpen is door niet alleen naar de symptomen te kijken..

Moest heel hard lachen toen sommigen dachten dat het een Marokkaan was, die Pim had neegeschoten!?!?! Hoe stupid kan je zijn?? Venlo was een vaag geval, maar zo vaak komt het echt niet voor.. Zie statistieken zeg ik maar weer.. Sommige mensen houden toch van cijfers..

Ik heb nooit iemand gehoord over de positieve kanten van de Marokkaanse cultuur. Door haar opvoeding (staan velen van te kijken zie ik nu), doet haar volk amper aan gruweldaden. Hoe zou het toch komen? De Islam was toch achterlijk?? Wie is nu achterlijk?

Weer een case voor het vak psychologie!

Ben heel kritisch, maar soms kan ik me zo opwinden over onrecht dat mijn volk moet ondergaan.. krijg er bijna tranen van in mijn ogen..

tranen schieten in mijn ogen
:huil: :huil:

~Panthera~
16-05-03, 22:23
K jank gezellig ff mee :huil:

NIS1
16-05-03, 23:16
Geplaatst door EdV
Zal wel iets te maken hebben met een achterstand die Marokkanen nog moeten inlopen.
Maar in het algemeen, best NIS1, vallen goede kanten minder op dan slechte kanten. Helaas.

Maar ... ik zou het toch maar niet te veel over dat aangedane onrecht hebben of over het over je uitgestorte verwijt dat de Islam achterlijk is. Je hebt het dan toch onvermijdelijk weer over "we" die "altijd maar weer gepakt worden" en dat liedje hangt de meeste Nederlanders zo onderhand vreselijk de keel uit.

Het heeft geen zin om te je goede kanten aan te prijzen.


Ed

Kom jij weer hoor.. "WE" heb ik niet van gemaakt.. het was toch "JULLIE"?? Ja, hun moeten toch zo nodig integreren???

By the way: let niet zo op details.. "we" is gewoon gebruikt om het een en ander wat duidelijker te brengen.. En heb ook een beetje gevoel voor humor.. :D

Ron Haleber
17-05-03, 07:49
Geplaatst door sadeeQ

blanke kaaskop slacht zijn moeder af



Vrienden, de integratie rukt onweerstaanbaar op...!

Er zijn niet alleen meer "blanke kaaskoppen"... Nee sinds vandaag moeten er logischerwijs in Nederland dus ook "Marokkaanse (bruine) kaaskoppen" zijn...!

Gefeliciteerd Sadeeq met je inburgering, heeft die cursus toch nog ff succes gehad...!

Ron Haleber
17-05-03, 18:42
P.S.

[alleen voor SadeeQ:] SaddeeQ je bent vanochtend trouwens vergeten de geit te melken...!

Nou loopt dat zielige dier van jou al weer uren te mekkeren.

Ze houdt niet meer van je en wil dat ik de hele kudde van je overneem, nou goed ik kom er wel vier bij je uitzoeken, dat is voor mij wel ff genoeg.

zie het aanbod op de negende posting op pagina:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=62301&perpage=15&display=&pagenumber=9