PDA

Bekijk Volledige Versie : weer een terroristje



Quezr
17-05-03, 17:25
Donderdag heeft de Amerikaanse politie in Chicago een 57-jarige man aangehouden die zwaar bewapend aan boord van een KLM-vlucht naar Amsterdam wilde gaan. In de handbagage van de man, die via Amsterdam naar Libanon wilde reizen, zaten een 22-milimeter pistool, 81 kogels en een groot mes.

De man, G.K., beweert dat hij niet wist wat er in de doos zat, en dat de spullen aan hem gegeven waren om mee te nemen naar Libanon. In afwachting van zijn voorgeleiding op 30 mei is hij op borgtocht vrijgelaten.

Victory
17-05-03, 18:44
Hopelijk kunnen ze em niks maken.

Maarten
17-05-03, 18:59
Eg origineel waar, meneer de rechter: die dingen werken veel beter dan die accu-boormachines!
En je roept er eg een stuk duidelijker de kinderen mee binnen!

Sven_DP
17-05-03, 22:46
Geplaatst door Victory
Hopelijk kunnen ze em niks maken.

Ben je nu echt helemaal gek? Ga je nou nog zitten supporteren voor dergelijke gekken? Djeezes!!!!!!!!!!

One-way ticket to Guantanamo zou nog te mooi zijn. Mocht ik passagier geweest zijn met die jongen, ik had hem persoonlijk op borgtocht vrijgelaten...op 9000 voet...met een benji-touw aan z'n...

Puk
17-05-03, 22:53
Geplaatst door Sven_DP
Ben je nu echt helemaal gek? Ga je nou nog zitten supporteren voor dergelijke gekken? Djeezes!!!!!!!!!!

One-way ticket to Guantanamo zou nog te mooi zijn. Mocht ik passagier geweest zijn met die jongen, ik had hem persoonlijk op borgtocht vrijgelaten...op 9000 voet...met een benji-touw aan z'n...

:lol:

Wat een heerlijk verfrissend geluid!