PDA

Bekijk Volledige Versie : Deelneming aan slachtoffers in CASABLANCA



joop.r
17-05-03, 19:56
Bij deze wil ik mijn innige deelneming uitspreken met alle nabestaande van de slachtoffers die gevallen zijn door het lafhartige moordadige optreden van een stel moordenaars in Casablanca.
Die het voorzienn hadden op onschuldige mensen die zich van geen kwaad bewust waren.
Deze BARBAREN verdienen de zwaarste straf die er bestaat.
En verdienen niet zo als zij zelf denken een plaats in het Paradijs.
Moge ALLAH en G-D deze moordenaars de straf geven die ze toekomt.
Moge de gedachten aan de slachtffers voor de nabestaande een zege zijn

JOOP.ROODENBURG

Puk
17-05-03, 20:27
Daar sluit ik me helemaal bij aan!

sil
17-05-03, 20:59
Ook ik sluit me hierbij aan

i love israel
17-05-03, 22:12
ook ik sluit me hierbij aan en wens iedereen heel veel sterkte.

Asma2
17-05-03, 22:41
Deze BARBAREN verdienen de zwaarste straf die er bestaat.

een jood die Allah kent en durft te noemen. dit is nog niet het einde voor de zionisten. Allah is met ons en zal met ons vechten. Wie aan de Islam komt zal zijn leven angst kennen.

Allahoe akbar
Allahoe akbar
Allaahoe akbar

joop.r
17-05-03, 22:49
Geplaatst door Asma2
een jood die Allah kent en durft te noemen. dit is nog niet het einde voor de zionisten. Allah is met ons en zal met ons vechten. Wie aan de Islam komt zal zijn leven angst kennen.

Allahoe akbar
Allahoe akbar
Allaahoe akbar

Jou beschaving is ver te zoeken als jij bij zo iets vrezelijks nog zulke taal bezicht vraag ik mij af hoe jou verstandelijk vermogen is.
En van mede menselijkhijd heb jij zeker nog nooit gehoord.

Asma2
17-05-03, 22:55
vraag ik mij af hoe jou verstandelijk vermogen is.

Met mijn verstandelijk vermogen is niks mis. Nu er een aanslag is gepleegd op Joden die misschien onschuldig zijn staat de hele wereld op zijn kop. Niemand trekt zich aan van de ONSCHULDIGE burgers die dagelijks meer dan de aantal die in Casa zijn omgekomen in Palestina worden vermoord door de zionisten. Iemand met een hart en een vol geheugen zal tien keer nadenken voordat men dezelfde fout maakt wat jij doet. De Palestijnen verdienen respect in hun oorlog tegen vrijheid!!!!!!!

Puk
17-05-03, 22:59
Geplaatst door Asma2
een jood die Allah kent en durft te noemen. dit is nog niet het einde voor de zionisten. Allah is met ons en zal met ons vechten. Wie aan de Islam komt zal zijn leven angst kennen.

Allahoe akbar
Allahoe akbar
Allaahoe akbar

Ga effe ergens anders zitten bleren!

Dit is jouw interpretatie van Islam... and it sucks!

:zwaai:

Asma2
17-05-03, 23:01
Ik bler niet ik confronteer je alleen met de harde waarheid.

Latersssss puk van de .............

Is,
17-05-03, 23:03
Geplaatst door Asma2
een jood die Allah kent en durft te noemen. dit is nog niet het einde voor de zionisten. Allah is met ons en zal met ons vechten. Wie aan de Islam komt zal zijn leven angst kennen.

Allahoe akbar
Allahoe akbar
Allaahoe akbar


Reactie die Kant noch wal raakt??

IN navolging van je net zo zinloze ingezonden brief??

sil
17-05-03, 23:03
Geplaatst door Asma2
een jood die Allah kent en durft te noemen. dit is nog niet het einde voor de zionisten. Allah is met ons en zal met ons vechten. Wie aan de Islam komt zal zijn leven angst kennen.

Allahoe akbar
Allahoe akbar
Allaahoe akbar

Heb je teveel drugs genomen,of ben je zo gestoord??


Er waren ook veel moslims bij,en ook hun familie wens ik veel sterkte.
Het zijn allemaal MENSEN

i love israel
17-05-03, 23:04
de waarheid is dat er vandaag 41 onschuldige marokkanen om het leven zijn gekomen. maa dat boeit jou kennelijk niet. vive le maroc lijkt me dan ook niet op zijn plaats onder jouw naam.

Is,
17-05-03, 23:06
Geplaatst door i love israel
de waarheid is dat er vandaag 41 onschuldige marokkanen om het leven zijn gekomen. maa dat boeit jou kennelijk niet. vive le maroc lijkt me dan ook niet op zijn plaats onder jouw naam.


Das lang geleden, maar U heeft gelijk...

:zwaai:

Al Sawt
17-05-03, 23:12
Misschien moeten we die zogenaamde steunbeteugingen met een korreltje zout nemen.

Puk
17-05-03, 23:45
Geplaatst door Al Sawt
Misschien moeten we die zogenaamde steunbeteugingen met een korreltje zout nemen.

Tsjah... dat kan jij je niet voorstellen hè?

Zegt veel over jou!

Abdul Karim
17-05-03, 23:47
Geplaatst door pilot@Z

Laten we maar eerst beginnen bij het begin...11 september!...de aanslagen in de VS....de nederlandse media besteedt dagen en weken non-stop uitzendingen hieraan.....Groepen marokkaanse jongeren gaan juichend de straat op om de aanslagen op de VS te "vieren"....Binnen de kortste tijd verandert Osama Bin Laden in een van de grootste helden van het marokkaanse volk!...Na een aantal negatieve berichtgevingen spreken steeds minder en uiteindelijk geen marokkaan dit hardop meer uit...Maar we weten allemaal wat er thuis in de huiskamer wat er over Osama en de VS wordt gezegd...de VS is de vijand en Bin Laden is de verlosser om het maar op een nette manier samen te vatten....................een sprong naar NU.................zaterdag 17 mei.......bomaanslag in marokko...niemand die dit zou verwachten....tientallen doden....de nederlandse media heeft in totaal heel de dag nog geen tien minuten hieraan besteedt in tegenstelling tot die aanslagen op de VS....de vreugde in de marokkaanse bevolking over de opkomst van Osama Bin Laden groeit naar een angst....er beginnen zelfs geluiden op te borrelen waarin gezegd wordt dat er niet gerust zal worden voor de man is gepakt door de marokkanen....hij wordt nu al als een demon afgeschilderd...een man die enkele uren geleden nog een held was.....

Waar gehakt wordt vallen spaanders.....Jihad zolang er maar geen marokkaanse slachtoffers vallen....
Marokkanen scheinheilig..of?....(wat betreft de aanslagen) (http://www.maroc.nl/forums/newreply.php?s=&action=newreply&postid=866697)

sil
18-05-03, 01:11
Geplaatst door Al Sawt
Misschien moeten we die zogenaamde steunbeteugingen met een korreltje zout nemen.

Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten

frances
18-05-03, 01:27
M,n mond valt open van verbazing als ik de reacties van sommigen lees. Inderdaad; zoals de waard is vertrouwd hij z,n gasten.

Houdt toch eens op om elke keer zogenaamde zielige palestijntjes erbij te halen. Geduld, ze krijgen vast en zeker een mooie zandbak. Dit gaat om Marocco, een heel eind er vandaan. En , nu ook hier, een groep lafhartige moordenaars die onschuldigen de dood injagen en voor wat?????? :huil:

Yoeme
18-05-03, 06:49
Geplaatst door Asma2
een jood die Allah kent en durft te noemen. dit is nog niet het einde voor de zionisten. Allah is met ons en zal met ons vechten. Wie aan de Islam komt zal zijn leven angst kennen.

Allahoe akbar
Allahoe akbar
Allaahoe akbar

Ga vooral door met het uitkramen van dit soort belachelijke oorlogskreten, daarmee bewijs je de islam geen dienst. Integendeel, je wakkert er zelf vooroordelen mee aan.

Waarom moet het toch altijd zo agressief? Neem een voorbeeld aan de boeddhisten, die hebben innerlijke beschaving.

Al Sawt
18-05-03, 14:51
Geplaatst door Puk
Tsjah... dat kan jij je niet voorstellen hè?

Zegt veel over jou!
Voor iemand die een voorstander was voor de oorlog tegen Irak, omdat ie geen waarde hecht aan de Iraakse leven, kan ik me inderdaad niet voorstellen.

Puk
18-05-03, 15:02
Geplaatst door Al Sawt
Voor iemand die een voorstander was voor de oorlog tegen Irak, omdat ie geen waarde hecht aan de Iraakse leven, kan ik me inderdaad niet voorstellen.

Correctie.

Juist omdat ik zoveel waarde hecht aan élk leven was ik voor de oorlog tegen Saddam.

Saddam daarentegen had geen enkel respect voor het leven van wie dan ook. Ook al die massagraven gezien op TV, Al Sawt?

Al Sawt
18-05-03, 16:17
Geplaatst door Puk
Correctie.

Juist omdat ik zoveel waarde hecht aan élk leven was ik voor de oorlog tegen Saddam.

Saddam daarentegen had geen enkel respect voor het leven van wie dan ook. Ook al die massagraven gezien op TV, Al Sawt?
En of. Met heel veel oorlogsslachtoffers en gedode opstandelingen.

Maar ik betwijfel ten zeerste of elke persoon in het Westen, dat deed uit medeleven met de Irakees of uit oorlogszuchtige redenen.
Jij Puk, gaf eerder de dreiging van Irak jegens de vrije wereld als hoofdreden waarom je een voorstander bent van de preventieve oorlog.
En net als elke voorstander ge(mis)bruik je de welzijn van de Iraakse burgers als masker om de oorlog een humane doel te geven.

Puk
18-05-03, 17:49
Geplaatst door Al Sawt
En of. Met heel veel oorlogsslachtoffers en gedode opstandelingen.

Maar ik betwijfel ten zeerste of elke persoon in het Westen, dat deed uit medeleven met de Irakees of uit oorlogszuchtige redenen.
Jij Puk, gaf eerder de dreiging van Irak jegens de vrije wereld als hoofdreden waarom je een voorstander bent van de preventieve oorlog.
En net als elke voorstander ge(mis)bruik je de welzijn van de Iraakse burgers als masker om de oorlog een humane doel te geven.

Ik vind nog steeds een preventieve oorlog gerechtvaardigd tegen elk land dat terrorisme steunt wat is gericht tegen het Vrije Westen.

In het geval van Irak kwam daar voor mij nog bij dat het Iraakse volk daarmee verlost zou worden van een zeer wrede dictator.

Bovenaan mijn lijstje staat nu Noord-Korea.
Andere landen die goed scoren zijn:
Iran
Syrië
Saudi-Arabië
Libië
Yemen
Pakistan
Atjeh (opstandige provincie, maar dat wordt al aangepakt door Indonesië)
Tsjetjenië (waar Rusland al goed werk doet)

Met excuses aan die landen die ik vergeten ben.

Al Sawt
19-05-03, 16:16
Geplaatst door Puk
Ik vind nog steeds een preventieve oorlog gerechtvaardigd tegen elk land dat terrorisme steunt wat is gericht tegen het Vrije Westen.

In het geval van Irak kwam daar voor mij nog bij dat het Iraakse volk daarmee verlost zou worden van een zeer wrede dictator.

Bovenaan mijn lijstje staat nu Noord-Korea.
Andere landen die goed scoren zijn:
Iran
Syrië
Saudi-Arabië
Libië
Yemen
Pakistan
Atjeh (opstandige provincie, maar dat wordt al aangepakt door Indonesië)
Tsjetjenië (waar Rusland al goed werk doet)

Met excuses aan die landen die ik vergeten ben. Je bent Israel vergeten Puk.


Steun mooi die kruistochten maar. Zo maken jullie een moordkuil van de wereld

Puk
19-05-03, 16:22
Geplaatst door Al Sawt
Je bent Israel vergeten Puk.


Steun mooi die kruistochten maar. Zo maken jullie een moordkuil van de wereld

Je vergist je.

Het is geen kruistocht. Het is een oorlog tegen het terrorisme.

manc
19-05-03, 18:13
Bij deze mijn oprechte afschuw en verslagenheid over hetgeen de terroristen in Marokko hebben geflikt. Alle mensen die zich op welke manier dan ook getroffen voelen door deze misdaad wens ik sterkte toe en betuig ik mij oprechte deelnemen en medeleven.

Ik zag vandaag in de krant een rouwende famile ascheid nemen van een zoon, broer, oom, man en vader van 3 kinderen....

Orakel
19-05-03, 18:15
Geplaatst door sil

Er waren ook veel moslims bij,en ook hun familie wens ik veel sterkte.
Het zijn allemaal MENSEN


:fpetaf: Bedankt voor de steunbetuigingen en de anderen ook.