PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik wil graag arabisch leren, wie kan mij helpen aan lesmateriaal enz.?

ThaRealLady
20-05-03, 01:01
Hallo allemaal,

Ik wil graag arabisch leren spreken, schrijven en lezen. Weet iemand hoe ik aan lesmateriaal kan komen? Tevens zoek ik iemand die les kan geven in de buurt van Tilburg.

Alvast bedankt!

casabarata
04-08-03, 18:55
SALAAM LIEVE ZUSTER IK HOOP DAT JE IN TILBURG WOONT WANT ONZE BUURVROUW TEVENS OOK ONZE BESTE VRIENDEN DIE GEVEN ELKE ZATERDAG EN ZONDAG ARABISC LES JE LEERT OOK SCHRIJVEN
EN OM PRECIES TE ZIJN TILBURG NOORD EN HET IS NIET ZO DUUR WANT 25 EURO PER MAAND HEB JE DENK IK WEL OVER OM SNEL ARABISH TE LEREN ZATERDAG IS VOOR KINDEREN EN ZONDAG IS VOOR MEISJES EN VROUWEN

IK HOOR NOG WEL VAN

XXXXXJES OUASIMA UIT CASABARATA

Ibrahim S.
09-08-03, 12:34
Salam waleikum,

Ik kom uit Jemen en ben een professionele en zeer ervaren docent Arabisch (modern standaard arabisch en dialect van het Midden-Oosten). Heb bij taleninstituten in Nederland en in het buitenland gewerkt. Heb uitstekende referenties (o.a. Harvard Universiteit en Amerikaanse overheid).

Het hele jaar door start ik groeplessen voor beginners tot gevorderden. Locatie is een wijkcentrum in Voorburg (5 minuten vanaf Den Haag CS). Deze intensieve cursus is in een klein groepje van maximaal 8 mensen en focust op zowel spreken, lezen als schrijven. Ik heb zelf lesmateriaal beschikbaar, dus je hoeft geen boeken aan te schaffen. Er is veel belangstelling voor deze cursus en de cursisten komen uit heel Nederland

Laat even weten of je belangstelling hebt. Je kan me altijd direct mailen:
[email protected]

Met vriendelijke groet,
Ibrahim