PDA

Bekijk Volledige Versie : VS: onwettig opnemen muziek is terreur



Pixelshade
20-05-03, 16:27
Volgens een nieuwe wet, die gestemd is in Oregon, VS, staat het "onwettig labelen van een muziekopname" gelijk met terrorisme en de straffen kunnen oplopen tot 25 jaar gevangenisstraf. Verder staan op de lijst van terroristische daden : het blokkeren van het verkeer, computer crime, het aannemen van een omkoopsom, diefstal en inbraak, het onwettig gebruik van een voertuig, onwettig labelen van een videotape, onwettig opnemen van een live voorstelling, een ongedekte cheque uitgeven of aannemen, hondengevechten, het produceren van een valse identiteit, .....

Om iemand voor deze "misdaden" veroordeeld te krijgen heeft het OM slechts 2 getuigen nodig.

The Inquirer (http://www.theinquirer.net/?article=9568)

=======

:haha: nou puk je broeders zijn weer lekker bezig, lachwekkend toch

Joesoef
20-05-03, 18:15
Nog ff en de eerste Europese KAZAA gebruiker wordt bij de douane gearresteerd en vervolgens veroordeeld. Europees terrorisme, de as van het kwaad....

Mark
20-05-03, 18:52
Bejaarden met 80 km/uur die links rijden...

DAT IS PAS TERREUR!!

manc
20-05-03, 19:13
"onwettig labelen van een videotape"

Hahahaha....



Hahahahahaha.....

Puk
20-05-03, 19:17
Geplaatst door Pixelshade
Volgens een nieuwe wet, die gestemd is in Oregon, VS, staat het "onwettig labelen van een muziekopname" gelijk met terrorisme en de straffen kunnen oplopen tot 25 jaar gevangenisstraf. Verder staan op de lijst van terroristische daden : het blokkeren van het verkeer, computer crime, het aannemen van een omkoopsom, diefstal en inbraak, het onwettig gebruik van een voertuig, onwettig labelen van een videotape, onwettig opnemen van een live voorstelling, een ongedekte cheque uitgeven of aannemen, hondengevechten, het produceren van een valse identiteit, .....

Om iemand voor deze "misdaden" veroordeeld te krijgen heeft het OM slechts 2 getuigen nodig.

The Inquirer (http://www.theinquirer.net/?article=9568)

=======

:haha: nou puk je broeders zijn weer lekker bezig, lachwekkend toch

Nee hoor... prima!

Ik doe dat soort dingen nooit.

Wat wordt er precies bedoeld met het "onwettig labelen van een muziekopname en van een videotape"?

manc
20-05-03, 19:34
"een ongedekte cheque uitgeven of aannemen"


Hahhahhaahahahahahhaa,

Hahahahahahahahah.


Haha.


"Sir, you just accepted a bad cheque. You are under arrest. Would you step out of the car and put your hands on the hood. No, don't even think about trying anything funny...."

Of deze dan: "School walkouts"

Dus als je in Oregon met een groepje mensen spijbelt dan hoor je in het rijtje 'attah, obl, hamas' thuis....hahaha.

kaassietoch
20-05-03, 20:58
Mijn zus zit nu krap een jaar in Oregon en maak je geen zorgen, het is een achterlijke Redneck-staat zonder enige invloed, betekenis of wat dan ook.

Pixelshade
20-05-03, 23:05
Geplaatst door Puk
Nee hoor... prima!

Ik doe dat soort dingen nooit.

Wat wordt er precies bedoeld met het "onwettig labelen van een muziekopname en van een videotape"?

je avatar :moe:
khoop dat je een goeie firewall heb, want victory zal uit zijn op wraak.

Puk
20-05-03, 23:28
Geplaatst door Pixelshade
je avatar :moe:
khoop dat je een goeie firewall heb, want victory zal uit zijn op wraak.

Moet ie me maar niet op z'n negeerlijstje zetten!

Ik heb een dubbel uitgevoerde firewall. Komt echt never nooit iemand doorheen.

:wohaa:

Pixelshade
20-05-03, 23:32
Geplaatst door Puk
Moet ie me maar niet op z'n negeerlijstje zetten!

Ik heb een dubbel uitgevoerde firewall. Komt echt never nooit iemand doorheen.

:wohaa:

dan bel ik die zwager van je wel ff en zeg ik dat ie je firewall uit moet doen of anders is ie een afvallige van zn geloof :roker:

Puk
20-05-03, 23:42
Geplaatst door Pixelshade
dan bel ik die zwager van je wel ff en zeg ik dat ie je firewall uit moet doen of anders is ie een afvallige van zn geloof :roker:

Sssst! Mijn zwager is niet zo heel erg vroom.

Ramadan komt ie ook nooit helemaal goed door... if you know what I mean. :stout:

Pixelshade
21-05-03, 07:02
Geplaatst door Puk
Sssst! Mijn zwager is niet zo heel erg vroom.

Ramadan komt ie ook nooit helemaal goed door... if you know what I mean. :stout:

:student:

Hamza-T
21-05-03, 07:56
Puk

Sssst! Mijn zwager is niet zo heel erg vroom.

Ramadan komt ie ook nooit helemaal goed door... if you know what I mean.

Hij is vast een terrorist.

Pixelshade
21-05-03, 10:39
Geplaatst door Hamza-T
Puk


Hij is vast een terrorist.

nee, hij is vast zon "moslim" die alcohol drinkt, en alles doet wat niet mag, tfoe, past echt bij je familie puk

Puk
21-05-03, 11:50
Geplaatst door Pixelshade
nee, hij is vast zon "moslim" die alcohol drinkt, en alles doet wat niet mag, tfoe, past echt bij je familie puk

Nou... dat ie moslim is... daar zit m'n familie helemaal niet mee.

Maar dat ie zuipt als een tempelier en rookt als een ketter... da's minder.

We zijn altijd weer blij als het Ramadan is.

Pixelshade
21-05-03, 12:20
Geplaatst door Puk
Nou... dat ie moslim is... daar zit m'n familie helemaal niet mee.

Maar dat ie zuipt als een tempelier

dus geen moslim, gewoon een kut mocro

Puk
21-05-03, 12:45
Geplaatst door Pixelshade
dus geen moslim, gewoon een kut mocro

Ahhh... zo noemen jullie een Marokkaan die z'n geloof niet zo spastisch aanhangt.

In dat geval ben ik ook een kut mocro! :ego:

Pixelshade
21-05-03, 12:49
Geplaatst door Puk
Ahhh... zo noemen jullie een Marokkaan die z'n geloof niet zo spastisch aanhangt.

zulk soort figuren trouwen altijd met nederlandse delletjes sorry puk. Ze kunnen immers geen schone arabische dame krijgen, dus tsja :vierkant:

Pixelshade
21-05-03, 12:50
stink kruisvaarder

Puk
21-05-03, 12:54
Geplaatst door Pixelshade
zulk soort figuren trouwen altijd met nederlandse delletjes sorry puk. Ze kunnen immers geen schone arabische dame krijgen, dus tsja :vierkant:

Flikker in je graf man.

:aftel:

Pixelshade
21-05-03, 16:23
Geplaatst door Puk
Flikker in je graf man.

:aftel:

soy el pecador y voy aser un desmadreeeeeee :wohaa: :wohaa: