PDA

Bekijk Volledige Versie : bergbewoners



marokkees
20-05-03, 22:55
Wie denken jullie wel dat jullie zijn??

Een beetje strooien met wijze woorden over Islam en dan de wereld vertellen hoe slecht Marokko en Casablanca in het bijzonder wel niet is.

Hierover kan ik maar een ding zeggen:

Leve koning Mohammed 6 en lai rham Hassan 2, want dankzij onze koningen hebben die schijtboeren in het noorden nooit onderwijs genoten en een beschaving ontwikkeld.

En nu denken een paar verdwaalde bergbewoners dat, nu ze in Europa zijn, ze opeens vrijheid van meningsuiting hebben en zomaar dingen kunnen zeggen over de mensen in de rest van Marokko

Ik hoop voor jullie maar 1 ding, en dat is dat Mohammed 6 zich keihard opstelt tegen die paar primitieve bergbewoners in het noorden, zodat jullie nog smeken dat zijn vader nog leefde !!!!!!

Mark
20-05-03, 22:56
Nou dat lijkt me klare taal.

Kom op Berbers wat vinden jullie hiervan?

lennart
20-05-03, 22:57
Eindelijk, een fundamentalistische dalmarokkaan.

Hoe kan ik de bergmarokkanen herkennen trouwens?

Mark
20-05-03, 22:58
Geplaatst door lennart
Eindelijk, een fundamentalistische dalmarokkaan.

Hoe kan ik de bergmarokkanen herkennen trouwens?

Hun ene been is korter dan de andere zodat ze recht kunnen staan op een helling.

~Panthera~
20-05-03, 22:58
En zo laat nog op. :moe: koppijn.

Mark
20-05-03, 22:59
Geplaatst door ~Panthera~
En zo laat nog op. :moe:

Ach is er tenminste weer wat om op te reageren... het is zo rustig de laatste tijd.

~Panthera~
20-05-03, 23:00
Geplaatst door Mark
Ach is er tenminste weer wat om op te reageren... het is zo rustig de laatste tijd.
--------------------

Das waar :moe: begon me al te vervelen......kunnen we nie hebbe


:D

Mark
20-05-03, 23:02
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Das waar :moe: begon me al te vervelen......kunnen we nie hebbe


:D

Gelukkig begon Mars me net al lekker aan te vallen over het atheisme dus het begin is er :duim:

Ik zoek nog een fundi die voor de bomaanslagen in Casablanca is!

~Panthera~
20-05-03, 23:04
Geplaatst door Mark
Gelukkig begon Mars me net al lekker aan te vallen over het atheisme dus het begin is er :duim:

Ik zoek nog een fundi die voor de bomaanslagen in Casablanca is!
------------

Tja....wordt dan toch zelfmoord plegen. (volgens Mars):moe:

:D

Mark
20-05-03, 23:11
Tja, als Mars het zegt moet het wel waar zijn! :p

saidinho
20-05-03, 23:23
:cheefbek: Ik ben ook een berg bewoner

~Panthera~
20-05-03, 23:26
Geplaatst door saidinho
:cheefbek: Ik ben ook een berg bewoner
-------------

:schok: tering he? en nu ?? :D

Puk
20-05-03, 23:32
Geplaatst door marokkees
Wie denken jullie wel dat jullie zijn??

Een beetje strooien met wijze woorden over Islam en dan de wereld vertellen hoe slecht Marokko en Casablanca in het bijzonder wel niet is.

Hierover kan ik maar een ding zeggen:

Leve koning Mohammed 6 en lai rham Hassan 2, want dankzij onze koningen hebben die schijtboeren in het noorden nooit onderwijs genoten en een beschaving ontwikkeld.

En nu denken een paar verdwaalde bergbewoners dat, nu ze in Europa zijn, ze opeens vrijheid van meningsuiting hebben en zomaar dingen kunnen zeggen over de mensen in de rest van Marokko

Ik hoop voor jullie maar 1 ding, en dat is dat Mohammed 6 zich keihard opstelt tegen die paar primitieve bergbewoners in het noorden, zodat jullie nog smeken dat zijn vader nog leefde !!!!!!

Da's tenminste duidelijk!

Goeie nick trouwens! :wink:

Pytaghoras
20-05-03, 23:34
Geplaatst door marokkees
Wie denken jullie wel dat jullie zijn??

Een beetje strooien met wijze woorden over Islam en dan de wereld vertellen hoe slecht Marokko en Casablanca in het bijzonder wel niet is.

Hierover kan ik maar een ding zeggen:

Leve koning Mohammed 6 en lai rham Hassan 2, want dankzij onze koningen hebben die schijtboeren in het noorden nooit onderwijs genoten en een beschaving ontwikkeld.

En nu denken een paar verdwaalde bergbewoners dat, nu ze in Europa zijn, ze opeens vrijheid van meningsuiting hebben en zomaar dingen kunnen zeggen over de mensen in de rest van Marokko

Ik hoop voor jullie maar 1 ding, en dat is dat Mohammed 6 zich keihard opstelt tegen die paar primitieve bergbewoners in het noorden, zodat jullie nog smeken dat zijn vader nog leefde !!!!!!

Maaaaaaaaaaaah, ik ben ook een berg geit. :D
Ik woon bij de vijfde berg links af. Komen die fundi's ook uit de bergen in het noorden of zijn het echte casaouis?

tuig
21-05-03, 16:29
Geplaatst door lennart
Eindelijk, een fundamentalistische dalmarokkaan.

Hoe kan ik de bergmarokkanen herkennen trouwens?



:boer: hebben geen zand in hun haar :boer:

tuig
21-05-03, 16:31
Geplaatst door saidinho
:cheefbek: Ik ben ook een berg bewoner




je bedoelt zeker dalbewoner