PDA

Bekijk Volledige Versie : Vakantie naar Mexico

Rabia2
22-05-03, 09:36
Hallo meiden, ik wil in juni of juli naar mexico voor 2 of 3 weken en ben op zoek naar marokaanse of niet marokaanse meiden die ook graag willen gaan maar niet alleen. Mijn vriendinnen vinden het te duur, of gaan met hun kinderen of moeten werken.
Wie zou het leuk vinden om lekker last minute te boeken en heerlijk te genieten van de zon en de omgeving daar? Ik hou van strand, wandelen, dorpjes bekijken, naar evenementen, parken etc. Ik ben 29 jaar en ben nog nooit naar mexico geweest. Lijkt het je leuk? Reageer dan via mijn mail adres dan kunnen we mailen over het hoe en wat. Ik wil niet met jongens gaan dus graag alleen reacties van meiden, thnx en groetjes

Finn
27-06-03, 21:35
Hoi Rabia,

Ik ben 28. Ik was eigenlijk ook op zoek naar iemand die mee op reis wil gaan. Ik had eerlik gezegd niet aan mexico gedacht maar de idee lijkt mij onwaarschijnlijk leuk. Kun je me ASAP e-maillen of ten minste iets laten weten zodat we iets kunnen afspreken.

Finn

chliha
11-10-03, 11:59
hoi beide dames Rabia en Finn

het is nu oktober en ik vroeg me af of jullie geweest zijn.ik wil namelijk ook naar mexico maar dan in het najaar...

mail me als jullie nog niet zijn geweest en ook als jullie wel zijn geweest want dan hebben jullie natuurlijk allemaal tips en zo

fatima
[email protected]

groetjes en thnx

Waterval
11-10-03, 12:09
Veel plezier dames.... Alleen jammer dat jullie pas in Juni willen gaan, omdat het dan ook gewoon in Europa mooi weer is. Maar ja, misschien dat jullie komende maanden geen vakantie kunnen opnemen. Juist nu is Zuid- of Midden Amerika een prachtbestemming...

:zwaai:

ps: Dont touch that Tequilla ;)