PDA

Bekijk Volledige Versie : Powell moet zn stinkbek houden!



Pixelshade
22-05-03, 14:42
Kritiek Powell op al-Jazeera

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Powell heeft scherpe kritiek geuit op de televisiezender al-Jazeera. De zender heeft een geluidstape uitgezonden met daarop een boodschap van de plaatsvervanger van Bin Laden. Volgens Powell heeft dit "de spanning in de wereld op doen lopen en meer haat in de wereld verspreid", zo zei hij woensdag.

Powell heeft contact gehad met Qatar, het land waar al-Jazeera is gevestigd. De minister van Buitenlandse Zaken daar zou hebben gezegd dat hij actie zou ondernemen. "Maar het is te laat, de informatie is al naar buiten gekomen", aldus Powell.

Op de bewuste tape stond een boodschap van Ayman al-Zawahri, de beoogde plaatsvervanger van Osama Bin Laden. Hij riep de moslims op meer zelfmoordaanslagen op westerlingen te plegen.

GroteWolf
22-05-03, 17:34
Ik vindt het anders behoorlijk onverantwoord van Al Jazeera dat ze zulke opruiende haatdragende moordtaal uitzenden. Als we zo beginnen kunnen we wel elke Nazi zendtijd geven.

lennart
22-05-03, 17:38
Inderdaad, Bush kreeg veelste veel zendtijd naar mijn smaak.

Donna
22-05-03, 18:14
Geplaatst door GroteWolf
Ik vindt het anders behoorlijk onverantwoord van Al Jazeera dat ze zulke opruiende haatdragende moordtaal uitzenden. Als we zo beginnen kunnen we wel elke Nazi zendtijd geven.

Niet tegen elke nazi is een wereldwijde oorlog afgeroepen. Tegen deze nazi wel. Hoe je het ook wendt of keert: het heeft nieuwswaarde. En dat is het enige dat zou moeten tellen voor een nieuwsstation. Mijn mening over dat nieuws vorm ik dan vervolgens zelf wel.

Pixelshade
22-05-03, 18:31
Geplaatst door Donna
Niet tegen elke nazi is een wereldwijde oorlog afgeroepen. Tegen deze nazi wel. Hoe je het ook wendt of keert: het heeft nieuwswaarde. En dat is het enige dat zou moeten tellen voor een nieuwsstation. Mijn mening over dat nieuws vorm ik dan vervolgens zelf wel.

precies :roker: