PDA

Bekijk Volledige Versie : Een raadsel



Victory
22-05-03, 22:45
Een boer en zijn gehuurde hulpje waren graan aan het brengen naar de schuur. De boer had 1 zak met graan en de gehuurde hulpje had 2 zakken. Voor wie was het het zwaarst?

I'll be waiting for the answer. :p

Dutchguy
22-05-03, 22:48
Zijn de zakken even zwaar?

Victory
22-05-03, 22:49
Geplaatst door Dutchguy
Zijn de zakken even zwaar?


Meer krijg je niet. :p

~Panthera~
22-05-03, 22:50
Heeft vast iets met het "gehuurde hulpje" te maken. :D

mrz
22-05-03, 22:56
Inderdaad volgens mij weegt dit raadsel het zwaarst voor victory :P
De hulpje lol.


Al die zakken die hij in de zeik moet houden...

Victory
22-05-03, 23:06
Ik ben teleurgesteld in jullie mensen. (Grietje, je hebt em niet goed omdat je niet zei waarom het voor hem zwaar was).

Antwoord: De boer... omdat de boer 2 zakken met graan heeft, en de hulpje maar 2 zakken.


LEEG dus... hehehe


Volgende raadsel... :p

En omdat jullie die ene niet konnen raden, geef ik jullie een moeilijkere.. :p


Er zijn twee plastic kannen gevuld met water. Hoe kan je al deze water in een vat plaatsen, zonder dat je van de kannen of delers gebruik maakt, en nog kunnen zien welke water van welke kan komt.

:D

Orakel
22-05-03, 23:09
Geplaatst door Grietje
de boer


maar eigenlijk moet die k.lootzak niet zeiken want hij wordt in leven gehouden door brussel

:lol: :lachu:

Orakel
22-05-03, 23:12
Geplaatst door Victory
Ik ben teleurgesteld in jullie mensen. (Grietje, je hebt em niet goed omdat je niet zei waarom het voor hem zwaar was).

Antwoord: De boer... omdat de boer 2 zakken met graan heeft, en de hulpje maar 2 zakken.


LEEG dus... hehehe


Volgende raadsel... :p

En omdat jullie die ene niet konnen raden, geef ik jullie een moeilijkere.. :p


Er zijn twee plastic kannen gevuld met water. Hoe kan je al deze water in een vat plaatsen, zonder dat je van de kannen of delers gebruik maakt, en nog kunnen zien welke water van welke kan komt.

:D

Het vat over de 2 naast elkaar gezette kannen plaatsen.

Nou ik: het heeft een enorme buik, is ongelofeloos vol van zichzelf en zit 'savonds alleen in een bruine kroeg?

mrz
22-05-03, 23:14
Erm, beste Victory je doet toch geen vage poging joodse humor op maroc te gaan introduceren he? Je bent toch niet echt van de AIVD he????? :eek:

Dutchguy
22-05-03, 23:15
Geplaatst door Victory
Ik ben teleurgesteld in jullie mensen. (Grietje, je hebt em niet goed omdat je niet zei waarom het voor hem zwaar was).

Antwoord: De boer... omdat de boer 2 zakken met graan heeft, en de hulpje maar 2 zakken.


LEEG dus... hehehe


Volgende raadsel... :p

En omdat jullie die ene niet konnen raden, geef ik jullie een moeilijkere.. :p


Er zijn twee plastic kannen gevuld met water. Hoe kan je al deze water in een vat plaatsen, zonder dat je van de kannen of delers gebruik maakt, en nog kunnen zien welke water van welke kan komt.

:D

Hopen op een overstroming?



(KOPPIJN)

Dutchguy
22-05-03, 23:17
Geplaatst door Orakel
Het vat over de 2 naast elkaar gezette kannen plaatsen.

Nou ik: het heeft een enorme buik, is ongelofeloos vol van zichzelf en zit 'savonds alleen in een bruine kroeg?

Ehhhhh ehhhhhh.... ben het ff kwijt, iets met een ego ter grootte van het zonnestelsel toch?