PDA

Bekijk Volledige Versie : Knul (14) verdacht van aanranden 91-jarige



Mark
23-05-03, 08:23
Knul (14) verdacht van aanranden 91-jarige

Bron: De Telegraaf

In Dordrecht zit een 14-jarige jongen uit die plaats vast op verdenking van het aanranden van een 91-jarige vrouw. Onder dreiging van geweld moest de bejaarde dame ontuchtige handelingen bij de puber verrichten.

Binnenkort moet de knul zich voor de Dordtse rechtbank verantwoorden. Niet alleen voor de aanranding, maar ook voor brandstichting in een woning, diefstallen, vernielingen, mishandelingen en inbraken.

Pixelshade
23-05-03, 08:50
christendom

Mark
23-05-03, 08:56
Jammer dat zijn geloof niet wordt genoemd! Ik gok op gereformeerd, dat zijn allemaal smeerlappen.

Puk
23-05-03, 10:00
islam

Pixelshade
23-05-03, 10:42
Geplaatst door Puk
islam

origineel :moe:

het was een christen die dit gedaan heeft, neem afstand van jullie achterlijke geloof :gek:

Hamza-T
23-05-03, 10:48
Geplaatst door Pixelshade

het was een christen die dit gedaan heeft, neem afstand van jullie achterlijke geloof

Hahhahahahahaa Pixelshade ik lig de laatste tijd helemaal dubbel van jou droge reacties op mensen als PUk en J.M.T ik denk dat je ze hiermee een spiegel wil voorhouden omdat ze zelf ook altijd met het vingertje naar de Islam wijzen.

Viva Islam Los Talibanos!

Puk
23-05-03, 10:50
Geplaatst door Pixelshade
origineel :moe:

het was een christen die dit gedaan heeft, neem afstand van jullie achterlijke geloof :gek:

Nee hoor. Het was een islamiet.

Puk
23-05-03, 10:51
Geplaatst door Hamza-T
Geplaatst door Pixelshade


Hahhahahahahaa Pixelshade ik lig de laatste tijd helemaal dubbel van jou droge reacties op mensen als PUk en J.M.T ik denk dat je ze hiermee een spiegel wil voorhouden omdat ze zelf ook altijd met het vingertje naar de Islam wijzen.

Viva Islam Los Talibanos!

Met zo'n laatste zin vraag je er ook om.

Pixelshade
23-05-03, 10:54
Geplaatst door Hamza-T
Geplaatst door Pixelshade


Hahhahahahahaa Pixelshade ik lig de laatste tijd helemaal dubbel van jou droge reacties op mensen als PUk en J.M.T ik denk dat je ze hiermee een spiegel wil voorhouden omdat ze zelf ook altijd met het vingertje naar de Islam wijzen.

Viva Islam Los Talibanos!

ben ze gewoon een beetje zat. heb geen zin meer om ze alles uit te gaan leggen. :slaap:

Quezr
23-05-03, 11:40
Geplaatst door Mark
Knul (14) verdacht van aanranden 91-jarige

Binnenkort moet de knul zich voor de Dordtse rechtbank verantwoorden. Niet alleen voor de aanranding, maar ook voor brandstichting in een woning, diefstallen, vernielingen, mishandelingen en inbraken .

wat een pisjong als ik dat was had me pa me allang doodgemept :stomp:

Pixelshade
23-05-03, 12:14
Geplaatst door Quezr
wat een pisjong als ik dat was had me pa me allang doodgemept :stomp:

dus je hebt er wel al over nagedacht? :cool: