PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse man weer slachtoffer van "geemancipeerde" vrouw...?



Wizdom
24-05-03, 11:48
Vrouw steekt echtgenoot neer met keukenmes 24-05-2003


Een 39-jarige man is in Enschede vermoedelijk na ruzie door zijn vrouw in zijn borst gestoken. Dat meldt de politie van de regio Twente. De man werd liggend op straat gevonden en met een ambulance overgebracht naar het ziekenhuis.

Het slachtoffer gaf in eerste instantie aan dat hij door een voor hem onbekend persoon op straat was neergestoken. Deze zou als bijrijder in een passerende auto hebben gezeten. Toen agenten bij zijn huis langs gingen om zijn vrouw in te lichten dat hij in het ziekenhuis was opgenomen, zag de politie dat de keuken met bloed besmeurd was. Bovendien werd een groot keukenmes met bloed gevonden. De 31-jarige vrouw bevestigde de politie dat zij haar man had neergestoken.

De vrouw verklaarde dat ze met haar man ruzie had gehad en dat zij daarop haar man met het mes in de borst had gestoken. Haar man had vervolgens de woning verlaten. De vrouw is aangehouden en ingesloten. De politie stelt een verder onderzoek in.

Donna
24-05-03, 11:55
Geplaatst door Wizdom
Vrouw steekt echtgenoot neer met keukenmes 24-05-2003



:duim:













Lang leve de eMANcipatie!

Idrissi_1
24-05-03, 17:57
Geplaatst door Donna
:duim:













Lang leve de eMANcipatie!

Oke. Ik snap best dat je een grapje wil maken, maar om dit nou ten koste van iemand zn lijden wil maken... vindt ik een beetje te ver gaan. Kun je jezelf hier een beetje in vinden?

sil
24-05-03, 18:07
Dan is het weer gelijk spel.
Vorige week in Tilburg stak een man zijn vrouw dood

Donna
24-05-03, 19:03
Geplaatst door Idrissi_1
Oke. Ik snap best dat je een grapje wil maken, maar om dit nou ten koste van iemand zn lijden wil maken... vindt ik een beetje te ver gaan. Kun je jezelf hier een beetje in vinden?

Ik kan mezelf hier absoluut niet in vinden. Maar wat ik me afvraag: waarom gaat Wizdom ervan uit dat dit een gevolg is van emancipatie van de vrouw?

Ik zou dus graag wat uitleg van Wizdom willen.

Wizdom
24-05-03, 20:51
Geplaatst door Donna
Ik kan mezelf hier absoluut niet in vinden. Maar wat ik me afvraag: waarom gaat Wizdom ervan uit dat dit een gevolg is van emancipatie van de vrouw?

Ik zou dus graag wat uitleg van Wizdom willen.

Ik doe niets anders dan dezelfde logica gebruiken als de ZIONISTISCHE en WESTERSE MEDIA...

Emancipatie -> Opfokken vrouw tegen man -> onenigheid -> escalatie -> vrouw opgefokt -> Slachtoffer rol -> Slachtoffer steekt dader dood --> Media voor Slachtoffer tegen Dader

Slachtoffer Vrouw
Dader Man

Lang leve de emancipatie... :boogie:

Wizdom
24-05-03, 21:01
Ander voorbeeld?

Man woont met vrouw samen, leven 2 jaar lang en gelukkig!

Vrouw na 2 jaar emancipatie tegen man opgefokt! -> Escalatie -> Uit elkaar -> Dit maal geen doodsteek

Man -> Betalen 1 kind


Man doet 2e poging trouwen vrouw!

Ook deze vrouw wordt na 2 jaar emancipatie opgefokt! -> Escalatie -> Uit elkaar -> Dit maal ook weer gelukkig geen doodsteek

Man -> Betalen 2e vrouw (getrouwd geweest)
Man -> Betalen 1e kind
Man -> Betalen 2e en 3e kind

Man gestraft voor trouwen (had nooit moeten trouwen voor Nederlandse wet). Man tot bedelstaf verklaard, kan niet meer trouwen, moet anders naar blijf van mijn lijf voor mannen....


Trouwen voor Nederlandse wet is een slechte zaak. Daarom trouwen Nederlandse mannen niet voor de Nederlandse wet. Ze weten wel beter...

Donna
25-05-03, 10:15
Geplaatst door Wizdom
Ik doe niets anders dan dezelfde logica gebruiken als de ZIONISTISCHE en WESTERSE MEDIA...

Emancipatie -> Opfokken vrouw tegen man -> onenigheid -> escalatie -> vrouw opgefokt -> Slachtoffer rol -> Slachtoffer steekt dader dood --> Media voor Slachtoffer tegen Dader

Slachtoffer Vrouw
Dader Man

Lang leve de emancipatie... :boogie:


Ah, okee.

Dus je constateert dat je iets wordt 'aangedaan', en doet dus maar exact dat wat je anderen verwijt.

Prima Wizdom, ik zoek zelf altijd de nuance als ik de krant lees, daar zal ik op jouw aanraden vanaf nu mee stoppen. En gewoon alles geloven wat ik lees en nergens meer kritische vragen over stellen.

:zwaai:

sil
25-05-03, 15:18
Geplaatst door Wizdom
Ik doe niets anders dan dezelfde logica gebruiken als de ZIONISTISCHE en WESTERSE MEDIA...

Emancipatie -> Opfokken vrouw tegen man -> onenigheid -> escalatie -> vrouw opgefokt -> Slachtoffer rol -> Slachtoffer steekt dader dood --> Media voor Slachtoffer tegen Dader

Slachtoffer Vrouw
Dader Man

Lang leve de emancipatie... :boogie:

Behoorlijke kronkel in je hersens.
ook voor voorbeeld 2.

Wizdom
25-05-03, 15:29
Geplaatst door sil
Behoorlijke kronkel in je hersens.
ook voor voorbeeld 2.

Nederlandse wetgeving is man onvriendelijk. Man is goed genoeg voor de centen... Dan vraag ik me af waar de gelijkwaardigheid is als men de man alleen als melkkoe kan gebruiken?

jaja
25-05-03, 15:38
Geplaatst door Wizdom
Nederlandse wetgeving is man onvriendelijk. Man is goed genoeg voor de centen... Dan vraag ik me af waar de gelijkwaardigheid is als men de man alleen als melkkoe kan gebruiken? je gelooft het niet, maar .... er zijn vrouwen die alimentatie betalen aan hun ex!!! :wink:

Tomas
25-05-03, 16:27
Geplaatst door Wizdom
Vrouw steekt echtgenoot neer met keukenmes 24-05-2003


Een 39-jarige man is in Enschede vermoedelijk na ruzie door zijn vrouw in zijn borst gestoken. Dat meldt de politie van de regio Twente.

In Almelo was zoiets nooit gebeurd.

sil
25-05-03, 17:01
Geplaatst door Wizdom
Nederlandse wetgeving is man onvriendelijk. Man is goed genoeg voor de centen... Dan vraag ik me af waar de gelijkwaardigheid is als men de man alleen als melkkoe kan gebruiken?

Hoe kom je daar nu bij.
Net als jaja ook zegt er zijn vrouwen die hun man alimentatie betalen.
In Nederland zijn man en vrouw gelijk wat rechten betreft.
Dat is toch normaal.
jij hebt net zoveel rechten en plichten als ik

sil
25-05-03, 17:03
Geplaatst door Tomas
In Almelo was zoiets nooit gebeurd.

Volgens Herman Finkers gebeurt daar toch ook van alles

Tomas
25-05-03, 17:06
Geplaatst door sil
Volgens Herman Finkers gebeurt daar toch ook van alles

Alleen met stoplichten, verders niets.

mrz
25-05-03, 17:38
Dat zei die toch nog geneens alleen er was vanalles te DOEN zo was het toch?

Wizdom
25-05-03, 17:41
Geplaatst door sil
Hoe kom je daar nu bij.
Net als jaja ook zegt er zijn vrouwen die hun man alimentatie betalen.
In Nederland zijn man en vrouw gelijk wat rechten betreft.
Dat is toch normaal.
jij hebt net zoveel rechten en plichten als ik

Dat is niet waar Sil, er is niet voor niets een stichting "Dwaze Vaders".



Dossier Emancipatie
--------------------------------------------------------------------------------
Emancipatie wordt vaak, ten onrechte, slechts gekoppeld aan de verbetering van de positie van vrouwen. Dikwijls wordt vergeten dat de positie van mannen op het gebied van zorg voor kinderen ( en huishouden) heel slecht is. Soms zeggen vrouwenorganisaties wel dat ze hier ook iets aan willen doen, maar dan zitten er soms weinig daden achter die woorden. Juridische gelijkberechtiging van vaders is nog lang niet gerealiseerd.

sil
25-05-03, 18:54
Geplaatst door Wizdom
Dat is niet waar Sil, er is niet voor niets een stichting "Dwaze Vaders".

Dat heeft niet(s) met rechten en plichten te maken,Dat ligt aan de moeders van die kinderen,
Zo heb je ook een groep vaders die de kinderen bij de moeder vandaan houd(t).Alleen voor die vrouwen is er geen stichting

Donna
25-05-03, 19:51
Geplaatst door Wizdom
Nederlandse wetgeving is man onvriendelijk. Man is goed genoeg voor de centen... Dan vraag ik me af waar de gelijkwaardigheid is als men de man alleen als melkkoe kan gebruiken?


Onzin. De tijd dat de Nederlandse man alleen nog maar goed was voor het geld is voorbij. Geld hebben we nu zelf al genoeg.

Ze zijn nu alleen nog maar goed voor de sex. Op termijn zelfs daar niet meer voor :wijs:

lennart
25-05-03, 20:05
Geplaatst door Donna
Onzin. De tijd dat de Nederlandse man alleen nog maar goed was voor het geld is voorbij. Geld hebben we nu zelf al genoeg.

Ze zijn nu alleen nog maar goed voor de sex. Op termijn zelfs daar niet meer voor :wijs:

Vrouwen zullen altijd iemand nodig hebben om tegen aan te zeuren :jammer:

Vrouwen en vibrerende hulpstukken zullen je geen gelijk geven. Mannen daarentegen kunnen als enige deze nare zeur eigenschap van de vrouw goed begrijpen en er mee kunnen omgaan. :duivels:

Donna
25-05-03, 20:21
Geplaatst door lennart
Vrouwen zullen altijd iemand nodig hebben om tegen aan te zeuren :jammer:

Vrouwen en vibrerende hulpstukken zullen je geen gelijk geven. Mannen daarentegen kunnen als enige deze nare zeur eigenschap van de vrouw goed begrijpen en er mee kunnen omgaan. :duivels:


Welnee. De enige die mijn gezeur begrijpt is mijn moeder :moe: Wat wil je. Ze is getrouwd.

Maak je geen zorgen Lennart. Onze generatie is nog te eenkennig om echt modern te doen ;)

lennart
25-05-03, 20:28
Geplaatst door Donna
Welnee. De enige die mijn gezeur begrijpt is mijn moeder :moe: Wat wil je. Ze is getrouwd.

Maak je geen zorgen Lennart. Onze generatie is nog te eenkennig om echt modern te doen ;)

Onze generatie?

Ik heb me opgegeven als Supersoldaat (http://www.wired.com/news/technology/0,1282,58970,00.html), dus ik word nu zeker 700 jaar :cool:

Donna
25-05-03, 20:33
Geplaatst door lennart
Onze generatie?

Ik heb me opgegeven als Supersoldaat (http://www.wired.com/news/technology/0,1282,58970,00.html), dus ik word nu zeker 700 jaar :cool:


Mannen in uniform :)

Maak me gek met je duitse accentje, uber soldier.... :strik:

Orakel
25-05-03, 20:33
Geplaatst door mika

Perfect voorbeeld waarom moslims (die zo over vrouwen denken) hier niet thuis horen.


De paranoia van een papieren Nederlander, hij wil zo graag in een Islamitisch land wonen, maar hij durft niet want hij heeft het hier zo goed. Alleen wonen hier is zo verschrikkelijk met al die mooie vrouwen
die straffeloos onbedekt mogen rondlopen en .... die je niet lekker
een tik mag geven omdat ze zo uitdagend zijn.

Zoals gewoonlijk zal ik wel weer ergens iets gemist hebben, maar kun jij me uitleggen waarom je bij dit onderwerp weer religie en etniciteit betrekt?

Ik heb Wizdom daar namelijk niet over gehoord......

lennart
25-05-03, 20:43
Geplaatst door Donna
Mannen in uniform :)

Maak me gek met je duitse accentje, uber soldier.... :strik:

Geen tijd skatje.

Ik moet me schoenen nog poetsen.

Donna
25-05-03, 20:45
Geplaatst door lennart
Geen tijd skatje.

Ik moet me schoenen nog poetsen.


Geen tijd waarvoor?

Om je uniform aan te trekken?

Donna
25-05-03, 22:34
Geplaatst door EdV
Jawohl meine Süβe! Hast du bereits gesehen was in meine uniforme Lederhose so alles drin steckt? Komm mal und schau nach! Hab ich hübsche Űberraschungen da!

Ein richtiger Mann in Uniform und ziemlich aufgeladen!



:schok: